Skocz do zawartości

dzonny_sciana na admina!


dzonny_sciana

Rekomendowane odpowiedzi

1. Nick:dzonny_sciana


2. Imię:Jan


3. Wiek:34


4. Znajomość Amx(średnie, dobre, bardzo dobre) ewentualnie(0/10):bardzo dobre (9/10)


5. Mikrofon(Tak/Nie):Tak


6. Składka (Tak/Nie):Nie


7. Link do swojego GT**:http://www.gametracker.com/player/dzonny_sciana/193.33.176.64:27015/


8. Opisz Siebie oraz napisz czemu akurat Ty masz zostać adminem: Mówią na mnie Jan, mam 34 lata (mieszkam sam), pracuje w firmie ubezpieczeniowej w Krakowie. Gram na serwerze od 2 miesięcy (chciałbym wspomnieć, że grałem na kilku różnych nickach. Ale teraz 'dzonny_sciana' to mój jedyny nick) , z moich obserwacji wynika że adminów nie jest zbyt wielu.. z tego powodu bardzo często gracze chet'ują. JA TO ZMIENIĘ! W cs wkładam swoją duszę i serce! :D Ale... obawiam się że będzie "mały" problem. Dopiero teraz zarejestrowałem się na forum cs-classic.


9. Czy posiadasz STEAM(Tak/Nie)podaj Steam_ID jeśli tak: Nie (ostatnio sprzedałem)


10. Ile czasu możesz poświęcić na serwerze?: 3/4h


11. W jakich godzinach grasz(Dni robocze, weekendy): Dni robocze tj. poniedziałek - piątek mniej więcej od 18 do 22. Weekendy cały dzień z przerwami :)


12. Staż w grze counter strike 1.6: od 10 lat (kolego na studiach mnie zaszczepił tą wspaniałą grą)


13. Czy byłeś już adminem?( Nie podajemy linków ) Tak, na wielu innych sieciach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na nie.

Konto dla podania -

Brak składki -

Nie wiesz co to gt -

 

@Sony xperia j jeżeli ktoś tu nie powinien mieć prawa głosu to ty. Widać że wymagań nie znasz. 

Napisałeś mu plusy bo go znasz z serwa dobrze. A tu nie chodzi o znajomości tylko o wymagania których on nie spełnia.

Po co mam wypisywać plusy skoro podanie i tak na nie ?

Poza tym używaj opcji edytuj a nie piszesz nowy bezsensowne posty.

Edytowane przez .:Arioch:.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach