@Suicide Wolf - ta blokada jest ogólnikowa (nie tylko dla MM). Limity:
weapon_decoy wynosi 2,
weapon_molotov oraz weapon_incgrenade wynosi 1,
weapon_smokegrenade wynosi 1.
____________________________________________________
Co do moich przemyśleń: proponuję ustawić mp_buytime na 35.
Dlaczego 35? Ponieważ (jak dla mnie) osoba, która ma przedmiot z szansą na respawn powinna biec w stronę przeciwnika,
zabić co popadnie, a przy respawnie na SpawnPoint może zakupić ekwipunek i ruszać dalej w polowanie.
Szacując, że taka osoba od momentu FreezeTime zacznie ładować umiejętność oraz czas, na dotarcie do przeciwnika
+ kilku-sekundowa walka; to 35 sekund jest optymalnym i nie za długim czasem zakupu.
____________________________________________________
Sprawa klas:
Mag
Obecnie posiadamy kilka klas, które posiadają CC (kontrolę tłumu). DiabloMod powinien cechować się tym,
że każda klasa jest różnorodna. Tak więc proponuję w tej klasie zmianę na taką, jaka była w 1.6.
Patrząc na obecny system widzę 2 warianty:
Mag ładuje na nożu TYLKO Fireball, pasywnie 1/12 (8%) na 2sek. spowolnienie gracza (np. velocity z 250 -> 200)
Mag ładuje na nożu nadal Zamrażające pociski, które również spowalniają gracza na 2sek. (np. velocity z 250 -> 200)
Nekromanta
Co do Nekromanty - jak dla mnie jest to typowy support (gracze potwierdzą jak nim gram ), lecz jego brak możliwości
samoobrony podczas wskrzeszania jest zbyt niekorzystny patrząc na pryzmat innych klas, które są szybkimi mordercami.
Proponuję małą zmianę:
Nekromanta podczas wskrzeszania jest unieruchomiony (nadal stoi w miejscu), lecz może strzelać itp.
Duriel /* Zastanawiam się obecnie nad jakimś sensownym balansem Duriela (edytuję tą linię, gdy coś wymyślę optymalnego) */
Zabójca
Szansa na podrzucenie jest w porządku - problem tkwi w samym podrzuceniu.
Jest ono zbyt mocne - wczoraj grając na rats1337, zostając postrzelonym przez Zabójcę wpadłem ze stolika do Żyrandola!
(Nie - nie jestem akrobatą )
Proponuję 2 warianty, z którymi się spotkałem w 1.6:
Zmniejszenie wysokości podrzutu
Zamiast podrzutu, przeciwnik ulega odrzuceniu w tył.
Dobrą opcją też byłoby dodanie cechy z 1.6 - po postrzale z pistoletu ciągnie się za przeciwnikiem zielona smuga na 2sek.
(przydatne w namierzaniu niewidzialnych, gdy nie ma w zespole Maga)
____________________________________________________
Sklep za dolarki:
Exp
Co jakiś czas faktycznie słychać od niektórych graczy, że zdobywanie expa dla nich jest mozolne (nawet dotarcie do 30 poziomu).
Myślę, że poniższa opcja nie będzie kolidować w dalszej rozgrywce, i nie przyczyni się do tzw. fast levelingu. Moja propozycja:
Dodanie w sklepie opcji Pakiet doświadczenia (150-1500xp) za kwotę 12000$ (VIP: 10000$) TYLKO dla graczy poniżej 30 poziomu.
Z taką opcją gracze z niskim poziomem będą ewentualnie polować na przedmioty generujące dod. hajs (Arabian Boots, Bronze/Silver/Gold Pack itp.),
lecz przy takim przedziale funkcji rand()%1350+150, jest duża szansa na trafienie tej mniejszej wartości expa. (Szansa na wylosowanie 1500xp wyniesie 1 promil)