Jump to content

[CS 2] qDropEvent - Zbieranie/Niszczenie obiektów


-_-

Recommended Posts

  • Root

[CS 2] qDropEvent - Zbieranie/Niszczenie obiektów

Aktualna wersja: 1.0.0

 

OPIS

Plugin dodaje do gry dropienie obiektów po śmierci, które można albo łapać poprzez wejście na nie, albo strzelając w nie.  Dodatkowo doszła opcja ustalenia losowych dropów na mapie przy użyciu navmesh.

Jest to przebudowany plugin, który już kiedyś napisałem, z rok temu.

obraz.png

 

API

public interface IDropEventAPI
{
      // funkcja która wywołuje się gdy gracz złapie/zniszczy obiekt
	// CCSPlayerController - gracz który obiekt zdobył
	// int - ilość jajek
	// string - string modelu
	// int - team num
	// bool - czy został zniszczony
    public event Action<CCSPlayerController, int, string, int, bool>? OnClientGetDrop;

      // Zwraca ilość posiadanych dropów
    public int GetPlayerDrop(CCSPlayerController clientId);
      // Ustawia ilość posiadanych dropów
    public bool SetPlayerDrop(CCSPlayerController clientId, int value);

      // Zwraca ilość wszystkich zdobytych dropów
    public int GetPlayerAllDrop(CCSPlayerController clientId);
      // Ustawia ilość wszystkich zdobytych dropów
    public bool SetPlayerAllDrop(CCSPlayerController clientId, int value);
}

CONFIG

{
  "Database": {
    "Hostname": "hostname",
    "Database": "database",
    "UserName": "username",
    "Password": "password"
  },
  "Settings": {
    "Commands": [ "css_jajko", "css_jajka", "css_eggs" ],	// komendy które printują informacje o posiadanych obiektach. Jak damy null, to nie doda żadnej komendy
    "ModelPath": [ "models/props/de_dust/hr_dust/dust_soccerball/dust_soccer_ball001.vmdl" ],	// lokalizacja modeli, można podać wiele i losowo bedzie wybierać
    "ActionType": 1,	// Jak zdobywać obiekt: 1 - dotyk | 2 - zniszczenie
    "WhoCanCatch": 0,	// Kto może zebrać obiekt: 0 - każdy może złapać | 1 - teammate | 2 - wróg
    "MinPlayers": 2,	// Minimalna ilość graczy

	// jeżeli tutaj damy "RandomDrop": null, to będzie dropić po śmierci gracza, a jeśli zostawimy, to losowo przez NavMesh
    "RandomDrop": {
      "SpawnObjects": 5,	// Ilość obiektów które ma dropić (nie polecam ustawiać za dużo, bo mocno obciąża serwer)
      "ChangeTime": 30.0,	// Co ile zmieniać obiekty
      "ObjectTeam": 0	// Przypisywanie team obiektu dla WhoCanCatch
    },

	// Boost dla uprawnień. Wpisując "Boost": null wyłączysz ten boost
    "Boost": [
      {
        "permission": "@qvip/svip",	// nazwa permisji
        "multiplier": 3.0	// mnożnik
      },
      {
        "permission": "@qvip/vip",
        "multiplier": 2.0
      }
    ]
  }
}

 

LISTA ZMIAN

 

 

INSTALACJA

Standardowa

 

DOWNLOAD

Plugin dostępny tylko dla osób w klubie. Dostęp do klubu jest płatny, napisz na PW jeśli jesteś zainteresowany @ -_-

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site you agree to Privacy Policy