Jump to content
-_-

PROPOZYCJE

Recommended Posts

Chciałbym zaproponować dodatek do klanów jeżeli jest to możliwe. Klany mogły by zdobywać "terytorium" (mapy np. Dust 2) w wojnach klanów. Na swoim terytorium członkowie by dostawali jakieś bonusy na mapie. (np. 2x więcej expa) Aby dostać terytorium wroga trzeba pokonać właściciela na mapie jakiej chciałoby się zdobyć. Walki o terytorium by miały ustaloną godzinę i różne klany mogłyby zgłosić się do udziału. Klany mogą mieć liczne mapy pod władzą.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak narazie niema co tego robic sa tylko 2 klany ale pomysl dobry moze poczekajmy az bedzie gdzies tak z 5 klanów wtedy pomysl moglby wypalic :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak pomyslalem aby bardziej zachecic ludzi do wykonywania misji jako nagrode za zamkniecie wszystkich misji powinnismy dodac na koniec :
Osiagniecia + 1 lvl do wszystkich klas
Zdobycze + 3 lvl do wszystkich klas
Nocne +5 lvl do wszystkich klas

to bylaby dobra nagroda zwienczajaca misje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestem tego samego zdania co Landryn, nie głupi pomysł a żeby wykonać wszystkie misje też trzeba troszkę pograć :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moja propozycja to możliwość kupna w sklepie odrodzenia za 10000$ będzie to fajne uproszczenie dla ludzi których ktoś zabije zaraz po starcie rundy ;)

 

@@Edit:

To się go właczy

Edited by ★MrSkill_SnipeR_4EveR★

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poponowalbym usuniecie mapy de_ashes albo podmiane jej na jakąś inną gdyż niektórym graczom ona nie odpowiada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proponuję zmienić broń dodatkową u podporucznika z cz na fn seven ablo teca. Ump ma jedynie 25 pocisków a cz wyciąga się bardzo długo co jest dokuczliwe w walce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proponuję zmienić broń dodatkową u podporucznika z cz na fn seven ablo teca. Ump ma jedynie 25 pocisków a cz wyciąga się bardzo długo co jest dokuczliwe w walce.

Chcesz buffowac klase ktora i tak jest dobra?

 

IMO to bez sensu. Podporucznik jest wystarczająco zbalansowany. Co prawda ump ma malo ammo ale powiedz mi jak ma cię zabic snajper jak masz 3-4 fragi bez trafień w ciebie?

Edited by abbad0n

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chcesz buffowac klase ktora i tak jest dobra?

 

IMO to bez sensu. Podporucznik jest wystarczająco zbalansowany. Co prawda ump ma malo ammo ale powiedz mi jak ma cię zabic snajper jak masz 3-4 fragi bez trafień w ciebie?

 

Co ja poradzę że 80% snajperów zapomina o broni dodatkowej ;/ 25 pocisków w broni podstawowej to zdecydowanie za mało a wyciągnięcie cz zajmuje zdecydowanie za dużo czasu. Podporucznik nie jest op wystarczy umieć opanować rozrzut i nie masz nim nic do powiedzenia ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bronie jakie ma są odpowiednie, nie ma sensu robić z tej klasy jeszcze większej maszynki do nabijania fragów. Zwłaszcza, że ta klasa to zmora snajperów i samo to w sobie jest już wystarczające.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co ja poradzę że 80% snajperów zapomina o broni dodatkowej ;/ 25 pocisków w broni podstawowej to zdecydowanie za mało a wyciągnięcie cz zajmuje zdecydowanie za dużo czasu. Podporucznik nie jest op wystarczy umieć opanować rozrzut i nie masz nim nic do powiedzenia ;)

Zanim taki snajper zdazy wyciagnac dgl to ty wsadzisz mu juz 3-4 pestki z ump na odleglosc. Zgadzam się z Quothem. Podporucznik jest w miare zbalansowany bardziej w stronę lekko op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myślę , że klasa komandor jes jakby to łądnie ująć do niczego. Spoko komandor fajna nazwa dostajesz 1000$ za każde zabójstwo, ekstra ale -500$ za zginięcie ? To jest jakaś masakra. Powinno być to usunięte.

 

 

Drugą propozycja była by zmiana kilku broni w klasach na m4a4 bo za duzo klas ma AK np. defuser moglby miec smialo m4a4 zamiast AK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bronie jakie ma są odpowiednie, nie ma sensu robić z tej klasy jeszcze większej maszynki do nabijania fragów. Zwłaszcza, że ta klasa to zmora snajperów i samo to w sobie jest już wystarczające.

 

Zanim taki snajper zdazy wyciagnac dgl to ty wsadzisz mu juz 3-4 pestki z ump na odleglosc. Zgadzam się z Quothem. Podporucznik jest w miare zbalansowany bardziej w stronę lekko op.

 

Ad1. Snajperów jest za dużo i to zdecydowanie. Przeciętnie na 20os grających 8-10 to snajperzy. Przecież musi być jakaś równowaga na tę op klasę, coś co da dla zrozumienia graczom że nie tylko snajper nabija fragi.

 

Ad2. Z pewnością wyciągnięcie cz zajmie więcej niż deagla. Snajperzy bardzo rzadko stoją sami zazwyczaj za kolumną jakiś strzelców co przy jedynie 25 pociskach jest przesadą. Jedynie w takiej sytuacji na co może liczyć dobry gracz to niepełnosprawność umysłową przeciwników oraz swoją zwinność.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Myślę , że klasa komandor jes jakby to łądnie ująć do niczego. Spoko komandor fajna nazwa dostajesz 1000$ za każde zabójstwo, ekstra ale -500$ za zginięcie ? To jest jakaś masakra. Powinno być to usunięte.

 

 

Drugą propozycja była by zmiana kilku broni w klasach na m4a4 bo za duzo klas ma AK np. defuser moglby miec smialo m4a4 zamiast AK

No to czekam na jakieś propozycje co do Komandoira

 

 

Ad1. Snajperów jest za dużo i to zdecydowanie. Przeciętnie na 20os grających 8-10 to snajperzy. Przecież musi być jakaś równowaga na tę op klasę, coś co da dla zrozumienia graczom że nie tylko snajper nabija fragi.

 

Ad2. Z pewnością wyciągnięcie cz zajmie więcej niż deagla. Snajperzy bardzo rzadko stoją sami zazwyczaj za kolumną jakiś strzelców co przy jedynie 25 pociskach jest przesadą. Jedynie w takiej sytuacji na co może liczyć dobry gracz to niepełnosprawność umysłową przeciwników oraz swoją zwinność.

Podporucznika i Snajpera na pewno na razie nie będę poprawiał, pora skupić się na innych klasach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to czekam na jakieś propozycje co do Komandoira

 

 

Podporucznika i Snajpera na pewno na razie nie będę poprawiał, pora skupić się na innych klasach.

Komandor może mieć np.1000$ kasy czy tam obojętnie jaka wartość wiecej za zabicie brak ujemnego hajsu i brak rozrzutu na kucaka, albo dodatkowy magazynek, czy tez szybsze przeładowywanie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proponuję dać Bogowi Deagla dodatkowe obrażenia z deagla, ew. pełen magazynek przy zabiciu. Biorąc pod uwagę, że większość osób ma już full kondycję trafienie nim heada graniczy z cudem, a zabicie bez niego zabiera za dużo czasu, żeby w siedmiu strzałach zabić np. 2 graczy, a zanim przeładuje najczęściej ginie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osobiście również bym był za ulepszeniem boga deagla w postaci magazynku po zabiciu on nie jest taki op jak się wydaje argumenty Khaltaza są bardzo prawidłowe. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bóg deagle'a według was to klasa która ma zabijać w biegu jak terrorysta? To klasa działająca na zasadzie "wceluj się w pozycje i zabij w głowę". A jeżeli chcecie z nią biegać i strzelać to złapcie perka jakiegoś i się bawcie.

(Klasa dobra do TT bo CT lubią skracać na każdej mapie.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ponawiam swoja propozycje zwiazana z otrzymywaniem dodatkowego expa za zaliczenie wszystkich misji
Osiagniecia - 50000
Zdobycze - 75000
Nocne 100000
Bedzie to nagroda za wytrwalosc a tak misje czesto leza odlogiem u wielu graczy bo nie chce im sie ich wykonywac

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines