Skocz do zawartości

Zerciu

Użytkownik
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje o Profilu

  • Nick
    Zerciu
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Gram na
    [CS:GO] Diablo
  • SteamID64
    http://steamcommunity.com/id/Zerciu/

Ostatnie wizyty

921 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Zerciu

Nowy

Nowy (1/14)

  • Młodociany Pisarz
  • Młodociany Uczeń
  • Popularny Gość
  • Doświadczony Gość
  • Zaprawiony Gość

Najnowsze odznaki

6

Reputacja

  1. Spróbuj uruchomić lapka w trybie Awaryjnym. Jeśli w tym trybie znowu wyświetli ci BSOD - spróbuj użyć Ostatniej sprawnej konfiguracji systemu Windows.
  2. Nie jadam słodyczy @Wercia. , ale postanowiłem zrobić dla znajomej wersję minimalistyczną: Dam znać jak będzie jej smakować
  3. Zerciu

    Propozycje

    Jak dla mnie po prostu dodajmy sm_sprzedaj i niech zostanie tak jak jest. Niektórym nie chce się sprzedawać przedmiotów, bo to za dużo klikania, a wtedy taki @Suicide Wolf mnie męczy o binda na sprzedaż
  4. Witam gracza Zercia aka Jakuba.

  5. Zerciu

    Propozycje

    @Suicide Wolf - ta blokada jest ogólnikowa (nie tylko dla MM). Limity: weapon_decoy wynosi 2, weapon_molotov oraz weapon_incgrenade wynosi 1, weapon_smokegrenade wynosi 1. ____________________________________________________ Co do moich przemyśleń: proponuję ustawić mp_buytime na 35. Dlaczego 35? Ponieważ (jak dla mnie) osoba, która ma przedmiot z szansą na respawn powinna biec w stronę przeciwnika, zabić co popadnie, a przy respawnie na SpawnPoint może zakupić ekwipunek i ruszać dalej w polowanie. Szacując, że taka osoba od momentu FreezeTime zacznie ładować umiejętność oraz czas, na dotarcie do przeciwnika + kilku-sekundowa walka; to 35 sekund jest optymalnym i nie za długim czasem zakupu. ____________________________________________________ Sprawa klas: Mag Obecnie posiadamy kilka klas, które posiadają CC (kontrolę tłumu). DiabloMod powinien cechować się tym, że każda klasa jest różnorodna. Tak więc proponuję w tej klasie zmianę na taką, jaka była w 1.6. Patrząc na obecny system widzę 2 warianty: Mag ładuje na nożu TYLKO Fireball, pasywnie 1/12 (8%) na 2sek. spowolnienie gracza (np. velocity z 250 -> 200) Mag ładuje na nożu nadal Zamrażające pociski, które również spowalniają gracza na 2sek. (np. velocity z 250 -> 200) Nekromanta Co do Nekromanty - jak dla mnie jest to typowy support (gracze potwierdzą jak nim gram ), lecz jego brak możliwości samoobrony podczas wskrzeszania jest zbyt niekorzystny patrząc na pryzmat innych klas, które są szybkimi mordercami. Proponuję małą zmianę: Nekromanta podczas wskrzeszania jest unieruchomiony (nadal stoi w miejscu), lecz może strzelać itp. Duriel /* Zastanawiam się obecnie nad jakimś sensownym balansem Duriela (edytuję tą linię, gdy coś wymyślę optymalnego) */ Zabójca Szansa na podrzucenie jest w porządku - problem tkwi w samym podrzuceniu. Jest ono zbyt mocne - wczoraj grając na rats1337, zostając postrzelonym przez Zabójcę wpadłem ze stolika do Żyrandola! (Nie - nie jestem akrobatą ) Proponuję 2 warianty, z którymi się spotkałem w 1.6: Zmniejszenie wysokości podrzutu Zamiast podrzutu, przeciwnik ulega odrzuceniu w tył. Dobrą opcją też byłoby dodanie cechy z 1.6 - po postrzale z pistoletu ciągnie się za przeciwnikiem zielona smuga na 2sek. (przydatne w namierzaniu niewidzialnych, gdy nie ma w zespole Maga) ____________________________________________________ Sklep za dolarki: Exp Co jakiś czas faktycznie słychać od niektórych graczy, że zdobywanie expa dla nich jest mozolne (nawet dotarcie do 30 poziomu). Myślę, że poniższa opcja nie będzie kolidować w dalszej rozgrywce, i nie przyczyni się do tzw. fast levelingu. Moja propozycja: Dodanie w sklepie opcji Pakiet doświadczenia (150-1500xp) za kwotę 12000$ (VIP: 10000$) TYLKO dla graczy poniżej 30 poziomu. Z taką opcją gracze z niskim poziomem będą ewentualnie polować na przedmioty generujące dod. hajs (Arabian Boots, Bronze/Silver/Gold Pack itp.), lecz przy takim przedziale funkcji rand()%1350+150, jest duża szansa na trafienie tej mniejszej wartości expa. (Szansa na wylosowanie 1500xp wyniesie 1 promil)
  6. Zerciu

    Zgłaszamy bugi

    Łowca, który zostaje wskrzeszony może nakładać kolejne trapy /* Proponuję dodać jakiś licznik na nie, który działa aż do końca rundy (może przy użyciu CSRoundEndReason) */
  7. Zerciu

    Propozycje map

    Proponuję dodanie takich oto mapek: Resort (mapka z Operacji Bloodhound, przyjemna na Diablo z wysoko położonym skybox'em): [LINK DO WS] Rats_v3 (stara dobra mapka z 1.6): [LINK DO WS] Cpl_Mill (kolejna mapka z czasów 1.6): [LINK DO WS]
  8. Polecam zakupić: Dead by Daylight: [LINK DO STEAM STORE] Steam Controller + Link: [LINK DO STEAM STORE] Gierka super - przegrałem miłe 400h. Co do pada z Linkiem - mega fajna sprawa, posiada support pod wszystkie systemy (nawet MacOS), no i oczywiście żyroskop, który sprawia że z chęcią chce się grać na nim w CS:GO czy inne FPSy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności