Skocz do zawartości

R0dr1g3z

Bywalec
  • Postów

    117
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje o Profilu

  • Nick
    R0dr1g3z ツ
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Gram na
    [CS:GO] Hide and seek
  • SteamID64
    76561198330973805

Ostatnie wizyty

2 395 wyświetleń profilu

Osiągnięcia R0dr1g3z

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

  • Młodociany Pisarz
  • Zmotywowany Pisarz Unikat
  • Młodociany Uczeń
  • Zmotywowany Uczeń Unikat
  • Popularny Gość

Najnowsze odznaki

57

Reputacja

  1. R0dr1g3z

    Rezygnacja

    Nick: @R0dr1g3z Powód rezygnacji: Brak chęci do gry. Cos od siebie: Serwer zaczyna być powtarzalny i przez to robi się nudny. Wszystkie mapy wykute na pamięć i zabawy też a ograniczenie ze strony technicznej zaczyna wdawać się we znaki. Jak będzie nowy sezon albo na serwerze zmienią się jakoś drastycznie zasady to może wrócę.
  2. Nick: @R0dr1g3z Powód: Choroba Czas nieobecności: 17.06.2017 do 21 albo 22.06.2017 Coś od siebie: Coś mnie złapało i teraz jest trochę lepiej dlatego jestem jakoś w stanie to napisać.
  3. R0dr1g3z

    Zgłaszamy bugi

    Po skończonej rundzie odnawianie np. u Druida nadal jest aktywne, czyli np. użyliśmy fiolki i zostało nam jeszcze 45s do następnego użycia. W następnej rundzie ten licznik nam się nie resetuje tylko ciągle trzeba czekać na ponowne użycie skilla.
  4. R0dr1g3z

    Propozycje

    1. Część Zmienienie ładowania szybkości u Ninjy. Proponuję, żeby speed u Ninja ładował się też w trakcie biegu (tam można ustawić limit do 5-10 ładowań MAX). Dlatego, że za każdym razem jak widzę osobę co gra Ninją to stoi na tym walonym respie, albo w jakimś innym skrawku mapy i się ładuje półtorej minuty dopóki nie będzie biegać 5000 km/h. Dla mnie to jest bez sensu bo tylko takie osoby kampią całą mapę i trzeba na nich czekać aż się ruszą bo nikt ich nie zabije jak dobrze się schowają. 2. Część Wprowadzenie nowego systemu przedmiotów. To by polegało na tym, że w grze by były podzielone na 4 grupy: Zwykły (Z), Magiczny (M), Epicki (E) i Legendarny (L). Już teraz jesteśmy w stanie określić jaki przedmiot w grze jest dobry a który nie i w zależności od tego do jakiej grupy by był przypisany dany przedmiot taką by posiadał wytrzymałość (teraz każdy przedmiot ma na starcie 250 wytrzymałości). Teraz jak by to działało: drop, wytrzymałość itp. Szansa na drop przedmiotu po zabiciu kogoś: Zwykły - 100% Magiczny - 35% Epicki - 10% Legendarny - 0,1-1% Otóż to wygląda tak, że na pewno dropniemy przedmiot zwykły, ale mamy np. 10% szans, że dropniemy też epicki przedmiot wtedy przedmiot "słabszy" (zwykły) automatycznie się niszczy i dostajemy przedmiot Epicki. Czyli jeżeli jesteśmy w stanie dostać lepszy przedmiot to taki dostajemy a poprzedni się niszczy (nie tyczy się to jeśli już posiadamy przedmiot, musimy go najpierw wyrzucić). Teraz wytrzymałość, podzielimy jak ja bym to widział (standardowo każdy przedmiot ma 250 wytrzymałości w grze): Zwykły - 1000 wytrzymałości Magiczny - 350 wytrzymałości Epicki - 150 wytrzymałości Legendarny - niezniszczalny, niszczy się po użyciu (zaraz niżej wyjaśnię) Teraz "siła" danej kategorii: Zwykły - typowe śmiecie, które są słabe ale można ich używać jeśli nie ma się czegoś lepszego, oczywiście można też włożyć tam coś mocniejszego np. zepsuta zabawka (po użyciu zamienia się w wabik), magiczny cylinder (stary cylinder magika [taki po prostu opis xD]), zardzewiała zbroja (masz 5% szans na odbicie pocisku) itp. Magiczne - Według mnie mogą to być przedmioty, które są teraz na serwerze oczywiście wywalając niektóre słabsze przedmioty (nie mam listy więc nie jestem w stanie ale wiem, że ja strasznie dużo przedmiotów, które wywalam więc chyba są też jakieś bardzo słabe itemy) Epickie - To będzie wyższa liga, to mogą być przedmioty w rodzaju "Special cs-clasic" (kto wie ten wie co robi ten przedmiot), czy Kolczuga Cathana, można zawsze dodać też jakieś nowe przedmioty np. Miecz Stąpienia (ma się większą grawitacje i na nożu (PPM) szybko się przemieszczamy w wybranym kierunku i przy lądowaniu podbijamy okolicznych wrogów do góry i zadajemy im obrażenia), Zielona Łuska (można ciebie zabić tylko w jedno wybrane przez ciebie miejsce [wcześniej otwiera się menu z wyborami: głowa, noga, ręka, tułów]), Zmartchwystanie (po 3 sekundach, respisz się w tym samym miejscu przy okazji zabijając wszystkich wokół ciebie w promieniu X). Legendarne - Tutaj przedmioty by się niszczyły automatycznie po użyciu tego przedmiotu i te itemy będą robić totalną rozwałkę na mapie. Przykłady takie jak: (już nie będę wymyślać nazw przedmiotów xD tylko opisy) jesteś nieśmiertelny przez 60s, zabijasz wszystkich na mapie (siebie i swoich sojuszników też), każdy kto w ciebie trafi dostaje piorunem i ginie, wydzielasz z siebie truciznę która zadaje 10 obrażeń co 1 sekundę i trwa całą rundę, rozstawiasz niewidzialne miny po całej mapie. Oczywiście te wszystkie efekty działają tylko wtedy kiedy użyjemy przedmiotu i wtedy taki przedmiot się już niszczy. Ah jeszcze WSZYSCY by dostawali informację, że dana osoba otrzymała taki przedmiot i by widziała też opis tego przedmiotu. Można też dodać, notkę kiedy taka osoba używa przedmiotu, żeby mogli chociaż go "unikać" albo zrobić cokolwiek. Myślałem, też nad przedmiotami z kategorii Demoniczny (D) i to byłyby przedmioty, które by polegały na zasadzie, że zabiera np. 50hp a dostaje 50 więcej speeda czy coś takiego. Czyli po prostu +/-, nie musi się koniecznie balansować. Przykładem też jest "Pierścień Zjawy", który daje niewidzialność ale mamy 5 hp. Może to być wszystko np. dostajesz zawsze po 1 punkcie obrażeń (nie ważne z czego), ale masz 5 hp (i wtedy nie działają również efekty, regeneracyjne czyli nie można się uleczyć). Szansa na drop takiego czegoś by wynosiła na początku 20% i z każdym zabitym przeciwnikiem ta szansa by rosła o 1%, czyli po zabiciu 10 osób mamy 30% szans na drop, oczywiście po dropnięciu przedmiotu (D) pozostaje nam taka sama szansa i ona się nie resetuje do końca mapy. Taki przedmiot by miał 300 wytrzymałości. Teraz przejdziemy do systemu "wywalania" itemów, nazwijmy go Kosz. Pod !kosz by wyświetlała się nam informacja ile razy wywaliliśmy dany przedmiot np. Zwykły - 325 Magiczny - 156 Epicki - 38 Wtedy, jeśli mamy coś takiego możemy ulepszyć przedmioty jakie mamy w tym koszu. Czyli za 50 zwykłych itemów ulepszamy je do 1 magicznego i tak by to wyglądało. 50 zwykłych = 1 magiczny 150 magicznych = 1 epicki 100 epickich = 1 legendarny Po ulepszeniu decydujemy się czy chcemy przedmiot mieć czy może wywalić go do kosza, żeby potem ulepszyć sobie np. do przedmiotu epickiego. Jeszcze jedna sprawa związana z koszem. Do kosza nie trafiają przedmioty ZNISZCZONE czyli, te które osiągają 0 wytrzymałości i do kosza (chociaż bardziej jak magazyn to wygląda) nie można wrzucić przedmiotów, które mają mniej niż 85% wytrzymałości oraz w koszu nie może być Demonicznych przedmiotów, ze względu na to, że po wywaleniu ich się niszczą, można je zdobyć tylko przelewając krew.
  5. R0dr1g3z

    Propozycje

    Exp jest łatwiejszy, więc ilość statystyk została zmniejszona a ten sam maksymalny poziom jest pewnie po to, żeby nowi gracze też mieli jakieś szanse. Jak dla mnie powinno zostać jak jest tylko dodać jeszcze expa za asysty i byłoby git.
  6. R0dr1g3z

    Propozycje

    Od zawsze, ale skoro dopisałeś to będzie 2 razy działać xD
  7. R0dr1g3z

    Propozycje

    To akurat działa.
  8. R0dr1g3z

    Propozycje

    @-_- wiem, że już o tym pisałem, ale chodzi o tego questa z runą Crimson. Rozumiem, że questy muszą być różnorodne ale ja tego questa nie mogę za nic zrobić. Już bym wolał zdobyć 30 losowych run albo zabić 20 osób w powietrzu bo tej runy nie idzie mi dropnąć i w dodatku to blokuje mi dalsze questy np. zadanie 10000 obrażeń z AWP. Już to bym szybciej zrobił a to jest dalszy quest (czyli teoretycznie trudniejszy). Według mnie nie powinno być questów, które polegają na tym, żeby dropnąć akurat ten przedmiot. Ja dropnąłem chyba z 50 run (jak nie więcej), przy czym każdą sprzedałem i jeszcze kupiłem ponad 6 run (wywaliłem 300 złota) na tego jednego głupiego questa i nadal nie jest skończony. W dodatku ta runa NIGDY mi nie dropneła na ŻADNEJ klasie. To już nie jest kwestia tego, czy ktoś umie grać czy nie tylko to jest walona ruletka, gorsza od totka. Jest 1% szans na to, że po zabiciu kogoś dostanie się runę, tych run jest ponad 10 albo 20 a więc szansa, że dostanie się akurat dobrą runę jest strasznie mała. Więc ponawiam propozycję o zamienienie tego questa na coś innego albo dodanie czegoś takiego jak wchodzi się w opis questa to, żeby pod "3" było coś takiego jak "wykonaj questa za X złota".
  9. R0dr1g3z

    Propozycje

    Niewidzialność pod względem TECHNICZNYM działa, czyli postać widać trochę niewyraźnie, ale według mnie to nie sprawia, że postać jest niewidzialna tylko przezroczysta, co przeczy definicji, że postać jest niewidzialna. Odpowiadając na twoje pytania: 1. JA bardzo dobrze widzę taką postać (może dlatego, że mam dobry wzrok). 2. Postać jest przezroczysta ale widzialna. @-_- jeśli chcesz dobre porównanie pod względem technicznym to zobacz jaką widoczność ma ustawiony Ninja a jaką Zniewolony. Według mnie Zniewolony jest niewidzialny, ponieważ nie widać jego modelu.
  10. R0dr1g3z

    Zgłaszamy bugi

    Ładowanie na Demonlogu i Andarielu działa. Mi ładowanie na wszystkich klasach działa, nie wiem co robicie, że wam nie działa xD
  11. R0dr1g3z

    Zgłaszamy bugi

    Na 30 lvl dostaje po 30 XP zamiast po 60 XP. Demonlog (Sługa Zniszczenia pewnie też) może uderzyć błyskawicą przez ścianę.
  12. R0dr1g3z

    Propozycje

    "Gościu, sam mówisz że niektóre klasy są OP, i chcesz zrobić to samo z resztą? Proszę Cię... Wyobraź sobie tą ninje 1/1 z kosą i 110 zwinności. Przerażają mnie Twoje pomysły." Tu udowadniasz, że twoje odpowiedzi są pisane bez sensu. Chyba trzeba ci wszystko rozrysować, żebyś skumał o co chodzi. Klasa OP vs Zwykła klasa = Brak balansu Klasa OP vs Klasa OP = Balans Klasa OP vs Klasa OP = Zwykła klasa vs Zwykła klasa Po za tym Ninja nie musi mieć 110 kondycji, zawsze jest coś takiego jak MAKSYMALNA ilość punktów w danej statystyce. Każdy ma inną to jemu można dać 20 albo 30 co za problem. Myślenie takie trudne. Spoiler jest niezwiązany z propozycjami.
  13. R0dr1g3z

    Propozycje

    Powiedziała to osoba co za prawie ciągle samymi premkami. Szkoda, że wszyscy kaleczą postacie niewidzialne a ninja to już jest totalnie bezsensowna klasa. Gram druidem bo wy też nie umiecie grać niczym innym. Grywalne klasy to Baal, Zabójca, Druid, Scavenger, Imp, Diablo, Sługa, Duriel, Khazra. Te klasy są OP pod każdym względem. Baal ma ten swój hak, który trzesie ci ekranem i chyba zwiększa recoil, Zabójca ma niewidke i może mieć każdą broń, Druid ma regeneracje HP i fiolke, Scavenger może uleczyć całe HP, Imp ma teleportacje na nożu mega speeda i jeszcze może zmienić komuś broń, Diablo oślepia na 3-5s i nic nie widzisz praktycznie, Sługa ma DMG z tej błyskawicy i po za tym 60 inty szybko się wbija, Duriel ma zakorzenienie na 6s, Khazra nawala DMG AoE ale tylko z bliska i jeszcze może kogoś podpalić. Nekromanta by był jeszcze dobry gdyby mógł strzelać jak kogoś wskrzesza. Po za tym chyba oto chodzi w grach oparych na XP, żeby na początku było łatwo a potem trudno. Im większy poziom tym trudniej się wbija. A żeby ulepszyć 1 poziom za Manę to trzeba wbić chyba 40-50lvl na tym serwerze. Zgaduję, że ulepszenie drugi raz czegoś za manę to będzie coś w okolicy 60-65lvl, czyli wtedy kiedy będziemy mieć do rozdania 240 punktów. Można wtedy ulepszyć 2-3 dowolne statystyki na maksa np. życie, większe i mniejsze obrażenia. Wtedy to, że nasz skill będzie się ładować np. 2-5s mniej nie będzie miało znaczenia bo będziemy wszystkich kosić bez tego.
  14. R0dr1g3z

    Propozycje

    A widzisz jakieś lepsze zastosowanie dla niego? Widać go na jasnych mapach (czyt. dust2, mirage, inferno itp.). Słychać jego kroki, ma tylko kosę i weź tu nim graj. Już zabójca jest od niego lepszy. Ma taką sama niewidzialność co on, nie słychać jego kroków i może jeszcze mieć broń. To jest dopiero brak balansu, kiedy jedna klasa jest lepsza od drugiej w tych samych kategoriach. Po za tym co ci da, że jak będziesz mieć więcej zwinności to obniżać będzie ci się siła zaklęć. To przecież oczywiste, że takie osoby nie będą w takim razie w to pakować bo to jest bez sensu. Zamiast tego pójdą w życie, mniejsze obrażenia czy jeszcze coś innego a to nie rozwiązuje problemu. Po za tym robienie statystyk +/- jest dla mnie debilne bo wtedy to powinno działać też na inne statystyki. Im więcej życia tym mniej obrażeń, więcej obrażeń z skilla tym większe obrażenia na siebie przyjmuje itd. Robienie idealnego balansu pomiędzy tym jest trudne i zajmuje to zbyt dużo czasu. Po za tym jakby nie patrzeć to mniejsze obrażenia ze skilli działa tylko na niektóre klasy a skoro zadaniem klasy jest wpakowanie jak największego DPS to przecież oczywiste jest, że będzie brać szybkość poruszania się (best logic). Zrobić klasę która by się opierała na totemach. Nazwa: Totemiarz Miałby 115 HP, szybkość normalną, trochę mniejsze obrażenia i swoje totemy. Totemy jakie by to były to: Ognisty, Oślepiający, Leczący, Odpychający. Im więcej inteligencji tym więcej obrażeń z ognistego totema, większy czas trwania oślepienia z oślepiającego totemu, więcej by totem leczący leczył, totem odpychający by odpychał na większą odległość. Totemy by trwały 10s a ponowny czasu użycia totemu to byłoby 20s. Totemy by można było wybierać pod opcją !totemy można też zrobić do tego skrót !t
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności