Klasa Medyk:
1 opcja
Zmienić mu apteczki żeby leczyły od lv nie inty 5/10hp na start co 25/30 lv +5hp.
Dać mu szansę 1/X na ućpanie wroga (efekt komendy /drug), przy czym zadaje X DMG/s przez 4s od int.
I zostawić mu wskrzeszanie.(Wartości lvl są podne losowo mam świadomość tego, że przy podanych aktualnie klasa będzie zbyt OP).
2 opcja
Medyk po wskrzeszeniu dostaję na 1-4s Betonowe ciało co sprawi, że będzie bardziej wytrzymały przy aktualnej rozgrywce, czyli jeżeli idźemy tylko w inte żeby leczyć ludzi i podnosić ich to ta opcja jest jak najbardziej na plus dla klasy, bo będzie miał szansę podnieść swoje i dodatkowo wybronić się ewentualnie uciec z ostrzału wroga.
3 opcja
Skoro medyk ma robić za klasę support to jeżeli podniesie kogoś i ta osoba zabiję kogoś medyk dostaję X% z killa, a dlaczego, ponieważ medyk za leczenie dostaję mała ilość expa i za podniesienie ta opcja moim zdaniem też jest w miarę okej jako support też niech dostaję dodatkowe XP za pomoc przy zabiciu wskrzeszając dana osobę tak jak mamy przy asystach dostaję każda inna osoba.
4 opcja
Medy zostaję prawie nie naruszony z aktualnej formy, a dodać mu szansę na ućpanie wroga 1/X i ustawienie wytrzymałości na 0 PKT z minusowej wartości.
Proponuję te zmiany, ponieważ pograłem trochę medykiem na starcie edycji i muszę przyznać rację dla kilku osób na serwerze, które mówiły, że medyk jest jednak klasą for fun i tu się zgodzę, bo medyk jest klasa, którą można pobawić się kilka map i robić z tego Role play tak jak widziały i słyszały to osoby na serwerze w nocy z soboty na niedzielę.