Root -_- 11,958 Posted May 4 Root Share Posted May 4 [CS 2] qDropEvent - Zbieranie/Niszczenie obiektów Aktualna wersja: 1.0.0 OPIS Plugin dodaje do gry dropienie obiektów po śmierci, które można albo łapać poprzez wejście na nie, albo strzelając w nie. Dodatkowo doszła opcja ustalenia losowych dropów na mapie przy użyciu navmesh. Jest to przebudowany plugin, który już kiedyś napisałem, z rok temu. API public interface IDropEventAPI { // funkcja która wywołuje się gdy gracz złapie/zniszczy obiekt // CCSPlayerController - gracz który obiekt zdobył // int - ilość jajek // string - string modelu // int - team num // bool - czy został zniszczony public event Action<CCSPlayerController, int, string, int, bool>? OnClientGetDrop; // Zwraca ilość posiadanych dropów public int GetPlayerDrop(CCSPlayerController clientId); // Ustawia ilość posiadanych dropów public bool SetPlayerDrop(CCSPlayerController clientId, int value); // Zwraca ilość wszystkich zdobytych dropów public int GetPlayerAllDrop(CCSPlayerController clientId); // Ustawia ilość wszystkich zdobytych dropów public bool SetPlayerAllDrop(CCSPlayerController clientId, int value); } CONFIG { "Database": { "Hostname": "hostname", "Database": "database", "UserName": "username", "Password": "password" }, "Settings": { "Commands": [ "css_jajko", "css_jajka", "css_eggs" ], // komendy które printują informacje o posiadanych obiektach. Jak damy null, to nie doda żadnej komendy "ModelPath": [ "models/props/de_dust/hr_dust/dust_soccerball/dust_soccer_ball001.vmdl" ], // lokalizacja modeli, można podać wiele i losowo bedzie wybierać "ActionType": 1, // Jak zdobywać obiekt: 1 - dotyk | 2 - zniszczenie "WhoCanCatch": 0, // Kto może zebrać obiekt: 0 - każdy może złapać | 1 - teammate | 2 - wróg "MinPlayers": 2, // Minimalna ilość graczy // jeżeli tutaj damy "RandomDrop": null, to będzie dropić po śmierci gracza, a jeśli zostawimy, to losowo przez NavMesh "RandomDrop": { "SpawnObjects": 5, // Ilość obiektów które ma dropić (nie polecam ustawiać za dużo, bo mocno obciąża serwer) "ChangeTime": 30.0, // Co ile zmieniać obiekty "ObjectTeam": 0 // Przypisywanie team obiektu dla WhoCanCatch }, // Boost dla uprawnień. Wpisując "Boost": null wyłączysz ten boost "Boost": [ { "permission": "@qvip/svip", // nazwa permisji "multiplier": 3.0 // mnożnik }, { "permission": "@qvip/vip", "multiplier": 2.0 } ] } } LISTA ZMIAN INSTALACJA Standardowa DOWNLOAD Plugin dostępny tylko dla osób w klubie. Dostęp do klubu jest płatny, napisz na PW jeśli jesteś zainteresowany @ -_- 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.