Skocz do zawartości

[COD CS:GO] Nowy Sezon 07/2023


-_-

Rekomendowane odpowiedzi

  • Właściciel

Cześć

Rozpoczynam rozmowy na temat nowego sezonu. Dajcie znać co uważacie, że warto zmienić

 

 

Jeżeli chodzi o proponowane przeze mnie zmiany, to dalej nie doczekaliśmy się cs 2, ale w związku z tym, że to bliżej niż dalej, ponownie chciałbym dodać coś innego, odbiegającego od normy

  1. Zwiększenie ilości klas o 8 (normalnych) i przywrócenie tych które już były na serwerze - podrzucajcie propozycje
  2. Dodanie czegoś na wzór lamy z fortnite, czyli obiektu który po zaatakowaniu będzie dawać xp/monety - spawnowany przeze mnie

 

  • Like 2
  • Uwielbiam 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czy dało by rade zrobić takie coś jak jest na show matchu ma majorah i innych tego typu eventach mam na myśli takie coś jak runda z np. zmniejszoną grawitacją, zwolnionym tempem, przyspieszonym czasem itp,itd. Oczywiście byłaby to "lekka" przesada jakby takie coś miało być co rundę, ale tak raz może dwa razy na mapę myślę że byłoby czymś ciekawym i zabawnym 😄

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadal czekam na elektryka. Proponuje rozbudowę klanów o np speeda i wytrzymałości oraz inteligencji, może o dodatkowe $ za killa? By te punkty klanu nie leżały w banku. Osłabienie nagród za misje tygodniowe oraz te globalne. Tak by przedłużyć trochę sezon, a nie oglądać obumierający ostatni tydzień sezonu. Zwiększenie cen przedmiotów za monety na rynku. Może do 100? Coś by też można dodać za monety bo ich tez sporo się odkłada 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popieram przedmówce odnośnie zmniejszenia nagród z misji aby lvl wbijało się wolniej .

Usuniecie/Zmiana

Klas typu El pistorello bo wszyscy wiemy jak działa niby 1/15 a biegasz jak głupi i zabijasz 1/1 . Moja propozycja WYWALIC 

Kapitan nie działa jak powinien czyli neutralizuje pociski jak mu sie podoba . Oraz jego lasery są bezużyteczne , zablokować przejścia nie możesz nimi a postawić obojętnie gdzie to nie ma sensu 

Seryjny zmienić 1/3 np. na 1/5 w Heda bo to kolejna klasa co biega i zabija na hita 

Tester nie działa tak jak jest napisane w opisie . Oraz to kolejna klasa którą opłaca sie grać po 100 lvl

Strażak Klasa totalnie nie grywalna . Dmg znikomy nawet z mocnym perkiem . Te jego odbicie Insta 1/3 wchodzi z 2 do 3 razy na kilka map [ porównując Pistolero 1/1]

No i cała reszta klas Które są nie grywalne bo są za słabe po prostu i tylko zaśmiecają serwer 

Klasy INT zmniejszenie ilosci dodawanych pkt int zamiast 150 tak jak bylo kiedys 100 z innym przelicznikiem  

Edytowane przez Futr0
  • Like 2
  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy z misji jest dużo expa bo 1 tydzień i 2 tydzień wcale tak dużo nie dają, po prostu ja jestem koksem i wbijam lvl szybko :D

El pistorello zostawiłbym bo może ma to 1/15 i wchodzi jak pojebane ALE ta klasa ma pistolet i nie da się grać nią więcej niż 2 dni xD

Co do tego kapitana ja bym mu zostawił neutralizacje wywalił lasery wywalił to przeładowanie i dał mu ammo za fraga po prostu jak ma każda premka

I jeszcze ten int też właśnie jak napisał @futro że jest lipa i nie opłaca się grać klasami z intą wcześniej niż 150 lvl 

Coś nowego to na pewno podoba mi się pomysł z tą lamą i zobaczyłbym jak by to działało

Co do nowych klas HITMAN PROSZĘ

Fajnie jak chcemy dodać klasy jakie były to gdzieś jakaś rozpiska jakie są do wyboru bo ja tam nie pamiętam jakie kiedyś były xD

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strażakiem nie da się grać. Problem z tym jest taki, że niby +8dmg a tego +8dmg nie widać - 140dmg w 12 hitach. Chyba trzeba nim same banie trafiać by coś zabić. Może jakaś penetracja zamiast +8dmg?

El pistolero powinien zamiast 1/15 mieć np. 1/4 XXX% damage albo coś w tę deseń.

Saper ma za dużo min i nie ma cooldown np. 1s aby przypadkiem nie położyć min obok siebie. Ogólnie klasy, które mają claymore, miny, rakiety powinny albo mieć mniej tych rzeczy albo zmniejszony damage. Można pomyśleć o stałym dmg i od inta ilość tych rzeczy.

Rusher zdecydowanie za mocny, pociski xm są zbyt op

XP za misje powinien zostać zmniejszony o 30% conajmniej. XP za plant powinien być większy, żeby ludzie chętniej robili cele mapy...

Statystyki są nieintuicyjne - nigdzie nie jest wytłumaczone np. że gdy mamy staty życia > 100 (albo ponad bazowe) to wszystkie kolejne punkty dodają po 1 hp - przykład z przedmiotami dającymi statystyki gdy mamy full i dodaje nam kolejne punkty.

Przy 1v1 po X sekundach (np. 20) gdy ludzie nie otrzymują DMG powinni zacząć pikać, bo czasami czekanie aż jeden do drugiego dojdzie to jest jakaś porażka.

Wywalić niegrane mapy - tutaj fajnie by było sprawdzić statystyki % ile dane mapy były grane i wywalić te mało grane.

Zmienić % RTV do 75/80%

 

 

 

 

Edytowane przez .nbd
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
W dniu 18.06.2023 o 23:42, Logan Paul napisał(a):

Ciekawe czy dało by rade zrobić takie coś jak jest na show matchu ma majorah i innych tego typu eventach mam na myśli takie coś jak runda z np. zmniejszoną grawitacją, zwolnionym tempem, przyspieszonym czasem itp,itd. Oczywiście byłaby to "lekka" przesada jakby takie coś miało być co rundę, ale tak raz może dwa razy na mapę myślę że byłoby czymś ciekawym i zabawnym 😄

ale po co robić specjalne rundy na serwerze typu COD, bo nie kumam. Już lepszym pomysłem byłoby wprowadzeniem czegoś takiego, że jak gracie małą mapę, to można zaglosować za trybem DM

W dniu 19.06.2023 o 19:24, SinMain napisał(a):

Proponuje rozbudowę klanów o np speeda i wytrzymałości oraz inteligencji, może o dodatkowe $ za killa?

Sama inteligencja już by namieszała w klasach od niej zależnych, więc byłby kolejny problem z balansem. Lepiej postawić na coś, co nie wiąże się z tym co już jest, albo nie ingeruje mocno w grę lub wcale nie ingeruje i np: te dolary mają tutaj jakiś sens, reszta nie, bo klany tym bardziej zamkną się tylko na topki, a warto by było wprowadzić coś, co zachęci do walki między sobą, tak by te różnice w klanach były jak największe. Jeżeli ilość punktów klanow jest za dużo, to można wprowadzić coś takiego, ze zdobywa się je tylko walcząc między klanami, a nie za zwykłego fraga

W dniu 19.06.2023 o 19:24, SinMain napisał(a):

Osłabienie nagród za misje tygodniowe oraz te globalne

Tu jak najbardziej na plus. Tygodniówki może nie dają tak dużo, ale globalne dostaną lekkiego nerfa, bo w niektórych przypadkach są tam zbyt duże wartości w porównaniu do zwykłych

W dniu 19.06.2023 o 19:24, SinMain napisał(a):

Zwiększenie cen przedmiotów za monety na rynku. Może do 100?

Tylko czy ktoś serio wystawi perk za taką ilość i zostanie on sprzedany?

W dniu 20.06.2023 o 08:53, Futr0 napisał(a):

Klas typu El pistorello bo wszyscy wiemy jak działa niby 1/15 a biegasz jak głupi i zabijasz 1/1 . Moja propozycja WYWALIC

Na początku sezonu udowodniłem na adminowskim, że to nie jest prawda, gdy Mahes zaczął temat. Zrobiłem logi tego instakill, które potwierdziły, że to gadanie o 1/1 to zwykły farmazon. Jedynym problemem, które ktoś tam w trakcie sezonu zauważył, to posiadanie do tego perku Szczęśliwy pocisk, bo wtedy miałeś podwójny los, ale samo 1/15 działa poprawnie i nie wchodzilo to tak często. Mówiłem też, że losowość jest bezsensu i można by było wprowadzić coś zamiast niej, np: mnożnik obrażeń

W dniu 20.06.2023 o 08:53, Futr0 napisał(a):

Seryjny zmienić 1/3 np. na 1/5 w Heda bo to kolejna klasa co biega i zabija na hita

To samo co wcześniej + ta klasa ma akurat inny typ randoma, który osłabia się przy sporej częstotliwości

W dniu 20.06.2023 o 08:53, Futr0 napisał(a):

Tester nie działa tak jak jest napisane w opisie . Oraz to kolejna klasa którą opłaca sie grać po 100 lvl

Nie napisałeś o co dokładnie chodzi, wiec nawet nie mam jak się odnieść

W dniu 20.06.2023 o 08:53, Futr0 napisał(a):

Strażak Klasa totalnie nie grywalna . Dmg znikomy nawet z mocnym perkiem . Te jego odbicie Insta 1/3 wchodzi z 2 do 3 razy na kilka map [ porównując Pistolero 1/1]

Dodajesz kolejny raz nieprawdziwą informację. El Pistoler nie ma 1/1, a to że akurat komuś siądzie to kwestia szczęścia, bo na tym poelga losowość. To że masz 1/15 nie oznacza, że wchodzi co 15 strzał i było to już wałkowane setki razy.

Co do klasy, to nie podałeś jakieś propozycji, więc nie ciężko się do tego odnieść

W dniu 20.06.2023 o 08:53, Futr0 napisał(a):

Klasy INT zmniejszenie ilosci dodawanych pkt int zamiast 150 tak jak bylo kiedys 100 z innym przelicznikiem

Ale 100 max int to chyba ostatnio było w 2018 :D

18 godzin temu, Mahesvara napisał(a):

Wymienić kilka map 

Na przykład jakie?

 

18 godzin temu, .nbd napisał(a):

Strażakiem nie da się grać. Problem z tym jest taki, że niby +8dmg a tego +8dmg nie widać - 140dmg w 12 hitach. Chyba trzeba nim same banie trafiać by coś zabić. Może jakaś penetracja zamiast +8dmg?

Ten dodatkowy DMG w klasach, to obrażenia przypisywane do tych z gry, więc wiadomo, że nei są tym samym co dodaktowy dmg z perku. W jakim sensie penetracja? Możesz rozwinąć? Chyba że chciałbyś zrobić coś takiego, że ma +8 DMG ALE DMG jest mnożony przy okazji według armora wroga, więc gdy go ma, zadajemy mu więcej obrażeń, które podchodzą pod redukcje z armora, np: 20% armora

18 godzin temu, .nbd napisał(a):

El pistolero powinien zamiast 1/15 mieć np. 1/4 XXX% damage albo coś w tę deseń.

Problem polega na tym, że to się skończy tak jak zawsze, że jedni będą krzyczeć, że wchodzi non stop, a drudzy że w ogóle, bo tak to zawsze z tą losowością wygląda :D

 

18 godzin temu, Mahesvara napisał(a):

Rusher - zmniejszyć DMG i speed jak jest XM

18 godzin temu, .nbd napisał(a):

Rusher zdecydowanie za mocny, pociski xm są zbyt op

Zawsze można ten boost dmg wykluczyć z XM w takiej sytuacji i chyba to byłoby najlepszym wyjściem na start

 

18 godzin temu, .nbd napisał(a):

Statystyki są nieintuicyjne - nigdzie nie jest wytłumaczone np. że gdy mamy staty życia > 100 (albo ponad bazowe) to wszystkie kolejne punkty dodają po 1 hp - przykład z przedmiotami dającymi statystyki gdy mamy full i dodaje nam kolejne punkty.

Nie rozumiem

obraz.png

Przecież w menu jest podane ile dostajesz za pkt

18 godzin temu, .nbd napisał(a):

Przy 1v1 po X sekundach (np. 20) gdy ludzie nie otrzymują DMG powinni zacząć pikać, bo czasami czekanie aż jeden do drugiego dojdzie to jest jakaś porażka.

Tu czekam na komentarz innych graczy

18 godzin temu, .nbd napisał(a):

Zmienić % RTV do 75/80%

Ciężko będize z tym tak mocno zejść by nie doprowadzić do sytuacji, w której gracze celową vote mapę by ujebać komuś nagrodę za top mapy. Mówiłem jasno, że rtv dodam, ale tylko w takim przypadku, bo sam jestem za tym by mapy niegrywalne zgłaszać na forum, a nie korzystać z rtv, zwłaszcza że samo rtv może doprowadzać do nadużyć (kwestia top3 mapy), więc nie, a na pewno nie dla takiego procentu, albo prawie wszyscy chcą zmiany mapy, albo nikt

18 godzin temu, demichu napisał(a):

Zwiększyłbym szybkość expienia do 50lvl od 3 tygodnia. Reszta na plus. 

Fakt, podbiłem trochę xp dla 3 i 4 tygodnia

 

Jeszcze zostaje rozpiska klas starych, które zaproponowaliście

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Krwiopijca

  • Opis
    • Wbudowane naboje ninja 20% na start
    • Dostaje 15 HP za zabicie
      lub
    • Kradnie 2 HP co sekundę (5 razy) po trafieniu
  • Bronie
    • Elitki
    • Mp7

 

Zwiadowca

  • Opis
    • Posiada umiejętność, która raz na rundę cofa Cię na respa i ustawia 75% całkowitego hp/granaty [use_class].
    • Regeneracja 7 HP co 5s (+7 za +50 LVL)
  • Bronie
    • AUG
    • Elitki

 

Partyzant

  • Opis
    • Podświetla wrogów w odległości 450j [Use_Class] (cooldown 35 sekund)
    • +7 DMG
    • Raz na rundę 1/2 (1/1 od 100 lvl) szansy na ożywienie [!ozyw].
  • Bronie
    • Tec9
    • Galil

 

Sanitariusz

  • Opis
    • Posiada strzykawkę (+1 od 50lvl / +2 od 100)
    • Omija 70% redukcji wytrzymałości
    • Use_Class w promieniu 350j dodaje strzykawkę graczom z drużyny
    • 1 na rundę (+1 od 50lvl / +2 od 100 lvl)
    • 5s cooldown oraz działa 20s po starcie
    • 10 XP i +10% speed za każde przekazanie.
  • Bronie
    • Elitki
    • Mp9

 

Robocop niestety nie mam w plikach @ demichu :(

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-_-,

Wgrane. Co do krwiopijcy to już poprawiam post

  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, -_- napisał(a):

Ten dodatkowy DMG w klasach, to obrażenia przypisywane do tych z gry, więc wiadomo, że nei są tym samym co dodaktowy dmg z perku. W jakim sensie penetracja? Możesz rozwinąć? Chyba że chciałbyś zrobić coś takiego, że ma +8 DMG ALE DMG jest mnożony przy okazji według armora wroga, więc gdy go ma, zadajemy mu więcej obrażeń, które podchodzą pod redukcje z armora, np: 20% armora

Chodzi o to, żeby bizon bił przeciwnika jakby był bez armora (tego z csgo). Dzięki temu będzie większy dmg i można wywalić +8dmg. Oczywiście będzie wtedy więcej niż +8dmg ale można zobaczyć jak to się potoczy. Wytrzymałości nie powinien ignorować. Nad ignorowaniem hełmu trzeba się zastanowić, bo może dać zbyt duży boost do obrażeń. Ewentualnie na odwrót, całkowicie niweluje wytrzymałość przeciwnika, a armor jest brany pod uwagę.

Odnosząc się jeszcze do odbicia przez strażaka. Nie wiem o co chodzi, ale zdarzyło mi się ostatnio parę razy, że słyszę jak ktoś mnie trafił. Moje hp nie spadło, ale tej drugiej osobie nie zadało obrażeń.

7 godzin temu, -_- napisał(a):

Ciężko będize z tym tak mocno zejść by nie doprowadzić do sytuacji, w której gracze celową vote mapę by ujebać komuś nagrodę za top mapy. Mówiłem jasno, że rtv dodam, ale tylko w takim przypadku, bo sam jestem za tym by mapy niegrywalne zgłaszać na forum, a nie korzystać z rtv, zwłaszcza że samo rtv może doprowadzać do nadużyć (kwestia top3 mapy), więc nie, a na pewno nie dla takiego procentu, albo prawie wszyscy chcą zmiany mapy, albo nikt

Można by było zrobić pkt rtv zależne od topki i po sprawie, ale oczywiście to jakaś niemała praca, więc przed cs2 pewnie nie warto tego robić. Ewentualnie % rtv zależny od pozostałego czasu mapy. Często gęsto zdarza się, że rtv ludzie piszą już na samym starcie mapy, bo przypadkiem wybrało się mapę na której są dropy fps albo po prostu jest beznadziejną mapą. Przy 10 graczach całkowicie niemożliwe jest zrobienie rtv (bo na przykład ktoś siedzi jeszcze na spect)

7 godzin temu, -_- napisał(a):

Problem polega na tym, że to się skończy tak jak zawsze, że jedni będą krzyczeć, że wchodzi non stop, a drudzy że w ogóle, bo tak to zawsze z tą losowością wygląda

Oczywiście będą krzyczeć, ale nie będzie sytuacji, że masz full hp i nagle pierwszym strzałem Cię zabije, tylko z max hp +200, obije do 20-50. Ewentualnie jakaś szansa na strzał za 150-200hp zamiast instant kill.

 

Jeszcze jedna rzecz, "malamapa" przydałaby się niekiedy gdy jest 10 graczy na serwerze (wówczas można byłoby podnieść %). Widać to dobrze gdy aktualnie na serwerze gra mało osób i ciężko się gra te duże mapy, które są w większości na serwerze.

RATS

Edytowane przez .nbd
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.06.2023 o 23:42, Logan Paul napisał(a):

Ciekawe czy dało by rade zrobić takie coś jak jest na show matchu ma majorah i innych tego typu eventach mam na myśli takie coś jak runda z np. zmniejszoną grawitacją, zwolnionym tempem, przyspieszonym czasem itp,itd. Oczywiście byłaby to "lekka" przesada jakby takie coś miało być co rundę, ale tak raz może dwa razy na mapę myślę że byłoby czymś ciekawym i zabawnym 😄

Aby urozmaicic jeszcze bardziej rozgrywkę, a nóż skoro są tryby które korzystają z podobnych trybów to może nie będzie problemu dodać je na serwer, pewnie nikt by nie narzekał a ubaw na serwerze byłby spory. Skoro to jeden z ostatnich sezonów na tej wersji silnika gry to czemu nie coś poeksperymentować.

Ten DM o którym wspomniałeś to jak najbardzoej spoko pomysł wiec co szkodzi to bardziej rozszerzyć o inne tryby(nie tylko te o których wspomniałem powyżej)(gracze mogli by glosowac co chca grac).

No chyba że okaże sie że nie jest to takie proste no to wtedy niema co komplikować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
  1. Zmniejszenie ilości punktów w statystyce INTELIGENCJA o 50
  2. Amadeusz
    1. 0.1 -> 0.15 DMG/INT z MP5
    2. 0.85 -> 1.15 DMG/INT z HE
  3. El Pistolero
    1. Usunięcie Instakill
    2. 1.75x DMG (2.0x DMG od 100 LVL) z wybranego pistoletu
  4. Oficer
    1. Tagrenade
  5. Oszust
    1. INT do 0
    2. Dodatkowy teleport co 20 INT zamiast 30
  6. Piroman
    1. 0.1 -> 0.13 DMG/INT z podpalenia (skill)
  7. Plutonowy
    1. 0.6 -> 0.8 DMG z Claymore
  8. Rusher
    1. Mnożnik DMG tylko dla NOVY (bez XM)
  9. Strażak
    1. +8 DMG z COD, a nie z gry
  10. Strzelec Wyborowy
    1. Zwiększenie mnożnika dmg zadawanego zamrożonemu, np: 1.6/1.7
  11. Rambo
    1. 0.1 -> 0.15 DMG z FAMAS
    2. 0.1 -> 0.15 DMG w SMOKE
  12. Snajper
    1. 0.008 -> 0.01 DMG (poza HS)
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, -_- napisał(a):
  1. Zmniejszenie ilości punktów w statystyce INTELIGENCJA o 50

Zmniejszenie inteligencji o 50 pkt spowoduje, że saper staje się bezużyteczny. Skoro mina będzie biła sporo mniej to może warto mu lekko zmniejszyć widoczność min? W większości przypadków ludzie widzą te miny i omijają. Po tej zmianie saper będzie niegrywalny i bardziej opłacać się będzie grać pluitonowym.

16 godzin temu, -_- napisał(a):
  1. Plutonowy
    1. 0.6 -> 0.8 DMG z Claymore

Czy jeśli plutonowy dostaje buffa, czy możemy zmniejszyć ilość obrażeń/trafień o 10/20% do zniszczenia claymore?

16 godzin temu, -_- napisał(a):

Strzelec Wyborowy

  1. Zwiększenie mnożnika dmg zadawanego zamrożonemu, np: 1.6/1.7

1.7x będzie OP, wówczas przydałoby się zmniejszyć podstawową ilość zamrożeń na use_skill o 1. Przy okazji czy dałoby radę zmienić, aby po zabójstwie nożem nie zmieniało na śnieżki? "Mrożący" decoy jest bezużyteczny, jakaś jednorazowa fala na 100u z efektem "pierścienia" co ma apteczka?

  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
W dniu 23.06.2023 o 14:10, .nbd napisał(a):

Przy okazji czy dałoby radę zmienić, aby po zabójstwie nożem nie zmieniało na śnieżki?

Gotowe

  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • -_- zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności