Leper 3 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2014 1. Nick: Leper2. Imię: Mateusz3. Wiek**: 184. Poziom na Diablo**: 705. Znajomość Amx(średnie, dobre, bardzo dobre) ewentualnie(0/10): 7/106. Mikrofon(Tak/Nie) Tak7. Składka(Tak/Nie)**: Tak8. Link do swojego GT**: http://www.gametracker.com/player/Leper/193.33.176.199:27015/9. Opisz Siebie oraz napisz czemu akurat Ty masz zostać adminem**: Mam na imię Mateusz i jestem z Lublina. Aktualnie jestem uczniem to mam sporo czasu . : ) Potrafię odróżnić czitera od normalnego gracza : ) jak i 16b od 32b : ) . Jeżeli chodzi o cs-a to mam spore doświadczenie a szczególnie na DiabloModzie : ) Najczęściej gram w godzinach 22 do 2 rano : ) w tych godzinach jest najwięcej oszustów a jeszcze mniej adminów : )Jeżeli chodzi o amx to znam go dość dobrze , oraz chciałbym pomóc by server funkcjonował jak najlepiej .10. Czy posiadasz STEAM?(Jeśli tak to podaj Steam_ID): Nie 11. Ile czasu możesz poświęcić na serwerze?**: min. 2 h dziennie : )12. W jakich godzinach grasz?(Dni robocze, weekend)**: codziennie przeważnie rano , wieczorem i w nocy : ) 13. Staż w grze Counter Strike 1.6: Hm... z 7 lat 14. Czy byłeś już adminem? (Nie podajemy linków): Tak** - bardzo ważne(Bez tego punktu podanie zostanie odrzucone) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kajman 45 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Na Tak Gra w godzinach kiedy nie ma adminow Amx zna Godzinki ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Omega* 2 077 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Jestem na tak często go widzę na serwerze i ogarnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...