Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 19.04.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. Czekaj, żebym dobrze to zrozumiał xD W styczniu dostajesz bana za coś niemalże identycznego I po 2 miesiąca odpierdalasz to samo i teraz prosisz o UB? XDDD To nawet jak @ offen będzie na tak, to ja jestem na nie i UB nie otrzymasz za tak spierdolone zachowanie
    4 punkty
  2. Nick: ŁUKASZ Serwer: JB Link do bana: https://sourcebans.cs-classic.pl/index.php?p=commslist&searchText=STEAM_0:1:707737489&Submit\ Dobry wieczór. piszę z prośba o ungaga, przemyślałem swoje zachowanie i od czasu dostania takowego gaga staram się być grzecznym i pokornym chłopcem który nie wyzywa innych graczy, mam go juz ponad trzy miesiące więc mam nadzieje ze dostane ub. Oczywiście serdecznie przepraszam moje wcześniejsze ofiary i obiecuje że już to się nigdy nie powtórzy.
    2 punkty
  3. [CS 2] qDropEvent - Zbieranie/Niszczenie obiektów Aktualna wersja: 1.0.0 OPIS Plugin dodaje do gry dropienie obiektów po śmierci, które można albo łapać poprzez wejście na nie, albo strzelając w nie. Dodatkowo doszła opcja ustalenia losowych dropów na mapie przy użyciu navmesh. Jest to przebudowany plugin, który już kiedyś napisałem, z rok temu. API public interface IDropEventAPI { // funkcja która wywołuje się gdy gracz złapie/zniszczy obiekt // CCSPlayerController - gracz który obiekt zdobył // int - ilość jajek // string - string modelu // int - team num // bool - czy został zniszczony public event Action<CCSPlayerController, int, string, int, bool>? OnClientGetDrop; // Zwraca ilość posiadanych dropów public int GetPlayerDrop(CCSPlayerController clientId); // Ustawia ilość posiadanych dropów public bool SetPlayerDrop(CCSPlayerController clientId, int value); // Zwraca ilość wszystkich zdobytych dropów public int GetPlayerAllDrop(CCSPlayerController clientId); // Ustawia ilość wszystkich zdobytych dropów public bool SetPlayerAllDrop(CCSPlayerController clientId, int value); } CONFIG { "Database": { "Hostname": "hostname", "Database": "database", "UserName": "username", "Password": "password" }, "Settings": { "Commands": [ "css_jajko", "css_jajka", "css_eggs" ], // komendy które printują informacje o posiadanych obiektach. Jak damy null, to nie doda żadnej komendy "ModelPath": [ "models/props/de_dust/hr_dust/dust_soccerball/dust_soccer_ball001.vmdl" ], // lokalizacja modeli, można podać wiele i losowo bedzie wybierać "ActionType": 1, // Jak zdobywać obiekt: 1 - dotyk | 2 - zniszczenie "WhoCanCatch": 0, // Kto może zebrać obiekt: 0 - każdy może złapać | 1 - teammate | 2 - wróg "MinPlayers": 2, // Minimalna ilość graczy // jeżeli tutaj damy "RandomDrop": null, to będzie dropić po śmierci gracza, a jeśli zostawimy, to losowo przez NavMesh "RandomDrop": { "SpawnObjects": 5, // Ilość obiektów które ma dropić (nie polecam ustawiać za dużo, bo mocno obciąża serwer) "ChangeTime": 30.0, // Co ile zmieniać obiekty "ObjectTeam": 0 // Przypisywanie team obiektu dla WhoCanCatch }, // Boost dla uprawnień. Wpisując "Boost": null wyłączysz ten boost "Boost": [ { "permission": "@qvip/svip", // nazwa permisji "multiplier": 3.0 // mnożnik }, { "permission": "@qvip/vip", "multiplier": 2.0 } ] } } LISTA ZMIAN INSTALACJA Standardowa DOWNLOAD Plugin dostępny tylko dla osób w klubie. Dostęp do klubu jest płatny, napisz na PW jeśli jesteś zainteresowany @ -_-
    2 punkty
  4. [CS 2] qCaseOpening - Otwieranie skrzynek z animacją Aktualna wersja: 1.0.0 OPIS Plugin dodaje do gry system otwierania skrzynek z nagrodami znany z samej gry. Co rundę na spawn każdej z drużyn tworzony jest obiekt skrzynki, którą można otworzyć, ale tylko raz w danym momencie. W tym czasie odbywa się losowanie nagrody, a następnie gracz ją otrzymuje (event z API wywołujący się po wylosowaniu nagrody). Mamy też możliwość włączenia opcji menu jako potwierdzenia zakupu by nie doszło do przypadkowego kliknięcia w skrzynkę. Koszt jest w walucie z qShop, a jeśli chodzi o nagrody to możemy dodać ich nieskończoną ilość, a sam proces będzie brał pod uwagę szansę określoną dla przedmiotu, z przedziałem który jest sumą wszystkich szans. Tak wygląda domyślny embed z nagrodą A tutaj filmik API public interface ICaseOpeningAPI { // funkcja która wywołuje się gdy skończy się losowanie // CCSPlayerController - gracz który otworzył skrzynkę // int - indeks nagrody // string - klucz z lang danego itemu // int - typ nagrody // int - szansa na nagrodę public event Action<CCSPlayerController, int, string, int, int>? OnClientGetAward; } CONFIG { "Settings": { "ModelPath": "models/props/crates/csgo_drop_crate_phoenix.vmdl", "AnimationTime": 10, "Cost": 1000, "MenuConfirm": false, "WebhookUrl": null }, "Discord": { "title": "Nazwa Serwera - Otwarcie Skrzynki", "url": null, "description": "🎁 **Gracz właśnie otworzył skrzynkę!**\n\n💰 Koszt otwarcia: **[casePrice]** waluty", "color": 44678, "fields": [ { "name": "👤 Gracz", "value": "```[playerName] ([steamId64])```", "inline": false }, { "name": "🏆 Nagroda", "value": "```[awardName]```", "inline": false }, { "name": "📊 Szansa", "value": "```[awardChance]```", "inline": false } ], "thumbnail": { "url": "https://i.imgur.com/przykładowyObrazek.png" }, "image": { "url": null }, "footer": { "icon_url": null } }, "Items": [ { "langKey": "qcaseopening.item.currency", "type": 1, "chance": 10, "color": "#80FF00", "fontSize": 32, "worldUnitsPerPx": 0.2 }, { "langKey": "qcaseopening.item.vip", "type": 1, "chance": 10, "color": "#00FF00", "fontSize": 32, "worldUnitsPerPx": 0.2 }, { "langKey": "qcaseopening.item.svip", "type": 1, "chance": 10, "color": "#66FFFF", "fontSize": 32, "worldUnitsPerPx": 0.2 }, { "langKey": "qcaseopening.item.vip2", "type": 1, "chance": 10, "color": "#FF33FF", "fontSize": 32, "worldUnitsPerPx": 0.2 }, { "langKey": "qcaseopening.item.svip2", "type": 1, "chance": 10, "color": "#808080", "fontSize": 32, "worldUnitsPerPx": 0.2 } ] } LISTA ZMIAN INSTALACJA Standardowa DOWNLOAD Plugin dostępny tylko dla osób w klubie. Dostęp do klubu jest płatny, napisz na PW jeśli jesteś zainteresowany @ -_-
    2 punkty
  5. [CS 2] qFortniteBuilding - Budowanie Fortnite Aktualna wersja: 1.0 Chcę wynająć serwer, co mam zrobić? Wbij na discord o nazwie Plsetti - Serwery z niestandardowymi trybami (KLIKNIJ) OPIS Plugin dodaje do gry budowanie z fortnite, ale tylko dla drewna, bez rozgraniczania tego na inne i z 3 typami budowli czyli rampa, podłoga i ściana. Możemy je stawiać w okreslonej ilości, którą ustalamy w configu. Dodatkowo, plugin pozwala edytować swoje obiekty, a wrogowie mogą je niszczyć. Oczywiście w planach jest dalszy rozwój pluginu o jakieś ciekawe mechaniki rodem z Fortnite Jak postawić dane obiekty? Najlepiej ustawić sobie binda: bind "klawisz" "Komenda", a komendy są poniżej FortniteFloor - Stawia podłogę FortniteRamp - Stawia rampę FortniteWall - Stawia ścianę FortniteEdit - Edycja naszego obiektu Jest to ulepszona wersja tego pluginu, który udostępniałem w wakacje. Teraz budowanie jest o wiele lepsze, sprawniejsze i co najważniejsze, możliwe do edycji. CONFIG { "WallLimit": 30, "RampLimit": 30, "FloorLimit": 30 } INSTALACJA Standardowa
    2 punkty
  6. Blokady skrócone do 2 tygodni.
    1 punkt
  7. Nick: zaginiony syn mamona Serwer: JailBreak Link do bana: https://sourcebans.cs-classic.pl/index.php?p=banlist&advSearch=zaginiony syn mamona&advType=name Chciałbym odwołac sie od mojego bana za podpowiadanie na discordzie, 2 dni temu wraz z jedną osobą bylismy razem w ct oraz siedzielismy na dc, podczas freedaya umarłem jako 1, po czym powiedzialem na dc ze 2 osoby są w secrecie, osoba będąca wtedy w ct popatrzyla sie w secreta po czym odeszła. Info te nie zmieniło wogóle biegu zabawy.
    0 punktów
  8. Nick: Sonic Serwer: Jailbreak Link do bana: LINK Wracam tu po miesiącu z prośbą o unbana. Chciałbym wykazać tu czynny żal za czyn jaki popełniłem. Wydaje mi się, że z racji mojego zaangażowania w życie serwera, tworzenie dużej ilości kontentu, a także dobrych relacji z dużą liczbą graczy mógłbym się ubiegać o ub.
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności