Skocz do zawartości

[COD CS:GO] Nowy Sezon 05/2023


-_-

Rekomendowane odpowiedzi

  • Właściciel

Cześć

Parę wstępnych informacji o nowym sezonie

  • Zmniejszony zostanie xp z misji
  • Podbity zostanie xp z zabójstw, rund, etc
  • Misje nadal będą utrzymywane w podobnym tonie co teraz, czyli 7 prostych i 2 "cięższe".
    Ze względu na to, że counter strike 2 coraz bliżej, nie widzę sensu zmieniania całego systemu misji, bo i tak będą do śmieci po wejściu cs 2

Temat klas:

  • Amadeusz - tutaj były komentarze by podbić jego bazowy dmg z HE kosztem tego co ma z MP5
  • Hitman - po zmianach w tym sezonie albo podbijamy jeszcze dmg dla USP w dalszej części rozgrywki, albo całkowicie tę klasę usuwamy
  • Wsparcie Ogniowe - ostatnio pojawił się update do tej klasy

Możecie dać znać co jeszcze uważacie za wartego uwagi jeśli chodzi o aktualne klasy/perki na serwerze

  • Like 3
  • Smutny 1
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • -_- przypiął/eła ten temat

Amadeusz standardowo to klasa co polega na DMG z INT do MP5, a DMG z HE miał być dodatkowy, a tu coraz bardziej idzie w stronę że bardziej polega na HE niż na mp5 a potem płacze że padają na 1-2 hity z wszystkiego jak sami w taką stronę chcą iść żeby znowu wszystko zabijało na 1-2 hity nie ważne jaka broń/klasa
W.Ogniowe - Dalej podtrzymuje że on ma być Wsparciem a nie Rakieciarzem 

  • Like 2
  • Dziękuję 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teleportowania się na plecy tylko trzymając usp połączone z dźwiękiem ostrzegawczym sprawiło, że Hitman został podwójnie znerfiony. Moim zdaniem można jedną z tych rzeczy przywrócić do oryginalnego stanu, ale w zamian za to zmniejszyć jego obrażenia na start. Hitman i tak będzie grany na przestrzeni 1-70 lvl tak jak na tej edycji. Dodać ograniczony zasięg na jego umiejętności aby to nie wyglądało tak jak wcześniej, 15 sekund można grać po czym musisz być przytulony do ściany bo gracz, który sobie siedzi na respie, może się nagle teleportować na plecy.

  • Dziękuję 1
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wstępnie chciałem ozaznaczyć @ Kheo , bardzo podobają mi się Twoje jasne, klarowne oraz merytoryczne wypowiedzi! 

 

Hitman - zaryzykowałbym stwierdzenie, że potrzebny mu większy dmg, nie koniecznie z USP. Dzwięk bym zostawił, dodaje coś fajnego do rozrywki.

 

Wsparcie - zbliżamy się już(jak nie zbliżyliśmy się ) do wyrównania poziomu postaci z "resztą". Narazie wg mnie bez zmian

 

Amadeusz - dodać dmg do nejda, ewentualnie jak będzie za dużo zmniejszyć obszar 

  • Dziękuję 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem akutalne Wspracie Ogniowe jest idealnie zbalansowane,

Hitman po zmianach jest nie grywalny (Tak jak koledzy wyżej proponuje jakiś większy dmg z USP)

Amadeusz bardzo przyjemna postać do gry, lecz większy DMG z HE moim zdaniem wyszedłby na +

  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hitman do usunięcia nikt o zdrowych zmysłach nie chce tej klasy na serwerze bo się zwyczajnie grać nie bedzie dalo na starcie.

"Wsparcie Ogniowe jest zbalansowane" 🤓🤓🤓, klasa nosi w sobie słowo "Wsparcie" to niech nim będzie, aktualnie można zmienić mu nazwe na zwykłe RPG, zmniejszyć mu dmg z rakiet do 100 max, niech ci "dobrzy gracze" co tym grają się wysilą i dadzą ten celownik wyżej niż stopy oponenta.

Amadeusz miałbyć klasą, która polega na mp5 a tu nagle nade za 200 hp??? Z tej klasy stał się drugi GROM a chyba dobrze pamiętamy co się stało z GROMem jak miał nade co zabijały ((: zostało mu to usunięte to jaki problem jest w amadeuszu? Czemu nie może być to usunięte lub zmniejszone do 100?

  • Zmieszany 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, kRR napisał(a):
2 godziny temu, kRR napisał(a):

"Wsparcie Ogniowe jest zbalansowane" 🤓🤓🤓, klasa nosi w sobie słowo "Wsparcie" to niech nim będzie, aktualnie można zmienić mu nazwe na zwykłe RPG, zmniejszyć mu dmg z rakiet do 100 max, niech ci "dobrzy gracze" co tym grają się wysilą i dadzą ten celownik wyżej niż stopy oponenta.

 

Miałem na myśli że jest lepiej niż było wcześniej, dostawales 2 rakiety i nic nie mozesz zrobic, teraz mozesz jakos zaareagować przynajmniej. Więc myśle ze nic w nim nie trzeba zmieniać więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Amadeusz

  • Z +10 na +5 DMG na start z MP5
  • Z 0.9 na 0.85/0.8 DMG/INT i w zamian za to można by było mu dać ten DMG wbudowany pod HE w jakieś ilosci (wtedy straci trochę przy DMG/INT ale zyska trochę na starcie - mało bo mało, ale zawsze coś i na końcu nie będzie tyle bił)

 

Hitman

  • Wracamy z Elitarnym Komandosem
  • lub zmieniamy Hitmana na
    • Teleportuje się do NAJBLIŻSZEJ osoby
    • Dźwięk zostaje
    • 1.5x z USP w głowę/plecy i np: od 120 1.8x w HS

 

Możecie też dać znać co sądzicie o innych klasach, ale raczej premek nie będziemy już zmieniać. Probuje jeszcze coś pokombinować z Medykiem jeśli chodzi o ten resp, ale tutaj temat jest bardziej złożony

 

Poza tym tak jak napisałem

  • Zmniejszono xp z misji
  • Dodano nowe typy misji
  • Zwiększono ogólny xp za fraga, śmierć itd

Misje dla pierwszego tygodnia

  • Rozegraj 125 rund na mapach de_
  • Zabij 35 kurczaków na mapach
  • Kup lub sprzedaj perk 20 razy na rynku
  • Traf 1150 razy wroga
  • Zdobądź 1 000 000$
  • Stwórz/Dołącz do klanu
  • Przegraj na serwerze 7 godzin (nie wlicza spect)
  • (DODATKOWE/CIĘŻSZE) Zdobądź mvp 20 razy
  • (DODATKOWE/CIĘŻSZE) Zabij z pistoletu 50 razy
  • Like 1
  • Dziękuję 1
  • Smutny 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elitarnym Komandosem - nie będzie wtedy za OP taki komandos z dmg do USP i do tego sam będzie mógł się tepać bez pomocy oszusta co już był nie raz płacz, a teraz sam się tepnie i zaraz będzie gadane że nie ma gry czy to na początku czy na koniec, bo ma 1/1 z kosy do tego dmg z USP, jak już to wystarczy do tego co ma już komandos dodać tylko USP z DMG, a nie o co był największy płacz kiedy tepał się z bronią i miałeś trochę większe szanse na przeżycie niż przy Komandosie 1/1 z kosy 

Zabij 15 kurczaków na mapach - na jednej mapie można nawet 30 zrobić więc 15 to wystarczy 1 mapa z perkiem "Zemsta Kurczaka" czy jakoś tak 
Kup lub sprzedaj perk 30 razy na rynku - za to tutaj trochę za dużo szczególnie że ostatnio mało i tak kto wystawia coś na rynek tym bardziej na starcie mało kto kupuje tym bardziej jak trafiają się geniusze co po 10monet na starcie wystawiają 

Co taka rozbieżność w misjach że niektóre robisz w 1 mapę, a niektóre musisz 10h siedzieć, albo jak ktoś nie ma tyle czasu to parę dni 

 

//To już niech lepiej wróci E.Komandos tyle razy mówiłem że Hitman się nie przyjmie skoro tyle razy już był nigdy nie wytrzymywał długo nawet po zmianach 

Edytowane przez Mahesvara
-_-,

Źle to napisałem

Chodziło mi oto, że albo wracamy z Elitarnym Komandosem, albo zmieniamy hitmana tak jak napisałem haha

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • -_- odpiął/ęła ten temat
  • Właściciel

Mała poprawka jeszcze co do tego sezonu

Pułkownik

  • Zabranie leczenia z zadanych obrażeń
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I teraz nie opłaca się grać pułkiem, bardziej opłaca się grać admirałem. Dmg podobny ammo za fraga i po co płacić za premke? 

  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niepotrzebnie ruszacie klasy które są dobre,zniechęca granie na serwerze,a co ważniejsze kupowanie ich.Klasa nie była tak dobra jak wsparcie rakietowa w której trzeba było ewidentnie zmniejszyć dmg,ale płk nie był,aż tak dobry żeby go nerfic,w sprawie płk zmiana na -

  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Specjalnie przenioslem na pułkownika i znowu coś majstrujecie. Po chuj ruszać dobrą klasę panowie. Albo mogliście coś zmienić jak usuwacie leczenie, to chociaż 30 hp za fraga czy coś. Zamiast usuwać i chuj. koniec

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Przed startem tego sezonu była dyskusja wśród adminów o tym, ale nie ruszono tego dalej. Następnie (parę dni temu) @ Kelul podbił temat i pociągnął go dalej @ BH mordo.

Spytałem na grupie adminów co o tym sądzą i kazdy admin napisał, że klasa jest za mocna i żeby zabrać mu leczenie hp, gdzie finalnie stanęło na tym hp z DMG

13 minut temu, Mleczko napisał(a):

Fajnie by było jakby właściciel wypowiedział się,żeby każdy wiedział czy grać nią dalej czy przenosić expa na inna? @ -_-  ??

W jakim sensie? Ja nic juiż w tej klasie nie zmieniam. Zmiana opisana wyżej już weszła i tyczyła się dmg/hp, a nie leczenia per frag

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego znerfiliście klase premium do klasy normal. A co z pistolero, który nie dość że ma 1/15 które ma zbugowane bo często wchodzi 1/1 to dmg z pistola jest ~60 i jest non premium?  On jest akurat dobrze zbalansonwany? Co z złodziejem który wymaxowany w hp i  wytrzymke jest nie do zabicia poprzez swoje rozbrojenie. A może elitarny snajper też powinien mieć 1/1 ale od 100 inta bo jest mocny i zabija na hita?

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
59 minut temu, Intxa napisał(a):

A co z pistolero, który nie dość że ma 1/15 które ma zbugowane bo często wchodzi 1/1 to dmg

Jeżeli będziemy w ten sposób dyskutować to nigdy do niczego nie dojdziemy, bo już tutaj wprowadzasz ludzi w błąd.
Od paru lat Wam tłumacze, że losowość nie jest jednakowa (oto przecież chodzi) i to że dasz tam 1/15 nie oznacza, że dla każdego będzie wchodzić tak samo, więc NIE, losowość NIE JEST ZBUGOWANA. Wielokrotnie prosiłem Was oto byście podsyłali propozycje, nie biorąc pod uwagę losowości, a nawet ostatnie tematy z propozycjami klas, to zawierały. Sami chcecie losowości, a potem jest "płacz", bo jednemu wchodzi non stop, a drugiemu nigdy i próbujecie wmówić każdemu, że to zbugowane. Przecież logiczne, że skoro coś jest losowe, to nie będzie NIGDY jednakowe dla każdej sytuacji

59 minut temu, Intxa napisał(a):

Co z złodziejem który wymaxowany w hp i  wytrzymke jest nie do zabicia poprzez swoje rozbrojenie

Możesz podesłać swoje propozycje poprawienia tego. Nie widziałem by ktoś to zgłaszał

59 minut temu, Intxa napisał(a):

On jest akurat dobrze zbalansonwany

To co napisałem wcześniej, jeżeli mamy się wykłócać, to ta rozmowa do niczego nie zaprowadzi. Dobrze wiesz, ze jeśli grasz daną klasą, to nie pozwolisz jej osłabić, bo o Hitmana też były spruty po nerfie, mimo że na serwerze było widać przez niego mega spadki. Nie napisałem nigdzie, że reszta jest dobrze zbalansowana. Przed startem tego sezonu prosiłem o komentarze w sprawie wszystkich klas, podając swoje propozycje, a jak spojrzysz wyżej, to nikt nie poruszał ani tematu El Pistolero ani tematu Złodzieja, a więc nie zależało nikomu na tym by coś z tym zrobić

59 minut temu, Intxa napisał(a):

A może elitarny snajper też powinien mieć 1/1 ale od 100 inta bo jest mocny i zabija na hita?

Nie wiem od kiedy grasz na serwerze, ale jeżeli grasz dłużej niż półtora roku, to wiesz, że coś takiego NIE DZIAŁA i nie uważam akurat by w tym zestawieniu te dwie klasy można by było porównywać

 

@ BH mordo żeby dodał coś od siebie w sprawie samego Pułkownika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro chodzi ci o losowość to po co jest dodatkowy dmg? 60 dmg w ciało to jest za dużo jeżeli doda się do tego ciche kroki + ammo za fraga to jest już za wiele jak na klase non premium.
Jeżeli chodzi o złodzieja to tak, nikt tym nie gra, alę 100+ lvl z max hp i wtyrzymka jest mega irytujący  i nie do zabicia jeżeli nie masz dodatkowego dmg lub insta killa bo cie od razu rozbroi.
Z tym e.snj  było po prostu podbiciem -.-

  • Like 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

No to możesz dać znać jak według Ciebie powinien wyglądać np: El Pistolero oraz Złodziej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

El  pistolero zmiejszyć dmg albo wyjebać insta killa
Złodziej zmienić broń na mp5/mp7/ump, p90 ma za dużo ammo

Edytowane przez Intxa
  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez przesady. Nie zgodzę się, że Pułkownik jest teraz porównywalny do klas normalnych, ponieważ wciąż jest to klasa z najmocniejszym riflem w grze, który ma dodatkowy DMG, refill ammo, odporność na flashe oraz dalej dodatkowe HP za fraga? Jedyne co można zrobić wg, to podniesienie tego bonusu HP z 20 do 25 HP i tyle. 
 

Złodzieja według mnie nie ma co ruszać. DMG jest niewielki w stosunku do innych klas, i na daleko za wiele tą klasą nie zrobisz.

 

Co do El Pistolero, można ewentualnie zastanowić się nad wyrzuceniem szansy na instakilla, bo i bez niego ta klasa dlaej będzie dobra lub też zmniejszenie tej szansy, ale pytanie czy to cokolwiek zmieni.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodatkowe hp? 20hp to nic, admirał również ma ammo za fraga i 1,4 dmg czyli podobny do pułka i double jumpa zamiast odp na flasha, a to jest klasa non premium.

Chcieliście nerfić to było wybrać właśnie hp za fraga a nie za dmg

Edytowane przez Intxa
  • Like 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności