Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 22.05.2025 w Odpowiedzi

  1. [CS 2] qDeathRun - Przechodzenie map z przeszkodami Wersja 1.0.0 OPIS Cały system dla moda typu DeathRun, który dostarcza takie funkcjonalności jak: system klas, strefy start/end, kolejka do TT, tryb normal/freerun, zamrażający pułapki decoy, rankingi, zliczanie speed, itd Jeśli chodzi o strefy start/end, to plugin działa w dwóch trybach Pobiera z mapy obiekty typu trigger_multiple z name: zone_start, zone_end i na ich podstawie tworzy beama by ujawnić ich położenie dla graczy. Można samemu ustawić strefy start i end przez komendę !zone i zapisać je by to one były wykorzystywane w rozgrywce. Ten sposób jest dominujący, czyli jeśli mapa ma ustawioną strefę start/end, to nie bierze pod uwagę obiektów z mapy. Ranking oraz klasy etc nie wymagają bazy. Jeżeli w sekcji Database wpiszemy null, to nie będzie korzystać w ogóle z zapisu danych i nie będą dane opcje dostępne, np: zapis lvl czy ranking. System anty AFK ma na celu zabijać graczy w strefie startu po danym czasie i działa tak, że gdy minei ten czas, wysyła informacje o zakazie wstępu na strefę start i gdy gracz to zrobi, zaczyna go bić aż z niej nie wyjdzie, no chyba że umrze. Zamrażający decoy ma za zadanie zablokować użycie danej pułapki. Po rzuceniu go, blokuje on użycie pułapek w danej odległości. Kolejka do TT ma na celu ułatwienie walki po stronie TT. Tylko pierwsza osoba w kolejce może zabić TT, reszta nie może nic mu zrobić do momentu gdy ta osoba nie umrze, wtedy kolejna osoba z CT może próbować go zabić i tak w kółko. Znany wszystkim system kolejek z CS 1.6 KOMENDY css_freerun/css_free - wybór trybu freerun/normal css_kill - zabijanie się css_klasa/css_class - wybór klasy css_klasy/cs_classes - opis klas css_statystyki/css_staty/css_stats - menu statystyk css_top/css_top15/css_rank/css_ranking - rankingi css_zone/css_zones - ustawianie stref start/end UPRAWNIENIA @qdeathrun/zone - strefy CONFIG { "Database": { "Hostname": "Hostname", "Database": "Database", "UserName": "UserName", "Password": "Password" }, "MainSettings": { "TimeSetRandomGameMode": 10.0, // czas po jakim ustawia samodzielnie tryb normalny "AutoRespawn": 10, // przez jaki czas respi (-1 cały czas, 0 nie respic, reszta to ilość sekund) "FreezeDecoy": 500.0, // odległość działania decoy dla zamrażania pułapek "BlockAfkTime": 30.0, // po jakim czasie atakować w strefie startu "TerroristSpeed": 1.4, // mnożnik speed u terrorysty "HideLegs": true, // ukrywanie nóg "SpeedMeterRanking": true, // licznik speed dla rankingu "KillCommandEnable": true // włączanie komendy kill }, // kolejka do TT "CtQueue": { "Enable": false, // czy uruchomic kolejke do tt "SetColor": true, // czy nadawać kolor "FreezeOtherPlayers": false // czy freezeować resztę graczy }, // klasy "ClassMod": { "Settings": { "Enable": false, // uruchamianie klas "InactiveDays": 90, // po jakim czasie usuwac dane z bazy "TypeXp": 2, // typ xp "StartXpMultiplier": 150, // mnożnik xp na start "XpMultiplierLevel": 175, // mnożnik xp per lvl "MaxLevel": 1000, // maksymalny poziom "PointsPerLevel": 1, // ile pkt co lvl "XpKillTerrorist": 3, // ile xp za zabicie jako tt "XpKillCounterTerrorist": 15, // ile xp za zabicie jako ct "XpDeathTerrorist": 5, // ile xp za śmierć jako tt "XpDeathCounterTerrorist": 1, // ile xp za śmierć jako ct "XpAssist": 2, // ile xp za asyste "XpWinRoundTerrorist": 40, // ile xp za wygranie rundy jako tt "XpWinRoundCounterTerrorist": 15, // ile xp za wygranie jako ct "XpFinishMap": 40 // ile xp za ukończenie mapy }, // statystyki "Stats": { "MaxHealth": 300, // max ilosc hp "MaxSpeed": 200, // max ilosc speed "MaxGravity": 200, // max ilosc grawity "MaxDamage": 150, // max ilosc dmg "MaxReduction": 150, // max ilosc redukcji "PowerHealth": 1, // ile hp za pkt "PowerSpeed": 0.002, // ile speed za pkt "PowerGravity": 0.0005, // ile grawity za pkt "PowerDamage": 0.002, // ile damage za pkt "PowerReduction": 0.002 // ile redukcji za pkt } } } LISTA ZMIAN CENNIK NA RAZIE NIE SPRZEDAJ, TYLKO NAJEM
    4 punkty
  2. Nick: yomenik Serwer: Jailbreak Link do bana: https://sourcebans.cs-classic.pl/index.php?p=commslist&searchText=STEAM_0:1:197383451&Submit Witam przed chwilą otrzymałem mute na 999 minut. Sprawa wyglądała następująco powiedziałem do osoby na serwisie zwracając się do niego bezpośrednio po imieniu. Następnie osoba "pokrzywdzona" powiedziała, żebym go tak nie nazywał. Od razu w tamtej chwili chciałem aby mi sprostował o co mu chodzi, ponieważ samo imie nie jest żadnym rozpowszechnianiem danych osobowych, natomiast administrator Karak chyba podchodzi do tej kwestii inaczej. Zamiast jakkolwiek ingerować, bądź po prostu przekazać mi informację żebym tak do niego nie mówił dał mi mute na 999 minut z powodem, "Nie używaj danych ososbowych, 15 razy cie prosił". Jest to dla mnie z lekka niezrozumiałe, ponieważ nie rozpowszechniłem żadnych danych osobowych, ponadto fakt tego, że w powodzie jest wpisane, iż prosił mnie "15 razy" co jest faktem zadziwiającym, bo taka sytuacja nigdy nie miała miejsca . Z ww. adminem było zero interakcji zero wytłumaczenia sytuacji, po prostu czyste wstrzelenie bana i koniec dyskusji. EDIT Ponadto dodam iż ten sam "pokrzywdzony" gracz następnie przywitał mnie słowami "dawaj do ct", uznałem to za jawną prowokacje i chciałem zgłosić zaistniała sytuacje adminowi po czym otrzymałem taką odpowiedź : Uważam, że administrator powinien prezentować swoją postawą klasę, natomiast tu mamy jawny przejaw braku kultury.
    1 punkt
  3. [CS 2] qMultiArena - Tryb 1v1 arenki Aktualna wersja: 1.0.3 OPIS Tryb polegający na tym, że gracze wrzucani są na dane areny i walczą 1v1 w ustalonych przez siebie trybach gry. Plugin najpierw sprawdza czy mapa w ogóle ma możliwość ustalenia aren, jeśli nie, wywala błąd i nie pozwala graczom dołączyć do rozgrywki. Każda arena jest sortowana, a gracz przed wejściem do gry wrzucany jest do tzw lobby i czeka na swoje miejsce. Jeżeli na mapie nie ma wolnych aren, gracz oczekuje na swoje miejsce z poziomu spect. Tryby można tworzyć z poziomu configu co ułatwia ich zarządzanie, zwłaszcza gdy ktoś nie za bardzo ogarnia pisanie pluginów. Teraz pora na parę screen KOMENDY css_guns - menu z wyborem broni oraz trybów css_gun - menu z wyborem broni oraz trybów UPRAWNIENIA @qmultiarena/spawn - css_checkspawn (sprawdzanie spawn) @qmultiarena/spect - jeżeli zablokowano spect, osoba z tym uprawnieniem może na niego przechodzić CONFIG { // dane do bazy "Database": { "Hostname": "hostname", "Database": "database", "UserName": "username", "Password": "password" }, // ustawienia "Settings": { "MenuType": 1, // typ menu: 0 - czat | 1 - center html "RoundTime": 30, // czas trwania rundy w sekundach "ClanTagArena": true, // czy podawac numer areny w clantag "HideCommands": true, // ukrywanie komend "BlockSpectacting": true, // czy blokować spect dla graczy bez uprawnień "CommandsWeapons": [ "guns", ".guns", "gun", ".gun" ] // teksty z czatu które uruchamiają menu z broniami }, //zwiększanie wartości dla wybranych trybów podczas losowania trybu na jaki grają gracze "PreferenceWeight": [ { "permission": "@qmultiarena/first", // nazwa uprawnienia "weight": 3 // waga głosu }, { "permission": "@qmultiarena/second", "weight": 2 }, { "permission": null, "weigth": 1 } ], // bronie dostępne w wyborze "Weapons": { "Rifle": [ { "name": "AK47", // nazwa broni w menu "value": "weapon_ak47" }, { "name": "M4A4", "value": "weapon_m4a1" }, { "name": "M4A1-S", "value": "weapon_m4a1_silencer" }, { "name": "FAMAS", "value": "weapon_famas" }, { "name": "GALIL", "value": "weapon_galilar" }, { "name": "AUG", "value": "weapon_aug" }, { "name": "SG556", "value": "weapon_sg556" } ], "Pistol": [ { "name": "P2000/USP", "value": "weapon_hkp2000" }, { "name": "GLOCK", "value": "weapon_glock" }, { "name": "P250", "value": "weapon_p250" }, { "name": "Five-Seven", "value": "weapon_fiveseven" }, { "name": "CZ75A", "value": "weapon_cz75a" }, { "name": "TEC-9", "value": "weapon_tec9" }, { "name": "DUAL BERETS", "value": "weapon_elite" }, { "name": "DEAGLE", "value": "weapon_deagle" } ] }, // uruchamiane losowo po wygraniu pojedynku "FunEndRound": { "Gravity": false, // losowa grawitacja "Speed": false // losowy speed }, // tryby "Modes": [ { "name": "Rifle", // nazwa trybu "optional": false, // czy ma byc opcjonalny, czyli czy można go wyłączyć "choice_rifle": true, // czy ma dodawac wybrane bronie "choice_pistol": false, // czy ma dodawać wybrane pistolety "give_knife": true, // czy ma dodawać kosę "give_weapons": null, // bronie które ma dodawać "random_weapons": null, // z tych broni losuje jedną i dodaje ją graczowi "health": 100, // ilość hp "armor": 100, // ilość armoru "speed": 1.0, // ilość speed "gravity": 1.0, // ilość grawitacji "helmet": false, // czy dodawać helm "headshot": false, // czy to tryb only headshot "noscope": false, // czy to tryb only noscope "no_crosshair": false, // czy ukrywac celownik "onetap": false, // tryb na onetap (1 ammo) "hegrenade_refresh": 0.0, // co ile odswiezac hegrenade (trzeba go dodac w give_weapons) "molotov_refresh": 0.0, // co ile odswiezac molotov (trzeba go dodać w give_weapons) "enemy_swap": 0.0, // co ile zmieniac miejscami z wrogiem "hitbox": 0 // jaki hitbox otrzymuje obrażenia }, { "name": "Pistol", "optional": false, "choice_rifle": false, "choice_pistol": true, "give_knife": true, "give_weapons": null, "random_weapons": null, "health": 100, "armor": 100, "speed": 1.0, "gravity": 1.0, "helmet": false, "headshot": false, "noscope": false, "no_crosshair": false, "hegrenade_refresh": 0.0, "molotov_refresh": 0.0, "hitbox": 0 }, { "name": "AWP", "give_knife": true, "give_weapons": [ "weapon_awp" ] }, { "name": "Only headshot", "optional": true, "choice_rifle": true, "headshot": true }, { "name": "Losowy Pistolet", "title": "Losowy pistolet", "optional": true, "random_weapons": [ "weapon_hkp2000", "weapon_usp_silencer", "weapon_glock", "weapon_p250", "weapon_fiveseven", "weapon_cz75a", "weapon_tec9", "weapon_elite", "weapon_deagle" ] } ] } LISTA ZMIAN v0.6.0 (07.04.2024) 1. Poprawiono sortowanie aren 2. Poprawiono dodawnaie pistoletu hkp2000 3. Poprawki w kodzie v0.8.0 (08.04.2024) 1. Poprawki ogólne w kodzie 2. Poprawiono aktualizowanie aren w przypadku niektórych rozłączeń 3. Poprawiono zapis 4. Poprawiono nadawanie kos 5. Dodano losowe tryby po zakończeniu walki: grawitacja lub speed 6. Dodano nowe opcje w tworzeniu trybów brak celownika co ile odświeżać he po wybuchu co ile odświeżać molo po wybuchu 7. Dodano informacje o aktualnym trybie 8. Poprawiono only headshot v0.9.0 (10.04.2024) 1. Poprawiono błąd wynikający z wyłączenia wszystkich trybów na koniec rundy 2. Dodano wsparcie dla skinów z metamod od ruskiego 3. Dodano do configu ustawienie pozwalające ustalić czy gracz może byc na spect 4. Poprawiono rejestrowanie więcej spawnów na arenie v1.0.0 (14.04.2024) 1. Poprawki w kodzie 2. Rozdzielono P2000 i USP 3. Poprawiono dodawanie/usuwanie armora 4. W obrażeniach teraz obliczane są punkty do sortowania graczy 5. Dodano nowy typ rund losowa broń (dopisano też tryb pod to) 6. Dodano opcje ustawienia wagi głosu danego gracza na podstawie uprawnień (lub bez) INSTALACJA Standardowa CENNIK 155 zł (40 zł co 6 msc by mieć dostęp do aktualizacji) Chcę kupić, co mam zrobić? Napisz wiadomość do @ -_-
    1 punkt
  4. Dzień dobry to ja muszkens mam nick WIktoria i prosze o unbana na ct bo offen mi nie chcąca dał na zawsze. jak ktos mi da unbana na ct bęe wdzięczny.:)
    0 punktów
  5. To był żart. Bana dostałeś za całokształt. Nie potrafisz opanować grania po stronie CT, co prowadzi do chaosu na serwerze. Do CT będziesz mógł wejść tylko i wyłącznie, jeżeli o to poprosisz i jakiś członek administracji Cię tam przeniesie.
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności