Skocz do zawartości

RidiWP

Użytkownik
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje o Profilu

  • Nick
    RidiWP
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Gram na
    [CS:GO] Diablo

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia RidiWP

Nowy

Nowy (1/14)

  • Młodociany Pisarz
  • Młodociany Uczeń
  • Popularny Gość
  • Doświadczony Gość
  • Zaprawiony Gość

Najnowsze odznaki

2

Reputacja

  1. RidiWP

    Propozycja Diablo

    Uważam, że zaproponowane przez @Leśny zmiana nie przyniesie tego czym argumentowana jest ta propozycja. Według mnie ze względów estetycznych "DiabloModa" max lvl-em powinien być 99. Odnośnie braku dowolnego rozwoju klasy i "ładowania wszystkiego w hp" zgadzam się. Jednak proponuje inne rozwiązanie: zwiększyć ilość punktów otrzymywanych za lvl up np. do 5. Oczywiście to poniesie za sobą konsekwencje w postaci zachwiania "jako takiego" balansu w statystyka który teraz jest, ale uważam że po lekkiej korekcji takiej jak zmiana przelicznika adrenaliny i zmiana max limitów dla niektórych statystyk ta idea powinna działać dobrze. @Leśny to jest NewDiabloMod i uważam, że cofanie się do starych "błędów" jest fatalnym pomysłem. Tam gdzie są potrzebne zmniejszenia czasu ładowania jest to zaaplikowane w !mana, a tam gdzie "nie jest to potrzebne" można korzystać z specjalnej runy jak napisał @Fakel. Co do pomysłu z zmniejszaniem czasu ładowania za int jest w 100% na NIE. Co do zmian w klasach uważam, że są potrzebne. Umieszczam tutaj te zmiany które według mnie były by ok. -Druid1-+40 hp na start (ja runa crimson)2- Dostaje o 10 dmg mniej3- Na nożu ładuje totem którym leczy siebie i sojuszników (8 sek)4-Na (sm_skill) Totem, który leczy 10 hp+inteligencja*0.1 przez 5 sek -Barbarzyńca1-Zabijając wroga dostaje 25 hp, 50 pancerza i odnawia mu się magazynek2-czas ładowania (za manę) zamiast limitu na lb. pocisków3-zamiast -%ruchu to -10% max hp4-Może naładować na nożu Magiczny Pancerz max 2 (odbijają się pociski). -Zabójca1-Nie słychać go gdy się porusza2-Ładuje niewidzialność na nożu (5 sek.)3-Pierwszy trafiony strzał po wyjściu z ukrycia zadaje 150% normalnego dmg 4-+10% szybkości ruchu -Łowcaz tym się zgadzam -Diablo1-Szybsze przeładowanie broni o 50%2-Na nożu ładuje mołotowa który zadaje bazowy dmg+inteligencja*0.73-Gdy postrzeli rywala w głowę, regeneruje mu się 40HP Takie zmiany widział bym ja osobiście. Podkreślam, że jest to wyłącznie moje zdanie Każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności