Skocz do zawartości

-_-

Rekomendowane odpowiedzi

  • Właściciel

[CS 2] CustomChat - Zarządzanie czatem

Aktualna wersja: 1.0.1

 

OPIS

Custom Chat, to tylko API do łatwiejszego zarządzania czatem w połączeniu z innymi pluginami, pozwala na blokowanie wiadomości, zmiane wiadomości, zmiane koloru wiadomości, zmiane, zmienienie koloru nicku etc etc
 

W CS 2 plugin został przepisany przez @ Brum Brum

 

CONFIG

{
  "Cstrike_Chat_CT_Dead": "[CT][DEAD] {1}: {2}", // Format wiadomości, można pod tryby customowe przerobić np. jb "Strażnik" / "Więzień"
  "Cstrike_Chat_T_Dead": "[T][DEAD] {1}: {2}",
  "Cstrike_Chat_CT": "[CT] {1}: {2}",
  "Cstrike_Chat_T": "[T] {1}: {2}",
  "Cstrike_Chat_All": "[ALL] {1}: {2}",
  "Cstrike_Chat_AllDead": "[ALL][DEAD] {1}: {2}",
  "Cstrike_Chat_AllSpec": "[ALL][SPEC] {1}: {2}",
  "Cstrike_Chat_Spec": "[SPEC] {1}: {2}"
}

API

(mini tutorial jak używać API pod downloadem w klubie)

	public delegate HookResult OnChatMessagePre(CCSPlayerController player, ref List<CCSPlayerController> recipents, ref ChatData chatData);
- Handler po hooku, w tym możemy dodać/usunąć osoby dostające widomość oraz zmienić kolor wiadomości,nicku,tagu etc modyfikcując `chatData`

	public delegate void OnChatMessagePost(CCSPlayerController player, IEnumerable<CCSPlayerController> recipents, ChatData chatData);
- Handler po hooku, w tym nic nie możemy zmienić, mozemy podejrzeć tylko finalną wersje wiadomości z jej kolorami/tagami etc

	string GetPlayerChatTAG(CCSPlayerController player);
- Zwraca tag gracza | UWAGA! Zwraca tylko i wyłącznie tag, który jest ustawiony za pomocą SetPlayerChatTag

	string GetPlayerChatTAGColor(CCSPlayerController player);
- Zwraca kolor tagu gracza | UWAGA! Zwraca tylko i wyłącznie kolor, który jest ustawiony za pomocą SetPlayerChatTAGColor

	string GetPlayerMessgeColor(CCSPlayerController player);
- Zwraca kolor wiadomości gracza | UWAGA! Zwraca tylko i wyłącznie kolor, który jest ustawiony za pomocą SetPlayerMessgeColor

	string GetPlayerNameColor(CCSPlayerController player);
- Zwraca kolor nicku gracza | UWAGA! Zwraca tylko i wyłącznie kolor, który jest ustawiony za pomocą SetPlayerNameColor

	bool SetPlayerChatTAG(CCSPlayerController player, string tag);
- Ustawia tag gracza na czacie | Ustawienie bedzie trwało do rozłączenia gracza

	bool SetPlayerChatTAGColor(CCSPlayerController player, string color);
- Ustawia kolor tagu gracza | Ustawienie bedzie trwało do rozłączenia gracza

	bool SetPlayerMessgeColor(CCSPlayerController player, string color);
- Ustawia kolor wiadomości gracza | Ustawienie bedzie trwało do rozłączenia gracza

	bool SetPlayerNameColor(CCSPlayerController player, string color);
- Ustawia kolor nicku gracza na czacie | Ustawienie bedzie trwało do rozłączenia gracza

	void Hook_OnChatMessagePre(OnChatMessagePre handler);

	void Unhook_OnChatMessagePre(OnChatMessagePre handler);

	void Hook_OnChatMessagePost(OnChatMessagePost handler);

	void Unhook_OnChatMessagePost(OnChatMessagePost handler);
}

LISTA ZMIAN

v1.0.0 (30.01.2025)
1. Pierwsze wydanie

v1.0.1 (03.02.2025)
1. Zmiana handlera OnChatMessagePre, zamiast IEnumerable, ref List
2. Do ChatData dodano informację, czy jest to wiadomość drużynowa

 

INSTALACJA

Standardowa

 

DOWNLOAD

Plugin dostępny tylko dla osób w klubie. Dostęp do klubu jest płatny, napisz na PW jeśli jesteś zainteresowany @ -_-

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności