Kapitan Fap 58 Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 Jestem na tak. Zrobienie misji powinno mieć jakiś cel główny a propozycja Landrynka jest jak najbardziej adekwatna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MajuN 682 Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 Ponawiam swoja propozycje zwiazana z otrzymywaniem dodatkowego expa za zaliczenie wszystkich misji Osiagniecia - 50000 Zdobycze - 75000 Nocne 100000 Bedzie to nagroda za wytrwalosc a tak misje czesto leza odlogiem u wielu graczy bo nie chce im sie ich wykonywac Propozycja została przyjęta, aczkolwiek zostały zmienione nagrody expowe do x10 większego niż był obecnie. Osięgnięcia - 27000 Nocne -30000 Zdobycze -25000 Dla tych którzy wykonali już misje, odblokuje się to przy następnym resecie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nukkuA 47 Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Proponuję, żeby resety poziomów robić wtedy, kiedy ktoś wbije 251 lvl. Dla tego, który zrobi to jako pierwszy, można by było dać jakąś nagrodę, ale lepszą niż w przypadku osiągnięcia TOP3, np. premium na miesiąc. Inaczej CoD251 nie ma sensu, skoro i tak nikt nie wbije tego poziomu. PS. Można również zrobić tak, jak w przypadku konkursu TOP3, czyli trzy pierwsze osoby, które wbija 251 lvl dostają nagrodę. Reset w tej sytuacji następowałby po wbiciu max. poziomu przez trzeciego gracza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapitan Fap 58 Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 @nukkuA Moim zdaniem te resety są po to aby było dużo więcej nowych graczy, których nie zniechęci to że większość ma wysokie lewele. Wcześniej było w ten sposób robione i czasem naprawdę trudno było cokolwiek zabić. Teraz każdy ma większą możliwość na przyjemną rozgrywkę. Takie moje zdanie, można pomyśleć nad przedłużeniem edycji. Tutaj już opinię zostawiam opiekunowi ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nukkuA 47 Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 @nukkuA Moim zdaniem te resety są po to aby było dużo więcej nowych graczy, których nie zniechęci to że większość ma wysokie lewele. Wcześniej było w ten sposób robione i czasem naprawdę trudno było cokolwiek zabić. Teraz każdy ma większą możliwość na przyjemną rozgrywkę. Takie moje zdanie, można pomyśleć nad przedłużeniem edycji. Tutaj już opinię zostawiam opiekunowi ^^ No właśnie, chodzi o to, żeby przedłużyć edycję. Po to jest ten max. level, by go osiągnąć, a w takim krótkim czasie trudno jest to zrobić. Co do nowych graczy, każdy kiedyś zaczynał (nawet Majun ) i każdemu było trudno. Taki urok CoD'a. Jeżeli chcielibyśmy dogodzić wszystkim, to musielibyśmy chyba zamknąć serwer. Taka jest moja opinia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MajuN 682 Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Powiem tak, wcześniej były resety dopiero po wbiciu 250lvl i frekwencja graczy na serwerze nie była kolorowa Teraz gdy reset jest co miesiąc na serwerze można zobaczyć pokaźną ilość osób i w większości po południu jak i wieczorem jest on pełny. Jak na chwilę obecną zostajemy przy resecie co miesięcznym. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinatobe 98 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 Zgadzam się z MajuN'em po resecie w tym miesiącu kiedy bym się nie pojawił server był pełen i to w 70/80% z nowych graczy przykładem jest sam gracz PioruN, który po 3 dniach bez vipa/premki(niektórzy myślą, że to gra) wbił 80/90lvl na krwiopijcy. Podsumowując lvl da się z łatwością wbić tylko trzeba chcieć 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DragelPL 0 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 (edytowane) witam z uwagi na fakt ze po wyslaniu do kogos propozycji o wymiane preku jest ona bardzo czesto niezaowazana w oknie czastu wnosze propozycje o zmiane koloru czciaki owej informacji (z propozycja wymiany perku) Edytowane 6 Kwietnia 2016 przez DragelPL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magic Devil1 4 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Wydaje mi się że nie ma takiej potrzeby ponieważ jeżeli ktoś chce się wymienić to zawsze zauważy . Kolor chyba można zmienić na jakiś bardziej widoczny np. czerwony bądź jakiś pomarańcz . Nie wiem czy taki drobiazg będzie zmieniany . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
L@NdryN3K 28 Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 (edytowane) Mysle ze nadszedl czas aby zrobic porzadek z misjamiPrzede wszystkim trzeba zlikwidowac misje nocne i zastapic je klanowymi dostepnymi tylko dla graczy znajdujacych sie w klanachDruga sprawa jest poprawa zdublowanych misj jak np. z asystamiSa trzy misje tego typu Tak samo hsy 3 misje tego samego typu Edytowane 6 Maja 2016 przez L@NdryN3K Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdeK 31 Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 Mapa z czasów 1.6 cs_wiocha http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=678326646 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Khaltaz 28 Opublikowano 10 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 (edytowane) Trochę większy post (będzie dotyczył bugów jak i propozycji):1)Narzędzia Demolitions - miały zabijać na hita, póki co zadają 250 dmg + to samo z umiejętnością klasową. 2)Od dawna nie widziałem "sekretu szpiega" u nikogo (będzie ze 2 tygodnie), natomiast jest dalej perk "podręcznik szpiega", który miał być usunięty, więc prawdopodobnie sekret został usunięty zamiast niego. 3)Betonowa Głowa, a Bóg Deagla - póki co betonowa głowa dalej nie blokuje zabicia od boga deagla, a ponoć miała temu zapobiegać, więc jedynie zgłaszam. 4*)Rebeliant - jakikolwiek perk buguje granat (nie pojawia się na starcie rundy) + proponuję zmianę na +50(+int)obrażeń z HE oraz dodatkowy granat po zabiciu, ewentualnie rework klasy po resecie. 5*)Rework klas z shotgunem: a)Chorąży - zmniejszone dodatkowe obrażenia z +5 do +2/+3 b)Rusher - zmniejszone przeliczniki natychmiastowego zabicia z 1/20 i 1/10 przy full int, na 1/30 i 1/20 przy full int lub 100lvl c)Dodana dodatkowa klasa z obrzynem, wstępnie - Obrzyn + Rewolwer ; INT 0 | HP +30 | WYT +20 | KON 0 | Wbudowane wyszkolenie sanitarne (+30 HP co 5 sekund) 6*)Rework misji (podzielone na 4 Grupy): [ Na ten moment nie działa również misja na zabicie przez ścianę z AWP) a)Osiągnięcia - nagradzające twoją indywidualną rozgrywkę np. zabij 15 osób na mapie, bądź 1/2/3 na mapie itp. b)Zdobycze - np. Znajdź perk XYZ, dobij X lvl itp. c)[NOWE] Klasowe - o ile możliwe, przypisane inne do każdej klasy, jeśli nie, to te same dla wszystkich; np. Zabij 5 osób grających klasą XYZ, Zgiń od klasy XYZ; albo przy opcji przypisania każdej klasie innych np. Rebeliant - zabij 5 osób granatem. d)[Nowe] Klanowe - dostępne tylko dla osób będących w klanie np. zabij x razy osobę z twojego/innego klanu, osiągnij n-ty poziom klanu itp. 7*)Rework funkcji /help, aby podawała wszystkie dostępne komendy na serwerze (oraz ich opisy) + bindy do perku/klasy, najlepiej w formie tej samej co /regulamin, czyli odnośnik do postu na forum. * - Zmiany, które wprowadzone byłyby po resecie Edytowane 10 Maja 2016 przez Khaltaz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MajuN 682 Opublikowano 11 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2016 1)Narzędzia Demolitions - miały zabijać na hita, póki co zadają 250 dmg + to samo z umiejętnością klasową. 2)Od dawna nie widziałem "sekretu szpiega" u nikogo (będzie ze 2 tygodnie), natomiast jest dalej perk "podręcznik szpiega", który miał być usunięty, więc prawdopodobnie sekret został usunięty zamiast niego. Gotowe. 3)Betonowa Głowa, a Bóg Deagla - póki co betonowa głowa dalej nie blokuje zabicia od boga deagla, a ponoć miała temu zapobiegać, więc jedynie zgłaszam. Zostanie naprawione w czasie. 6*)Rework misji (podzielone na 4 Grupy): [ Na ten moment nie działa również misja na zabicie przez ścianę z AWP) a)Osiągnięcia - nagradzające twoją indywidualną rozgrywkę np. zabij 15 osób na mapie, bądź 1/2/3 na mapie itp. b)Zdobycze - np. Znajdź perk XYZ, dobij X lvl itp. c)[NOWE] Klasowe - o ile możliwe, przypisane inne do każdej klasy, jeśli nie, to te same dla wszystkich; np. Zabij 5 osób grających klasą XYZ, Zgiń od klasy XYZ; albo przy opcji przypisania każdej klasie innych np. Rebeliant - zabij 5 osób granatem. d)[Nowe] Klanowe - dostępne tylko dla osób będących w klanie np. zabij x razy osobę z twojego/innego klanu, osiągnij n-ty poziom klanu itp. Jak na chwilę obecną wstrzymamy się z tym. Prawdopodobnie od czerwca ruszy. 7*)Rework funkcji /help, aby podawała wszystkie dostępne komendy na serwerze (oraz ich opisy) + bindy do perku/klasy, najlepiej w formie tej samej co /regulamin, czyli odnośnik do postu na forum. W takim razie wystarczy zrobić temat w odpowiednim dziale i podesłać do niego link. Ew. zajmę się tym w weekend. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Khaltaz 28 Opublikowano 31 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 Przypomnienie o zmianie wymaganego expa/lvl. + wiele osób pyta o zwiększenie/zmianę map poola. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MajuN 682 Opublikowano 5 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 Exp został zmniejszony o 50%. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Khaltaz 28 Opublikowano 5 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 (edytowane) 1) Rework Misji Występujące misje: a) Osiągnięcia b) Zdobycze c) Klanowe d) Klasowe (ale to do przedyskutowania) [mam część przygotowaną] (Zmienione podczas resetu) 2) Dodanie komendy "/playlist" - wyświetla listę piosenek użytych na zakończeniu rundy. 3) Zmiana w Komandorze broni na M4A4 + zmiana opisu. 4) Zmiana występujących map: a) Usunięcie de_dust (mapa bardzo ct sided, przy równomiernym rozłożeniu poziomu ludzi niemal zawsze kończy się wynikami w stylu 17:4, 15:6 dla ct) b) Zmiana de_inferno na de_infernew | http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=673757132 (to samo co dust, ale w mniejszym stopniu, zreworkowana jest trochę bardziej zbalansowana) [video o reworku , , ] c) Zmiana de_tuscan na nową szatę graficzną + minimapa | http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=312199550 d) Dodanie dodatkowych map: de_torntown | http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=326759860 de_crown | http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=239672577 de_aqueduct | http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=600728667 de_sparity | http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=269598277 de_santorini | Mapa z operacji Wildfire [mapy sprawdzałem pod względem dropów fps'ów] 5) Rework funkcji "/rynek" - wyłączenie możliwości ściągnięcia przedmiotu z rynku. 6) Zmiana działania opcji "Ulepsz Perk" w sklepie z losowej wartości na pewne ulepszenie o jedną wartość; zmiana kosztu na 5000$. 7) Czy perk Notatki Kapitana jest na serwerze i czy działa? 8 ) Jest 47 perków + 1 ww. Dodałbym 3 do 50 (2 jeśli Notatki są i działają). 9) Nerf Rushera z 1/20 i 1/10 > 1/30 i 1/20 Edytowane 5 Czerwca 2016 przez Khaltaz 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stejczu 51 Opublikowano 5 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 Proponuję ulepszyć delikatnie admirała ponieważ jest jedną z najmniej grywalnych klas : 1.powinien byc troche lepszy niz perk ( tejemnica admirala ) i dawac 25 hp za zabójstwo. 2.dodać można +5 dmg ale tylko i wyłacznie do famasa ponieważ tec9 na szczesliwym bylby broken (famas natomiast jest troche nieużyteczny na tanków z powodu małego magazynka) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stejczu 51 Opublikowano 5 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 proszę o taką kosmetyczną sprawę , mianowicie o dodanie w opisach do wszystkich perkow i klas ( oczywiscie tych ktore tego wymagaja ) przelicznikow do lvlu czy inteligencji np. naboje pułkownika .dużo roboty nie ma a nowym graczom napewno dałoby to pewne ułatwienie przy wyborach klas i perków . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Khaltaz 28 Opublikowano 5 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 Part 2 : 10) Nerf terrorysty, proponuję +2dmg na start i +2 op 50 lvl 11) Po zmianie obserwator miał mieć 1/1 z no-scope 12) Skórki postaci znowu się zbugowały (takie info dostałem od Landryna, nie sprawdzałem które) 13) Buty grawitacyjne nie działają, potencjalnie wywalić 14) Tajemnica generała powinna być 100dmg (+1/2 int) 15) Misja naliczająca dmg nie sprawdza obrażeń od granatów (zwłaszcza molotova) 16) Klasa z obrzynem powinna dostać lekkiego buffa np. zwiększona bazowa kondycja do 30, albo dodatkowy dmg (+2?), ewentualnie zrobić z niej pierwszą klasę z shotgunem jako tank, dać jej 40 wytrzymałości na start i zachęcać w ten sposób do zbierania obrażeń, które by leczyła wbudowanym wyszkoleniem. 17) Podepnę się pod prośbą o zmianę opisu perków/klas z przelicznikami Co do admirała, nie sądzę żeby zmiany były potrzebne, właśnie dlatego, że mając tec'a można łatwo przełączyć i dobić potencjalnego tanka. +25 naboji na zabicie to całkiem sporo, a dostajesz magazynek po killu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Khaltaz 28 Opublikowano 5 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 Part 3: 18 ) Autobalans w obecnej postaci świruje, nie dość że cały czas przerzuca (co nie powinno mieć miejsca, lepszy team powinien wygrywać, a ewentualne zmiany stron przy składach równych ilościowo powinny być inicjowane przez graczy); + czasem przerzuca osoby tworząc składy 4 na 6. Poprzedni system był dużo lepszy. 19) Podczas zmiany drużyn (chyba podczas autobalansu) tekstury modeli pozostają z poprzedniej drużyny (tak jak przy przerzuceniu do ct ma się często strój terro, nie grająć szpiegiem) 20) Usunąć wymóg składania podania na tworzenie klanu. Nie jest to nikomu potrzebne, a admini i tak nie mają bezpośrednio wpływu na zarządzanie klanem przez osobę zakładającą. + zachęcałoby to ludzi do tworzenia klanów bez potrzeby pisania podania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major|W 33 Opublikowano 1 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 Chciałbym zmienić następujące klasy: -Szpieg: Należy zmienić z 0,075dmg per lv na 0,1dmg per lv -Chorąży:Obrócenie z 1/9 na 1/15, oraz z +3dmg na +1dmg -Weteran: Dodanie mu +1dmg. Ogólnie: klasy typu broni ciężkiej nie powinny szybko biegać, powinny bronić bs'a, czy odbijać, ale nie fruwać jak komandos... Dodać 0 kondycji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Khaltaz 28 Opublikowano 1 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 Szpieg - na tak, jednak samymi pistoletami jest ciężko, więc buff się przyda Chorąży - na tak, był zbyt silny już wcześniej, ale po nagłym wzroście popularności klas z shotgunami odczuwa się to znacząco Weteran - na nie, jest wystarczająco silny jak na ten moment Co do zmiany kondycji - można pomyśleć, ale na ten moment bym nie zmieniał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abbad0n 9 Opublikowano 3 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2016 Chciałbym zmienić następujące klasy: -Szpieg: Należy zmienić z 0,075dmg per lv na 0,1dmg per lv -Chorąży:Obrócenie z 1/9 na 1/15, oraz z +3dmg na +1dmg -Weteran: Dodanie mu +1dmg. Ogólnie: klasy typu broni ciężkiej nie powinny szybko biegać, powinny bronić bs'a, czy odbijać, ale nie fruwać jak komandos... Dodać 0 kondycji. Szpieg jest dosyc mocny na wysokich lvleach, mysle ze 0.075 jest wystarczajace. Chrazy stanowczo na tak, jest zbyt mocny. Weteran jest juz wystarczajaco mocny ze swoim omijaniem wytrzymalosci, na nie. Co do kondy, klasy ciezkie na poczatku maja problem na wiekszych mapach z przebiegnieciem bsa, dodatkowo komandos sobie spokojnie dookola biega i moze je zrobic jak chce, myślę że jest spoko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MajorPoju 0 Opublikowano 7 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 Proszę o poprawienie literówki w regulaminie, pkt 5.2 [...] grze o raz używanym jerzykiem na say/tsay say@ oraz [...] Gdyż szpeci regulamin. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Khaltaz 28 Opublikowano 18 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2016 (edytowane) Proponuję zmiany expa od resetu: * zmniejszony exp za zabicia/asysty/wygraną rundę itp. * uregulowany exp w sklepie (+zmiana nazwy "Losowy exp") tzn.: 16 000$ - 1 500 exp; 10 000$ - 750 exp; 6 000$ - 300 exp (pozwoli to na dokupienie expa pod koniec mapy, gdy nie mamy 16k$, oraz zmniejszy otrzymywany exp) [wartości przykładowe, mogą ulec zmianie] * była propozycja wprowadzenia dodatkowej waluty (monet), która przypisana byłaby do osoby i przechodziła z mapy na mapę. Za jej pomocą kupowało by się expa, oraz mogłaby służyć w innych opcjach (np. utworzenie klanu - 20 monet; ulepszenie klanu - x monet (wtedy przekazywało by się monety do lidera klanu, nie punkty) itp.) [do przedyskutowania] Zmiana terrorysty (przykład): [Terrorysta] Int: -20 Hp: 20 Arm: 0 Ms: 10 | Opis: Na 100 lvl dostaje +3dmg Broń: Mac 10, Dual Berettas Podobno nowa klasa [Hunter] po otrzymaniu granatu TA dostaje zestaw granatów (z Vipa), co nadpisuje granat TA. Należy zmienić go tak jak Obrońcę (granaty z Vipa nie są otrzymywane na tej klasie). Można ewentualnie dodać mu smoka do granatu TA, jako bazowa broń dla klasy. Dodanie funkcji "rtv". Czasem dużo ludzi będących w danym momencie na serwerze nie lubi tej samej mapy, albo przy mniejszej ilości osób chcą zagrać mniejszą mapę. Wprowadziłbym jednak ograniczenia tzn.: * można użyć rtv tylko, gdy jest poniżej 15 osób na serwerze * po użyciu najpierw byłoby głosowanie, czy zmienić mapę (dwie opcje: tak/nie) * gdy pierwsze głosowanie zostanie zaakceptowane następuje 30s/1min przerwy, w ciągu której ludzie wpisują nazwę mapy na chacie, a następnie 5 pierwszych/najpopularniejszych mam zostanie dodanych do głosowania * po 30s/1min nastąpi głosowanie na jedną z 5 zaproponowanych wcześniej map (jeśli nie było 5 propozycji, pozostałe zostałyby wybrane losowo albo byłyby to mapy następujące po aktualnej) Ostanio dodane mapy (jak cs_italy, de_dust2_2006 itp.) nie są dodane do wyboru zmiany mapy przez admina (przy użyciu komendy /admin). Należy też usunąć z tej listy de_santorini, de_tuscan_csgo_fixes oraz de_eldorado. Edytowane 18 Lipca 2016 przez Khaltaz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi