Skocz do zawartości

HanRayS

Użytkownik
  • Zawartość

    62
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1
  • Czas online

    4d 12h 27m 27s

Ostatnia wygrana HanRayS w dniu 9 Wrzesień

Użytkownicy przyznają HanRayS punkty reputacji!

Reputacja

40 Nowicjusz

O HanRayS

  • Tytuł
    Użytkownik
  • Urodziny 20.08.1997

Informacje o Profilu

  • Nick
    HanRayS
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Gram na
    Only Mirage CS:GO

Ostatnie wizyty

636 wyświetleń profilu
  1. HanRayS

    ale na takie pierdolenie to muszę zareagować. pokaż mi jedną klasę którą wpuścisz na pierwszym levelu pomiędzy 100lv i będzie w stanie zabijać te setne na lajcie, bo elitarny akurat jest taką klasą, że byle gówno nią zabija Ja tak samo muszę zareagować na te Twoje śmieszne zdanie. Na MM też płaczesz, że AWP zabija Ciebie na hita? Nie przypominam sobie również byś ta klasa grał. Polecam pograć dłużej ta klasa i wtedy wystawiaj opinię. A jeśli chcecie dodać ta klasę do sp to wtedy musicie ja zbufowac. dodac niewidzialnasc, duble jumpa i dodatkowy dmg z pistoletu + int I wtedy ta klasa będzie nadawać się na SP
  2. HanRayS

    Dla mnie głupotą jest dawanie E.Snajpera do SP ponieważ tą klasą trzeba potrafić grać a na tle zwykłego snajpera wyróżnia go tylko 1/1 z awp. Taktyka gry na E.Snajperze wygląda tak, że od razu idzie się full kondycja bo nie musisz martwić się o DMG z awp bo każdego będzie się miało na hita. Ta klasa znacznie przewyższa inne w early ale w mid game i late już nie radzi sobie tak dobrze na tle innych. Ja sam miałem może problem z 2/3 graczami, którzy grali e.snajperem (a jak wiadomo, ludzi było sporo co grali tą klasą) a resztę brałem na przysłowiową pyrkę. E.snajpera można zakwalifikować do typu: easy to play, hard to master. Poza tym ta klasa ma korzenie w cod modach z cs 1.6 gdzie występowała w takiej samej postaci, a nawet i lepszej i jakoś nie była SP. To, że w obecnej edycji była meta na e.snajpera oraz hawkeya nie znaczy, że tą klasę trzeba od razu dać jako SP.
  3. HanRayS

    Trzeba czekać na aktualizację tych map pod najnowszą wersję cs. Z tego co słyszałem mapy nie współgrają z panoramą.
  4. HanRayS

    Nazwa perku: Trykot Snajpera Opis: Jesteś odporny na obrażenia z AWP / Scout
  5. HanRayS

    Prośby o unbana piszemy tutaj https://forum.cs-classic.pl/forum/85-request-ub/
  6. HanRayS

    @-_- Mam małe pytanko. Jeśli gracz x nominowal mapę y i ta mapa została wybrana przez resztę graczy, to czy gracz y może dostać za to jakąś nagrodę w postaci xp/monet?
  7. HanRayS

    Można by było zrobić aby były aktywne dwie misje, te dla VIPa oraz normalne albo dodać możliwość wstrzymania jednej misji i wybrania innej.
  8. HanRayS

    1. Nick: HanRayS 2. Serwer na którym masz admina: Cod CS:Go 3. Ranga: Admin 4. Link do tematu:
  9. Kiedyś to było, kurła.

  10. HanRayS

    Kod ładnie przepisany od pana Zelenta a nigdzie nie widzę linku do jego poradnika dla początkujących. Również od dawna sticky menu oscyluje się tylko i wyłącznie za pomocą css, do prostego sitcky menu wystarczy coś takiego: nav{ width: 100%; height: 40px; background-color: dimgrey; color: azure; position: fixed; z-index: 1; } nav - odpowiada za nawigację czyli całe nasze menu (jakby ktoś nie wiedział co znaczy ten znacznik semantyczny) Mniej kodu, który przeglądarka musi odtworzyć = lepiej
  11. HanRayS

    W sumie ten lapek powinien dawać radę KLIK
  12. HanRayS

    Jakby można było cofnąć swój głos to bym dał na harda. Poźniej to policz +1 dla harda -1 dla medium
  13. HanRayS

    Chciałbym aby zmienić tryb na hard`a ale taki tryb uśmierci tego coda.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin