[CS 2] Prophunt - Hunters vs Props
Wersja 1.1.8
OPIS
Tryb Prophunt łączy elementy chowanego z poszukiwaniem ukrytych graczy zamienionych w dane obiekty. Gracze dzielą się na dwie drużyny: łowców (Hunters) i ukrywających się (Props). Każdy z graczy ma możliwość załączenia trzecioosobowego trybu przez komendę !tp
Ukrywający się (Props) mogą zmieniać się w obiekty z menu !prop (np. krzesła, beczki, stoły) i muszą znaleźć miejsce, aby się ukryć. Ich celem jest przetrwanie rundy, nie dając się znaleźć łowcom. Mają oni do dyspozycji opcje zamrożenia się i odmrożenia pod przyciskiem E. Dodatkowo mogą obracać obiektem, którym są pod przyciskiem R. Gracze Ci mogą wydawać z siebie dźwięki, korzystając z komendy !whistle/!gwizd
Łowcy (Hunters) mają za zadanie odnaleźć ukrywających się. Muszą jednak uważać, bo strzelanie do niewłaściwych obiektów obniża ich życie. Jeżeli jednak trafią ukrywającego się, zabijają go po jednym trafieniu,
Chcę wynająć serwer z tym trybem, co mam zrobić? Wbij na discord o nazwie Plsetti - Serwery z niestandardowymi trybami (KLIKNIJ)
Info po stronie Chowających się (Terroryści)
Informacje po stronie Szukających (AntyTerroryści)
Przykład jak wygląda gracz jako obiekt
CONFIG
{
"StartTime": 240, // po jakim czasie szukający mają już szukać
"BlindCt": true, // czy oślepiać szukających
"MissingHitDamage": 5.0, // ile obrażenia zadawać szukającym po nietrafionym uderzeniu
"PingRadarTime": 30.0, // co ile pokazywać wrogów na radarze (ustaw na 0 by wyłączyć)
"RemoveDoors": true, // Niszcz drzwi na starcie rundy
"WhistleEnable": true, // Włączyć gwizdanie pod komendą
"RandomPropModel": false, // Ustawiać każdemu inny prop bez możliwosci zmiany?
"Prop": [
{
"name": "kubek z napojem", // nazwa w menu
"path": "models/props_junk/garbage_sodacup01a.vmdl", // lokalizacja modelu
"height": 1.1 // o ile zwiększyć wysokość obiektu
}
]
}
LISTA ZMIAN
v1.0.1 (25.09.2024)
1. Zaktualizowano do v266
v1.0.2 (05.10.2024)
1. Zaktualizowano do v271
v1.0.7 (19.11.2024)
1. Zaktualizowano do v286
2. Poprawienie kodu
3. Dodano configu
4. Dodano freeze na klawiszach przez x sekund
5. Dodano blind na klawiszach przez x sekund
v1.0.8 (21.11.2024)
1. Poprawiono efekt blind
v1.0.9 (03.12.2024)
1. Dodano info w centerHTML z informacjami oraz odliczaniem
v1.1.0 (11.12.2024)
1. Dodano opcje zadawania obrażeń jeśli szukający nie trafi
v1.1.1 (25.12.2024)
1. Zaktualizowano cssharp do 296
v1.1.5 (15.03.2025)
1. Dodano ping na radarze co x czasu
2. Dodano opcje usuwania drzwi
3. Zablokowano zmianę modelu po starcie rundy
4. Poprawiono menu wyboru modeli
v1.1.8 (11.04.2025)
1. Dodać gwizdanie z różnymi dźwiękami. Jest ich 7: baby, balls_of_steel, cant_touch_this, nyan_cat, rick_roll, vader, yakety_sax
Wpisując !whistle/!gwizd losowo odpali dzwiek, a podajac liczbe od 1 do 7, odpali jeden z dźwięków
2. Poprawiono rejestrowanie błędów
3. Dodano opcje losowego ustalenia propa, którego nie da się zmienić w trakcie gry