Skocz do zawartości

R0dr1g3z

Bywalec
  • Postów

    117
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje o Profilu

  • Nick
    R0dr1g3z ツ
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Gram na
    [CS:GO] Hide and seek
  • SteamID64
    76561198330973805

Ostatnie wizyty

2 454 wyświetleń profilu

Osiągnięcia R0dr1g3z

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

  • Młodociany Pisarz
  • Zmotywowany Pisarz Unikat
  • Młodociany Uczeń
  • Zmotywowany Uczeń Unikat
  • Młodociany Gość

Najnowsze odznaki

57

Reputacja

  1. Wymienię rzeczy dlaczego ja przestałem częściej wchodzić na serwer a kto wie może gdzieś w tym będzie jakiś przydatny trop dla was. 1. Do CT wchodzą osoby, które nie powinny być w CT - prawie zawsze jak wchodzę na serwer i jestem w CT to do teamu trafiają się osoby, co albo nie ogarniają albo nie znają mapy albo nie używają mózgu, już nawet nie mówię o sytuacjach gdzie ja jako prowadzący muszę ogarniać wszystko na walonej mapie bo moje CT zamiast mi pomagać to ma wywalone w świat, a zamiast tego przebywa w myślach w krainie jednorożców i się bawi na mapie czy co tam robi (okej kumam, to że jesteś w CT nie znaczy, że masz 24/7 być spiętym bodyguardem, ale zawsze pomaganie prowadzącemu > zabawa na mapie, dla mnie możesz nawet iść na drugi koniec mapy i przechodzić sobie climba ale pod warunkiem, że jesteś w stanie ze swojej pozycji pomóc mi gdy zajdzie taka potrzeba). O sytuacjach, że CT daje sobie wsadzić kosę w plecy to już nawet nie mówię bo to chyba jest już jakiś joke jeśli o to chodzi + sytuacje gdzie CT podchodzi do TT na 2m, czego ja nie rozumiem ani trochę ale to już podchodzi pod brak używania mózgu jak pisałem wyżej (w sumie tak jak reszta). 2. TT się buntuje? Dajmy im zabawę - kolejna sytuacja, która mnie denerwuje a wręcz .... no. Ile jest takich sytuacji, że TT się cały czas buntuje, CT nie jest w stanie ogarnąć buntów to co jest dobrym pomysłem? Danie zabawy, nie ważne czy jest to zabawa CT czy TT, samo zrobienie tej czynności jest dla mnie głupie (mówiąc miło) bo to tylko dowodzi, że taka osoba powinna z miejscu wyrwać bana na CT z prostego powodu, NIE OGARNIA. Nie ważne czy jest to zabawa pod nabijanie kasy (co jak dla mnie zalicza się jako gra pod kille) czy też danie zabawy dla TT byle tylko pogłaskać po główce TT żeby rundę później znowu wyrwać kosę pod żebra a na następny dzień może dla urozmaicenia dać zabawę tym razem dla CT. 3. Chowany czyli jak zabawa stała się serwerowym rakiem - w sumie ten punkt odnosi się trochę do punktu wyżej ale to tylko małą część naszego przyjaciela jakim jest chowany. Każdy kto mnie zna wie jaki mam stosunek do chowańca i myślę, że nawet część ma już zakodowane w głowie moje zdanie, które wywalam za każdym razem kiedy ta zabawa jest odpalana. Pytanie "dlaczego ty tak bardzo nie lubisz tej zabawy?", pewnie większość pomyśli bo jest do dupy czy coś takiego. Nie, nienawidzę tej zabawy bo WY WSZYSCY ją rozwaliliście w drobny mak, bo kiedy ta zabawa jest odpalana? Zawsze jest odpalana: w 1 dniu, żeby CT nabiło kasę, po buntach żeby CT nabiło kasę, żeby wkurzyć TT, to jest kara za przegranie pojedynku na życzeniu. W takim razie "skoro lubisz tą zabawę to się baw na niej" to tak nie działa. Jeżeli zabawa jest odpalana nie po to, żeby CT i TT miało się dobrze bawić to cała atmosfera idzie w piach i zostają tylko negatywne odczucia i dlatego dużo osób nienawidzi tej zabawy bo jest ona kojarzona z karą. To co opisuje to są tylko domysły niewykształconego człowieka ale to dlaczego chowanego dużo osób nie lubi jest o wiele trudniej zrozumieć niż się nam wydaje, jest zbyt wiele aspektów na, których się niestety nie znam więc nie mogę dokładnie powiedzieć dlaczego tak się dzieje dlatego to wszystko mogę tylko logicznie poukładać nic więcej i na akcjach typu obserwacja, wniosek. 4. Kreatywne prowadzenia czyli coś co chcemy ale jednak nie - kolejna rzecz, która powoduje, że niszczycie ten serwer swoim niezdecydowanym bełkotem. Ile to jest zdań "teraz to mało kto kreatywnie prowadzi", "bunty są bo nudne zabawy dajesz". Tylko takie pytanie, skąd wiecie że osoba nie będzie kreatywnie prowadzić skoro buntujecie się już w walonym 1 dniu? Nawet nie dajecie tej osobie się wykazać, dać szansy, totalnie nic, a nawet jeśli już jakaś osoba prowadzi kreatywnie to wy mimo wszystko nadal się buntujecie, bo tak naprawdę to jest dla was tylko wymówka, żeby się zbuntować nic więcej. Wy nie chcecie się dobrze bawić na serwerze razem z innymi, wam sprawia przyjemność wsadzenie kosy w żebra strażnikowi, który nie ogarnie jak się rzuci na niego połowa więźniów. A nawet jeśli już uda się wyciągnąć nie buntowników na mapę to jest ich garstka bo owczy pęd w trakcie buntów działa jak powalony zwłaszcza udany, własny przykład kiedy chciałem zrobić kreatywną zabawę. Mapa mincraft, piękny słoneczny dzień, ja w CT razem z dwoma innymi strażnikami, którzy pomagali przy sprawie. FD przebiegł normalnie TT wyjaśnione (jak coś to ŻART) i następuje Dzień 1. Ja przejmuję prowadzenie, w TT 24 osoby, więc sobie myślę "o teraz zrobię tą fajną zabawę jak jest tyle osób", więc zostaje wydane polecenie środek lasera i bezruch, ale nagle 1 TT postanowiło wskoczyć na płotek i dostać się na dach z Zeusem, został zabity bo oczywiście próba nieudana. Nagle Strażnik postanowił zmienić swoją pozycję przez co umarł bo jakiś TT wsadził mu kosę w żebra i zaliczył kaplicę i nagle połowie TT odwaliło, wszyscy zaczęli się rozbiegać, ja drę mordę "POZYCJA BUNTU", niewielu się posłuchało, zacząłem strzelać i dziurawić wszystkich buntowników, czerwonego pierwszego bo miał broń od CTka, mój kolega strażnik oczywiście efektywnie pomagał w ogarnięciu buntu, na szczęście sytuacja nie była groźna i bunt szybko został ogarnięty a całą chwałę powinno zgarnąć nieskończone ammo z ruletki jakie dostałem. Dobra bunt ogarnięty to idziemy na mapę ale w trakcie drogi ktoś myślał, że może uciec do portalu i się przeliczył bo zaliczył zgona razem z kolegą obok a były to 2 SVIPy ha, a kto inny. Jak doszliśmy na miejsce i kiedy w końcu miałem rozpocząć zabawę ogarnąłem, że żyje tylko 11 TT. No i cały plan poszedł na spacer bo robienie tego w małą ilość osób było bezsensu. Dalsza część historii to niestety zwykłe zabawy z mapki + eliminacje z pojedynków aż do życzenia. 5. !Fk Za co? "Za jajco" - to są najbardziej zryte dwa słowa jakie kiedykolwiek powstały na tym serwerze. Samo istnienie tego jest dobre w teorii ale w praktyce ludzie wykorzystują to, do nadużywania systemu jakim jest !fk. A najgorsze jest to, prawdopodobnie ponad połowa serwera nadużywa tej komendy bo mają w dupie polecenia prowadzącego i nie słuchają co się do nich mówi. Sam system tez powinien zostać przerobiony a mianowicie dodać informację, kto zabił daną osobę bo bez tego czasami ciężko cokolwiek ogarnąć. Już nawet nie mówię o sytuacjach, gdzie typy zamiast od razu wpisać fk i wyjaśnić całą sytuację to czekają oni 10-15s i dopiero to wpisują gdzie już po tym zapominasz za co gościa zabiłeś jeśli mówimy o tym, że nagle zostaje zabitych duża ilość osób bo np. bunt. I takiego typa trzeba wskrzesić bo nie wiadomo za co zginął. A tak to byś miał przynajmniej notkę, że gracz X został zabity przez Strażnika Z, ale Strażnik Z wie, że zabijał tylko osoby co zaczęły uciekać więc Strażnik Z może szybko i zgrabnie wytłumaczyć "umarłeś bo uciekałeś" i cyk FK odrzucone a tak są sytuacje typu "Kto zabił tego typa?" *cisza* "Ja pierdziele trzeba go zrespić" *respawn*. 6. Regulamin czyli 10 Przykazań wśród Administracji - jaka jest główna bolączka tego tematu? Jak sama nazwa wskazuje idealnie odnosi się do niektórych zachowań Administracji gdzie zamiast używać mózgu powołują się na Regulamin gdzie jasne jest napisane i tego trzeba przestrzegać a jak nie to kick/ban i nic nam nie zrobisz bo przecież mamy rację. Spoko macie rację ale przy okazji wychodzicie na dupków, którzy nadużywają swojej władzy bo mogą albo dajecie upust emocjom co nie powinno mieć miejsca na stanowisku jakie sprawujecie już nie mówiąc o toksycznej atmosferze jaką wprowadzacie na serwer bo "jest guard/admin". Podczas gry wiele razy zauważyłem, że jak wchodzili niektórzy Admini to serwer od razu reagował na ich obecność, atmosfera stawała się inna jak dla mnie niekoniecznie przyjazna można wręcz powiedzieć że serwer się zmieniał pod wpływem tylko 1 osoby, najbardziej było to odczuwalne kiedy FreshMan wchodził na serwer. Wszyscy od razu się zamykali a atmosfera stawała się, wręcz dziwna czy nienaturalna. Ale to tylko ogólnik, który zmienia atmosferę ale wszystko co robicie powoduje, że tak będziecie zapamiętani przez ludzi a to za to powoduje powstawanie ścian w głowach, ale tylko w wypadkach kiedy Admin X jest na serwerze bo wiesz, że Admin X nie lubi kiedy dzieje się Z co zaburza naturalną atmosferę serwera. Podam teraz kilka przykładów, które wręcz podchodzą pod zasadę "Regulamin = 10 Przykazań" i jak JA UWAŻAM, że sytuacja powinna zostać rozwiązana. Sytuacja 1 - był bunt i niechcący zabiłam niewinnego gracza po czym poprosiłem go, żeby wpisał FK, gość wpisał FK o treści "heh" co robi Admin? Kickuje go za nadużywanie FK gdzie to JA GO O TO POPROSIŁEM żeby wpisał FK bo jak powiedziałem "ZABIŁEM GO PRZEZ PRZYPADEK" ale Regulamin to Regulamin i powód "heh" jest traktowane jako nadużywanie i poleciał kick. Brak słów. Co ja bym zrobił? No właśnie nie trzeba było tu nic robić -.- Sytuacja 2 - Jeremaya był prowadzącym i zabrał więźniów na mapę, że więźniów było mało to zaczęliśmy robić coś ala małe RP i tak zaczęliśmy się wręcz bawić co nagle nie spodobało się pewnemu Adminowi i powiedział "ale wiesz, że celem CT jest prowadzenie więźniów tak żeby zmniejszyć ich liczbę aż do życzenia?" czy coś takiego. Oczywiście inni gracze się odpalili i zaczęli mieć spinę do niego a nie Jeremaya xD "ooo pan Maruda niszczyciel dobrej zabawy", "jak się nie podoba to wypad", "patrzcie ma Admina i już mu odwala". Po czym Jeramaya z uśmiechem na twarzy powiedział "daj mi chwilę to zobaczysz" fakt jest jednak taki, że tym tekstem możliwe, że pokrzyżował plany Jeramaya gdzie miał w głowie jakąś wizję na tą rundę, żeby wszyscy dobrze się bawili ale po prostu nie chciał tego robić na szybko. Co ja bym zrobił? W sumie też nic, skoro wszyscy dobrze się bawili to jak dla mnie to jest tylko plus. Ważna kwestia wtedy WSZYSCY byli ŻYWI więc nie było mowy o czekających graczach + nikt nie wyrażał, że małe RP mu się nie podobało. Sytuacja 3 - podczas zabawy w chowanego ja znalazłem przedostatniego zawodnika, którym był Admin, wisiał nad "przepaścią" która zabija, więc zeskoczyłem na niego i go zabiłem, po zabiciu go wyłączyła się nieśmiertelność i przez to, że spadłem w "przepaść" umarłem po czym poleciał tekst "ooo umarłeś na życzeniu, będę musiał ciebie przenieść". Admin dobrze wiedział w jakiej sytuacji umarłem a mimo to postanowił wywalić mnie z CT bo umarłem na życzeniu gdzie uważam, że to nie była moja wina (obok był teleport na górę ale niestety jak jest mgła i pod sobą mam tylko TT, który ciałem zasłania TP to jednak trochę ciężko w niego trafić). Jak bym rozwiązał sytuację? Gdybym wiedział w jaki sposób umarł CT to nie wywalałbym bym go tylko zrespił bo bym uważał, że to nie była jego wina. A nawet jeśli bym nie widział całej sytuacji to bym się spytał "Ty czemu killa wpisałeś" i by odpowiedział "Nie wpisałem tylko po zabiciu ostatniego gracza spadłem w "przepaść" i umarłem przez przypadek" moja odpowiedz "aha spoko" *respawn CT*. Rozwinięcie punktu 1 ale dochodzi sytuacja z Adminami - chodzi oczywiście o osoby, które nie ogarniają CT, jak jest jakiś Admin na serwerze to często to się zdarza, że w ogóle nie reaguje na sytuację jaka panuje w CT. Mimo, że więźniowie cały czas się buntują i CT cały czas ginie to oni nic z tym nie robią, bo CT daje oczywiście zabawy, żeby TT się nie buntowało (spoiler dalej się buntują). Tutaj Admin powinien z miejsca określić zasadę "Kto nie ogarnie w tej rundzie to go przerzucam" i sam powinien wejść za taką osobę do CT jak nie ma chętnych. Nie powinno być jakiś śmiesznych zasad, że jak da zabawę to jest git i ogarnia, no właśnie to jest dowód na to, że nie ogarnia CT. Czasami to się zdarza, że Admin przerzuca CT jak nie ogarnia ale to jest rzadkość. To za to jest sytuacja, która buduje i negatywne i pozytywne skutki. Pozytywy są takie, że TT jest zaspokajane przez dawanie im ciągle zabaw + jak widzą łatwe cele do buntów to nic tylko korzystać za to negatywny skutek jest taki, że na naszym serwerze Administracja po prostu nie chce być w CT + jak widzą że CT nie ogarnia to nic nie robią co powoduje, że ogarniętych osób w CT jest naprawdę mało co powoduje frustracje ze strony ogarniętych CT bo nie mogą liczyć na Strażników, którzy wbrew pozorom powinni im pomagać a nie być kłodą u nogi, a to doprowadza do tego, że więźniowie którzy nie chcą się buntować i już uszami wychodzą im zabawy czują sfrustrowanie ponieważ TT cały czas się buntuje i CT nie jest w stanie totalnie nic zrobić. Sytuacja powinna wyglądać tak, że Admin ostrzega CT, który nie ogarnia, że jak tak dalej będzie głupio ginąć to go przerzuci, typ zginął bo podszedł za blisko, źle się ustawił czy coś odwalał to od razu kick z CT i sam powinien za niego wejść jak nie ma chętnych, już nawet nie mówię, że do CT rygorystycznie wchodzą osoby, które nadal cały czas nie ogarniają i nie powinny mieć w ogóle dostępu do CT a Admin powinien takie osoby już dawno ukarać permem. Jeżeli taka osoba by chciała UB to pisze podanie o UB i robicie z nim test na CT, jeżeli stwierdzicie że ogarnia CT to UB dla kolegi i tyle. Proste a zaoszczędzi sporo problemu, który wynika z tego, że dużo osób nie ogarnia CT. Piszę to już 2-3h i już stwierdzam, że nie chce mi się dalej pisać więc zostawiam was po prostu z tym co jest. Jeżeli w historii jest opisywana sytuacja z Adminem to równie dobrze mógł to być Guard tylko nie chciało mi się za każdym razem pisać Guard/Admin. Czy to co opisałem to są problemy, które panują na serwerze? Ja uważam, że tak ale to czy zostanie to uznane za problem to już zależy od Gemcia i Zjem Cie -__-
  2. Nick na serwerze: R0dr1g3zCzy zapoznałeś się z zasadami MAFIA?: TAK Pytania dotyczące eventu: 1. Czy zabita osoba zostawia po sobie Ostatnią Wolę czy nie? Jeżeli ktoś nie wie Ostatnia Wola to jest strona na której każdy gracz zapisuje swoje własne notatki i po śmierci te notatki są ujawnianie. 2. Czy ujawniana będzie "klasa" osoby, która została zabita?
  3. 1. Twój Nick: R0dr1g3z 2. Kto zawinił? (admin/gracz): Guard 3. Nick oskarżonego: Howlie 4. Steam_ID oskarżonego: STEAM_1:0:20175532 5. Data i godzina zdarzenia: 31.03.2020 około 19:00 6. Mapa: ba_jail_minecraftparty_v6 7. Opis sytuacji: Howlie został zabity przez element zabawy po czym zaczął się respić. Z tego co pamiętam to było nawet kilka razy mówione, że jeśli TT zostanie zabity przez element zabawy to jest tylko i wyłącznie jego wina. Jeżeli Howlie się zrespił bo zabiły go drzwi to w takim razie powinien też zrespić inne osoby, które umarły podczas trwania zabawy. 8. Dowody (demo/screeny/świadkowie): DEMO 9. Wynik/numer rundy/czas: 29:50 - start zabawy 30:03 - Howlie umiera od drzwi 30:14 - Howlie się ożywia i nawet sam mówi, że zabiła go zabawa a mimo tego się zrespił.
  4. TT zadaje normalne obrażenia z kosy (z prawego dostaje normalnie 65 dmg) @Edit Z tego co pamiętam na poprzedniej edycji jak TT walnął mnie z kosy to nie zadawał mi 60 DMG tylko 20-30, aktualnie jakiś randomowy TT podbiegł do mnie i ściągnął mnie na 2 strzały z noża, no chyba że tak silna jest aktualnie rasa ale jeszcze się zaraz upewnię.
  5. @Up Zamiast więzień to CT dostaje deaglea, nie ważne kogo się wybierze czy też jak się wybierze opcję "all"
  6. // Zostało mi to już zgłoszone na Stema
  7. Mapa: jb_fentex_fix Błędy: Po odpaleniu Antimate wywala serwer
  8. Co mi się podobało w tej edycji?: 1. Rotacja map 2. Boost dla CT jeśli przegrają 3 rundy z rzędu Co mi się nie podobało w tej edycji?: 1. Rotacja map trwa zbyt długo. 2. Boost dla CT jest lipnie według mnie naliczany, zamiast 3 przegranych rund pod rząd powinno być, że jeżeli TT zbuntuje się X razy to CT dostaje te 50hp + przydałoby się coś jeszcze do tego dodać, jakąś specjalną broń, nieskończone ammo czy coś takiego bo dodatkowe 50hp nie będzie przeszkodą dla TT, którzy cały czas się buntują, już nawet nie mówię o sytuacji gdzie TT może bardzo łatwo zresetować licznik przegranych rund. 3. Zbyt mało zabaw jest do wyboru i niestety widzę, że zostały tylko jakieś takie stare zabawy, które są wszędzie, nie mówię już nawet o tym, że na serwerze dominuje tylko HS/WG w przypadku TT i Chowany w przypadku CT. 4. Możliwość posiadania postaci, która ma 130hp+ 5. Brak możliwości wpisania /guns po określonym czasie 6. Serwer nadal nadaje na 64 tick Co chciałbym zmienić/zobaczyć w nowej edycji?: 1. Rotacja map, żeby zmieniała się co 1 tydzień. 2. Poprawić naliczanie boosta dla CT, żeby naliczało od X buntów TT a nie ilości przegranych rund (załóżmy że CT dostaje boosta kiedy TT zbuntuje się 5 razy, to w 1 rundzie zabito 2 CT czyli 2 bunty są naliczone do licznika 2/5, w 2 rundzie umarło 3 CT czyli licznik wynosi 5/5 to w next rundzie CT dostaje boosta | jeśli w 1 rundzie zabito 2 CT to licznik wynosi 2/5, jeśli w drugiej rundzie zginie 1 CT ale runda zostanie poprowadzona do końca [czyli do życzenia] to wtedy licznik się resetuje i zamiast 3/5 będzie wynosił 0/5 | jeśli w 1 rundzie zginie np. 5 CT to licznik będzie wynosił 5/5 ale jeśli dojdzie do życzenia to wtedy licznik się resetuje do 0/5 czyli w next rundzie CT nie dostaje boosta) + coś jeszcze dać CT a nie tylko te 50hp 3. Dodać więcej zabaw + przydałoby się więcej zabaw typu CT vs TT 4. Zmniejszyć boosty HP: SVIP z 15hp do 10-5hp, VIP z 10hp do 5-0hp, gangi z 20 do 10hp, niestety nie wiem jakie przeliczniki ma rasa 5. Dania możliwości CT wpisania /guns w dowolnym momencie 6. Upragde serwera do 128 tick
  9. Proponuję zmodyfikować trochę system wyłączania przenikania. Bo aktualnie jeżeli jest grupka TT i wyłączy się przenikanie to oni się bugują i nie są w stanie ruszyć się z miejsca. Pomysł jest taki, żeby na serwerze był system/skrypt (cokolwiek), który by wykrywał czy podczas wyłączonego przenikania modele postaci nachodzą na siebie czy nie, jeśli modele by na siebie nachodziły to by odpychał modele postaci w losowym kierunku o "x" zasięgu, proces ten by był powtarzany aż do momentu kiedy żadne modele by przestały na siebie nachodzić. Często buntownicy chowają się w niewinnych więźniach co utrudnia zabicie ich bez robienia FDMG czy FK, więc stąd taki pomysł.
  10. R0dr1g3z

    Rezygnacja

    Nick: @R0dr1g3z Powód rezygnacji: Brak chęci do gry. Cos od siebie: Serwer zaczyna być powtarzalny i przez to robi się nudny. Wszystkie mapy wykute na pamięć i zabawy też a ograniczenie ze strony technicznej zaczyna wdawać się we znaki. Jak będzie nowy sezon albo na serwerze zmienią się jakoś drastycznie zasady to może wrócę.
  11. 1. Nick: @R0dr1g3z 2. Link do GameMe: https://classicffa.gameme.com/playerinfo/600021 3. Czy zgłaszałeś nieobecność (jeżeli tak daj link do nieobecności):
  12. Nick: @R0dr1g3z Powód: Choroba Czas nieobecności: 17.06.2017 do 21 albo 22.06.2017 Coś od siebie: Coś mnie złapało i teraz jest trochę lepiej dlatego jestem jakoś w stanie to napisać.
  13. Ja osobiście wolę żeby osoba zbuntowana nie miała ograniczenia czasowego. Rundy będą długie pomyślicie, no może i racja ale czemu osoba zbuntowana ma mieć przystawiony pistolet do głowy z licznikiem 30s. To wina CT, że dali takiej osobie uciec więc niech teraz się nią zajmą a nie "a schowam się 30s i Admin sam go slaynie". Po za tym, niektórzy też ograniczają się do takich sztuczek jak "a macie teraz masowego boxa bo jakiś typ mi uciekł" zostaje jedna osoba i cyk masz 30s na bunta, skoro ktoś nie ogarnia CT niech do niego nie wchodzi i tyle.
  14. 1. Nick: @R0dr1g3z 2. Link do GameMe: https://classicffa.gameme.com/playerinfo/600021 3. Czy zgłaszałeś nieobecność (jeżeli tak daj link do nieobecności): Nie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności