MYSTIC:* 0 Posted September 25 Share Posted September 25 (edited) Nick: MYSTIC Wycinek z konsoli(bez IP)*:[Client] Game: "Counter-Strike 2" [Client] Map: "<empty>" [Client] Players: 1 (0 bots) / 1 humans [Client] Build: 10072 (revision 9173482) [Client] Server Number: 5 [SignonState] CL: CNetworkGameClient::ProcessServerInfo [VScript] Initializing CSGO VScript Game System [Client] CL: CGameRulesGameSystem::GameInit installed game rules ReadSteamRemoteStorageFile( bufOut, "voice_ban.dt" ) -> 0.000632 seconds [Client] CNetworkGameClient::ProcessClassInfo: create on client true [Client] CNetworkGameClient::ProcessClassInfo: creating client serializers from local server serializers (crc 0, server api exists) [Client] Client missing networkable entity class CMoverPathNode [Client] Client missing networkable entity class CPathMover [Client] Client missing networkable entity class CTriggerTripWire [Client] CNetworkGameClientBase::LinkClasses took 15.414 msec [Client] CL: CGameClientConnectPrerequisite connection succeeded [Server] SV: IGameSystem::LoopActivateAllSystems { [Host] HO: IGameSystem::LoopActivateAllSystems { [Host] HO: } IGameSystem::LoopActivateAllSystems done [Server] SV: } IGameSystem::LoopActivateAllSystems done [Server] SV: 1 player server started [Client] CL: IGameSystem::LoopActivateAllSystems { [Client] CL: } IGameSystem::LoopActivateAllSystems done [SignonState] CL: CNetworkGameClient::OnSwitchLoopModeFinished( game : success ) [Server] SV: Sending full update to client MYSTIC (reason: initial update) [Client] Receiving 0.5K non-incremental update from server MYSTIC dołącza do gry. Serwer: COD MOD 201lvl Link do bana: https://sourcebans.cs-classic.pl/index.php?p=banlist&advSearch=MYSTIC :*&advType=name konto posiada status prime Edited September 25 by MYSTIC:* Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelul 55 Posted September 25 Share Posted September 25 Zostałeś zbanowany na serwerze z powodu grania na Cheatach (Aimlock) Sprawdziłem jedną mapę na której celowo nie wchodziłem na spec żeby później ją rozpisać. Mapa de_ravine Link do pobrania mapy: https://files.fm/u/h3zbfhrcdt WAŻNE : praktycznie wszystkie minuty podejrzanych akcji należy oglądać w prędkości odtwarzania 1/4 aby lepiej zobaczyć aimlocka. Runda 3 - 1:48 ani jeden strzał nie był w głowę a weszły 2HS 1:53 celownik przez ścianę na przeciwnika i ponownie celownik na tułów a wchodzą 2x HS Runda 4 - 2:21 znów w biegu strzela w głowę Runda 5 - Rzuca granat idealnie w Ryu'a chociaż o nim nie wiedział a potem 4:01 słyszy że plantuje ostatni żywy przeciwnik z jego prawej strony a udaje że szuka go z lewej strony po czym i tak go znajduje i znów w biegu trafia mu w głowę. Runda 6 - 4:43 celownikem leci po modelu gracza za ścianą a 4:44 celuje mu w ciało i zabija w głowę 4:52 w ogóle nie boi się że przeciwnik wyjdzie mu od tyłu bo dokładnie go widzi przez ścianę Runda 8 - 6:16 nie zatrzymuje się ale trafia idealnie 2 strzały w głowę Runda 9 - 7:14 biegnie już wiedząc gdzie jest przeciwnik 7:22 w pełnym biegu celownik na klatce a zabija w głowę 7:34 celownik nie jest nawet na przeciwnika a trafia 2x głowę Runda 10 - 8:00 pewne wyjście na BS bo wie gdzie są rywale, kieruje się prosto na przeciwnika 8:09 celownik na lewo od przeciwnika a ten ginie 8:33 idzie na shift celuje w głowę i w pełnym biegu bez zatrzymywania się trafia 2x HS Runda 13 - 11:34 - w ogóle się nie zatrzymuje tylko w pełnym biegu trafia większość pocisków w przeciwnika Runda 14 - 12:05 celownik na ciało a zabija w głowę 12:11 będąc w ruchu znów idealny strzał w głowę 12:27 celownik nie jest na głowie a trafia w HS Runda 15 - 12:48 dostaje flash, idealnie biega na fleshu po czym w 12:54 wybiegając trafia 2x przeciwnika z SCARA raz w ciało a drugim razem w głowę (znów się nie zatrzymał tylko był w ruchu a strzały były precyzyjne) Runda 16 - 13:57 widzi model Blixa przez ścianę więc rzuca mu granat po czym się chowa za ścianę aby za chwilę wychylić z prefirę w głowę Runda 17 - 15:01 idealnie wie że tutaj będzie przeciwnik i wcelowuje się mu w głowę Runda 18 - 16:00 idzie tędy na pewniaka chociaż przez 10 rund tu nie szedł a jak zbliża się do przeciwnika to nagle zwalnia i w 16:09 celownik wost na głowę przeciwnika i 2 szybkie bezbłędne HS Runda 19 - 16:51 wcelowany przez ścianę w model gracza i wyjście z prefire a po chwili przeskakuje celownik na wychodzącego kolejnmego i w biegu niecelując w głowę trafia i tak w HS Runda 21 - 17:55 wie dokładnie gdzie są rywale i wychyla po kolei na każdego z nich (3 wrogów) strzelając każdemu głowy (łącznie 5HS z czego 4 były w ruchu na full auto) Runda 22 - 18:56 widzi 3 rywali za ścianą rzuca im granat i chowa się za ścianą (dopiero w momencie wyjęcia granatu ich mógł usłyszeć a i tak był gotowy go tam wrzucić) a w 19:04 celownik jest obok głowy Grochówki ale mimo to i tak obrywa on w głowę Runda 23 - 19:59 celownik obok a gracz ginie w HS po czym pewne wychylenie na kolejnego rywala i frag w HS Runda 25 - 21:25 pierwszy strzał obok głowy ale trafia w HS (drugi strzał wyglądał już bardziej wiarygodnie ale nie powiedziane że jest czysty) 21:28 celownik na nogi a gracz ginie w głowę (Xtrii), a drugi przeciwnik - celownik obok i też ginie w głowę (kucał w miejscu bez żadnego ruchu) Runda 26 - 22:20 ustawia się z granatem ale rzuca go dopiero jak gracz podchodzi (za ścianą) po 5 sekundach go dojeżdża i celownik leci za nim przez ścianę po czym jak go dogania celownik ma na ciele a i tak trafia w HS 22:58 insta HS w biegu Runda 27 - 23:24 mimo że przebiegają mu sojusznicy on i tak trafia w głowę mimo że tam nie celuje Runda 28 - 24:14 celownik przeskakuje z modelu na model drugiego przeciwnika przez ścianę, do 24:26 ciągle czeka na tego przeciwnika którego widział przez ścianę i trafia mu w HS Runda 29 - 24:49 wybiega wcelowany i na full fleshu trafia idealnie 2 razy w głowę rywala. Ogólnie powyższe sytuacje dostarczają wystarczających dowodów, że nie gracz uczciwie i zapewne oprócz tego posiadasz jeszcze WH bądź inne wspomagacze i nie trzeba rozpisywać kolejnych map. Ponadto bardzo ciekawe jest, że gdy wchodziłem na niewidocznym żeby cię poobserwować wtedy nagle szło ci bardzo słabo i miałeś problemy nawet z zabiciem w plecy przeciwnika a tak to dałeś radę zrobić nawet statystyki 20-0, owa sytuacja nie miała miejsca jednokrotnie ale dokładnie 5 razy na 5ciu różnych mapach w ciągu ostatnich 2 dni gdy cię obserwowałem. Świadczy to o tym że wyświetlało ci się że jesteś obserwowany i wtedy wyłączałeś cheaty. Pisanie że konto posiada status prime nie oznacza że nie da się na tym koncie cheatować więc nie rozumiem po co nam ta informacja. Według informacji z faceit konto zostało zbanowane za smurfing a więc najprawdopodobnie ktoś chciał się pozbyć tego konta bo nie mógł już na nim grac faceitów i je sprzedał a ty je kupiłeś i dlatego posiada to konto taką ilość przegranych godzin : https://faceitfinder.com/profile/76561199410168622 Ogólna ocena twojej gry: starałeś się dosyć dobrze ukrywać ale śmierdziałeś każdemu i powyższe demko o tym świadczy. Pozdro 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MYSTIC:* 0 Posted September 25 Author Share Posted September 25 (edited) Nie uważam po tym demku żebym grał z jakimiś wspomagaczami. Większość strzałów które opisałeś że kursor jest ja klatce przeciwnika są strzelane przy full auto a nie tapowaniu więc pociski nie zawsze lecą w kursor. Ruda 8 6:16 czas zatrzymałem się na czas oddania strzałów po czym oddałem lekki ruch w bok żeby przeciwnik miał problem z ustrzeleniem mojej pozycji. Runda 9 7:22 kucam i zatrzymuje się po niecelnych strzałach w biegu i wtedy trafiam hs. Czas 7:34 celownik jest na przeciwniku i wtedy go trafiał przy oddaniu serii strzałów wcześniejsze strzały były nie trafne. Przewinąłem do innych momentów gry bo bez sensu opisywać mi każdą sytuację która jest podkoloryzowana i widać że kursor jest w danym momencie na przeciwniku ale on się porusza i ja też o wtedy dostał strzał w hs (odnoszę się do rundy 22 19:04. Runda 25 21:19 celownik na głowie przeciwnika i wpadają hs 21:28 oddane full auto celownik powyżej pasa (prawie przy klatce piersiowej). Każda sytuacja opisana przez Ciebie koloryzuje sytuacje że jestem odpalony ponieważ strzelam hs. Proszę o dokładne rozpatrzenie bana z powodu aimlock gdyż jest to nie prawidłowe. Opisałem kilka sytuacji bo każda wygląda w 100% norlmanie jak u zwykłych graczy CsClassic. Edited September 25 by MYSTIC:* 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.