Ranking
Popularna zawartość
Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 14.12.2024 uwzględniając wszystkie działy
-
------------------------------------------------------------------ Ogólne ------------------------------------------------------------------ 1. Kiedy wchodzisz automatycznie na serwer akceptujesz regulamin. 2. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z obowiązku jego przestrzegania. 3. Zakaz używania programów/skryptów ułatwiających rozgrywkę. 4. Zabronione jest wyśmiewanie/krytykowanie/wyzywanie graczy. 5. Nie dozwolone jest reklamowanie innych serwerów, a także inne sieci serwerów. 6. Nadużywanie czatu tekstowego, jak i głosowego jest surowo zabronione. 7. Zakazane jest umieszczanie w nicku, treści obraźliwych/rasistowskich. 8. Każdy ma obowiązek wykonywać cele mapy (ct broni się, w bazie której sami wybudowali. Zombie muszą próbować ich zabić). 9. Zabronione jest umyślnie przeszkadzanie innym graczom. 10. Zabronione jest głoszenie nieprawdziwych zasad punktów regulaminu/rozgrywki. 11. Zakazane jest strzelać do spawnu zombie. 12. Wszystkie wykroczenia danych graczy, zgłaszamy na u@. 13. Zakazane jest strzelanie w Zombie, gdy nie wchodzą do naszej bazy. 14. Zakaz reklamowania się na serwerze. 15. Zakaz używania błędów/bugów serwera. 16. Zakazane jest jakiekolwiek nabijanie level'i /monet w sposób inny niż granie zgodne z regulaminem. 17. Zakaz blokowania spawn/robienia bazę na spawn. 18. Zakaz teamowania się zm z ct. 19. W bazie może być tylko max 2 osoby. 20. Zakaz uciekanie z baz. 21. Każda baza ma ograniczenie do maksymalnie 2 piksele/minusów i 1 spowalniacz. 22. Nie można używać 2 surfy do góry. 23. Budowanie bazy przed/pod spawn, aby w momencie najazdu jej część została usunięta przez spawn base blocker, uniemożliwiając wejścia TT jest zakazane. 24. Spowalniacz musi być na cały model. 25. Zakaz wchodzenia na swoją bazę, poprzez bazę innych. 26. Zakaz reklamowania podmiotów nie związanych z siecią serwerów Cs-Classic.pl ------------------------------------------------------------------ Administracja ------------------------------------------------------------------ 1. Administracja zobowiązana jest w sposób szczególny strzec przestrzegania regulaminu serwera. 2. Administracja ma obowiązek sprawdzić gracza, którego gra wydaje się podejrzana. 3. Administracja zobowiązana jest zgłaszać wszelkie błędy/problemy techniczne serwera opiekunowi lub powyżej. 4. Administracja ma obowiązek pomagać graczom, kiedy jej potrzebują. 5. Administracja ma obowiązek stosować się do taryfikatora kar. 6. Administracja zobowiązany jest reagować na wiadomości przesłane na u@.. 7. Administrator ma obowiązek powiadomić o pomyłce kary, poprzez informacje do opiekuna, lub właściciela. 8. Administracja ma obowiązek wypowiedzieć się w skardze, która go dotyczy, lub odwołania od bana. 9. Administrator ma kompletny zakaz bawienia się komenda ''noclip''. Służy ona tylko w celu kiedy jakiś gracz potrzebuję pomocy. 10. Administrator nie ma prawa usuwać swoich bloków w celu wejścia do bazy. 11. Administrator ma prawo usunąć 2 bazy jeżeli gracze blokują siebie nawzajem. 12. Administrator ma prawo zmienić mapę jak wystąpił jakiś błąd. ------------------------------------------------------------------ Taryfikator ------------------------------------------------------------------ 1. Współpraca z drużyną przeciwną → Ban 30min → Ban 120min → Ban na 1440min → Ban na 10080min 2. Więcej niż 2 budujących w bazie → Slay → Ban na 15min 3. Wchodzenie do czyjejś bazy bez party(jako budujący) → Slay → Ban na 10min 4. Głoszenie nieprawidłowych zasad → Ban na 60min 5. Strzelanie do zombie, które nie wchodzą do naszej bazy → Slay → Ban na 30min 6. Strzelanie w miejsce spawnu zombie → Slay → Ban na 30min 7. Niewykonywanie celów mapy lub AFK → Kick → Ban na 10min 8. Skracanie z innej bazy (jako zombie) → Ban na 30min 9. Celowa ucieczka z bazy (jako CT, gdy przejdzie ja TT) → Ban na 10min 10. Przekupywanie graczy → Mute/gag na 30min → Mute/gag na 120min 11. Przekroczenie limitu pixeli/spowalniaczy w bazie → Usunięcie danego pixela/spowalniacza → Ban na 60min 12. Blokowanie innych budujących lub ich baz klockami bądź modelem → Ban na 1440min → Ban na 10080min 13. Blokowanie respawna blokami → Ban na 10080min → Ban na 43200min 14. Farming w jakikolwiek sposób niezgodny z regulaminem → Ban na 10080min → Ban permanentny 15. Budowanie zaganiaczy → Usunięcie spowalniaczy/ → Slay → Ban na 120min 16. Używanie programów/skryptów ułatwiających grę → Ban permanentny 17. Puszczanie muzyki/bindow przez mikrofon → Mute na 10080min → Mute permanentny 18. Spamowanie na u@(czat adminów) → Upomnienie → Ban na 60min 19. Ucieczka z serwera przed banem → Przedłużony ban (np: dwukrotnie) 20. Grożenie innej osobie banem lub inną karą → Ban na 60min 21. Przeszkadzanie administracji w jej pracy → Ban na 60min 22. Niestosowanie się do zaleceń admina → Kick → Ban na 15min → Ban na 60min 23. Działanie na szkodę serwera → Ban na 1440min 24. Wykorzystywanie błędów serwera/map → Ban na 60min → Ban na 1440min 25. Oczernianie sieci/serwera → Ban 10080min 26. Celowe wykorzystanie luk regulaminu → Ban na 60min → Ban na 1440 27. Podszywanie się pod innego gracza lub jego konto → Ban na 10080min 28. Avatar ukazujący nietolerancję/nagość/rasizm → Kick → Ban na 60min 29. Nadużywanie czatu głosowego → Upomnienie → Mute na 60min → Mute na 1440min 30. Rasizm → Mute/gag na 60min → Mute/gag na 1440min → Mute/gag na 10080min 31. Przeklinanie na czacie tekstowym → Upomnienie → Gag na 60min → Gag na 1440min 32. Spamowanie na czacie tekstowym → Upomnienie → Gag na 60min → Gag na 1440min 33. Reklamowanie treści niezwiązanych z siecią serwerów Cs-Classic.pl → Ban permanentny 34. Mówienie/pisanie (Prowokowanie) "ez" i jego pochodne → Upomnienie → Mute/gag na 30min 35. Nick/NameTag zawierający treści rasistowskie/obraźliwe/wulgarne → Kick → Ban na 1440min 36. Proszenie/pytanie o +rep'y, trade'y → Mute/gag na 30min → Mute/gag na 1440min 37. Szydzenie z graczy lub ich gry → Mute/gag na 60min → Mute/gag na 1440min 38. Zakolorowywanie zbyt dużej ilości klocków, które nie się potrzebne w budowie bazy → Upomnienie → Ban na 60min 39. Reconnect'owanie z serwera w celu bycia znów w CT → Upomnienie → Ban na 60 minut 40. Zakaz budowania "Ronda" w bazie by uciekać Zombie → Slay/Upomnienie → Ban na 60 minut 41. Zakaz budowania bazy na !respawn (można budować na wybicie ale trzeba wbić bez !respawn) → Slay/Upomnienie/Zniszczenie bazy → Ban na 60 minut 42. Zakaz budowania długich baz (max 2 długie klocki) → Slay/Upomnienie/Zniszczenie bazy → Ban na 60 minut6 punktów
-
[CS 2] qGunSkills - moce przypisane do broni Przykładowe IP serwera: gunskills.cs-classic.pl Chcę wynająć serwer z supermocami, co mam zrobić? Wbij na discord o nazwie Plsetti - Serwery z niestandardowymi trybami (KLIKNIJ) OPIS Tryb ten jest czymś w rodzaju Supermocy, ale przypisanych do konkretnych broni, a nie do samego gracza, dzięki czemu sama rozgrywka gwarantuje więcej opcji zabaw. Warto zaznaczyć, że każda moc działa na broni, a nie jest dostępna non stop, co wymusza granie daną bronią. Dostępnych jest kilkadziesiąt różnych mocy, które przypisane są do danych broni, a więc nie losujesz tego samego dla każdego typu broni. Na start każdej z rund gracz ma losowaną moc dla kos i jest to jedyna broń w grze, która jest przypisana do gracza, ponieważ kosy domyślnie są czymś stałym u graczy i nie da się ich zmienić. Stąd też moce na kosie są bardziej różnorodne, np: wh co jakiś czas, radar, niewidzialność etc. Reszta broni ma przypisywaną moc w momencie gdy ją zdobędziemy, ale to też nie koniec, ponieważ to nie jest stricte przypisywane do nazwy broni, a do konkretnej broni, którą masz, a więc możesz kupić AK47, potem kolejne AK47 i losuje Ci zupełnie inną moc. Ba, możesz wylosować na AK47 na przykład oślepienie, a Twój kolega szansę na podpalenie i stwierdzicie, że chcecie się wymienić, więc wymieniacie się broniami, bo sama moc nie jest przypisana do gracza, a do broni jak wspomniałem wcześniej. Taki typ rozgrywki powoduje, że w samej grze możemy lawirować między różnymi mocami, wykorzystywać je w danej sytuacji, a to prowadzi do większej dynamiki w rozgrywce. Na koniec warto zaznaczyć, że poza tym, że moce są przypisane do konkretnych broni, mają też swego rodzaju szansę na drop, co różni je od typowych supermocy. LISTA ZMIAN5 punktów
-
Nick: Souljaboy Serwer: jb Link do bana: https://sourcebans.cs-classic.pl/index.php?p=commslist&advSearch=souljaboy&advType=name Siema tu wyrwany chwast, chciałbym porozmawiać oraz popisać z kolegami z tiktoka na codzie ale nie mogę ponieważ iż aczkolwiek "trollowałem oraz byłem toksycznym graczem i prowokatorem" na dżejlbrek. A i jakby jeszcze dało radę poprosiłbym jeszcze o ub na discordzie... bo również chciałbym tam porozmawiać z kolegami z tiktoka.5 punktów
-
§1 Postanowienia Ogólne §1.1. Każdy gracz korzystający z serwera, zobowiązany jest do przestrzegania poniższego regulaminu. §1.2. Administracja serwera ma prawo do zmiany regulaminu w dowolnym momencie. §1.3. Każdy gracz jest zobowiązany do regularnego zapoznawania się z treścią regulaminu, aby być na bieżąco z ewentualnymi zmianami. §2 Zasady Gry §2.1. Zakazuje się używania jakichkolwiek cheatów, hacków oraz skryptów dających nieuczciwą przewagę. §2.2. Zabronione jest wykorzystywanie błędów gry. Błędy należy zgłaszać administracji. §2.3. Zakazuje się obrażania innych graczy oraz używania wulgaryzmów. §2.4. Spamowanie czatem (tekstowym oraz głosowym) jest zabronione. §2.5. Zabronione jest podszywanie się pod innych graczy lub administrację. §2.6. Wszelkie akcje mające na celu destabilizację działania serwera są zabronione. §2.7. Zabrania się wyprowadzania graczy z serwera poprzez propozycję innych rozgrywek (np. pójście zagrania wspólnego MM/Premiere'a). §2.8. Przebywanie na tzw. "teksturach" jest dozwolone, dozwolone jest jakkolwiek exploitowanie mapy z wyłączeniem podpunktu §2.9. §2.9 Zabronione jest przebywanie pod mapą. Jeżeli mapa pozwala na "wypadnięcie" poza jej granice, plugin powinien przywrócić gracza na ostatnią prawidłową pozycję. Jeżeli jednak nadal znajdujesz się pod mapą, musisz natychmiastowo wrócić na mapę, o ile jest to możliwe. W przeciwnym razie masz obowiązek wpisać w konsoli komendę "kill". §3 Zachowanie na Serwerze §3.1. Wszyscy gracze zobowiązani są do zachowania kultury osobistej oraz szacunku wobec innych graczy. §3.2. Zabrania się reklamowania innych serwerów, które nie należą do Cs-Classic §3.3. Wszelkie konflikty między graczami należy rozwiązywać w sposób cywilizowany. W razie potrzeby można zwrócić się o pomoc do administracji. §3.4. Zakazuje się nadużywania funkcji głosowych, aby nie przeszkadzać innym graczom. §4 Kary §4.1. Za nieprzestrzeganie regulaminu gracze mogą otrzymać ostrzeżenie, czasową blokadę dostępu do serwera lub trwałe wykluczenie. §4.2. Rodzaj i długość kary zależy od wagi przewinienia oraz decyzji administratora.5 punktów
-
[CS 2] Rank Mode - Losowe Rangi Wersja v1.0.2 OPIS Tryb "Losowe rangi" znany również jako "Rank Mode" to unikalny sposób rozgrywki, w którym na początku każdej rundy każdy gracz otrzymuje losową rangę, określającą jego parametry (HP, Pancerz, Hełm, prędkość poruszania, grawitacje, przezroczystość gracza), bronie/granaty oraz specjalne umiejętności. Każda ranga ma przypisane konkretne bronie, które są jedynymi dostępnymi dla gracza w tej rundzie – nie można podnieść ani użyć broni innych niż te zdefiniowane przez aktualną rangę. Na przykład gracz z rangą Komandor może korzystać tylko M4A1-S oraz z broni drugorzędnej jeżeli jest przypisana, w przypadku Komandora będzie to Tec-9 Dodatkowym urozmaiceniem są unikalne specjalne umiejętności, które mogą diametralnie zmienić przebieg rozgrywki. Niektóre rangi oferują zdolności, takie jak teleportacja, chwilowa nieśmiertelność, możliwość natychmiastowego rozbrojenia C4 oraz jak w przypadku Komandora — Nieskończona amunicja. Warto zaznaczyć, że rangi mogą zawierać więcej niż jedną umiejętność, co czyni rozgrywkę jeszcze bardziej dynamiczną i nieprzewidywalną. Chcę wynająć serwer z tym trybem, co mam zrobić? Wbij na discord o nazwie Plsetti - Serwery z niestandardowymi trybami (KLIKNIJ) CONFIG Przykładowy config dla jednej rangi z powodu zbyt dużego configu. Dodatkowo na serwerze discord są opisane wszystkie dostępne moce wraz z ich opcjami konfiguracji, a jest tego zbyt dużo, aby zmieściło się to wszystko w temacie na forum. { "ranks": [ { "rankName": "Komandor", "rankDescription": "Bronie M4A1-S, Tec-9, HP 160, Speed 0.9, Armor 70<br>Przezroczystość 45, Nieskończona amunicja", "rankWeapons": "weapon_m4a1_silencer#weapon_tec9#weapon_knife", "rankColor": "d3cc46", "health": 160, "armor": 70, "helmet": false, "alpha": 115, "speed": 0.89, "gravity": 1.00, "damage": 1.00, "damageReceive": 1.00, "rankPowers": [ { "powerName": "InfiniteAmmo", "activateType": "AllTime", "additionalProperties": { "type": "Unlimited", "weapon":"weapon_m4a1_silencer#weapon_tec9" } } ] } ] } LISTA ZMIAN v1.0.0 (15.12.2024) 1. Pierwsze publiczne wydanie v1.0.1 (14.1.2025) [RÓŻNE] - Naprawiono resetowanie prędkości gracza po otrzymaniu obrażeń - Naprawiono działanie Longjump'a przy skoku na scrollu - Naprawiono błąd, który pozwalał uzyskać jeden dodatkowy skok, jeżeli pierwszym skokiem był skok na scrollu - Naprawiono błąd, przez który na rozgrzewce/przy respawnie nie ustawiało poprawnie HP [RANGI] Dodano 4 nowe rangi: - Wędrowny Strzelec - Znikacz - Diomedes - Troll Oszust - Naprawiono błąd, który pozwalał zmieniać broń sojusznikom Aktor - Naprawiono błąd, który pozwalał na pozostanie niewidzialnym do końca rundy Szpieg - Ukryto widoczność broni, gdy szpieg jest niewidzialny Deadpool - Naprawiono błąd, przez który Deadpool mógł otrzymywać obrażenia z granatów (Molo/HE) Podróżnik w czasie - Naprawiono błąd, który pozwalał zamieniać się miejscami z sojusznikami v1.0.2 (17.02.2025) [RÓŻNE] - Naprawiono resetowanie się grawitacji po wejściu na drabinę - Naprawiono moc "NoRecoil", która mogła wyłączyć recoil danej broni do końca mapy - Od teraz w mocy "ModifyFlashDuration" ustawienie "Add" nie działa na teammateów - Naprawiono błąd, który pozwalał na używanie mocy (które nie miały tego założenia) będąc martwym. Dodano opcję konfiguracji, która pozwala to precyzować - Naprawiono błąd, który pozwalał podczas freezetime używać mocy z poprzedniej rangi - Dodano komendę !rangi, gdzie można podejrzeć listę obecnych rang na serwerze wraz z ich opisem - Dodano !opis - Naprawiono rzadkie przypadki, które potrafiły zresetować prędkość gracza - Dodano do mocy "Elemental" możliwość losowego efektu - Zmniejszono rozmiar czcionki na hudzie - Zwiększono czcionkę podczas losowania rangi - Przebudowano działanie mocy "RegenHP" - Przebudowano działanie mocy "DamageModifier" - Poprawiono wydajność kodu [RANGI] Assassin - Usunięto z radaru Granatnik - Od teraz flash'e granatnika, nie oślepiają sojuszników na przedłużony czas oślepienia - Naprawiono działanie zwiększonych obrażeń z HE Medyk - Naprawiono rzadki błąd, który powodował ciągłą regenerację nawet po zmienieniu rangi Allah - Naprawiono błąd, który pozwalał wybuchnąć w następnej rundzie przed wylosowaniem nowej rangi Terminator - Dodano oznaczenie(zmiana koloru postaci na niebieski) jeżeli jest nieśmiertelny Anubis - Dodano oznaczenie(zmiana koloru postaci na czerwony) jeżeli jest nieśmiertelny Przywrócone rangi z CSGO - Mrożon - Zwiększono czas zamrożenia z 2s na 3s - Noscoper - Zabójca - Zwiększono % szans na zabicie gracza po śmierci z 30% do 40% - Zmniejszono HP z 130 na 115 - Zwiększono speed'a z 1.2 na 1.25 - Geograf - Elementalista - Lara Croft - Zmiana względem CSGO, otrzymała brak rozrzutu, będąc "przyczepionym" w powietrzu - Zmiana względem CSGO, 100% niewidzialności zamiast 80% niewidzialności po przyczepieniu - Eros [Walentynki] Nowe rangi - Wskrzeszeniusz - Seymouren5 punktów
-
[CS 2] qDeathRun - Przechodzenie map z przeszkodami Wersja 1.0.0 OPIS Cały system dla moda typu DeathRun, który dostarcza takie funkcjonalności jak: system klas, strefy start/end, kolejka do TT, tryb normal/freerun, zamrażający pułapki decoy, rankingi, zliczanie speed, itd Jeśli chodzi o strefy start/end, to plugin działa w dwóch trybach Pobiera z mapy obiekty typu trigger_multiple z name: zone_start, zone_end i na ich podstawie tworzy beama by ujawnić ich położenie dla graczy. Można samemu ustawić strefy start i end przez komendę !zone i zapisać je by to one były wykorzystywane w rozgrywce. Ten sposób jest dominujący, czyli jeśli mapa ma ustawioną strefę start/end, to nie bierze pod uwagę obiektów z mapy. Ranking oraz klasy etc nie wymagają bazy. Jeżeli w sekcji Database wpiszemy null, to nie będzie korzystać w ogóle z zapisu danych i nie będą dane opcje dostępne, np: zapis lvl czy ranking. System anty AFK ma na celu zabijać graczy w strefie startu po danym czasie i działa tak, że gdy minei ten czas, wysyła informacje o zakazie wstępu na strefę start i gdy gracz to zrobi, zaczyna go bić aż z niej nie wyjdzie, no chyba że umrze. Zamrażający decoy ma za zadanie zablokować użycie danej pułapki. Po rzuceniu go, blokuje on użycie pułapek w danej odległości. Kolejka do TT ma na celu ułatwienie walki po stronie TT. Tylko pierwsza osoba w kolejce może zabić TT, reszta nie może nic mu zrobić do momentu gdy ta osoba nie umrze, wtedy kolejna osoba z CT może próbować go zabić i tak w kółko. Znany wszystkim system kolejek z CS 1.6 KOMENDY css_freerun/css_free - wybór trybu freerun/normal css_kill - zabijanie się css_klasa/css_class - wybór klasy css_klasy/cs_classes - opis klas css_statystyki/css_staty/css_stats - menu statystyk css_top/css_top15/css_rank/css_ranking - rankingi css_zone/css_zones - ustawianie stref start/end UPRAWNIENIA @qdeathrun/zone - strefy CONFIG { "Database": { "Hostname": "Hostname", "Database": "Database", "UserName": "UserName", "Password": "Password" }, "MainSettings": { "TimeSetRandomGameMode": 10.0, // czas po jakim ustawia samodzielnie tryb normalny "AutoRespawn": 10, // przez jaki czas respi (-1 cały czas, 0 nie respic, reszta to ilość sekund) "FreezeDecoy": 500.0, // odległość działania decoy dla zamrażania pułapek "BlockAfkTime": 30.0, // po jakim czasie atakować w strefie startu "TerroristSpeed": 1.4, // mnożnik speed u terrorysty "HideLegs": true, // ukrywanie nóg "SpeedMeterRanking": true, // licznik speed dla rankingu "KillCommandEnable": true // włączanie komendy kill }, // kolejka do TT "CtQueue": { "Enable": false, // czy uruchomic kolejke do tt "SetColor": true, // czy nadawać kolor "FreezeOtherPlayers": false // czy freezeować resztę graczy }, // klasy "ClassMod": { "Settings": { "Enable": false, // uruchamianie klas "InactiveDays": 90, // po jakim czasie usuwac dane z bazy "TypeXp": 2, // typ xp "StartXpMultiplier": 150, // mnożnik xp na start "XpMultiplierLevel": 175, // mnożnik xp per lvl "MaxLevel": 1000, // maksymalny poziom "PointsPerLevel": 1, // ile pkt co lvl "XpKillTerrorist": 3, // ile xp za zabicie jako tt "XpKillCounterTerrorist": 15, // ile xp za zabicie jako ct "XpDeathTerrorist": 5, // ile xp za śmierć jako tt "XpDeathCounterTerrorist": 1, // ile xp za śmierć jako ct "XpAssist": 2, // ile xp za asyste "XpWinRoundTerrorist": 40, // ile xp za wygranie rundy jako tt "XpWinRoundCounterTerrorist": 15, // ile xp za wygranie jako ct "XpFinishMap": 40 // ile xp za ukończenie mapy }, // statystyki "Stats": { "MaxHealth": 300, // max ilosc hp "MaxSpeed": 200, // max ilosc speed "MaxGravity": 200, // max ilosc grawity "MaxDamage": 150, // max ilosc dmg "MaxReduction": 150, // max ilosc redukcji "PowerHealth": 1, // ile hp za pkt "PowerSpeed": 0.002, // ile speed za pkt "PowerGravity": 0.0005, // ile grawity za pkt "PowerDamage": 0.002, // ile damage za pkt "PowerReduction": 0.002 // ile redukcji za pkt } } } LISTA ZMIAN CENNIK NA RAZIE NIE SPRZEDAJ, TYLKO NAJEM4 punkty
-
Czekaj, żebym dobrze to zrozumiał xD W styczniu dostajesz bana za coś niemalże identycznego I po 2 miesiąca odpierdalasz to samo i teraz prosisz o UB? XDDD To nawet jak @ offen będzie na tak, to ja jestem na nie i UB nie otrzymasz za tak spierdolone zachowanie4 punkty
-
[CS 2] Autobalance - Autobalans drużyn Aktualna wersja: 1.1.2 OPIS Plugin na Autobalance posiada autorski system oceny poziomu gry graczy, który służy do utrzymania równowagi między drużynami. Na podstawie tej oceny, plugin dynamicznie dostosowuje składy drużyn. Dodatkowo plugin posiada funkcję blokowania zmiany drużyny oraz automatycznego doboru drużyny dla nowych graczy, co dodatkowo przyczynia się do utrzymania równego poziomu gry. W CS 2 plugin został przepisany przez @ Brum Brum CONFIG { "Enable_Logs": true, // Czy ma zapisywać logi przeniesionych graczy etc "Enable_during_warmup": false, // Czy balans ma działać też na rozgrzewce? Tzn. Wyrównywanie drużyny oraz zbieranie już danych dt. poziomu gry graczy "Dominance": 2, // Ile rund musi wygrać przeciwna drużyna z rzędu, aby AB zaczął wyrównywać "Dominance_cooldown": 2, // Ile rund ma odczekać AB przed sprawdzeniem, czy wynik uległ zmianie "Evenout": true, // Czy AB ma wyгówпуwać liczbę graczy w teamach? Tzn. Jeżeli jest 6 graczy w TT, a w CT 3, to wyrówna do 5:4 "ForceBalance": 6, // Jeżeli różnica w wyniku >= ustawiona wartość (min. 5), przenosi X (obliczane wg. wzoru) "najlepszych" graczy z wygrywającej drużyny do przegrywajacej "BlockTeamChange": 2, // Tryb blokady zmiany drużyn. 0 - Wyłącza blokowanie zmianie drużyny | 1 - Blokuje zmianę drużyny każdemu | 2 - Pozwala zmienić drużynę graczowi z flagą podaną w BlockTeamChange_Exclude, osoba bez flagi nie może zmienić drużyny "BlockTeamChange_Exclude": "@css/generic", // Flaga, którą musi mieć gracz, aby mógł zmieniać drużynę (wymagana ustawionego "BlockTeamChange" na 2) "TeamAutoSelect": true, // Automatycznie dobiera graczowi drużynę po wejściu na serwer. Wybiera najsłabszą drużynę względem sumy punktów graczy w drużynie. "ClutchMode": true, // Tryb clutcha, jeżeli gracz zostanie np. 1:3, aktywuje się tryb clutcha "Clutch_min_players": 3, // Minimalna liczba graczy jaka musi być przeciwko ostatniemu graczowi, aby aktywować tryb clutcha "Points_per_clutch": 1, // Nalicza graczowi 1 punkt, którymi operuje AB "Points_per_kill": 2, // Nalicza graczowi 2 punkty, którymi operuje AB "Points_per_kill_hs": 1, // Nalicza graczowi dodatkowy 1 punkt, którymi operuje AB "Points_per_death": 2, // Zabiera graczowi 2 punkty, którymi operuje AB "Points_per_assist": 1, // Nalicza graczowi 1 punkt, którymi operuje AB "Points_per_mvp": 1, // Nalicza graczowi 1 punkt, którymi operuje AB "Points_per_plant": 1, // Nalicza graczowi 1 punkt, którymi operuje AB "Points_per_defuse": 1 // Nalicza graczowi 1 punkt, którymi operuje AB } LISTA ZMIAN v1.0.1 (31.10.2023) 1. Pierwsze wydanie v1.0.2 (11.11.2024) 1. Dodano opcję wyłączenia działania autobalansu podczas rozgrzewki(wyrównywanie teamów) 2. Dodano opcję przechodzenia adminowi pomiędzy drużynami v1.0.3 (12.05.2024) 1. Przepisano plugin od 0 2. Dodano opcję "TeamAutoSelect", która automatycznie przenosi wchodzących graczy do słabszej drużyny 3. Dodano "ClutchMode", który jest dodatkową opcją dla oceniania skilla gracza v1.0.4 (29.05.2024) 1. Zaktualizowano do cssharp v234 2. Poprawiono działanie TeamAutoSelect 3. Naprawiono błędne działanie wyrównywania teamu v1.0.5 (09.07.2024) 1. Zmienino sposób działania TeamAutoSelect, aby pierw sprawdzał liczbę graczy, a dopiero wybierał słabszy team 2. Poprawiono funkcję pobierajacą listę graczy, co naprawia błędne działanie AB w połączeniu z TeamAutoSelect v1.0.6 (15.07.2024) 1. Wyłączono działanie BlockTeamChange oraz TeamAutoSelect podczas rozgrzewki, gdy mamy ustawione "Enable_during_warmup" na false v1.0.7 (21.08.2024) 1. Zaktualizowano do nowszej wersji CSSharp (v255) v1.1.0 (22.11.2024) 1. Zaktualizowano do nowszej wersji CSSharp (v287) 2. Przepisano cały kod od 0 3. Naprawiono błąd, który kolidował z !stealth 4. Dodano do configu "Enable_Logs", które pozwala włączyć/wyłączyć logi związane z przenoszeniem graczy v1.1.1.1 (19.02.2025) 1. Zaktualizowano do nowszej wersji CSSharp (v304) 2. Zmieniono sposób balansowania, gdy jest nieparzysta liczba graczy: Przykładowa sytuacja, jest 2 ct, 1 tt, wynik to 5:1 dla CT Poprzednie działanie: Przenisie najlepszego CT do TT, a TT przeniesie do CT Nowe działanie: Przeniesie najlepszego CT do TT, gracz z TT nie zostanie przeniesiony, dzięki czemu jest 1 ct 2 tt Natomiast jeżeli dominowałby i tak 1 tt, to przeniosłoby go do CT, a losowego CT przeniosło do TT(żeby TT nie zostało puste) v1.1.2 (02.03.2025) 1. Naprawiono błąd po ostatniej aktualizcji z balansem parzystej ilości graczy, który występował, gdy wygrywająca drużyna była mniejsza, przez co mogło dojść do sytuacji: 5tt, 4ct, CT wygrywa, i przenosi ct do tt powodując 6:3 2. Dodano opcję "ForceBalance", która wymusza balans w przypadku zbyt dużej przewagi punktowej. Przykład: ForceBalance:6 10tt, 10ct, 11:6 dla tt, kolejna runde wygrywa tt, jest 12:6, i wymusza balans, który przeniesie z tt "najlepszych" 4 graczy do ct, a z ct najgorszych graczy do tt. Ilość graczy do przeniesienia jest korygowana wzorem, dla zainteresowanych wypisałem niżej kilka wartości. Liczba graczy w teamie | liczba graczy do przeniesienia 2 | 1 3 | 1 4 | 2 5 | 2 6 | 2 7 | 3 8 | 3 9 | 3 10 | 4 11 | 4 12 | 5 13 | 5 14 | 5 15 | 6 INSTALACJA Standardowa DOWNLOAD Plugin dostępny tylko dla osób w klubie. Dostęp do klubu jest płatny, napisz na PW jeśli jesteś zainteresowany @ -_-4 punkty
-
[CS 2] qBaseBuilder - Zombie i budowanie Wersja 1.1.7 OPIS Tryb w którym wcielamy się w rolę Zombie lub osób budujących swoje bazy, a następnie walczymy ze sobą. Zadaniem ludzi jest zbudowanie bazy w danym czasie, a następnie schowanie się jej i przeżycie najazdu Zombie, natomiast Zombie po czasie oczekiwania zostaje przeteleportowane do ludzi i musi ich zabić. Gdy Zombie zabija Człowieka, zamienia się on w Zombie. Po zakończeniu rundy następuje zmiana w drużynach i ponownie gracze walczą ze sobą. Każdy z graczy ma swój własny kolorek bloków, tak by móc je odróżnić od innych. Z bloków w każdej chwili można zrezygnować klikając F, lecz nadal ten blok pozostaje przypisany do danej osoby. Plugin ogranicza też możliwość tworzenia obiektów na spawn Plugin pozwala też tworzyć wspólne party, dzięki którym możecie razem budować bazy i chować się w nich. Party to pozwala Wam zarzadzać wspólnie blokami, lecz nadal są one przypisane do danej osoby. Nie znikają też po śmierci jednego z Was. Krótka klawiszologia: E - łapanie obiektu R - obracanie obiektu LPM - oddalanie obiektu PPM - przybliżanie obiektu KOMENDY css_r/css_respawn/css_ozyw - respienie podczas przygotwoania lub budowania css_bronie/css_bron - ponowne wywołanie menu broni podczas przygotowania css_lm - informacja o tym kto jest właścicielem danego klocka css_getpos - pokazuje nam naszą pozycję względem kamery oraz pozycje wzroku css_colors - pozwala zmienić kolor klocków css_fly/css_lot - pozwala latac na noclip podczas budowania css_party/css_p - zapraszanie do party css_stopparty/css_sp - usunięcie party css_bb/css_ustawienia - ustawienia css_bnoclip - noclip z opcja powrotu css_copy - kopiowanie bloku css_zm/css_zombie - ustawianie klasy zombie css_hide/css_n/css_h - ukrywanie sojuszników css_latark/css_l/css_flashlight/css_fl - włączanie/wyłączanie latarki RemoveBlock - Usuwa blok danej osoby UPRAWNIENIA qbasebuilder/removeprop - usuwanie bloków po kliknięciu F qbasebuilder/unlockprop - odblokowywanie bloków qbasebuilder/flymode - tryb fly na budowaniu (domyślnie) qbasebuilder/changecolor - zmiana koloru (domyślnie) @qbasebuilder/teambalance - mniejsza szansa na przejście z CT do TT @qbasebuilder/noclip - noclip CONFIG { "Settings": { "BuildTime": 180, // czas budowania w sekundach "PrepareTime": 45, // czas na schowanie się w swoich kryjówkach "TtToCtRatio": 3, // Ile CT przypada na jednego TT "SpawnDistanceBlock": 250.0, // w jakiej odległości od spawn można stawiać bloki "ZombieHealth": 0, // ile hp ma mieć Zombie (jeśli nie mamy klas) "RemoveUnusedProp": true, // Czy usuwać nieużyte klocki po budowaniu "RemoveDeadPlayerProp": true, // Czy usuwać klocki po martwych graczach (nie usuwa jeśli są w party i nie zginą wszyscy) "RemovePlayerLegs": true, // czy usuwać nogi "InfinityAmmo": 0, // 0 - wyłączone | 1 - nielimitowane ammo | 2 - nielimitowane rezerwowe ammo "FlyModeBuildPermission": "@qbasebuilder/flymode", // permisja dla budowania w trybie noclip "ChangeColorPermission": "@qbasebuilder/changecolor" // permisja dla zmiany koloru blocków, "LoadCustomCfg": false // Ładowanie gotowego configu }, "PartyMode": { "Enable": true, // czy włączyć tryb party "MinZombies": 2 // od ilu zombie jest tryb party }, "Weapons": { "PrimaryWeapons": [ // ustawienia broni które pojawią się do wyboru dla CT po budowaniu { "Name": "PP-Bizon", "Weapon": "weapon_bizon" }, { "Name": "AK47", "Weapon": "weapon_ak47" }, { "Name": "Galil", "Weapon": "weapon_galilar" }, { "Name": "Famas", "Weapon": "weapon_famas" }, { "Name": "M4A1-s", "Weapon": "weapon_m4a1_silencer" }, { "Name": "UMP", "Weapon": "weapon_ump45" } ], "SecondaryWeapons": [ // ustawienia broni dodatkowych które pojawią się do wyboru dla CT po budowaniu { "Name": "Deagle", "Weapon": "weapon_deagle" }, { "Name": "Glock 18", "Weapon": "weapon_glock" }, { "Name": "USP", "Weapon": "weapon_usp_silencer" } ] }, "Class": { "frozen": { "name": "qbasebuilder.name.frozen", "modelPath": "characters/models/s2ze/zombie_frozen/zombie_frozen.vmdl", "permission": null, "team": 2, "health": 5500, "armor": 100, "helmet": true, "gravity": 0.0, "speed": 0.0, "damage": 0.0 }, "tank": { "name": "qbasebuilder.name.tank", "modelPath": "characters/models/s2ze/chris_walker/chris_walker.vmdl", "team": 2, "health": 6500, "armor": 100, "helmet": true, "speed": 0.8 }, "mummy": { "name": "qbasebuilder.name.mummy", "modelPath": "characters/models/s2ze/bsi_zombie/zombie_bsi.vmdl", "team": 2, "health": 4500, "armor": 100, "helmet": true, "speed": 1.3 }, "drax": { "name": "qbasebuilder.name.drax", "modelPath": "characters/models/night_fighter/drax/drax.vmdl", "permission": "@qbasebuilder/vip", "team": 2, "health": 6500, "armor": 110, "helmet": true }, "scare": { "name": "qbasebuilder.name.scare", "modelPath": "characters/models/s2ze/zombie_cultist/zombie_cultist.vmdl", "permission": "@qbasebuilder/svip", "team": 2, "health": 7500, "armor": 125, "helmet": true } } } LISTA ZMIAN v1.0.1 (25.09.2024) 1. Zaktualizowano do v266 v1.0.3 (10.01.2025) 1. Zaktualizowano cssharp do 296 2. Przebudowano cały plugin v1.0.7 (31.01.2025) 1. SpawnDistanceBlock nie jest już wymagany. Jeśli ustawimy 0, będzie sprawdzał obiekt typu prop multiple na spawn i na jego podstawie wytyczy zakres blokady 2. Wchodzenie na czyjeś klocki powoduej slapowanie, chyba że jest się w party 3. Dodano do conifgu opcje odpalania custom (gotowego) configu 4. Dodano opcje ustalenia nieskończonej ilości rezerwowego ammo v1.1.7 (20.03.2025) 1. Poprawiono autobalans 2. Dodano blokadę ponownego wchodzenia do gry po reconnect (przez 100sekund) 3. Od teraz jeśli weźmiemy klocek, a będize za daleko, przybliży go do nas 4. Poprawiono podwójny teleport 5. Zablokowano odblokowywanie przy trzymaniu klawisza 6. Dodano w configu opcje kopiowania bloków przez graczy (permisja + ilość) 7. Wprowadzno css_bb, css_ustawienia gdzie można wyłączyć/włączyć dźwięki, zmienić ilości jednostek w rotacji na 20/45, albo obracanie pionowe/poziome 8. Dodano nową komendę !bnoclip która włącza osobie z uprawnieniami noclipa, lecz po jego wyłączeniu, cofa do pozycji startowej 9. Poprawiono przeciąganie obiektów na siebie 10. Dodano tzw rozgrzewkę w przypadku gdy jest jedna osoba 11. Dodano tworzenie klas z configu CENNIK 225 zł (45 zł co 6 msc by mieć dostęp do aktualizacji) Chcę kupić, co mam zrobić? Napisz wiadomość do @ -_-4 punkty
-
[CS 2] qDailyReward - Codziennie nagrody za grę na serwerze Wersja 1.0.0 OPIS Plugin dodaje do gry komendę !daily, która pozwala graczom zdobywać nagrodę za dzienną sesję na serwerze. Celem gracza jest wbijanie codziennie na serwer i przegranie na nim danej ilości minut(lub też nie, bo można ustawić 0). Nagrody zwiększają się wraz z serią dni, lecz jeśli gracz opuści dany dzień, progres zostanie zresetowany i będzie musiał zacząć od nowa. Plugin wymaga do działania qSpentTime dla zliczania czasu gry gracza przez jego API. Tak wygląda menu Liczba dni jest nieograniczona lecz można także ustalić czy po skończonej serii ma ją resetować czy jednak gracz ma dalej kontynuować maksymalną serię dni KOMENDY css_daily - menu CONFIG { "Database": { // dane do bazy "Hostname": "hostname", "Database": "database", "UserName": "username", "Password": "password" }, "Settings": { "ResetFinish": false, // czy po zrobieniu całej serii, resetować czy zostawić na ostatnim dniu "ServerIp": "54.37.132.74:27015" // ip serwera dla qSpentTime }, "Days": [ { "key": "first", // klucz dla langu "minutes": 30, // ilośc czasu jaką musi przegrać tego dnia gracz "rewards": { "currency": 0, // waluta z qShop "respect": 250, // respekt z qJailbreak "coin": 0 // monety z qBaseBuilderShop } }, { "key": "second", "minutes": 30, "rewards": { "respect": 500 } } ] } LISTA ZMIAN CENNIK Plugin dostępny tylko dla osób w klubie. Dostęp do klubu jest płatny, napisz do @ -_-3 punkty
-
[CS 2] Dodgeball - Zbijak Wersja 1.0.0 OPIS Tryb "Zbijak" w grze opiera się na dynamicznej rozgrywce, gdzie celem jest eliminowanie przeciwników za pomocą decoyów, które działają jak piłki do zbijania. Gracze pojawiają się w losowych miejscach na mapie. Każdy gracz ma tylko decoya oraz 1 HP. Wyłączone są obrażenia od upadku, co pozwala na bardziej swobodną i ryzykowną rozgrywkę. W configu można włączyć opcję z "dashowaniem", przez którą gracze będą mogli "dashować", czyli szybkie przesunięcie się w określonym kierunku, poprzez dwukrotne naciśnięcie tego samego klawisza (np. [A, A] - Dash w lewo, [W, W] - Dash do przodu). Chcę wynająć serwer z tym trybem, co mam zrobić? Wbij na discord o nazwie Plsetti - Serwery z niestandardowymi trybami (KLIKNIJ) CONFIG { "Dash_Enabled": false, // Włącza możliwość dashowania. Dashujemy klikając szybko dwa razy ten sam przycisk np. [A, A] - Dash w lewo [W, W] - Dash do przodu "Dash_Cooldown": 0.5, // Cooldown na dashowanie, domyślnie pół sekundy "Dash_Force": 500, // "moc" dashowania "Explosive_decoys": false // Czy włączyć tryb z wybuchającymi decoyami } LISTA ZMIAN v1.0.0 (23.12.2024) 1. Pierwsza publikacja3 punkty
-
Zapraszam do zapoznania się z najnowszym klipem, będę tutaj wrzucał najciekawsze oraz najśmieszniejsze akcje z JailBreak!3 punkty
-
[CS 2] Prophunt - Hunters vs Props Wersja 1.1.8 OPIS Tryb Prophunt łączy elementy chowanego z poszukiwaniem ukrytych graczy zamienionych w dane obiekty. Gracze dzielą się na dwie drużyny: łowców (Hunters) i ukrywających się (Props). Każdy z graczy ma możliwość załączenia trzecioosobowego trybu przez komendę !tp Ukrywający się (Props) mogą zmieniać się w obiekty z menu !prop (np. krzesła, beczki, stoły) i muszą znaleźć miejsce, aby się ukryć. Ich celem jest przetrwanie rundy, nie dając się znaleźć łowcom. Mają oni do dyspozycji opcje zamrożenia się i odmrożenia pod przyciskiem E. Dodatkowo mogą obracać obiektem, którym są pod przyciskiem R. Gracze Ci mogą wydawać z siebie dźwięki, korzystając z komendy !whistle/!gwizd Łowcy (Hunters) mają za zadanie odnaleźć ukrywających się. Muszą jednak uważać, bo strzelanie do niewłaściwych obiektów obniża ich życie. Jeżeli jednak trafią ukrywającego się, zabijają go po jednym trafieniu, Chcę wynająć serwer z tym trybem, co mam zrobić? Wbij na discord o nazwie Plsetti - Serwery z niestandardowymi trybami (KLIKNIJ) Info po stronie Chowających się (Terroryści) Informacje po stronie Szukających (AntyTerroryści) Przykład jak wygląda gracz jako obiekt CONFIG { "StartTime": 240, // po jakim czasie szukający mają już szukać "BlindCt": true, // czy oślepiać szukających "MissingHitDamage": 5.0, // ile obrażenia zadawać szukającym po nietrafionym uderzeniu "PingRadarTime": 30.0, // co ile pokazywać wrogów na radarze (ustaw na 0 by wyłączyć) "RemoveDoors": true, // Niszcz drzwi na starcie rundy "WhistleEnable": true, // Włączyć gwizdanie pod komendą "RandomPropModel": false, // Ustawiać każdemu inny prop bez możliwosci zmiany? "Prop": [ { "name": "kubek z napojem", // nazwa w menu "path": "models/props_junk/garbage_sodacup01a.vmdl", // lokalizacja modelu "height": 1.1 // o ile zwiększyć wysokość obiektu } ] } LISTA ZMIAN v1.0.1 (25.09.2024) 1. Zaktualizowano do v266 v1.0.2 (05.10.2024) 1. Zaktualizowano do v271 v1.0.7 (19.11.2024) 1. Zaktualizowano do v286 2. Poprawienie kodu 3. Dodano configu 4. Dodano freeze na klawiszach przez x sekund 5. Dodano blind na klawiszach przez x sekund v1.0.8 (21.11.2024) 1. Poprawiono efekt blind v1.0.9 (03.12.2024) 1. Dodano info w centerHTML z informacjami oraz odliczaniem v1.1.0 (11.12.2024) 1. Dodano opcje zadawania obrażeń jeśli szukający nie trafi v1.1.1 (25.12.2024) 1. Zaktualizowano cssharp do 296 v1.1.5 (15.03.2025) 1. Dodano ping na radarze co x czasu 2. Dodano opcje usuwania drzwi 3. Zablokowano zmianę modelu po starcie rundy 4. Poprawiono menu wyboru modeli v1.1.8 (11.04.2025) 1. Dodać gwizdanie z różnymi dźwiękami. Jest ich 7: baby, balls_of_steel, cant_touch_this, nyan_cat, rick_roll, vader, yakety_sax Wpisując !whistle/!gwizd losowo odpali dzwiek, a podajac liczbe od 1 do 7, odpali jeden z dźwięków 2. Poprawiono rejestrowanie błędów 3. Dodano opcje losowego ustalenia propa, którego nie da się zmienić w trakcie gry3 punkty
-
REGULAMIN SERWERA SURF+RPG 1. Zasady ogólne 1.1 Zakaz używania programów, skryptów i innych wspomagaczy ułatwiających rozgrywkę. 1.2 Na serwerze obowiązuje kultura osobista. Zabronione jest wyśmiewanie/wyzywanie innych graczy i prowokowanie do kłótni i sprzeczek. 1.3 Zabronione jest reklamowanie innych serwerów i sieci serwerów niezwiązanych z CS-CLASSIC 1.4 Zabronione jest spamowanie na chacie (i chacie głosowym), nadużywanie mikrofonu i puszczanie bindów czy muzyki. 1.5 Zabronione jest rozpowszechnianie wszelkich treści pornograficznych, erotycznych, propagujących faszyzm, komunizm, nazizm, scamów i danych osobowych. 1.6 Nick gracza musi być zgodny z pozostałymi punktami regulaminu. 1.7 Wszelkie kary nakładane są na gracza, a nie konto steam. Zakazuje się omijania wszelkich blokad poprzez wchodzenie z innych kont/adresów IP. 1.8 Wszelkie skargi o złamanie regulaminu należy zgłaszać administracji poprzez u@, report lub na naszym serwerze discord - nie na głównym chacie/chacie drużynowym/głosowym. 2. Zasady gry 2.1 Zabronione jest kampienie w jednym miejscu przez dłużej niż 10 sekund. Kampieniem jest też przemieszczanie się w koło po jednej płaszczyźnie bądź w pobliżu jednego obiektu. a) W szczególności zabrania się kampienia celując w teleport. 2.2 Stawanie/zatrzymywanie się na krawędzi rampy jest dozwolone. Stojąc na krawędzi rampy nie można strzelać do osób, które po niej surfują. 2.3 Zabronione jest podkładanie bomby przez pierwsze 30 sekund rundy. 2.4 Zabrania się bugowania mapy, wchodzenia na tekstury, wykorzystywania błędów gry. 2.5 Zabronione jest: a) Strzelanie do windy nie będąc w niej b) Kampienie na wyjście z windy i natychmiastowe strzelanie do osób z niej wychodzących c) Nie jest zabronione strzelanie do innych osób w windzie przebywając w niej. 2.6 Zabronione jest podpowiadanie po śmierci. 2.7 Zabrania się zabijania w mario-roomie. 2.8 Zabronione jest notoryczne "dawanie się zabić" innym graczom. 2.9 Wszelkie błędy gry powinny być niezwłocznie zgłaszane administracji serwera. Wykorzystywanie ich na swoją korzyśc jest zabronione, w tym w szczególności wykorzystywanie błędów do sztucznego nabijania doświadczenia i poziomów, kupowania ulepszeń czy zyskiwania nieuczciwej przewagi w rozgrywce. 2.10 Gracze mają obowiązek wykonywania celów mapy: a) W przypadku map z bombsite'ami: TT powinni dążyć do podłożenia bomby, a CT do jej rozbrojenia b) W przypadku pozostałych map: obie drużyny powinny dążyć do sprawnego wyeliminowania przeciwnej drużyny. 3. Definicje 3.1 Gunroom - pomieszczenie, w którym znajdują się co najmniej 3 rodzaje broni 3.2 Secret - pomieszczenie lub korytarz do którego wejście jest ukryta (np. poprzez teleport lub niekolizyjną teksturę) 3.3 Marioroom - szczególny secret na mapie do którego ciężej się dostać (np. wymaga przejścia speedchecka). Przykład: buyzone na mapie surf_ski_2.2 punkty
-
Nick:St4lker Serwer:supermoce 5vs5 Link do bana:https://sourcebans.cs-classic.pl/index.php?p=banlist&advSearch=STEAM_0:0:622433451&advType=steamid&Submit Witam, piszę ponownie odwołanie w sprawie bana za „cheaty". Jak wiadomo, nie były to cheaty tylko fps 64+config. Valve dalej tego nie poprawiło I wciąż można skakać jak pojebany. Chciałbym otrzymać ub I rozumiem, ze nie powinienem tego używać. Jeżeli bym go dostał, na pewno się to nie powtórzy.2 punkty
-
[CS 2] qEasyCodmod - Uproszczony tryb Codmod Aktualna wersja: 1.0 Chcę wynająć serwer, co mam zrobić? Wbij na discord o nazwie Plsetti - Serwery z niestandardowymi trybami (KLIKNIJ) OPIS Tryb opiera się na prostym systemie klas, gdzie każda z nich ma unikalne statystyki oraz przypisane bronie. Gracz wybiera klasę odpowiadającą jego stylowi gry. Dodatkowym elementem rozgrywki są perki, które dodają specjalne moce. Perk wypada po śmierci gracza, ale tylko wtedy, gdy nie posiadamy żadnego. Podniesiony perk zapewnia specjalne zdolności, jednak nie jest stały. Każda śmierć zmniejsza jego wytrzymałość, a gdy ta spadnie do zera, perk znika. Gracz może sam wyrzucić perk wpisując komendę /drop, co pozwala zdecydować z czego będziemy korzystać. Tryb ten pozwala posiadać wiele broni z danego slota, które można przełączać bez żadnego problemu. Poza tym tryb dodaje do gry sklep za dolary, gdzie możemy naprawić perk, kupić inny, losowy, zakupić zestaw granatów czy się uleczyć CONFIG { "Settings": { "PerkDurability": 100, // ilość wytrzymałości perku na start/maksymalna wartość "PerkDurabilityLossOnDeath": 10 // ilość wytrzymałości perku jaką się traci po śmierci }, "Classes": [ { "Name": "Komandos", // nazwa klasy "Stats": { "Health": 0, // ilość hp "Defence": 0.0, // mnożnik redukcji obrażen "Damage": 0.0, // mnożnik zadawanych obrażeń "Speed": 1.2, // mnożnik szybkości "Gravity": 1.0 // mnożnik grawitacji }, "Weapons": [ "weapon_deagle" ] // bronie jakie otrzymuje klasa }, { "Name": "Strzelec Wyborowy", "Stats": { "Health": 10, "Defence": 0.0, "Damage": 0.0, "Speed": 1.0, "Gravity": 1.0 }, "Weapons": [ "weapon_ak47", "weapon_m4a1", "weapon_deagle" ] } ] }2 punkty
-
[CS 2] qFortniteMod - Tryb na bazie Fortnite Aktualna wersja: 1.0 Chcę wynająć serwer, co mam zrobić? Wbij na discord o nazwie Plsetti - Serwery z niestandardowymi trybami (KLIKNIJ) OPIS Tryb na bazie gry Fortnite, z jego elementami ale tak by zachować sens dla samej gry Counter Strike. Gracze na starcie respią się w miejscu spawn mapy, następnie odbywa się odliczanie i gracze są respieni w losowych miejscach nad mapą i leecą w dół z taką samą prędkością. Zadaniem graczy jest zabicie innych graczy, a po drodze mogą szukać skrzynek oraz lam, które respią się w określonych miejscach dla stref (skrzynki i lamy mają swoje strefy, a ich ilość dla danej strefy jest określona + losowa, więc miejsc spawn jest więcej niż ich dropów na mapie). Skrzynki mają glow w danej odległości i wydają dźwięk znany z fortnite, tak samo lama. Wydropione przedmioty ze skrzynek i lam mają określony glow, a kolor określa i rzadkość. Gracz ma do dyspozycji 3 typy budowli: podłoga, ściana oraz rampa, a także 3 rodzaje materiałów: drewno, cegła, metal. Budowle można edytować, a także budują się tak jak w fortnite i gdy ktos je podczas budowy atakuje, traca hp, które jest dodawane przez czas budowy, działa to identycznie jak w Fortnite. Materiały wypadają nie tylko ze skrzynek/lam, ale też i z graczy, a po zabiciu następuje efekt uderzenia piorunem by zasygnalizować śmierć gracza Ostatnie aktualizacje zepsuły mi parę elementów w grze, które będę dodawał w kolejnych aktualizacjach, bo to oczywiście nie koniec rozwoju tego trybu. Jak postawić dane obiekty? Najlepiej ustawić sobie binda: bind "klawisz" "Komenda", a komendy są poniżej FortniteFloor - Stawia podłogę FortniteRamp - Stawia rampę FortniteWall - Stawia ścianę FortniteEdit - Edycja naszego obiektu IN_RELOAD (R) - przełączenie materiału budowy Attack2 - zamknięcie trybu budowy Teraz parę screenów z gry2 punkty
-
2 punkty
-
Nick: ŁUKASZ Serwer: JB Link do bana: https://sourcebans.cs-classic.pl/index.php?p=commslist&searchText=STEAM_0:1:707737489&Submit\ Dobry wieczór. piszę z prośba o ungaga, przemyślałem swoje zachowanie i od czasu dostania takowego gaga staram się być grzecznym i pokornym chłopcem który nie wyzywa innych graczy, mam go juz ponad trzy miesiące więc mam nadzieje ze dostane ub. Oczywiście serdecznie przepraszam moje wcześniejsze ofiary i obiecuje że już to się nigdy nie powtórzy.2 punkty
-
[CS 2] qDropEvent - Zbieranie/Niszczenie obiektów Aktualna wersja: 1.0.0 OPIS Plugin dodaje do gry dropienie obiektów po śmierci, które można albo łapać poprzez wejście na nie, albo strzelając w nie. Dodatkowo doszła opcja ustalenia losowych dropów na mapie przy użyciu navmesh. Jest to przebudowany plugin, który już kiedyś napisałem, z rok temu. API public interface IDropEventAPI { // funkcja która wywołuje się gdy gracz złapie/zniszczy obiekt // CCSPlayerController - gracz który obiekt zdobył // int - ilość jajek // string - string modelu // int - team num // bool - czy został zniszczony public event Action<CCSPlayerController, int, string, int, bool>? OnClientGetDrop; // Zwraca ilość posiadanych dropów public int GetPlayerDrop(CCSPlayerController clientId); // Ustawia ilość posiadanych dropów public bool SetPlayerDrop(CCSPlayerController clientId, int value); // Zwraca ilość wszystkich zdobytych dropów public int GetPlayerAllDrop(CCSPlayerController clientId); // Ustawia ilość wszystkich zdobytych dropów public bool SetPlayerAllDrop(CCSPlayerController clientId, int value); } CONFIG { "Database": { "Hostname": "hostname", "Database": "database", "UserName": "username", "Password": "password" }, "Settings": { "Commands": [ "css_jajko", "css_jajka", "css_eggs" ], // komendy które printują informacje o posiadanych obiektach. Jak damy null, to nie doda żadnej komendy "ModelPath": [ "models/props/de_dust/hr_dust/dust_soccerball/dust_soccer_ball001.vmdl" ], // lokalizacja modeli, można podać wiele i losowo bedzie wybierać "ActionType": 1, // Jak zdobywać obiekt: 1 - dotyk | 2 - zniszczenie "WhoCanCatch": 0, // Kto może zebrać obiekt: 0 - każdy może złapać | 1 - teammate | 2 - wróg "MinPlayers": 2, // Minimalna ilość graczy // jeżeli tutaj damy "RandomDrop": null, to będzie dropić po śmierci gracza, a jeśli zostawimy, to losowo przez NavMesh "RandomDrop": { "SpawnObjects": 5, // Ilość obiektów które ma dropić (nie polecam ustawiać za dużo, bo mocno obciąża serwer) "ChangeTime": 30.0, // Co ile zmieniać obiekty "ObjectTeam": 0 // Przypisywanie team obiektu dla WhoCanCatch }, // Boost dla uprawnień. Wpisując "Boost": null wyłączysz ten boost "Boost": [ { "permission": "@qvip/svip", // nazwa permisji "multiplier": 3.0 // mnożnik }, { "permission": "@qvip/vip", "multiplier": 2.0 } ] } } LISTA ZMIAN INSTALACJA Standardowa DOWNLOAD Plugin dostępny tylko dla osób w klubie. Dostęp do klubu jest płatny, napisz na PW jeśli jesteś zainteresowany @ -_-2 punkty
-
[CS 2] qCaseOpening - Otwieranie skrzynek z animacją Aktualna wersja: 1.0.0 OPIS Plugin dodaje do gry system otwierania skrzynek z nagrodami znany z samej gry. Co rundę na spawn każdej z drużyn tworzony jest obiekt skrzynki, którą można otworzyć, ale tylko raz w danym momencie. W tym czasie odbywa się losowanie nagrody, a następnie gracz ją otrzymuje (event z API wywołujący się po wylosowaniu nagrody). Mamy też możliwość włączenia opcji menu jako potwierdzenia zakupu by nie doszło do przypadkowego kliknięcia w skrzynkę. Koszt jest w walucie z qShop, a jeśli chodzi o nagrody to możemy dodać ich nieskończoną ilość, a sam proces będzie brał pod uwagę szansę określoną dla przedmiotu, z przedziałem który jest sumą wszystkich szans. Tak wygląda domyślny embed z nagrodą A tutaj filmik API public interface ICaseOpeningAPI { // funkcja która wywołuje się gdy skończy się losowanie // CCSPlayerController - gracz który otworzył skrzynkę // int - indeks nagrody // string - klucz z lang danego itemu // int - typ nagrody // int - szansa na nagrodę public event Action<CCSPlayerController, int, string, int, int>? OnClientGetAward; } CONFIG { "Settings": { "ModelPath": "models/props/crates/csgo_drop_crate_phoenix.vmdl", "AnimationTime": 10, "Cost": 1000, "MenuConfirm": false, "WebhookUrl": null }, "Discord": { "title": "Nazwa Serwera - Otwarcie Skrzynki", "url": null, "description": "🎁 **Gracz właśnie otworzył skrzynkę!**\n\n💰 Koszt otwarcia: **[casePrice]** waluty", "color": 44678, "fields": [ { "name": "👤 Gracz", "value": "```[playerName] ([steamId64])```", "inline": false }, { "name": "🏆 Nagroda", "value": "```[awardName]```", "inline": false }, { "name": "📊 Szansa", "value": "```[awardChance]```", "inline": false } ], "thumbnail": { "url": "https://i.imgur.com/przykładowyObrazek.png" }, "image": { "url": null }, "footer": { "icon_url": null } }, "Items": [ { "langKey": "qcaseopening.item.currency", "type": 1, "chance": 10, "color": "#80FF00", "fontSize": 32, "worldUnitsPerPx": 0.2 }, { "langKey": "qcaseopening.item.vip", "type": 1, "chance": 10, "color": "#00FF00", "fontSize": 32, "worldUnitsPerPx": 0.2 }, { "langKey": "qcaseopening.item.svip", "type": 1, "chance": 10, "color": "#66FFFF", "fontSize": 32, "worldUnitsPerPx": 0.2 }, { "langKey": "qcaseopening.item.vip2", "type": 1, "chance": 10, "color": "#FF33FF", "fontSize": 32, "worldUnitsPerPx": 0.2 }, { "langKey": "qcaseopening.item.svip2", "type": 1, "chance": 10, "color": "#808080", "fontSize": 32, "worldUnitsPerPx": 0.2 } ] } LISTA ZMIAN INSTALACJA Standardowa DOWNLOAD Plugin dostępny tylko dla osób w klubie. Dostęp do klubu jest płatny, napisz na PW jeśli jesteś zainteresowany @ -_-2 punkty
-
2 punkty
-
Sposób w jaki został napisany ten temat dalej jasno mówi, że takie UB nie powinno mieć miejsca2 punkty
-
Automatycznie wygenerowana wiadomość. Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów. Gracz zostaje odbanowany, a temat zamknięty. Pozdrawiamy Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów2 punkty
-
2 punkty
-
Witam ponownie. Graczu bbydny a raczej Hades. Nie jestem pewien jak wolisz żeby się do ciebie zwracać więc będę używał 2 nicków. Pierwszą rzeczą do której chciałbym się odnieść jako forma dowodów to właśnie te dwa konta. Grałeś z początku na naszym serwerze z konta Hades gdzie nie było żadnych zastrzeżeń do ciebie. Grałeś na tym koncie przeciętnie bez większych akcji "brudnych". Nagle wchodzisz z innego konta i zaczynasz grać lepiej, co więcej zaczynasz widzieć ludzi których nie masz prawa widzieć. Oba te konta zostały porównane i niestety jako jedna osoba na koncie "bbydny" znacznie więcej wiesz a dodatkowo to konto jest świeże, dopiero co założone. Druga sprawa to fakt że po sprawdzeniu twoich statystyk obu kont na jednym z nich masz znacznie większy % zrobionych HS. Jako trzeci dowód i już ostatni przedstawiam shoty demka w którym nie musze się rozpisywać bo można samemu zauważyć jak pięknie sobie radzisz celując przez ściany. 1. Na tym celujesz w gracza który gra klasą cichy zabójca 2. Tu dziwnie celownik znajduję się centralnie na graczu z longa 3. Tu również celownik już na głowie przez ścianę 4. To samo jak w filmiku nr3 5. Tu jest wisienka na torcie. Mam perk peleryna, a ty strzelasz się z innym graczem. Nagle mylisz sobie graczy wcelowujesz się przez ścianę na niewidzialnego Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego oglądania2 punkty
-
że co? xD Dostałeś bana, wchodzisz na nowym koncie i uważasz, że wszystko jest git, bo nic nie odpierdalałeś? Jeżeli wszedłeś na nowym koncie, to nie ma szans na UB, za to że omijasz bana. Tyle2 punkty
-
Rozumiem gdybyś najpierw napisal prosbe o ub. Wtedy oczywiscie zastanowilbym sie nad zmiana perma na powiedzmy tydzienn... Jednak ty po otrzymaniu bana w przeciagu godziny wchodziles na 3 roznych multi kontach xD Pomimo bana na pierwszym miltciaku postanowiles ze bedzie dobrym pomyslem będzie sprobowac raz jeszcze i raz jeszcze xD Jak dla mnie tu nie ma dyskusji. Takie osoby niszczące zabawe, trollujace i nie potrafiace miec funu bedac fair wzgledem innych graczy są w naszej spolecznosci zbędne i krótko mówiąc szkodliwe. Jak dla mnie perm powinien zostac. Pozdrawiam.2 punkty
-
Zmiany w regulaminie wchodzące z dniem 19.12.2024: Dodano: -- Zmodyfikowano: + Dotyczy to również FD/Duszków zakupionych w sklepie za $. -- Poprawiono faktyczną ilość czasu na zgłoszenie !fk.2 punkty
-
Automatycznie wygenerowana wiadomość. Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów. Gracz zostaje odbanowany, a temat zamknięty. Pozdrawiamy Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów1 punkt
-
Nick: CiasnaSkórka Serwer: Cs2 Call Of Duty Link do bana: https://sourcebans.cs-classic.pl/index.php?p=banlist&advSearch=High Way&advType=name wyjaśnienie: przyda się wyjaśnienie. 4 lata temu grałem sobie na codzie wszystko było elegancko dopóki mój młody mózg nie pomyślał sobie a chuj zagram sobie na wh co się może złego stać no i cyk stało się, w moich zgłoszeniach sprzed kilku lat jeszcze próbowałem kłamać że nie miałem wcale cheatow bla bla no żałosna wymówka ngl. Proszę o pozytywne rozpatrzenie wniosku bo brakuje mi wasze cod moda. Sprawa jest troszkę bardziej skomplikowana bo dostałem bana na tym koncie do wysłałem link do bana, lecz straciłem do niego dostęp i założyłem kolejne kilka miesięcy temu, zapominając że ban jest permamenty chciałem sobie wbić na nowym koncie i otóż mojemu zdziwieniu dostałem bana, chwilę główkowałem i przypomniałem sobie że mam perma, niżej podsyłam link do nowego konta steam id i hexa pozdrawiam. link do konta: https://steamcommunity.com/profiles/76561199478037938/ hex: 11000015a775db0 steam id: 765611994780379381 punkt
-
Stalker, powiedziałem ci wprost - będziesz tego używał, dostaniesz perma. Gdzie jest problem? //Do zamknięcia1 punkt
-
Chernobyl Rund 3, podczas WG Minuta 8:37 spojrzenie prosto na GR, gdzie aktualnie znajduje się 2 graczy. Przy tym samym wyskok na prawą stronę gdzie znajduję się gracz z AWP baitując jego strzał Runda 5 Minuta 8:05 patrzenie na wieze i przypadkowo się celownik zatrzymał idealnie na chwilę na graczu co się chował na samej górze. Dalsze sekundy cały czas patrzenie gdzieś pomiędzy wieze a celę w której równiez jest gracz o którym nie wiadomo od początku rundy, aby mieć widok na obu graczy. 5:43 i chwilę przed. Po zabiciu zireaela odrazu spojrzenie dwa razy w stronę cel gdzie cały czas przebywa jeden z graczy. No i scan, scan oczywiście mógłby być legitny. Jb_moti runda 3 Minuta od 9:20 wprzód powiedzmy, cały czas patrzysz na zireaela ale chuj z tym, jak on się chowa to ty się bawisz, udajesz, ze pilnujesz tu se gdzieś kałacha wyrzucasz, ale jak on zaczyna powoli podchodzić do peeka to bierzesz deagla i nagle caly czas stoisz wcelowany w ściane gdzie on ma za moment wyjść XD a nie masz zielonego pojęcia gdzie jest bo 2 minuty temu wzedł do secreta i równie dobrze mógły być wszędzie a ty mim owszystko patrzysz cały czas w to jedno miejsce gdzie AKURAT on jest i podejmujesz walkę będąc idealnie w timeing wcelowanym w jego peeka. Killday to chuja robiłeś pilnując kobiety, Headshotday rowniez sobie peekowałeś prosto na typów przez ściany A twoje tłumaczenie, ze mozesz mi dac clipy z mmów jest zabawne, chyba logiczne ze jakbys se zrobił specjalnie clipa zeby mi dac to byś nic nie miał włączone, tak samo gadka ze tak wygląda twój gameplay ze patrzysz chuj wie gdzie XD. Mówisz, że cheatowanie na serwerze jest kurewskie, a jednak zadajesz się z osobą co brat cheatował właśnie na serwerze, krzywa akcja... https://drive.google.com/file/d/133clpXYiGk7vL_t7H4hMfterXDZoCJi7/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/120VHH6Wk63XiC2yizy40QjzBMhfHLYup/view?usp=sharing Podsumowując, mi jebiesz na kilometr, wytłumaczenie masz jakbyś był odjebany, clipa robi ci ivy mimo, ze potrafisz robić clipy, bo nieraz robiłeś i równiez stosujesz do tego głupie tłumaczenie, więc wszystko się skleja w całość, decyzje pozostawiam reszcie.1 punkt
-
1 punkt
-
jezeli dla ciebie za monotonne prowadzenie 1 rundy nalezy sie ban na 100 rund to powodzenia, gdzie administracja w momencie w ktorym nie ogarnia mapy po ct daje mini eventy w ktorych malo osob chce brac udzial srednio raz dziennie, po 2 niewyciagniecie konsekwencji, powiedzialem karakowi ze ide przeczytac regulamin i dalem mu freedaya, a jedyne co chcialem mu udowodnic to zeby rzucil mi moly pod nogi zeby rozwiązać wszelkie watpliwosci, gadalismy tez o tym na dc, mowisz rowniez o tym ze nikt z administracji nic ci nie napisal po tym, ale za to powiedzieli nie powiem kto i co, ale moge cie tylko nakierowac ze nie popieraja twojego podejscia jak i samej aktywnosci na serwerze bedac w administracji Cmon1 punkt
-
4.2 Celem prowadzącego jest zapewnienie, że każdy więzień ma realną szansę na wykonanie polecenia. Czas na jego realizację powinien być odpowiednio długi, a odliczanie czasu pozostaje w gestii prowadzącego. 4.5 Prowadzący ma obowiązek wyprowadzić na mapę/zabawę jak największą ilość Osób. 4.9 Prowadzący ma zakaz wydawania polecenia, które będzie skutkowało gwarantowaną śmiercią. 9.10 Nieznajomość regulaminu: Kick z CT / Ban 50 rund. 9.12 Gra pod zabójstwa(patrz punkt 4.18): Ban 250 rund. 9.15 Administrator ma prawo podjąć decyzję o karze innej niż ta wymieniona w taryfikatorze. Taryfikator służy do pomocy przy wymierzaniu kary. 8.14 Kłócenie się z administracją: Ban 10 min. Leniwy jestem, więc wkleję wiadomość którą pisałem do offena po sytuacji: Hawaj na mountaincrafcie poprowadził taką rundę, że: Pierwsze 2 minuty staliśmy w celach i później przed celami. Później nas dał na dół do tej izolatki tam Włączył boxa w izolatce na 11 osób Zostały 4 osoby, dał "jak ktoś chce wziąc udział w zabawie o immunitet to zostaje na dole", po czym dał polecenie "totalny bezruch, rzucam ci molo pod nogi i musisz przeżyć". Zabił za to karaka który został na dole Karak mu dał ctbana na 25rund za tego molotova (4.2, 4.9). Hawaj następne 5 minut się kłócił z karakiem o tego ctbana, karak mu wysyłał punkty do regulaminu itd, ten dalej nie widział nic złego w tym co zrobił, więc mu go ściągnąłem i przedłużyłem na 100 rund za monotonne prowadzenie i niewyciąganie konsekwencji/niezrozumienie błędu. W momencie całego zdarzenia na serwerze było kilka osób z administracji. Na u@ pisaliśmy o sytuacji i nikt nie wkroczył w momencie w którym dostałeś tego bana - ty mimo to dalej się wykłócałeś (ba! próbowałeś się wykłócać nawet na kolejnej mapie), a teraz piszesz odwołanie, więc zapewne dalej nie widzisz nic złego w tym, co zrobiłeś. Banowanie (czy to na serwer czy na CT tak jak w tej sytuacji) to nie jest tylko kara na zasadzie "e dobra, jak coś odwalę to najwyżej dostanę bana", tylko z tych kar masz wyciągać wnioski i zrozumieć dlaczego to, co zrobiłeś było niezgodne z regulaminem, a mam wrażenie że ty w dalszym ciągu tego nie widzisz. W momencie jak to robiłeś na serwerze było co najmniej kilku nowych graczy - czym chcesz ich zachęcić do zostania na serwerze? Rundą, gdzie wybijasz wszystkich więźniów oprócz 4 boxem, jednego zabijasz molotovem, a reszcie robisz odmieńca? To już nawet ja miałem ochotę walnąć quita po tej rundzie, a co dopiero nowi gracze. Nie byłeś w CT pierwszy raz. Doskonale wiesz na czym polega gra na JB, a mimo to próbujesz udawać teraz świętego pt "przecież to była świetna runda, wszystko było ok!". Cmon.1 punkt
-
"Trzy kolory": Gra polega na przypisaniu trzech kolorów do konkretnych poleceń przez Wardena. Warden podaje trzy kolory i przypisuje do nich polecenia (np. zielony – kucnij, czerwony – pozycja buntu, niebieski – podskocz). Każdy więzień musi natychmiast wykonać przypisane polecenie bez zawahania lub pomyłki. Więzień, który się zawaha, pomyli lub nie wykona poprawnie polecenia, zostaje zabity lub otrzymuje strzał ostrzegawczy – w zależności od Wardena. "Tak/nie": Prowadzący wybiera państwo (lub owoc, osobę itp.), które więźniowie muszą odgadnąć, zadając na przemian pytani, na które prowadzący może odpowiedzieć: tak, nie lub nie wiem. Więzień który chce zgadywać (wybrane przez prowadzącego np. państwo), pisze na czasie ".". Jeżeli odpowie dobrze to przeżyje, jeżeli źle to zginie. "Wyścig": Więźniowie ścigają się z punktu A do punkty B. Ilość więźniów, oraz to ile z nich przeżyje pozostaje w gestii prowadzącego. Wyścig powinien wykorzystywać znajomość mapy, np. znajomość teleportów. "Kto szybciej": Prowadzący wybiera kategorię (np. marki samochodów), po której więźniowie piszą na czacie odpowiedzi (np. SEAT, FIAT). Więźniowie którzy powtórzą odpowiedz, nie napiszą nic w wyznaczonym czasie lub się pomylą otrzymują karniaka/i (np. 2 osoby napisały SEAT, karniaka/i otrzymuje osoba która napisała jako druga). "Gorący Quiz": Więźniowie są ustawieni w kółku, jeden z nich ma np. pustego deagla. Osoba z bronią odpowiada na pytania zadawane przez Prowadzącego (jeżeli odpowie dobrze to może przekazać deagla kolejnej osobie, jeżeli odpowie źle, to dostaje kolejne pytanie). Prowadzący przed zabawą ustala minutę rundy, w której osoba z deaglem ginie. "Papuga": Więźniowie są ustawieni w szeregu, a za nimi stoi Strażnik. Na wystrzał z broni, Więźniowie oraz Strażnik wykonują jeden z ustalonych wcześniej ruchów, np: obrót w prawo, lewo, popatrz się w niebo. Więźniowie którzy wykonają ten sam ruch co Strażnik, giną. "Szybkie paluszki": Zabawa w której więźniowie muszą napisać wyraz/zdanie na say "y", które przedstawi im prowadzący. Pierwsza osoba która napiszę wyraz/zdanie, wygrywa. Prowadzący ma obowiązek rozpocząć zabawę i ją zakończyć. Na zabawie obowiązuje pełna poprawność gramatyczna i interpunkcyjna. Stworzone przez @ Labanc_1 punkt
-
1 punkt
-
Automatycznie wygenerowana wiadomość. Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów. Gracz zostaje odbanowany, a temat zamknięty. Pozdrawiamy Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów1 punkt
-
Nick: 1m. Serwer Basebuild Wytlumaaczenie: tak jak pisalem w moim odwolaniu nizej stare czasy prawie 4lat temu mlody i glupi, mam nadzieje ze dostane ungag i unmute poniewaz chcialbym pogadac z innymi i sie poscmiac ale niestety przez moje nie odpowiednie zachowanie 4lata temu mam gaga i muta1 punkt
-
Otrzymałeś UB, ale mute/gag zostaje przez chociaż te 2-3 dni. Złóż prośbę w poniedziałek1 punkt
-
Nick: 1mor (wtedy), aktualnie 1m. Serwer: BaseBuild Link do bana: https://sourcebans.cs-classic.pl/index.php?p=banlist&searchText=1mor Wytłumaczenie: Witam, Ban został nałożony prawie 4 lata temu kiedy byłem osoba toksyczną co nie dziwi mnie ten ban. lecz jak każdy człowiek może się poprawić tak jak ja, wtedy miałem 14 lat i byłem jeszcze dzieckiem, aktualnie mam 18 lat i wkurzają mnie takie osoby jak ja parę lat temu ale już taki nie jestem liczę na Ub, ponieważ chciałbym zagrać na CODzie i BB ale niestety mam bana na id, liczę na wyrozumiałość i danie drugiej szansy.1 punkt
-
Okej, nie była to jedyna podejrzana rzecz jaką zrobiłeś podczas meczu. Ale po glębszym zastanowieniu mógł byc to zwykły fart. Zostałeś odbanowany.1 punkt
-
Witam. Zostal nam podeslany taki oto klip. https://streamable.com/dfwxk5 ... Wyraznie na nim slychac jak mowisz ze jeden spierdolil... Dziwnym trafem akurat w tej rundzie 1 osoba z tt uciekla i natychmiastowo po tym jak powiedziales ze jeden uciekł kolega z ct sie obraca.(Nie chodzi mi tutaj o to ze Venom dostal info ze ktos ucieka bo to widzial jednak o to ze dokladnie o to ci chodzilo ze to wlasnie o tym terroryscie mowisz) Dziwnym trafem tez wszyscy trzej bedac w ct jestescie z tego samego gangu i ponownie dziwnym trafem akurat ty nie zyjesz i to ty wypowiadasz slowa ze jeden spierdolil. My mamy uwierzyc ze jest to jakas rozmowa wyrwana z kontekstu o sytuacji sprzed kilku rund i akurat Ci sie ona przypomniała? Jak dla mnie sprawa jest oczywista i na discordzie/tsie mowiles o tt ktorego pod koniec klipu zaczal gonic venom.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Zostajesz odbanowany do momentu przesłania reszty clipów. Ostateczny werdykt będzie w poniedziałek.1 punkt
-
Składniki: 4 piersi z kurczaka 4 ząbki czosnku świeża czerwona papryka 1 czuszka (może być suszona) 100g gorzkiej czekolady 70% kakao 4 łyżeczki cukru średnia cebula puszka krojonych pomidorów 3 łyżki rodzynek 2 łyżki migdałów siekanych 1 łyżka migdałów w całości sól pieprz czarny mielony szczypta mielonego cynamonu szczypta mielonego kminku łyżeczka słodkiej papryki w proszku oliwa z oliwek1 punkt
-
Grenades Blocker 1.0 Plugin blokuje użycie jakiegokolwiek granatu na wybranych mapach. Instalacja standardowa. 1) Plik blockhesgflash.amxx dodajemy do cstrike/addons/amxmodx/plugins 2) Plik blockhesgflash.sma dodajemy do cstrike/addons/amxmodx/scripting 3) Wchodzimy w cstrike/addons/amxmodx/configs/ i edytujemy plik plugins.ini dopisując na końcu:blockhesgflash.amxx 4) Restartujemy serwer Pobrana wersja jest na wybrane mapy: Zawartość aktualnego pliku .sma Dodajesz poszczególne mapy if(equali(mapa, "aim_map_esl") || equali(mapa, "aim_map") || equali(mapa, "aim_map_usp") || equali(mapa, "aim_famas_x") || equali(mapa, "awp4one") || equali(mapa, "3d_aim_train_b") || equali(mapa, "ak-47_map") || equali(mapa, "cs_deagle5") || equali(mapa, "aim_m4a1") || equali(mapa, "awp_map_esl")) { lub stosujesz if(!equali(mapname, "aim_", 4) && !equali(mapname, "fy_", 3) && !equali(mapname, "awp_", 4)) Aby wybrać wszystkie mapy typu aim_, fy_ oraz awp_. Jeżeli chcesz możesz zablokować również inne bronie na poszczególnych mapach, edytując wpisif(get_user_weapon(id) == CSW_HEGRENADE || get_user_weapon(id) == CSW_FLASHBANG || get_user_weapon(id) == CSW_SMOKEGRENADE){ Na blokowanie samych granatów: 1) Wybuchających:if(get_user_weapon(id) == CSW_HEGRENADE) { 2) Typu FLASHif(get_user_weapon(id) == CSW_FLASHBANG) { 3) Typu SMOKEif(get_user_weapon(id) == CSW_SMOKEGRENADE) { Wszystkie bronie wpisuje się zgodnie z ich CSW. Autor: S}{aDoWBlockHESGFLASH CSC.rar1 punkt
-
Nigdy w życiu nie miałem nic ciekawszego do roboty niż nabijanie punktów na forum1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
