Dobra, to dam swoje zdanie już nie będę taki, co prawda nie gram tej edycji, ale klasy o których mówiliście nie były zmieniane więc można się wypowiedzieć.
zacznijmy od pułkownika - To klasa która wcześniej nie miała hp z dmg, gdy dostała to była przyćmiona innymi klasami które nie musiały się martwić jej hp regenką (Kapitan gdy miał 3 neutralizacje, a później Wsparcie ogniowe które zabijało na hita) prawda jest taka, że płacz jest dlatego, że znerfili waszą klasę którą się wam najłatwiej grało i pojawiła się minimalna trudność i już jest płacz na forum. Twierdzicie ze Admirał jest lepszy mimo, że jest klasą normalną, podając 1,4x dmg jako argument, ale żeby mieć ten 1,4x dmg musicie spełnić warunek z tego co pamiętam 60% hp, w przypadku Pułkownika nie ma żadnego warunku macie stały dmg który od 1 strzału jest aktywny. Jeśli chodzi o leczenie pułkownika to można spokojnie to negocjować i np zwiększyć hp za killa, co do oddania mu znowu hp z dmg w sumie jestem przeciwny, on ma mocne staty hp 10 wytrzymka 15 co sprawia ze jest bardziej tanky, dodawanie mu hp z dmg robi z niego zbyt mocnego tanka, zważywszy na obrażenia jakie robi, chyba ze ustawi się mu niski % leczenia z dmg i jakieś blokady na max leczenie przy strzale w głowe.
Tez np zwiększenie mu hp za killa do 25-30 da praktycznie to samo co w przypadku dmg z hita, a będzie go łatwiej zabić w pojedynku 1v1, a on tak czy siak się uleczy o ile wygra pojedynek.
ELpistolero - usuniemy mu 1/15 to znowu nikt tym nie będzie grać tak jak było to wcześniej bo wtedy Bóg deagla całkowicie go deklasuje jako postać z pistoletem, a pojęcie losowości jest wam chyba obce, więc nie wiem czy jest w ogóle sens wchodzić w jakąś dyskusje na ten temat skoro twierdzicie ze jest to zbugowane xD
Złodziej - Pmy które podałes już były na tej klasie i była nie grywalna z p90 jakoś ta postać działa do tego jest dobra tylko na bliski dystans, poza tym ma bardzo małe obrażenia, więc bardzo ciężko kogoś zabić jak nie wejdzie Ci rozbrojenie.
E.Sniper- zrobilismy go 1/1 bo tak chcieli gracze, w zamian ma staty mocno na - co sprawia, że jest go dużo łatwiej zabić tym bardziej na początku gdy każdy go zabija na hita tak samo jak i on. Nie da sie go dobrze zbalansować, jak ustawimy znowu od inta to wtedy nikt tym nie gra do 75 lvla tylko przenosi sobie i jest to samo co teraz, więc nie rozumiem w ogóle twoich argumentów na temat tej klasy