Skocz do zawartości

adist8

Użytkownik
  • Zawartość

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Czas online

    1h 11m 49s

Reputacja

2 Neutralny

O adist8

  • Tytuł
    Nowy

Informacje o Profilu

  • Nick
    AD1ST
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Gram na
    Call of Duty CS:GO
  1. adist8

    sa mapy ze zle wgrana minimapka, gdzie radar bedzie useless i trzeba najpierw to naprawic, ale sam pomysl ok, mozna chyba dodac tez sam perk "Radar telegrafisty"
  2. adist8

    klasa Chuligan skoro jego jedyna zdolnosc to antyflash, proponuje mu cos dorzucic, a mysle ze 2 flashe to obowiazkowo xD i zamienic r8 na p250
  3. adist8

    1. Twój Nick : AD1ST 2. Kto zawinił? (admin) : bez sprawdzenia wlepil bana za skanowanie na eldorado, tyle ze skanowanie bylo w miejscu calkowicie dozwolonym, czego admineczkowi nie chcialo sie tego sprawdzac 3. Nick oskarżonego : nie wiem, wiem tyle ze admin a tutaj link z SB http://sourcebans.cs-classic.pl/index.php?p=banlist&advSearch=STEAM_1:1:89553883&advType=steamid&Submit wiec chyba to ejst jego nick: Please Wait... 4. Steam_ID oskarżonego ... 5. Data i godzina zdarzenia 11 luty 11:39 6. Mapa de_eldorado 7. Opis sytuacji : na mapie eldorado podszedlem do domku, strzelilem kilka razy z rewolweru i tylko slyszalem w sluchawce "i czego skanujesz, zaraz bana dostaniesz" adminek nawet nie wiedzial gdzie jest ta sytuacja, tylko powiedzial jeszcze "ktos z rewolweru, zaraz sprawdze i poleci". Nie zainteresowal sie faktem ze skanowanie bylo calkiem w innym miejscu niz jest zakazane, ale admin z glowa to rzadkosc niestety. 8. Dowody (demko/screeny/świadkowie): ... demko z mapy, nie mam pojecia gdzie go szukac, dzieki temu adminkowi nie zdazylem zagrac nawet 5 min na serwerze, ale pozytyw taki, ze macie nowego uzytkowanika na forum, bo musialem sie zarejestrowac
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin