MYSTIC:* 0 Opublikowano 25 Września Udostępnij Opublikowano 25 Września (edytowane) Nick: MYSTIC Wycinek z konsoli(bez IP)*:[Client] Game: "Counter-Strike 2" [Client] Map: "<empty>" [Client] Players: 1 (0 bots) / 1 humans [Client] Build: 10072 (revision 9173482) [Client] Server Number: 5 [SignonState] CL: CNetworkGameClient::ProcessServerInfo [VScript] Initializing CSGO VScript Game System [Client] CL: CGameRulesGameSystem::GameInit installed game rules ReadSteamRemoteStorageFile( bufOut, "voice_ban.dt" ) -> 0.000632 seconds [Client] CNetworkGameClient::ProcessClassInfo: create on client true [Client] CNetworkGameClient::ProcessClassInfo: creating client serializers from local server serializers (crc 0, server api exists) [Client] Client missing networkable entity class CMoverPathNode [Client] Client missing networkable entity class CPathMover [Client] Client missing networkable entity class CTriggerTripWire [Client] CNetworkGameClientBase::LinkClasses took 15.414 msec [Client] CL: CGameClientConnectPrerequisite connection succeeded [Server] SV: IGameSystem::LoopActivateAllSystems { [Host] HO: IGameSystem::LoopActivateAllSystems { [Host] HO: } IGameSystem::LoopActivateAllSystems done [Server] SV: } IGameSystem::LoopActivateAllSystems done [Server] SV: 1 player server started [Client] CL: IGameSystem::LoopActivateAllSystems { [Client] CL: } IGameSystem::LoopActivateAllSystems done [SignonState] CL: CNetworkGameClient::OnSwitchLoopModeFinished( game : success ) [Server] SV: Sending full update to client MYSTIC (reason: initial update) [Client] Receiving 0.5K non-incremental update from server MYSTIC dołącza do gry. Serwer: COD MOD 201lvl Link do bana: https://sourcebans.cs-classic.pl/index.php?p=banlist&advSearch=MYSTIC :*&advType=name konto posiada status prime Edytowane 25 Września przez MYSTIC:* Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kelul 55 Opublikowano 25 Września Udostępnij Opublikowano 25 Września Zostałeś zbanowany na serwerze z powodu grania na Cheatach (Aimlock) Sprawdziłem jedną mapę na której celowo nie wchodziłem na spec żeby później ją rozpisać. Mapa de_ravine Link do pobrania mapy: https://files.fm/u/h3zbfhrcdt WAŻNE : praktycznie wszystkie minuty podejrzanych akcji należy oglądać w prędkości odtwarzania 1/4 aby lepiej zobaczyć aimlocka. Runda 3 - 1:48 ani jeden strzał nie był w głowę a weszły 2HS 1:53 celownik przez ścianę na przeciwnika i ponownie celownik na tułów a wchodzą 2x HS Runda 4 - 2:21 znów w biegu strzela w głowę Runda 5 - Rzuca granat idealnie w Ryu'a chociaż o nim nie wiedział a potem 4:01 słyszy że plantuje ostatni żywy przeciwnik z jego prawej strony a udaje że szuka go z lewej strony po czym i tak go znajduje i znów w biegu trafia mu w głowę. Runda 6 - 4:43 celownikem leci po modelu gracza za ścianą a 4:44 celuje mu w ciało i zabija w głowę 4:52 w ogóle nie boi się że przeciwnik wyjdzie mu od tyłu bo dokładnie go widzi przez ścianę Runda 8 - 6:16 nie zatrzymuje się ale trafia idealnie 2 strzały w głowę Runda 9 - 7:14 biegnie już wiedząc gdzie jest przeciwnik 7:22 w pełnym biegu celownik na klatce a zabija w głowę 7:34 celownik nie jest nawet na przeciwnika a trafia 2x głowę Runda 10 - 8:00 pewne wyjście na BS bo wie gdzie są rywale, kieruje się prosto na przeciwnika 8:09 celownik na lewo od przeciwnika a ten ginie 8:33 idzie na shift celuje w głowę i w pełnym biegu bez zatrzymywania się trafia 2x HS Runda 13 - 11:34 - w ogóle się nie zatrzymuje tylko w pełnym biegu trafia większość pocisków w przeciwnika Runda 14 - 12:05 celownik na ciało a zabija w głowę 12:11 będąc w ruchu znów idealny strzał w głowę 12:27 celownik nie jest na głowie a trafia w HS Runda 15 - 12:48 dostaje flash, idealnie biega na fleshu po czym w 12:54 wybiegając trafia 2x przeciwnika z SCARA raz w ciało a drugim razem w głowę (znów się nie zatrzymał tylko był w ruchu a strzały były precyzyjne) Runda 16 - 13:57 widzi model Blixa przez ścianę więc rzuca mu granat po czym się chowa za ścianę aby za chwilę wychylić z prefirę w głowę Runda 17 - 15:01 idealnie wie że tutaj będzie przeciwnik i wcelowuje się mu w głowę Runda 18 - 16:00 idzie tędy na pewniaka chociaż przez 10 rund tu nie szedł a jak zbliża się do przeciwnika to nagle zwalnia i w 16:09 celownik wost na głowę przeciwnika i 2 szybkie bezbłędne HS Runda 19 - 16:51 wcelowany przez ścianę w model gracza i wyjście z prefire a po chwili przeskakuje celownik na wychodzącego kolejnmego i w biegu niecelując w głowę trafia i tak w HS Runda 21 - 17:55 wie dokładnie gdzie są rywale i wychyla po kolei na każdego z nich (3 wrogów) strzelając każdemu głowy (łącznie 5HS z czego 4 były w ruchu na full auto) Runda 22 - 18:56 widzi 3 rywali za ścianą rzuca im granat i chowa się za ścianą (dopiero w momencie wyjęcia granatu ich mógł usłyszeć a i tak był gotowy go tam wrzucić) a w 19:04 celownik jest obok głowy Grochówki ale mimo to i tak obrywa on w głowę Runda 23 - 19:59 celownik obok a gracz ginie w HS po czym pewne wychylenie na kolejnego rywala i frag w HS Runda 25 - 21:25 pierwszy strzał obok głowy ale trafia w HS (drugi strzał wyglądał już bardziej wiarygodnie ale nie powiedziane że jest czysty) 21:28 celownik na nogi a gracz ginie w głowę (Xtrii), a drugi przeciwnik - celownik obok i też ginie w głowę (kucał w miejscu bez żadnego ruchu) Runda 26 - 22:20 ustawia się z granatem ale rzuca go dopiero jak gracz podchodzi (za ścianą) po 5 sekundach go dojeżdża i celownik leci za nim przez ścianę po czym jak go dogania celownik ma na ciele a i tak trafia w HS 22:58 insta HS w biegu Runda 27 - 23:24 mimo że przebiegają mu sojusznicy on i tak trafia w głowę mimo że tam nie celuje Runda 28 - 24:14 celownik przeskakuje z modelu na model drugiego przeciwnika przez ścianę, do 24:26 ciągle czeka na tego przeciwnika którego widział przez ścianę i trafia mu w HS Runda 29 - 24:49 wybiega wcelowany i na full fleshu trafia idealnie 2 razy w głowę rywala. Ogólnie powyższe sytuacje dostarczają wystarczających dowodów, że nie gracz uczciwie i zapewne oprócz tego posiadasz jeszcze WH bądź inne wspomagacze i nie trzeba rozpisywać kolejnych map. Ponadto bardzo ciekawe jest, że gdy wchodziłem na niewidocznym żeby cię poobserwować wtedy nagle szło ci bardzo słabo i miałeś problemy nawet z zabiciem w plecy przeciwnika a tak to dałeś radę zrobić nawet statystyki 20-0, owa sytuacja nie miała miejsca jednokrotnie ale dokładnie 5 razy na 5ciu różnych mapach w ciągu ostatnich 2 dni gdy cię obserwowałem. Świadczy to o tym że wyświetlało ci się że jesteś obserwowany i wtedy wyłączałeś cheaty. Pisanie że konto posiada status prime nie oznacza że nie da się na tym koncie cheatować więc nie rozumiem po co nam ta informacja. Według informacji z faceit konto zostało zbanowane za smurfing a więc najprawdopodobnie ktoś chciał się pozbyć tego konta bo nie mógł już na nim grac faceitów i je sprzedał a ty je kupiłeś i dlatego posiada to konto taką ilość przegranych godzin : https://faceitfinder.com/profile/76561199410168622 Ogólna ocena twojej gry: starałeś się dosyć dobrze ukrywać ale śmierdziałeś każdemu i powyższe demko o tym świadczy. Pozdro 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYSTIC:* 0 Opublikowano 25 Września Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września (edytowane) Nie uważam po tym demku żebym grał z jakimiś wspomagaczami. Większość strzałów które opisałeś że kursor jest ja klatce przeciwnika są strzelane przy full auto a nie tapowaniu więc pociski nie zawsze lecą w kursor. Ruda 8 6:16 czas zatrzymałem się na czas oddania strzałów po czym oddałem lekki ruch w bok żeby przeciwnik miał problem z ustrzeleniem mojej pozycji. Runda 9 7:22 kucam i zatrzymuje się po niecelnych strzałach w biegu i wtedy trafiam hs. Czas 7:34 celownik jest na przeciwniku i wtedy go trafiał przy oddaniu serii strzałów wcześniejsze strzały były nie trafne. Przewinąłem do innych momentów gry bo bez sensu opisywać mi każdą sytuację która jest podkoloryzowana i widać że kursor jest w danym momencie na przeciwniku ale on się porusza i ja też o wtedy dostał strzał w hs (odnoszę się do rundy 22 19:04. Runda 25 21:19 celownik na głowie przeciwnika i wpadają hs 21:28 oddane full auto celownik powyżej pasa (prawie przy klatce piersiowej). Każda sytuacja opisana przez Ciebie koloryzuje sytuacje że jestem odpalony ponieważ strzelam hs. Proszę o dokładne rozpatrzenie bana z powodu aimlock gdyż jest to nie prawidłowe. Opisałem kilka sytuacji bo każda wygląda w 100% norlmanie jak u zwykłych graczy CsClassic. Edytowane 25 Września przez MYSTIC:* 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.