Właściciel -_- 11 948 Opublikowano 24 Marca Właściciel Udostępnij Opublikowano 24 Marca [CS 2] CustomChat - Zarządzanie czatem Aktualna wersja: 1.0.1 OPIS Custom Chat, to tylko API do łatwiejszego zarządzania czatem w połączeniu z innymi pluginami, pozwala na blokowanie wiadomości, zmiane wiadomości, zmiane koloru wiadomości, zmiane, zmienienie koloru nicku etc etc W CS 2 plugin został przepisany przez @ Brum Brum CONFIG { "Cstrike_Chat_CT_Dead": "[CT][DEAD] {1}: {2}", // Format wiadomości, można pod tryby customowe przerobić np. jb "Strażnik" / "Więzień" "Cstrike_Chat_T_Dead": "[T][DEAD] {1}: {2}", "Cstrike_Chat_CT": "[CT] {1}: {2}", "Cstrike_Chat_T": "[T] {1}: {2}", "Cstrike_Chat_All": "[ALL] {1}: {2}", "Cstrike_Chat_AllDead": "[ALL][DEAD] {1}: {2}", "Cstrike_Chat_AllSpec": "[ALL][SPEC] {1}: {2}", "Cstrike_Chat_Spec": "[SPEC] {1}: {2}" } API (mini tutorial jak używać API pod downloadem w klubie) public delegate HookResult OnChatMessagePre(CCSPlayerController player, ref List<CCSPlayerController> recipents, ref ChatData chatData); - Handler po hooku, w tym możemy dodać/usunąć osoby dostające widomość oraz zmienić kolor wiadomości,nicku,tagu etc modyfikcując `chatData` public delegate void OnChatMessagePost(CCSPlayerController player, IEnumerable<CCSPlayerController> recipents, ChatData chatData); - Handler po hooku, w tym nic nie możemy zmienić, mozemy podejrzeć tylko finalną wersje wiadomości z jej kolorami/tagami etc string GetPlayerChatTAG(CCSPlayerController player); - Zwraca tag gracza | UWAGA! Zwraca tylko i wyłącznie tag, który jest ustawiony za pomocą SetPlayerChatTag string GetPlayerChatTAGColor(CCSPlayerController player); - Zwraca kolor tagu gracza | UWAGA! Zwraca tylko i wyłącznie kolor, który jest ustawiony za pomocą SetPlayerChatTAGColor string GetPlayerMessgeColor(CCSPlayerController player); - Zwraca kolor wiadomości gracza | UWAGA! Zwraca tylko i wyłącznie kolor, który jest ustawiony za pomocą SetPlayerMessgeColor string GetPlayerNameColor(CCSPlayerController player); - Zwraca kolor nicku gracza | UWAGA! Zwraca tylko i wyłącznie kolor, który jest ustawiony za pomocą SetPlayerNameColor bool SetPlayerChatTAG(CCSPlayerController player, string tag); - Ustawia tag gracza na czacie | Ustawienie bedzie trwało do rozłączenia gracza bool SetPlayerChatTAGColor(CCSPlayerController player, string color); - Ustawia kolor tagu gracza | Ustawienie bedzie trwało do rozłączenia gracza bool SetPlayerMessgeColor(CCSPlayerController player, string color); - Ustawia kolor wiadomości gracza | Ustawienie bedzie trwało do rozłączenia gracza bool SetPlayerNameColor(CCSPlayerController player, string color); - Ustawia kolor nicku gracza na czacie | Ustawienie bedzie trwało do rozłączenia gracza void Hook_OnChatMessagePre(OnChatMessagePre handler); void Unhook_OnChatMessagePre(OnChatMessagePre handler); void Hook_OnChatMessagePost(OnChatMessagePost handler); void Unhook_OnChatMessagePost(OnChatMessagePost handler); } LISTA ZMIAN v1.0.0 (30.01.2025) 1. Pierwsze wydanie v1.0.1 (03.02.2025) 1. Zmiana handlera OnChatMessagePre, zamiast IEnumerable, ref List 2. Do ChatData dodano informację, czy jest to wiadomość drużynowa INSTALACJA Standardowa DOWNLOAD Plugin dostępny tylko dla osób w klubie. Dostęp do klubu jest płatny, napisz na PW jeśli jesteś zainteresowany @ -_- Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.