Skocz do zawartości

Prośba Unban MYSTIC :*


MYSTIC:*

Rekomendowane odpowiedzi


Nick: MYSTIC :*
Wycinek z konsoli(bez IP)*:[Client] Game: "Counter-Strike 2"
[Client] Map: "<empty>"
[Client] Players: 1 (0 bots) / 1 humans
[Client] Build: 10072 (revision 9173482)
[Client] Server Number: 5
[SignonState] CL:  CNetworkGameClient::ProcessServerInfo
[VScript] Initializing CSGO VScript Game System
[Client] CL:  CGameRulesGameSystem::GameInit installed game rules
ReadSteamRemoteStorageFile( bufOut, "voice_ban.dt" ) -> 0.000632 seconds
[Client] CNetworkGameClient::ProcessClassInfo: create on client true
[Client] CNetworkGameClient::ProcessClassInfo: creating client serializers from local server serializers (crc 0, server api exists)
[Client] Client missing networkable entity class CMoverPathNode
[Client] Client missing networkable entity class CPathMover
[Client] Client missing networkable entity class CTriggerTripWire
[Client] CNetworkGameClientBase::LinkClasses took 15.414 msec
[Client] CL:  CGameClientConnectPrerequisite connection succeeded
[Server] SV:  IGameSystem::LoopActivateAllSystems {
[Host] HO:  IGameSystem::LoopActivateAllSystems {
[Host] HO:  } IGameSystem::LoopActivateAllSystems done
[Server] SV:  } IGameSystem::LoopActivateAllSystems done
[Server] SV:  1 player server started
[Client] CL:  IGameSystem::LoopActivateAllSystems {
[Client] CL:  } IGameSystem::LoopActivateAllSystems done
[SignonState] CL:  CNetworkGameClient::OnSwitchLoopModeFinished( game : success )
[Server] SV:  Sending full update to client MYSTIC :* (reason:  initial update)
[Client] Receiving 0.5K non-incremental update from server
MYSTIC :* dołącza do gry.
Serwer: COD MOD 201lvl
Link do bana: 

https://sourcebans.cs-classic.pl/index.php?p=banlist&advSearch=MYSTIC :*&advType=name

konto posiada status prime 

Edytowane przez MYSTIC:*
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • MYSTIC:* zmienił(a) tytuł na Prośba Unban MYSTIC :*

Zostałeś zbanowany na serwerze z powodu grania na Cheatach (Aimlock)

Sprawdziłem jedną mapę na której celowo nie wchodziłem na spec żeby później ją rozpisać.

Mapa de_ravine 

Link do pobrania mapy: https://files.fm/u/h3zbfhrcdt

WAŻNE : praktycznie wszystkie minuty podejrzanych akcji należy oglądać w prędkości odtwarzania 1/4 aby lepiej zobaczyć aimlocka.

  • Runda 3 - 1:48 ani jeden strzał nie był w głowę a weszły 2HS
                     1:53 celownik przez ścianę na przeciwnika i ponownie celownik na tułów a wchodzą 2x HS
  • Runda 4 - 2:21 znów w biegu strzela w głowę
  • Runda 5 - Rzuca granat idealnie w Ryu'a chociaż o nim nie wiedział a potem 4:01 słyszy że plantuje ostatni żywy przeciwnik z jego prawej strony a udaje że szuka go z lewej strony po czym i tak go znajduje i znów w biegu trafia mu w głowę.
  • Runda 6 - 4:43 celownikem leci po modelu gracza za ścianą a 4:44 celuje mu w ciało i zabija w głowę
                      4:52 w ogóle nie boi się że przeciwnik wyjdzie mu od tyłu bo dokładnie go widzi przez ścianę
  • Runda 8 - 6:16 nie zatrzymuje się ale trafia idealnie 2 strzały w głowę
  • Runda 9 - 7:14 biegnie już wiedząc gdzie jest przeciwnik
                     7:22 w pełnym biegu celownik na klatce a zabija w głowę
                     7:34 celownik nie jest nawet na przeciwnika a trafia 2x głowę
  • Runda 10 - 8:00 pewne wyjście na BS bo wie gdzie są rywale, kieruje się prosto na przeciwnika
                       8:09 celownik na lewo od przeciwnika a ten ginie
                       8:33 idzie na shift celuje w głowę i w pełnym biegu bez zatrzymywania się trafia 2x HS
  • Runda 13 - 11:34 - w ogóle się nie zatrzymuje tylko w pełnym biegu trafia większość pocisków w przeciwnika
  • Runda 14 - 12:05 celownik na ciało a zabija w głowę
                       12:11 będąc w ruchu znów idealny strzał w głowę
                       12:27 celownik nie jest na głowie a trafia w HS
  • Runda 15 - 12:48 dostaje flash, idealnie biega na fleshu po czym w 12:54 wybiegając trafia 2x przeciwnika z SCARA raz w ciało a drugim razem w głowę (znów się nie zatrzymał tylko był w ruchu a strzały były precyzyjne)
  • Runda 16 - 13:57 widzi model Blixa przez ścianę więc rzuca mu granat po czym się chowa za ścianę aby za chwilę wychylić z prefirę w głowę
  • Runda 17 - 15:01 idealnie wie że tutaj będzie przeciwnik i wcelowuje się mu w głowę
  • Runda 18 - 16:00 idzie tędy na pewniaka chociaż przez 10 rund tu nie szedł a jak zbliża się do przeciwnika to nagle zwalnia i w 16:09 celownik wost na głowę przeciwnika i 2 szybkie bezbłędne HS
  • Runda 19 - 16:51 wcelowany przez ścianę w model gracza i wyjście z prefire a po chwili przeskakuje celownik na wychodzącego kolejnmego i w biegu niecelując w głowę trafia i tak w HS
  • Runda 21 - 17:55 wie dokładnie gdzie są rywale i wychyla po kolei na każdego z nich (3 wrogów) strzelając każdemu głowy (łącznie 5HS z czego 4 były w ruchu na full auto)
  • Runda 22 - 18:56 widzi 3 rywali za ścianą rzuca im granat i chowa się za ścianą (dopiero w momencie wyjęcia granatu ich mógł usłyszeć a i tak był gotowy go tam wrzucić) a w 19:04 celownik jest obok głowy Grochówki ale mimo to i tak obrywa on w głowę
  • Runda 23 - 19:59 celownik obok a gracz ginie w HS po czym pewne wychylenie na kolejnego rywala i frag w HS
  • Runda 25 - 21:25 pierwszy strzał obok głowy ale trafia w HS (drugi strzał wyglądał już bardziej wiarygodnie ale nie powiedziane że jest czysty)
                       21:28 celownik na nogi a gracz ginie w głowę (Xtrii), a drugi przeciwnik - celownik obok i też ginie w głowę (kucał w miejscu bez żadnego ruchu)
  • Runda 26 - 22:20 ustawia się z granatem ale rzuca go dopiero jak gracz podchodzi (za ścianą) po 5 sekundach go dojeżdża i celownik leci za nim przez ścianę po czym jak go dogania celownik ma na ciele a i tak trafia w HS
                       22:58 insta HS w biegu
  • Runda 27 - 23:24 mimo że przebiegają mu sojusznicy on i tak trafia w głowę mimo że tam nie celuje
  • Runda 28 - 24:14 celownik przeskakuje z modelu na model drugiego przeciwnika przez ścianę, do 24:26 ciągle czeka na tego przeciwnika którego widział przez ścianę i trafia mu w HS
  • Runda 29 - 24:49 wybiega wcelowany i na full fleshu trafia idealnie 2 razy w głowę rywala.

    Ogólnie powyższe sytuacje dostarczają wystarczających dowodów, że nie gracz uczciwie i zapewne oprócz tego posiadasz jeszcze WH bądź inne wspomagacze i nie trzeba rozpisywać kolejnych map. Ponadto bardzo ciekawe jest, że gdy wchodziłem na niewidocznym żeby cię poobserwować wtedy nagle szło ci bardzo słabo i miałeś problemy nawet z zabiciem w plecy przeciwnika a tak to dałeś radę zrobić nawet statystyki 20-0, owa sytuacja nie miała miejsca jednokrotnie ale dokładnie 5 razy na 5ciu różnych mapach w ciągu ostatnich 2 dni gdy cię obserwowałem. Świadczy to o tym że wyświetlało ci się że jesteś obserwowany i wtedy wyłączałeś cheaty. 
    Pisanie że konto posiada status prime nie oznacza że nie da się na tym koncie cheatować więc nie rozumiem po co nam ta informacja.
    Według informacji z faceit konto zostało zbanowane za smurfing a więc najprawdopodobnie ktoś chciał się pozbyć tego konta bo nie mógł już na nim grac faceitów i je sprzedał a ty je kupiłeś i dlatego posiada to konto taką ilość przegranych godzin : https://faceitfinder.com/profile/76561199410168622
    Ogólna ocena twojej gry: starałeś się dosyć dobrze ukrywać ale śmierdziałeś każdemu i powyższe demko o tym świadczy. 
    Pozdro
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie uważam po tym demku żebym grał z jakimiś wspomagaczami. Większość strzałów które opisałeś że kursor jest ja klatce przeciwnika są strzelane przy full auto a nie tapowaniu więc pociski nie zawsze lecą w kursor. Ruda 8 6:16 czas zatrzymałem się na czas oddania strzałów po czym oddałem lekki ruch w bok żeby przeciwnik miał problem z ustrzeleniem mojej pozycji. Runda 9 7:22 kucam i zatrzymuje się po niecelnych strzałach w biegu i wtedy trafiam hs. Czas 7:34 celownik jest na przeciwniku i wtedy go trafiał przy oddaniu serii strzałów wcześniejsze strzały były nie trafne. Przewinąłem do innych momentów gry bo bez sensu opisywać mi każdą sytuację która jest podkoloryzowana i widać że kursor jest w danym momencie na przeciwniku ale on się porusza i ja też o wtedy dostał strzał w hs (odnoszę się do rundy 22 19:04. Runda 25 21:19 celownik na głowie przeciwnika i wpadają hs 21:28 oddane full auto celownik powyżej pasa (prawie przy klatce piersiowej). Każda sytuacja opisana przez Ciebie koloryzuje sytuacje że jestem odpalony ponieważ strzelam hs. Proszę o dokładne rozpatrzenie bana z powodu aimlock gdyż jest to nie prawidłowe. Opisałem kilka sytuacji bo każda wygląda w 100% norlmanie jak u zwykłych graczy CsClassic.

Edytowane przez MYSTIC:*
  • Haha 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności