Leper 3 Posted August 9, 2014 Share Posted August 9, 2014 1. Nick: Leper2. Imię: Mateusz3. Wiek**: 184. Poziom na Diablo**: 705. Znajomość Amx(średnie, dobre, bardzo dobre) ewentualnie(0/10): 7/106. Mikrofon(Tak/Nie) Tak7. Składka(Tak/Nie)**: Tak8. Link do swojego GT**: http://www.gametracker.com/player/Leper/193.33.176.199:27015/9. Opisz Siebie oraz napisz czemu akurat Ty masz zostać adminem**: Mam na imię Mateusz i jestem z Lublina. Aktualnie jestem uczniem to mam sporo czasu . : ) Potrafię odróżnić czitera od normalnego gracza : ) jak i 16b od 32b : ) . Jeżeli chodzi o cs-a to mam spore doświadczenie a szczególnie na DiabloModzie : ) Najczęściej gram w godzinach 22 do 2 rano : ) w tych godzinach jest najwięcej oszustów a jeszcze mniej adminów : )Jeżeli chodzi o amx to znam go dość dobrze , oraz chciałbym pomóc by server funkcjonował jak najlepiej .10. Czy posiadasz STEAM?(Jeśli tak to podaj Steam_ID): Nie 11. Ile czasu możesz poświęcić na serwerze?**: min. 2 h dziennie : )12. W jakich godzinach grasz?(Dni robocze, weekend)**: codziennie przeważnie rano , wieczorem i w nocy : ) 13. Staż w grze Counter Strike 1.6: Hm... z 7 lat 14. Czy byłeś już adminem? (Nie podajemy linków): Tak** - bardzo ważne(Bez tego punktu podanie zostanie odrzucone) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kajman 45 Posted August 9, 2014 Share Posted August 9, 2014 Na Tak Gra w godzinach kiedy nie ma adminow Amx zna Godzinki ma Link to comment Share on other sites More sharing options...
Omega* 2,077 Posted August 9, 2014 Share Posted August 9, 2014 Jestem na tak często go widzę na serwerze i ogarnia Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chuligan KSG 0 Posted August 9, 2014 Share Posted August 9, 2014 często gra przydała by się taka osoba na tak Link to comment Share on other sites More sharing options...