Jump to content

R0dr1g3z

Użytkownik
  • Content Count

    106
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    10d 46m 29s

Community Reputation

51 Dobry

About R0dr1g3z

  • Rank
    Zaawansowany użytkownik

Informacje o Profilu

  • Nick
    R0dr1g3z ツ
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Gram na
    10
  • Steam Custom URL
    76561198330973805

Recent Profile Visitors

616 profile views
  1. Nick: R0dr1g3z Wiek: 21 Link do GameMe: https://classicffa.gameme.com/playerinfo/600021 Sprawny i działający mikrofon (Tak/Nie): Tak Czy przeszedłeś PEŁNĄ mutacje (Tak/Nie): Tak Powód bana: Mass FK + Nieznajomość Regulaminu Od kiedy masz bana: 31.01.2020 Demko - http://320879.node60.pukawka.pl/dem-jb_snow_v2-1580485440-1580488629.zip Podejrzewam, że chodzi o ostatnią rundę jaką poprowadziłem kiedy byłem w CT (demko czas 41:29), gdzie poprowadziłem dosyć rygorystycznie rundę ponieważ wszyscy w każdej rundzie się buntowali. Na demku osoba o nicku "tamblr boj" okłamał admina "PortiZ", że zginął za nic a zginął dokładnie za to, że nie był na kucaka + nie patrzył się maksymalnie w dół więc to nie był FK. Wątpliwości może też budzić sytuacja w 45:00 ponieważ po zabiciu CT, TT muszą być w pozycji buntu ale nigdzie nie pisze, że podczas tego są odwoływane wcześniejsze polecenia więc nakaz "kucnij przytrzymaj aż do mojego odwołania" nadal obowiązywał a osoby, które wstały nie zginęły za nic, ponieważ nakaz "kucnij przytrzymaj" nie kolidował z "pozycją buntu". Była jeszcze sytuacja w wcześniejszej rundzie gdzie zabiłem 2 osoby w celi od razu, ale przyjąłem ich FK więc jak dla mnie nie powinno być z tym problemu ponieważ wszyscy mi wyjaśnili, że w celi MUSZĘ dawać karniaki. Uważam, że kara jest za długa ponieważ jak dla mnie nie było Mass FK, tylko lekka nieznajomość Regulaminu związana z karniakowaniem w celi + sytuacja z 45:00 bo myślałem, że pozycja buntu jest tylko po zabiciu prowadzącego (btw. warto zaktualizować informacje na chacie, żeby po zabiciu każdego CT wyświetlał się taki komunikat a nie tylko po zabiciu prowadzącego bo z tego wynikł mój błąd) a nawet jeśli obowiązywała ich pozycja buntu to jak dla mnie nie odwoływało to im nakazu "kucnij przytrzymaj". @Edit1 Nie zabijałem ani nie obijałem nikogo bez powodu. Przecież wyjaśniłem, chyba że chodzi ci o to, że nie mogę po prostu powiedzieć "wszystkich, których zabiłem źle wykonywali polecenia" tylko, że tak właśnie było wszyscy zginęli dlatego, że źle wykonywali polecenia albo się buntowali jak widać było na demku. Mimo, to jest wiele sytuacji, na których admini czy guardzi jednak przymykają oko bo jednak zdarza się każdemu pomylić (mówię o mniejszych sytuacjach) co nie oznacza, że mamy każdego gnoić tylko dlatego, że zrobił coś źle jeśli zrozumiał co zrobił źle. Jeśli ktoś zrobił coś źle i po upomnieniu nadal to robi to rozumiem by skrócić takiego kogoś. Czy w takim razie za każdym razem kiedy ktoś zrobi coś źle to guard/admin ma go wywalić/zbanować perm na CT? Jeżeli tak to takiej ostrej sytuacji jeszcze nie widziałem bo zazwyczaj kończy się "nie możesz tak robić" osobnik przestaje tak robić i wszystko jest git, jeżeli ja jestem wyjątkiem od reguły to jest to trochę nie fair, a jeżeli chcecie teraz, żebym podał wam jakiś przykład (podesłał demo czy coś) to niestety ale nie mam tak dobrej pamięci, żeby zapamiętywać takie sytuacje bo jednak uważam, że to jest normalne postępowanie i takie wydarzenia po prostu się rozpływają. @Edit2 Jeśli tak działa plugin, że widzę też FK innych ludzi to faktycznie masz rację, więc z tej strony mój błąd. Przez całe moje prowadzenia była tylko 1 niedogodność (45:00) i ta sytuacja, gdzie odrzuciłem czyjeś FK ale nie wiedziałem, że tak działa plugin (1-2 sytuacje to nie całe prowadzenie). Nie chodzi mi to, że gnoicie mnie tylko "osobę", która w danej sytuacji zrobi coś źle (i nie mówię, że tak robicie to tylko przykład), nie mówię że to mam być ja, może to być ktokolwiek ale jeśli taka osoba zrobi mały błąd to nie uważam, żeby taka osoba zasługiwała na perm CT (kick z CT ok). W skrócie o co chodziło mi w całym zdaniu. Jeżeli zrobi ktoś mały błąd, to nie ma sensu go karać jakby ustawił TT na środku lasera i wszystkich zabił bo uważam, że to jest bez sensu. Uważam, że moja sytuacja była taka sama, dostałem bana na 2 dni za to, że nie wiedziałem że po zabiciu każdego CT jest pozycja buntu co w tamtej sytuacji nie miało znaczenia, TT mi wszystko wyjaśnili, że tak jest i po kłopocie jak dla mnie sprawy powinno nie być.
  2. R0dr1g3z

    Propozycje

    Proponuję zmodyfikować trochę system wyłączania przenikania. Bo aktualnie jeżeli jest grupka TT i wyłączy się przenikanie to oni się bugują i nie są w stanie ruszyć się z miejsca. Pomysł jest taki, żeby na serwerze był system/skrypt (cokolwiek), który by wykrywał czy podczas wyłączonego przenikania modele postaci nachodzą na siebie czy nie, jeśli modele by na siebie nachodziły to by odpychał modele postaci w losowym kierunku o "x" zasięgu, proces ten by był powtarzany aż do momentu kiedy żadne modele by przestały na siebie nachodzić. Często buntownicy chowają się w niewinnych więźniach co utrudnia zabicie ich bez robienia FDMG czy FK, więc stąd taki pomysł.
  3. Nick: @R0dr1g3z Powód: Choroba Czas nieobecności: 17.06.2017 do 21 albo 22.06.2017 Coś od siebie: Coś mnie złapało i teraz jest trochę lepiej dlatego jestem jakoś w stanie to napisać.
  4. NAZWA DRUŻYNY: Mroloski LISTA CZŁONKÓW (NICKI + STEAM ID): - R0dr1g3z - STEAM_1:1:185354038 - Mrolo - STEAM_1:0:162068181 DRUŻYNA POZNAŁA I AKCEPTUJE ZASADY: TAK
  5. R0dr1g3z

    Propozycje

    Proponuję usunąć z ruletki Zeusa.
  6. To czemu skoro mówimy o Iks de dajesz to jako argument? To tak samo, jakbyśmy mówili o Hitlerze i nagle powiedział, "on był jednak dobry bo udzielał się charytatywnie" też nie ma wymienionej osoby ale każdy pomyśli o Hitlerze. To skargę trzeba było złożyć a nie pisać bzdury w twojej odpowiedzi? Naprawdę polecam przeczytać REGULAMIN, można się sporo ciekawych rzeczy dowiedzieć. 3.18 Wszystkie polecenia wykonujemy w trybie natychmiastowym. 3.8 Gdy zostanie zabity prowadzący pozostała reszta więźniów jest zobowiązana być w pozycji buntu. Drogi kolego, system wyrzucania ludzi z CT jest przesiąknięty totalnym zakrzepem umysłowym małych dzieci, wiem to na własnym przykładzie bo musiałem składać skargi o "bezpodstawne kicki z CT" żeby te dzieci dostały bana. Kliknięcie 1 na klawiaturze to dla dziecka jest mały problem i często nawet nie wiedzą co robią a nawet jeśli wiedzą co robią to przecież kicknięcie gościa z CT jest "takie śmieszne" (iks de omg lul on umarl haha lol xD omg beka lol). Mam w dupie co robił PO kicku z CT. Mnie interesują zdarzenia przed kickiem bo to na nich ma być oparta cała ocena, czy kick był słuszny czy nie. Skoro piszesz takie głupoty to widzę, że nie do końca to rozumiesz. Po za tym (no błagam xD) skoro powiedziałeś przez MIKROFON po tym jak go wywaliłeś co robił źle, to jest tak samo jakbyś powiedział dziecku, żeby nie bawiło się zapałkami bo może się to źle skończyć. Oczywiście w tym samym momencie dziecko się pali. Ah i czyli Nie był wtedy w CT to po co ma ci na cokolwiek odpowiadać xD O: To musi być jakieś wykroczenie Panie Władzo. On nie odpowiedział mi na pytanie. P: Obywatelu drogi za brak odpowiedzi minimum ban na miesiąc. O: Ale on nie był nawet w CT. P: OOO jak nie był w CT to Perm ban na 2 godziny. No bardzo zwłaszcza w poleceniach typu "pozycja buntu", "zakaz skakania", "kucak do odwołania" xD Na tym serwerze nie ma szczegółowych poleceń po za laserem bo "trzeba zabrać jak najwięcej osób na mapę". Jak robicie z prowadzącego idiotę to czemu ma traktować was poważnie? Powtarzał podczas polecenia to ma gdzieś wasze zdanie. Nie kumam tego zdania
  7. Jak komuś nie chce się szukać DEMKO 1. Konfuś cały czas drze ryja (a mikrofon jest wyłączony do 17:00 xD) 2. Iks de powtórzył dwa razy w dodatku źle napisałeś komendę. 3. W drugim powtórzeniu iks de dodał zakaz skakania ale o tym zaraz, a z tego co wiem zakazów nie trzeba powtarzać (tak niektórzy admini mówią więc ja tylko dalej przekazuje). 4. Zabił osobę za to, że skoczyła po czym wszyscy mają bul pupki, że tego zakazu nie było (chociaż ja ledwo ten zakaz usłyszałem bo konfuś ciągle gada na demku xD). 5. Kick z CT. 2:44 1:49 napisałeś żeby mówił wyraźniej, a 2:44 kickneliście go z CT. Votekick trwa tak około 30s (na oko), więc wyjaśnij mi o czym ty gadasz, skoro 2:14 rozpocząłeś Votekicka to czas, na to żeby mówił wyraźnie miał 25s, oglądałem to demko i pomiędzy 1:49 a 2:14 nie wydał ŻADNYCH POLECEŃ, cała jego treść to wyjaśnienia FK i pozwolenie na to, że buntownik może dołączyć. Nawet nie miał kiedy mówić wyraźnie tych poleceń bo nawet nie dałeś mu na to szansy. Iks de powtarzał dwa razy i chyba OOO czekaj co to jest? -----> REGULAMIN (polecam przeczytać) i czekaj czekaj ooo a co to? 5.16 Prowadzący jest zobowiązany do powtórzenia polecenia gdy wiezień napisze "powtorz" w przeciwnym wypadku zgładzenia gracza wiąże się z FD dla niego. (Prowadzący nie musi powtarzać tego samego polecenia więcej niż raz) Niby kiedy jak ty kicknąłeś go w pierwszej rundzie a ciebie nawet nie zdążył zabić xD Niby kiedy skoro ty nawet nie użyłeś "chatu głosowego" ani razu w tej rundzie. Na rundzie oznaczoną Numer dwa Iks de ciebie nie obrażał. Nie będę oglądać całego demka bo temat nie dotyczy obrażania tylko o bezpodstawnego kicka z CT, więc nie interesuje mnie to co gadał na ciebie tylko fakty co robił podczas bycia CT. Po za tym tak na marginesie czemu wy robicie z ludzi debili? Skoro mówisz, że niewyraźnie mówił to wyjaśnij mi jedną rzecz. Czemu ty wykonywałeś dobrze wszystkie jego polecenia? Jeżeli nie rozumiesz prowadzącego to chyba jasne jest, że nie da się dobrze wykonać poleceń. Logiczne jest papugować innych i liczyć, że się przeżyje to wtedy ok no ale skoro większość graczy wiedziała co on mówi to chyba ty masz problemy ze słuchem, ewentualnie proponuję zwiększyć głośność, ale fakt w niektórych momentach mógł mówić nie wyraźnie, co słychać jak się dobrze w to wsłuchamy (oglądając to 5 razy to słyszy się już każdy szczegół). Nasz kolega ma problem z mówieniem "S" i czasami łączy słowa. Tylko, że ja automatycznie neguje te "negatywne" części zdań i przekształcam je tak, żebym je zrozumiał, może nie każdy czyta tyle co ja i może mieć z tym problem bo jednak słowa trzeba skądś znać. Dla mnie kick z CT był bezpodstawny.
  8. R0dr1g3z

    Propozycje

    Dodanie pluginu na respienie piłki. Przykładowy PLUGIN @Edit 1.Wgranie czapek na serwer. PLUGIN 2. Możliwość wyłączenia speeda i grawitki z gangu za pomocą komendy.
  9. 1. Nick: @R0dr1g3z 2. Zabawa/zabawy to których się zapisujesz: Teleturniej
  10. R0dr1g3z

    Zgłaszamy bugi

    Po skończonej rundzie odnawianie np. u Druida nadal jest aktywne, czyli np. użyliśmy fiolki i zostało nam jeszcze 45s do następnego użycia. W następnej rundzie ten licznik nam się nie resetuje tylko ciągle trzeba czekać na ponowne użycie skilla.
  11. R0dr1g3z

    Propozycje

    1. Po resecie gangów zwiększyć koszt wszystkich umiejętności tak, żeby kosztowały 20 razy więcej niż wcześniej. Według mnie za szybko się to wbijało i lepiej by było trochę podrasować to. Pamiętam, że 25 punkt HP kosztował 50 000 to teraz by kosztował 1 000 000 to wtedy przynajmniej będzie trzeba chociaż trochę pozbierać, żeby wszystko wymaksować. 2. Dodać do gangów regenerację HP do 5 punktów (np. przy 5 punktach by regenerowało 5 hp co 5s). 3. Kiedy TT zginie (nie ważne czy od CT czy od mapy), to każdy CT powinien dostawać kasę za niego np. 200-300$. Wtedy można by szybciej kupić kamizelki, czy inne rzeczy na bunty. 4. Jeśli rundę wygrają TT to CT dostają kasę za każdego TT który żyje w wysokości 500$. Powód ten sam co wyżej. 5. Dodać do Regulaminu, że nie można trzymać więźniów w celi/przed celami więcej niż 2 minuty. Według mnie bez sensu jest czekanie w celi 5 minut z totalnym, kucakiem i milionem innych poleceń. Jak ktoś ma się zbuntować to i tak się zbuntuje a nie zrobi tego raczej będąc cały czas w celi.
  12. R0dr1g3z

    Propozycje

    1. Część Zmienienie ładowania szybkości u Ninjy. Proponuję, żeby speed u Ninja ładował się też w trakcie biegu (tam można ustawić limit do 5-10 ładowań MAX). Dlatego, że za każdym razem jak widzę osobę co gra Ninją to stoi na tym walonym respie, albo w jakimś innym skrawku mapy i się ładuje półtorej minuty dopóki nie będzie biegać 5000 km/h. Dla mnie to jest bez sensu bo tylko takie osoby kampią całą mapę i trzeba na nich czekać aż się ruszą bo nikt ich nie zabije jak dobrze się schowają. 2. Część Wprowadzenie nowego systemu przedmiotów. To by polegało na tym, że w grze by były podzielone na 4 grupy: Zwykły (Z), Magiczny (M), Epicki (E) i Legendarny (L). Już teraz jesteśmy w stanie określić jaki przedmiot w grze jest dobry a który nie i w zależności od tego do jakiej grupy by był przypisany dany przedmiot taką by posiadał wytrzymałość (teraz każdy przedmiot ma na starcie 250 wytrzymałości). Teraz jak by to działało: drop, wytrzymałość itp. Szansa na drop przedmiotu po zabiciu kogoś: Zwykły - 100% Magiczny - 35% Epicki - 10% Legendarny - 0,1-1% Otóż to wygląda tak, że na pewno dropniemy przedmiot zwykły, ale mamy np. 10% szans, że dropniemy też epicki przedmiot wtedy przedmiot "słabszy" (zwykły) automatycznie się niszczy i dostajemy przedmiot Epicki. Czyli jeżeli jesteśmy w stanie dostać lepszy przedmiot to taki dostajemy a poprzedni się niszczy (nie tyczy się to jeśli już posiadamy przedmiot, musimy go najpierw wyrzucić). Teraz wytrzymałość, podzielimy jak ja bym to widział (standardowo każdy przedmiot ma 250 wytrzymałości w grze): Zwykły - 1000 wytrzymałości Magiczny - 350 wytrzymałości Epicki - 150 wytrzymałości Legendarny - niezniszczalny, niszczy się po użyciu (zaraz niżej wyjaśnię) Teraz "siła" danej kategorii: Zwykły - typowe śmiecie, które są słabe ale można ich używać jeśli nie ma się czegoś lepszego, oczywiście można też włożyć tam coś mocniejszego np. zepsuta zabawka (po użyciu zamienia się w wabik), magiczny cylinder (stary cylinder magika [taki po prostu opis xD]), zardzewiała zbroja (masz 5% szans na odbicie pocisku) itp. Magiczne - Według mnie mogą to być przedmioty, które są teraz na serwerze oczywiście wywalając niektóre słabsze przedmioty (nie mam listy więc nie jestem w stanie ale wiem, że ja strasznie dużo przedmiotów, które wywalam więc chyba są też jakieś bardzo słabe itemy) Epickie - To będzie wyższa liga, to mogą być przedmioty w rodzaju "Special cs-clasic" (kto wie ten wie co robi ten przedmiot), czy Kolczuga Cathana, można zawsze dodać też jakieś nowe przedmioty np. Miecz Stąpienia (ma się większą grawitacje i na nożu (PPM) szybko się przemieszczamy w wybranym kierunku i przy lądowaniu podbijamy okolicznych wrogów do góry i zadajemy im obrażenia), Zielona Łuska (można ciebie zabić tylko w jedno wybrane przez ciebie miejsce [wcześniej otwiera się menu z wyborami: głowa, noga, ręka, tułów]), Zmartchwystanie (po 3 sekundach, respisz się w tym samym miejscu przy okazji zabijając wszystkich wokół ciebie w promieniu X). Legendarne - Tutaj przedmioty by się niszczyły automatycznie po użyciu tego przedmiotu i te itemy będą robić totalną rozwałkę na mapie. Przykłady takie jak: (już nie będę wymyślać nazw przedmiotów xD tylko opisy) jesteś nieśmiertelny przez 60s, zabijasz wszystkich na mapie (siebie i swoich sojuszników też), każdy kto w ciebie trafi dostaje piorunem i ginie, wydzielasz z siebie truciznę która zadaje 10 obrażeń co 1 sekundę i trwa całą rundę, rozstawiasz niewidzialne miny po całej mapie. Oczywiście te wszystkie efekty działają tylko wtedy kiedy użyjemy przedmiotu i wtedy taki przedmiot się już niszczy. Ah jeszcze WSZYSCY by dostawali informację, że dana osoba otrzymała taki przedmiot i by widziała też opis tego przedmiotu. Można też dodać, notkę kiedy taka osoba używa przedmiotu, żeby mogli chociaż go "unikać" albo zrobić cokolwiek. Myślałem, też nad przedmiotami z kategorii Demoniczny (D) i to byłyby przedmioty, które by polegały na zasadzie, że zabiera np. 50hp a dostaje 50 więcej speeda czy coś takiego. Czyli po prostu +/-, nie musi się koniecznie balansować. Przykładem też jest "Pierścień Zjawy", który daje niewidzialność ale mamy 5 hp. Może to być wszystko np. dostajesz zawsze po 1 punkcie obrażeń (nie ważne z czego), ale masz 5 hp (i wtedy nie działają również efekty, regeneracyjne czyli nie można się uleczyć). Szansa na drop takiego czegoś by wynosiła na początku 20% i z każdym zabitym przeciwnikiem ta szansa by rosła o 1%, czyli po zabiciu 10 osób mamy 30% szans na drop, oczywiście po dropnięciu przedmiotu (D) pozostaje nam taka sama szansa i ona się nie resetuje do końca mapy. Taki przedmiot by miał 300 wytrzymałości. Teraz przejdziemy do systemu "wywalania" itemów, nazwijmy go Kosz. Pod !kosz by wyświetlała się nam informacja ile razy wywaliliśmy dany przedmiot np. Zwykły - 325 Magiczny - 156 Epicki - 38 Wtedy, jeśli mamy coś takiego możemy ulepszyć przedmioty jakie mamy w tym koszu. Czyli za 50 zwykłych itemów ulepszamy je do 1 magicznego i tak by to wyglądało. 50 zwykłych = 1 magiczny 150 magicznych = 1 epicki 100 epickich = 1 legendarny Po ulepszeniu decydujemy się czy chcemy przedmiot mieć czy może wywalić go do kosza, żeby potem ulepszyć sobie np. do przedmiotu epickiego. Jeszcze jedna sprawa związana z koszem. Do kosza nie trafiają przedmioty ZNISZCZONE czyli, te które osiągają 0 wytrzymałości i do kosza (chociaż bardziej jak magazyn to wygląda) nie można wrzucić przedmiotów, które mają mniej niż 85% wytrzymałości oraz w koszu nie może być Demonicznych przedmiotów, ze względu na to, że po wywaleniu ich się niszczą, można je zdobyć tylko przelewając krew.
  13. R0dr1g3z

    Propozycje

    Exp jest łatwiejszy, więc ilość statystyk została zmniejszona a ten sam maksymalny poziom jest pewnie po to, żeby nowi gracze też mieli jakieś szanse. Jak dla mnie powinno zostać jak jest tylko dodać jeszcze expa za asysty i byłoby git.
  14. R0dr1g3z

    Propozycje

    Od zawsze, ale skoro dopisałeś to będzie 2 razy działać xD
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines