Właściciel -_- 11 948 Opublikowano 23 Marca Właściciel Udostępnij Opublikowano 23 Marca [CS 2] Autobalance - Autobalans drużyn Aktualna wersja: 1.1.2 OPIS Plugin na Autobalance posiada autorski system oceny poziomu gry graczy, który służy do utrzymania równowagi między drużynami. Na podstawie tej oceny, plugin dynamicznie dostosowuje składy drużyn. Dodatkowo plugin posiada funkcję blokowania zmiany drużyny oraz automatycznego doboru drużyny dla nowych graczy, co dodatkowo przyczynia się do utrzymania równego poziomu gry. W CS 2 plugin został przepisany przez @ Brum Brum CONFIG { "Enable_Logs": true, // Czy ma zapisywać logi przeniesionych graczy etc "Enable_during_warmup": false, // Czy balans ma działać też na rozgrzewce? Tzn. Wyrównywanie drużyny oraz zbieranie już danych dt. poziomu gry graczy "Dominance": 2, // Ile rund musi wygrać przeciwna drużyna z rzędu, aby AB zaczął wyrównywać "Dominance_cooldown": 2, // Ile rund ma odczekać AB przed sprawdzeniem, czy wynik uległ zmianie "Evenout": true, // Czy AB ma wyгówпуwać liczbę graczy w teamach? Tzn. Jeżeli jest 6 graczy w TT, a w CT 3, to wyrówna do 5:4 "ForceBalance": 6, // Jeżeli różnica w wyniku >= ustawiona wartość (min. 5), przenosi X (obliczane wg. wzoru) "najlepszych" graczy z wygrywającej drużyny do przegrywajacej "BlockTeamChange": 2, // Tryb blokady zmiany drużyn. 0 - Wyłącza blokowanie zmianie drużyny | 1 - Blokuje zmianę drużyny każdemu | 2 - Pozwala zmienić drużynę graczowi z flagą podaną w BlockTeamChange_Exclude, osoba bez flagi nie może zmienić drużyny "BlockTeamChange_Exclude": "@css/generic", // Flaga, którą musi mieć gracz, aby mógł zmieniać drużynę (wymagana ustawionego "BlockTeamChange" na 2) "TeamAutoSelect": true, // Automatycznie dobiera graczowi drużynę po wejściu na serwer. Wybiera najsłabszą drużynę względem sumy punktów graczy w drużynie. "ClutchMode": true, // Tryb clutcha, jeżeli gracz zostanie np. 1:3, aktywuje się tryb clutcha "Clutch_min_players": 3, // Minimalna liczba graczy jaka musi być przeciwko ostatniemu graczowi, aby aktywować tryb clutcha "Points_per_clutch": 1, // Nalicza graczowi 1 punkt, którymi operuje AB "Points_per_kill": 2, // Nalicza graczowi 2 punkty, którymi operuje AB "Points_per_kill_hs": 1, // Nalicza graczowi dodatkowy 1 punkt, którymi operuje AB "Points_per_death": 2, // Zabiera graczowi 2 punkty, którymi operuje AB "Points_per_assist": 1, // Nalicza graczowi 1 punkt, którymi operuje AB "Points_per_mvp": 1, // Nalicza graczowi 1 punkt, którymi operuje AB "Points_per_plant": 1, // Nalicza graczowi 1 punkt, którymi operuje AB "Points_per_defuse": 1 // Nalicza graczowi 1 punkt, którymi operuje AB } LISTA ZMIAN v1.0.1 (31.10.2023) 1. Pierwsze wydanie v1.0.2 (11.11.2024) 1. Dodano opcję wyłączenia działania autobalansu podczas rozgrzewki(wyrównywanie teamów) 2. Dodano opcję przechodzenia adminowi pomiędzy drużynami v1.0.3 (12.05.2024) 1. Przepisano plugin od 0 2. Dodano opcję "TeamAutoSelect", która automatycznie przenosi wchodzących graczy do słabszej drużyny 3. Dodano "ClutchMode", który jest dodatkową opcją dla oceniania skilla gracza v1.0.4 (29.05.2024) 1. Zaktualizowano do cssharp v234 2. Poprawiono działanie TeamAutoSelect 3. Naprawiono błędne działanie wyrównywania teamu v1.0.5 (09.07.2024) 1. Zmienino sposób działania TeamAutoSelect, aby pierw sprawdzał liczbę graczy, a dopiero wybierał słabszy team 2. Poprawiono funkcję pobierajacą listę graczy, co naprawia błędne działanie AB w połączeniu z TeamAutoSelect v1.0.6 (15.07.2024) 1. Wyłączono działanie BlockTeamChange oraz TeamAutoSelect podczas rozgrzewki, gdy mamy ustawione "Enable_during_warmup" na false v1.0.7 (21.08.2024) 1. Zaktualizowano do nowszej wersji CSSharp (v255) v1.1.0 (22.11.2024) 1. Zaktualizowano do nowszej wersji CSSharp (v287) 2. Przepisano cały kod od 0 3. Naprawiono błąd, który kolidował z !stealth 4. Dodano do configu "Enable_Logs", które pozwala włączyć/wyłączyć logi związane z przenoszeniem graczy v1.1.1.1 (19.02.2025) 1. Zaktualizowano do nowszej wersji CSSharp (v304) 2. Zmieniono sposób balansowania, gdy jest nieparzysta liczba graczy: Przykładowa sytuacja, jest 2 ct, 1 tt, wynik to 5:1 dla CT Poprzednie działanie: Przenisie najlepszego CT do TT, a TT przeniesie do CT Nowe działanie: Przeniesie najlepszego CT do TT, gracz z TT nie zostanie przeniesiony, dzięki czemu jest 1 ct 2 tt Natomiast jeżeli dominowałby i tak 1 tt, to przeniosłoby go do CT, a losowego CT przeniosło do TT(żeby TT nie zostało puste) v1.1.2 (02.03.2025) 1. Naprawiono błąd po ostatniej aktualizcji z balansem parzystej ilości graczy, który występował, gdy wygrywająca drużyna była mniejsza, przez co mogło dojść do sytuacji: 5tt, 4ct, CT wygrywa, i przenosi ct do tt powodując 6:3 2. Dodano opcję "ForceBalance", która wymusza balans w przypadku zbyt dużej przewagi punktowej. Przykład: ForceBalance:6 10tt, 10ct, 11:6 dla tt, kolejna runde wygrywa tt, jest 12:6, i wymusza balans, który przeniesie z tt "najlepszych" 4 graczy do ct, a z ct najgorszych graczy do tt. Ilość graczy do przeniesienia jest korygowana wzorem, dla zainteresowanych wypisałem niżej kilka wartości. Liczba graczy w teamie | liczba graczy do przeniesienia 2 | 1 3 | 1 4 | 2 5 | 2 6 | 2 7 | 3 8 | 3 9 | 3 10 | 4 11 | 4 12 | 5 13 | 5 14 | 5 15 | 6 INSTALACJA Standardowa DOWNLOAD Plugin dostępny tylko dla osób w klubie. Dostęp do klubu jest płatny, napisz na PW jeśli jesteś zainteresowany @ -_- 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.