Skocz do zawartości

[FFA] Propozycje dotyczące serwera


ShaD

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

w tym temacie każdy użytkownik forum ma możliwość napisania propozycji dotyczących serwera.

 

 

Pozdrawiam

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodać więcej małych map proszę dodaj bo dzisiaj jak grałem to naprawdę powtarzają się możesz dodać kilka fajnych. i dać czas na małych map niz 12 rund

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodać więcej małych map proszę dodaj bo dzisiaj jak grałem to naprawdę powtarzają się możesz dodać kilka fajnych. i dać czas na małych map niz 12 rund

Propozycje :)?

 

Co byście powiedzieli na to, żeby wgrać kilka mapek typu aztec, dust, kabul itp  żeby od czasu do czasu w nie zagrać, a możliwość zmiany mieliby tylko admini,a nie wprowadzone w cykl map.

Nie widzę za bardzo sensu, gdyż duże mapy są zmieniane tylko na małe, a dust czy aztec do takich nie należy.

Proszę pamiętać, że serwer posiada ustalony cykl i powolne dodawanie innych dużych map spowoduje kompletną zmianę serwera.

 

Podoba mi się pomysł z dodaniem większej ilości małych map, aczkolwiek niech każdy coś zaproponuje, to spróbujemy coś wybrać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

de_dust2_long i de_dust2_mini odpadają - te mapy się srednio podobają i według mnie też są słabe.

Zamiast tego proponuje :

awp_map_esl

fy_pool_night

Ewentualnie de_dust2_2x2

Edytowane przez rewoX*
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Propozycje rewoxa są dobre. Co do zmian na czasami inną mapę niż założony cykl też by się przydało. Tak jak wspomniał shad, po tej zmianie zapewne kolejną mapą był by dust2 jako pierwszy w mc. Fajny pomysł ale do dyskusji.

 

Może to kwestia przyzwyczajenia ale dla mnie nowa mapa w mc nie jest za bardzo urozmaicona. Poczekamy, zobaczymy.

 

Jeżeli chodzi o te 12 rund, proponowałbym żeby zmienić trochę system, a mianowicie aby każda mapa trwała 13 rund, przy czym jedna z drużyn wygrywa mapę różnymi stosunkami wygranych rund: 7:6, 8:5 itp. Bo jednak do wygranych dwunastu rund troszkę to trwa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o te 12 rund, proponowałbym żeby zmienić trochę system, a mianowicie aby każda mapa trwała 13 rund, przy czym jedna z drużyn wygrywa mapę różnymi stosunkami wygranych rund: 7:6, 8:5 itp. Bo jednak do wygranych dwunastu rund troszkę to trwa. 

Byłby sens dalej grać w przypadku 7:0 ?

 

Czekam na dalsze pomysły dotyczące małych map, bo na pewno któreś dodam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A myślisz, że teraz jak jest? Są i takie wyniki...

Nie,

aktualnie gra się do 12 wygranych rund.

 

Nie raz spotkałem się z przypadkiem, że z 10:0 stało się 11:11.

 

W przypadku tradycyjnego MR. 12 bez zmiany stron, mecz po osiągnięciu przez jedną drużynę siedmiu wygranych, byłby bez sensu.

Edytowane przez S}{aDoW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Małe mapy proponowane przez Was:

 

aim_crazyjump

de_dust2_long

35hp_2

de_dust2_mini

awp_map_esl
fy_pool_night
de_dust2_2x2

awp_dust

cs_bikini <3

glock_tok

 

 

Aktualne mapy:

 

Aim_Map

Aim_Map_Usp
Fy_Snow

Fy_Pool_Day
Ak-47_Map

Awp_India
Cs_Deagle5

 

Proponuję zatem taki zestaw:

 

AIM_ x4

AWP_ x3

Fy_ x2

Reszta x6

 

Aim_crazyjump

Aim_Map

Aim_Map_Usp

Aim_famas_x

Awp_school

Awp_map_esl

Awp_india

Fy_pool_night

Fy_snow

35hp_2

De_dust2_2x2

Glock_tok

Ak-47_map

cs_deagle5

 

 

W taki sposób mamy 14 map czyli dwa razy więcej niż normalnych, występujących w cyklu.

 

Co wtedy osiągniemy? Mapy, na których wyłącznie występują poniższe bronie:

 

[Knife], [Glock], [uSP], [Deagle], [AK], [AWP], [Famas].

 

Oraz [AK vs. M4] i [Fy_]

 

 

Proszę o opinie.

Edytowane przez S}{aDoW
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mapa fy_pool_night nie działa. Podczas ładowania mapy cs wyłącza się. Dodam że nie tylko u mnie tak jest.

Edytowane przez KiToL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mapa fy_pool_night nie działa. Podczas ładowania mapy cs wyłącza się. Dodam że nie tylko u mnie tak jest.

Naprawione, mapa została zamieniona na aim_ak_colt3

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest możliwość żeby ktoś stworzył poradnik z nazwami na mapie de_forge? Ciężko się gra bez nazw, nie da się infa podać. Byłabym wdzięczna jeśli ktoś znalazłby chwile czasu na zrobienie tego :)

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest możliwość żeby ktoś stworzył poradnik z nazwami na mapie de_forge? Ciężko się gra bez nazw, nie da się infa podać. Byłabym wdzięczna jeśli ktoś znalazłby chwile czasu na zrobienie tego :)

Postaram się dzisiaj zrobić poradnik, w którym umieszczę wygląd miejsc z pierwszej osoby. Na razie widok z góry (nie mojego autorstwa):

 

pre_1420555397__deforge_nazwy_miejsc.png

 

Wersja oficjalna dla FFA CSC:

 

http://forum.cs-classic.pl/topic/29239-poradnik-miejsca-na-mapie-de-forge/#entry175189

Edytowane przez S}{aDoW
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności