Skocz do zawartości

[CS 2] qDropEvent - Zbieranie/Niszczenie obiektów


-_-

Rekomendowane odpowiedzi

  • Właściciel

[CS 2] qDropEvent - Zbieranie/Niszczenie obiektów

Aktualna wersja: 1.0.0

 

OPIS

Plugin dodaje do gry dropienie obiektów po śmierci, które można albo łapać poprzez wejście na nie, albo strzelając w nie.  Dodatkowo doszła opcja ustalenia losowych dropów na mapie przy użyciu navmesh.

Jest to przebudowany plugin, który już kiedyś napisałem, z rok temu.

obraz.png

 

API

public interface IDropEventAPI
{
      // funkcja która wywołuje się gdy gracz złapie/zniszczy obiekt
	// CCSPlayerController - gracz który obiekt zdobył
	// int - ilość jajek
	// string - string modelu
	// int - team num
	// bool - czy został zniszczony
    public event Action<CCSPlayerController, int, string, int, bool>? OnClientGetDrop;

      // Zwraca ilość posiadanych dropów
    public int GetPlayerDrop(CCSPlayerController clientId);
      // Ustawia ilość posiadanych dropów
    public bool SetPlayerDrop(CCSPlayerController clientId, int value);

      // Zwraca ilość wszystkich zdobytych dropów
    public int GetPlayerAllDrop(CCSPlayerController clientId);
      // Ustawia ilość wszystkich zdobytych dropów
    public bool SetPlayerAllDrop(CCSPlayerController clientId, int value);
}

CONFIG

{
  "Database": {
    "Hostname": "hostname",
    "Database": "database",
    "UserName": "username",
    "Password": "password"
  },
  "Settings": {
    "Commands": [ "css_jajko", "css_jajka", "css_eggs" ],	// komendy które printują informacje o posiadanych obiektach. Jak damy null, to nie doda żadnej komendy
    "ModelPath": [ "models/props/de_dust/hr_dust/dust_soccerball/dust_soccer_ball001.vmdl" ],	// lokalizacja modeli, można podać wiele i losowo bedzie wybierać
    "ActionType": 1,	// Jak zdobywać obiekt: 1 - dotyk | 2 - zniszczenie
    "WhoCanCatch": 0,	// Kto może zebrać obiekt: 0 - każdy może złapać | 1 - teammate | 2 - wróg
    "MinPlayers": 2,	// Minimalna ilość graczy

	// jeżeli tutaj damy "RandomDrop": null, to będzie dropić po śmierci gracza, a jeśli zostawimy, to losowo przez NavMesh
    "RandomDrop": {
      "SpawnObjects": 5,	// Ilość obiektów które ma dropić (nie polecam ustawiać za dużo, bo mocno obciąża serwer)
      "ChangeTime": 30.0,	// Co ile zmieniać obiekty
      "ObjectTeam": 0	// Przypisywanie team obiektu dla WhoCanCatch
    },

	// Boost dla uprawnień. Wpisując "Boost": null wyłączysz ten boost
    "Boost": [
      {
        "permission": "@qvip/svip",	// nazwa permisji
        "multiplier": 3.0	// mnożnik
      },
      {
        "permission": "@qvip/vip",
        "multiplier": 2.0
      }
    ]
  }
}

 

LISTA ZMIAN

 

 

INSTALACJA

Standardowa

 

DOWNLOAD

Plugin dostępny tylko dla osób w klubie. Dostęp do klubu jest płatny, napisz na PW jeśli jesteś zainteresowany @ -_-

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności