Z3R0 7 Opublikowano 2 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2017 Dodanie dla hashassyna niewidoczność na radarze bo go widac wtedy i niewidka nie ma sensu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
!SN!P3R 2 Opublikowano 4 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2017 (edytowane) Klasa Premium Generał zbyt czesto sie odradza kilka razy na runde i praktycznie jest w stanie odrodzic sie w stosunku do smierci 1/1.5 to 1/3 jest oszukane. Edytowane 4 Marca 2017 przez !SN!P3R 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3R0 7 Opublikowano 20 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 (edytowane) Czy jest taka możliwość żeby zwiększyć exp na serwerze tak aby na poczatku leciał on w miare szybko żeby dla początkujących nie bylo to monotonne i żeby dalo to im motywację do gry. Przecierz jest to cod 250lvl a nie 120 (lvl przeciętny do wbicia w miesiąc czyli edycje). Chyba że można spróbować zrobić edycje 2 miesięczną lub ponad i zbalansować exp jak już wspomniałem wcześniej. Np taki siedlak siedział na serwie całymi dniami i w edycje wbil 130 lvl. Czyli wniosek jest taki że nie da się wbić 250lvla. A wiem ze da się coś z tym expem zrobić. Grałem już na wielu codach i jakoś ten lvl dało się osiągnąć nawet przy stabilnej ilości graczy. Kolejną moją propozycją jest zamienienie wytrzymałości na kevlar czyli na start w klasie masz 5kevlara(5 wytrzymałości) i jeżeli ladujesz w wytrzymke to tego keva masz coraz więcej. PS: Teraz też nie ma różnicy z tym lvlem, czy jest zmniejszony exp czy ten stary ludzie i tak teraz narzekają że się grać nie da bo ktoś ma 90lvl czy 50lvl więc to nie ma różnicy. Edytowane 20 Marca 2017 przez Z3R0 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OG_Buntaaa 41 Opublikowano 20 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 3 godziny temu, Z3R0 napisał: Czy jest taka możliwość żeby zwiększyć exp na serwerze tak aby na poczatku leciał on w miare szybko żeby dla początkujących nie bylo to monotonne i żeby dalo to im motywację do gry. Przecierz jest to cod 250lvl a nie 120 (lvl przeciętny do wbicia w miesiąc czyli edycje). Chyba że można spróbować zrobić edycje 2 miesięczną lub ponad i zbalansować exp jak już wspomniałem wcześniej. Np taki siedlak siedział na serwie całymi dniami i w edycje wbil 130 lvl. Czyli wniosek jest taki że nie da się wbić 250lvla. A wiem ze da się coś z tym expem zrobić. Grałem już na wielu codach i jakoś ten lvl dało się osiągnąć nawet przy stabilnej ilości graczy. Kolejną moją propozycją jest zamienienie wytrzymałości na kevlar czyli na start w klasie masz 5kevlara(5 wytrzymałości) i jeżeli ladujesz w wytrzymke to tego keva masz coraz więcej. PS: Teraz też nie ma różnicy z tym lvlem, czy jest zmniejszony exp czy ten stary ludzie i tak teraz narzekają że się grać nie da bo ktoś ma 90lvl czy 50lvl więc to nie ma różnicy. Masz racje, robiac mega fragi jest trudno wbic przynajmniej ten 100lvl. Gram codziennie i na swoim elitarnym mam 98lvl co juz mi sie nudzi wiec wbijam lvl na innej klasie. Wbilem na niej 28lbl do tej pory przez 2 tygodnie moze. Wczesniej wbicie 30lvla to byla kwestia 2godzin moze. Mysle ze przynajmniej ten stary exp moglby wrocic albo troche podkrecic exp ktory jest teraz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Khaltaz 28 Opublikowano 20 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 Co do expa, można zwiększyć czas trwania edycji do tych 2-óch miesięcy, ale przyspieszenie expa do poprzedniego spowoduje, że znowu w 2 dni wbijać się będzie 80 lvl, jeśli jesteś dobrym graczem. Z miesięcznym resetem fajne jest to, że tak jak wyżej 19 minut temu, SoniC napisał: Gram codziennie i na swoim elitarnym mam 98lvl co juz mi sie nudzi wiec wbijam lvl na innej klasie. możesz co miesiąc bez żadnych przeszkód zmienić klasę, bo jakaś ci się znudziła. Pytanie dla mnie brzmi: Czy naprawdę możliwość wbicia 250 lvl poprawi w jakikolwiek sposób z przyjemności grania? Bo dla mnie przynajmniej ciekawe jest to, że musisz podejmować decyzję w jaki sposób rozdajesz pkt w zależności od klas, które grają w danym momencie, a nie sytuacja w której mam max wszystkiego i taka decyzja nie istnieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3R0 7 Opublikowano 20 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 Ten exp nie musi być powrócony do starego bo wtedy 250 wbijales w 2 tyg ale stary i x2 mniejszy mógłby być. Co do sonica to go rozumiem bo monotonne chodzenie i zabijanie się nudzi a lvl masz 1 na 2 mapy niecałe. Jeszcze z tego co zauważyłem to dużo osób co 2 mapy zmienia klasę z maina na inną a powód już wiesz jaki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OG_Buntaaa 41 Opublikowano 20 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 2 godziny temu, Z3R0 napisał: Ten exp nie musi być powrócony do starego bo wtedy 250 wbijales w 2 tyg ale stary i x2 mniejszy mógłby być. Co do sonica to go rozumiem bo monotonne chodzenie i zabijanie się nudzi a lvl masz 1 na 2 mapy niecałe. Jeszcze z tego co zauważyłem to dużo osób co 2 mapy zmienia klasę z maina na inną a powód już wiesz jaki No wlasnie ja tak robie, na 1 klasie mam wysoki a na drugiej mniejszy żeby jakos nowi gracze mogli mi dotrzymywać kroku. Ale i tak, albo lekko boost expa albo reset co drugi miesiąc. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Khaltaz 28 Opublikowano 21 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 (edytowane) Oprócz przedłużenia można też dostosować otrzymywanie expa tzn. jeśli ja mając 50lvl zadaję obrażenia do lvl 10, to on otrzymuje expa (50lvl/10lvl)*2exp za każde 5pkt obrażeń (co by dawało 200 expa za 100 dmg otrzymanego, liczby są losowo zrobione, nie znam dokładnie algorytmu na otrzymywanie expa za zadany/otrzymany dmg). Dałoby to możliwość osobą z niższym lvlem (zaczynającym później), szybsze nadrobienie straty. Na serwerze na pewno jest exp za zadane obrażenia oraz za śmierć, ale nie znam wartości. @Edit: byłoby też miło, gdyby ktoś odpowiedzialny wypowiedział się na temat map, gdyż czekam na odp. już ponad 10 dni, a jednym z powodów niechęci części osób do grania jest stale powtarzające się mapy, gdzie codziennie jest parę sytuacji dd2>dd2_2006>mirage>dd2, co jest kompletnie odrzucające. Drugi pomysł nad którym również myślałem, to żeby raz do roku (albo co pół, jeśli znajdzie się czas) odświeżyć serwer od zera tzn. wszelki balans klas, rozdawania punktów, zdolności i perków zrobić od nowa, żeby nie było stagnacji. Póki co jest to taki luźny pomysł. Edytowane 21 Marca 2017 przez Khaltaz 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinatobe 98 Opublikowano 21 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 Dnia 20.03.2017 o 15:36, Z3R0 napisał: Czy jest taka możliwość żeby zwiększyć exp na serwerze tak aby na poczatku leciał on w miare szybko żeby dla początkujących nie bylo to monotonne i żeby dalo to im motywację do gry. Przecierz jest to cod 250lvl a nie 120 (lvl przeciętny do wbicia w miesiąc czyli edycje). Chyba że można spróbować zrobić edycje 2 miesięczną lub ponad i zbalansować exp jak już wspomniałem wcześniej. Np taki siedlak siedział na serwie całymi dniami i w edycje wbil 130 lvl. Czyli wniosek jest taki że nie da się wbić 250lvla. A wiem ze da się coś z tym expem zrobić. Grałem już na wielu codach i jakoś ten lvl dało się osiągnąć nawet przy stabilnej ilości graczy. Kolejną moją propozycją jest zamienienie wytrzymałości na kevlar czyli na start w klasie masz 5kevlara(5 wytrzymałości) i jeżeli ladujesz w wytrzymke to tego keva masz coraz więcej. PS: Teraz też nie ma różnicy z tym lvlem, czy jest zmniejszony exp czy ten stary ludzie i tak teraz narzekają że się grać nie da bo ktoś ma 90lvl czy 50lvl więc to nie ma różnicy. Nie wiem czy wiesz, ale to głównie przez "płacz" graczy z serwer'a zmieniliśmy exp'a, bo jedyne co miałem z Majunem w wiadomościach to nie bugi czy inne problemy, a ludzie którzy mają 150lvl i się na nich grać nie da. Pomyśl o tym w ten sposób, że wchodzi sobie "Michał" ma 14 lat i chciałby pograć na codzie, gdy widzi że 250 lvl saper/podporucznik wjeżdża mu w ryj z prędkością strusia pędziwiatra, i ten nawet nie zdąży strzału oddać. Tak super pomysł podkreślając to, że są ludzie którzy mają gdzieś czy grają low levele czy 100+ gra zawsze na mainie, i po mimo tego że już ciężko zabić 50/60+ to co dopiero 120+ na low lvl. 15 godzin temu, Khaltaz napisał: Oprócz przedłużenia można też dostosować otrzymywanie expa tzn. jeśli ja mając 50lvl zadaję obrażenia do lvl 10, to on otrzymuje expa (50lvl/10lvl)*2exp za każde 5pkt obrażeń (co by dawało 200 expa za 100 dmg otrzymanego, liczby są losowo zrobione, nie znam dokładnie algorytmu na otrzymywanie expa za zadany/otrzymany dmg). Dałoby to możliwość osobą z niższym lvlem (zaczynającym później), szybsze nadrobienie straty. Na serwerze na pewno jest exp za zadane obrażenia oraz za śmierć, ale nie znam wartości. @Edit: byłoby też miło, gdyby ktoś odpowiedzialny wypowiedział się na temat map, gdyż czekam na odp. już ponad 10 dni, a jednym z powodów niechęci części osób do grania jest stale powtarzające się mapy, gdzie codziennie jest parę sytuacji dd2>dd2_2006>mirage>dd2, co jest kompletnie odrzucające. Drugi pomysł nad którym również myślałem, to żeby raz do roku (albo co pół, jeśli znajdzie się czas) odświeżyć serwer od zera tzn. wszelki balans klas, rozdawania punktów, zdolności i perków zrobić od nowa, żeby nie było stagnacji. Póki co jest to taki luźny pomysł. "Oprócz przedłużenia można też dostosować otrzymywanie expa tzn. jeśli ja mając 50lvl zadaję obrażenia do lvl 10, to on otrzymuje expa (50lvl/10lvl)*2exp za każde 5pkt obrażeń (co by dawało 200 expa za 100 dmg otrzymanego, liczby są losowo zrobione, nie znam dokładnie algorytmu na otrzymywanie expa za zadany/otrzymany dmg). Dałoby to możliwość osobą z niższym lvlem (zaczynającym później), szybsze nadrobienie straty. Na serwerze na pewno jest exp za zadane obrażenia oraz za śmierć, ale nie znam wartości."Powiem tak ten pomysł jest sensowny, ale no właśnie czy da się to zrobić jak dobrze wiemy pluginów etc. do Globala jest praktycznie zero co uniemożliwia w jakikolwiek sposób "podkręcania" rozgrywki. Zaś jeżeli dałoby się coś takiego zrobić myślę, że bardzo pozytywnie by to wpłynęło na rozgrywkę. Oczywiście pomysł z odświeżaniem serwer'a jak najbardziej, na + ale xd nie ja ani Majun posiadam prawa do edycji serwer'a tylko założyciel więc, jeżeli jakoś dałoby się go namówić, aby przesiedział z nami parę godzin by pozmieniać różne rzeczy i przy okazji to testować, to myślę że coś takiego dałoby radę ogarnąć. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Samobójca 115 Opublikowano 24 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2017 Dnia 20.03.2017 o 19:43, Khaltaz napisał: Co do expa, można zwiększyć czas trwania edycji do tych 2-óch miesięcy, ale przyspieszenie expa do poprzedniego spowoduje, że znowu w 2 dni wbijać się będzie 80 lvl, jeśli jesteś dobrym graczem. Jestem świeżym graczem na COD, ale w sumie pomysł na zwiększenie edycji do 2'miesięcy wydaje mi się być sensowny Zarzucę tu pomysłem, który kiedyś podchwyciłem na jednym z Call of Duty modzie, mianowicie na start mapy odbywało się głosowanie jakie lvle gramy: a)1-50lvl b)51-100lvl c)101-200lvl d)201-350lvl Głosowanie było włączone tylko w godzinach 8-18, później każdy grał co chciał. Dodatkowo kiedy np. głosowanie B wygrało, można było grać mniejszymi poziomami, ale o większych nie było już mowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinatobe 98 Opublikowano 24 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2017 8 godzin temu, Samobójca napisał: Jestem świeżym graczem na COD, ale w sumie pomysł na zwiększenie edycji do 2'miesięcy wydaje mi się być sensowny Zarzucę tu pomysłem, który kiedyś podchwyciłem na jednym z Call of Duty modzie, mianowicie na start mapy odbywało się głosowanie jakie lvle gramy: a)1-50lvl b)51-100lvl c)101-200lvl d)201-350lvl Głosowanie było włączone tylko w godzinach 8-18, później każdy grał co chciał. Dodatkowo kiedy np. głosowanie B wygrało, można było grać mniejszymi poziomami, ale o większych nie było już mowy Świetny pomysł.... Może najlepiej ustawmy, że jeżeli ktoś ma powyżej 5min przegranych na danej klasie, nie może nią grać Propozycja na wyciep, nie po to się wbija dany lvl na klasie, aby potem nie móc być w stanie nią zagrać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Khaltaz 28 Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Proponuję całkowite usunięcie, albo ograniczenie do 1-ego na mapę odradzania się (strasznie unfunowa i nadużywana zdolność), ewentualnie ograniczyć możliwość użycia do 1:20 (Bo np ktoś cię awpą przeskanował, czy coś unlucky się stało na początku rundy, a nie, że respię się komuś na plecy w sytuacji 1v1). Dodałbym funkcję /maps (odnośnik do spisu map na serwerze). Dodanie możliwości kupna molotova za 15/20 monet, raz na rundę (głownie w celu wykonania misji na dmg z molotova). Zmiana expa za misje na zależny od poziomu postaci (im wyższy poziom, tym więcej expa, np. 500*lvl, czy coś w ten deseń nie znam dokładnych liczb za misje) Dodanie klasy z mp9. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OG_Buntaaa 41 Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2017 14 godzin temu, Khaltaz napisał: Proponuję całkowite usunięcie, albo ograniczenie do 1-ego na mapę odradzania się (strasznie unfunowa i nadużywana zdolność), ewentualnie ograniczyć możliwość użycia do 1:20 (Bo np ktoś cię awpą przeskanował, czy coś unlucky się stało na początku rundy, a nie, że respię się komuś na plecy w sytuacji 1v1). Dodałbym funkcję /maps (odnośnik do spisu map na serwerze). Dodanie możliwości kupna molotova za 15/20 monet, raz na rundę (głownie w celu wykonania misji na dmg z molotova). Zmiana expa za misje na zależny od poziomu postaci (im wyższy poziom, tym więcej expa, np. 500*lvl, czy coś w ten deseń nie znam dokładnych liczb za misje) Dodanie klasy z mp9. Podobaja mi się te pomysły jest tylko problem ze nikt nie ma chyba pomysłu na klase z mp9 i tu jest problem, chyba ze rework tej wcześniejszej postaci z dmg od granata nie pamiętam jak się nazywala. :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MajuN 682 Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Dnia 4.04.2017 o 21:50, Khaltaz napisał: Proponuję całkowite usunięcie, albo ograniczenie do 1-ego na mapę odradzania się (strasznie unfunowa i nadużywana zdolność), ewentualnie ograniczyć możliwość użycia do 1:20 (Bo np ktoś cię awpą przeskanował, czy coś unlucky się stało na początku rundy, a nie, że respię się komuś na plecy w sytuacji 1v1). Dodałbym funkcję /maps (odnośnik do spisu map na serwerze). Dodanie możliwości kupna molotova za 15/20 monet, raz na rundę (głownie w celu wykonania misji na dmg z molotova). Zmiana expa za misje na zależny od poziomu postaci (im wyższy poziom, tym więcej expa, np. 500*lvl, czy coś w ten deseń nie znam dokładnych liczb za misje) Dodanie klasy z mp9. Respienie się za monety zostanie ograniczone do jednego na mapę. Komenda /maps zostanie dodana. Molotov zostanie dodany za monety. Klasa z mp3 również zostanie dodana. Co do zmiany expa za misje, trzeba to jeszcze dobrze przeanalizować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xKardzio 668 Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2017 (edytowane) Proponuje pomyśleć nad autobalansem lvli, żeby nie było tak, ze w jednej drużynie 50lv i 40lv vs 10 i 15. Dodanie paru misji do kat. osiągnięcia: Zaflashuj 10 osób z przeciwnego teamu. Zdobądź pierwsza krew 5 razy. Zabij osobę ktora plantuje/rozbraja bombe z noza. Dołącz do klanu. Ulepsz perk 5 razy. Zdobądź MVP 5 razy z rzędu. Sa to tylko propozycje. Glownie chodzi o to, aby doddac cos do osiągnięcia, bo w tym zostało mi wbić 200lv gdzie w pozostałych kategoriach mam jeszcze po stronie. Edytowane 7 Kwietnia 2017 przez xKardzio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEWENS 123 Opublikowano 4 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2017 Można by dodać zwiększony exp po 24 lub coś takiego ,albo np. jakieś eventy ,że np w jeden weekend w miesiącu exp 2x większy . 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinatobe 98 Opublikowano 4 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2017 Godzinę temu, NEWENS napisał: Można by dodać zwiększony exp po 24 lub coś takiego ,albo np. jakieś eventy ,że np w jeden weekend w miesiącu exp 2x większy . Było ludzie się expili między sobą. Pomysł z eventami całkiem w porządku pomyślimy o tym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Papiez Atleta 4 Opublikowano 18 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2017 (edytowane) chciałbym zaproponować parę misji: 1. Odródź się za monety 15 razy 2. Zabij Pulkownik[P] 5 razy i tego typu np zabij generał, kapitan x razy Oraz dodanie osiągnięć, które zapisują się na stałe - będzie można potem dane osiągnięcie dodać np przed nick albo jako powitanie na serwerze do wyboru pod komendą /osiagniecie lub /tytul oraz dostępne osiągnięcia pod komendą /osiagniecia lub /tytuly Przykład: [Świeżynka] Papiez Rakieta Cs-Classic wszedł na serwer 1. Świeżynka- Zabij 20 graczy (i kolejne odsłony z innymi tytułami za 50, 100, 300, 500, 1000, 3000, 5000 killi) 2. Władca ziemniaków- Zabij przy pomocy granatów 20 graczy (jak wyżej tylko np z dodanymi II III, IV, V itp zamiast nowych nazw i oczywiście mniejszą ilością killi) 3. Profesjonalny snajper- Zabij przy pomocy AWP (lub wszystkich snajperek) 400 graczy 4. Jumper- Zabij 150 graczy będąc w locie 5. Kochający miny- Zabij 100 graczy stawiając miny 6. Rakieciarz- Zabij 250 graczy trafiając ich rakietami 7. Natural Born Killer (tytul z CoDa)- Zdobądź odznaczenie MVP 1000 razy 8. Czas na wybuch- Podłóż konsekwentnie 150 bomb (konsekwentnie tj. podłożyć i nie dać do końca rundy rozbroić) To tylko parę a mogłoby być ich dziesiątki o ile oczywiście ten pomysł jest wg. was okej. Za osiągnięcia moglibyśmy dostawać EXP'a lub nie w zależności od waszej decyzji. Edytowane 18 Maja 2017 przez Papiez Atleta pomyliłem się z jedna misją Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 904 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Serwer został zaktualizowany Poprawiono rozdawanie statystyk Dodano nową statystykę TOP15 lvl pod komendą /codtop15 Zaktualizowano niektóre klasy Poprawiono działanie serwera Dodano lvl na start (zacznie działać za tydzień), polegający na tym, że plugin sprawdza maksymalny llv na serwerze, a następnie ustawia graczowi odpowiedni poziom Proszę zgłaszać błędy, które napotykacie na serwerze. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korcikoo 52 Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 (edytowane) Ostatnio bardzo polubiłem nasz serwer, lecz nie zawsze mogę swój wolny czas poświęcić na granie tutaj, ponieważ ilość osób grających na serwerze nie pozwala na grę. Według mnie jednym z głównych powodów są grane mapy na tym serwerze. Aktualnie grana jest mapa.... de_bazaar. Niech ktoś się zgłosi kto uwielbia grać tą mapę. W tym linku: https://classicffa.gameme.com/maps/csgo6 widzimy wszystkie grane mapy na serwerze. Są tutaj fajne mapki, które można pograć, lecz takie mapy jak de_arcade_v2 czy de_facade tyłka nie urywają. Teraz, gdy się szuka nowych serwerów to po wpisaniu swojego ulubionego moda patrzy się na mapki i gdy ktoś widzi powyższe mapy to przewija dalej. O to jest moja propozycja map pool'a dla serwera: de_mirage - de_cache - de_dust2 - de _inferno - de_train - de_nuke - de_cobblestone - de_overpass - cs_office - cs_italy - de_kabul2_csgo - de_aztec - de_assault - de_westwood EDIT: Przykład: 40 minut temu gdy pisałem ten post na mapie de_baazar były dwie osoby. Teraz, gdy jest de_mirage gra osób 14 Chyba wiecie o co mi chodzi? Edytowane 27 Sierpnia 2017 przez Korcikoo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MajuN 682 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Dnia 27.08.2017 o 20:59, Korcikoo napisał: Ostatnio bardzo polubiłem nasz serwer, lecz nie zawsze mogę swój wolny czas poświęcić na granie tutaj, ponieważ ilość osób grających na serwerze nie pozwala na grę. Według mnie jednym z głównych powodów są grane mapy na tym serwerze. Aktualnie grana jest mapa.... de_bazaar. Niech ktoś się zgłosi kto uwielbia grać tą mapę. W tym linku: https://classicffa.gameme.com/maps/csgo6 widzimy wszystkie grane mapy na serwerze. Są tutaj fajne mapki, które można pograć, lecz takie mapy jak de_arcade_v2 czy de_facade tyłka nie urywają. Teraz, gdy się szuka nowych serwerów to po wpisaniu swojego ulubionego moda patrzy się na mapki i gdy ktoś widzi powyższe mapy to przewija dalej. O to jest moja propozycja map pool'a dla serwera: de_mirage - de_cache - de_dust2 - de _inferno - de_train - de_nuke - de_cobblestone - de_overpass - cs_office - cs_italy - de_kabul2_csgo - de_aztec - de_assault - de_westwood EDIT: Przykład: 40 minut temu gdy pisałem ten post na mapie de_baazar były dwie osoby. Teraz, gdy jest de_mirage gra osób 14 Chyba wiecie o co mi chodzi? W weekend się tym zajmę jak będę miał chwilę wolnego czasu. Wrócę do podstawowego map-pool'a z urozmaiceniem o kilka dodatkowych map. Z tego co pamiętam była wtedy największa grywalność, więc mam nadzieję, że i tym razem poskutkuje to zmianą ilości osób na serwerze. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MajuN 682 Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Mapy zostały zaktualizowane i przywrócone do poprzedniej wersji z tego tematu. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
UrbaN7 39 Opublikowano 27 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2017 (edytowane) A więc tak, pograłem już trochę na serwerze porozmawiałem z ludźmi i mam kilka propozycji co do rozkręcenia serwera, kilka swoich a kilka usłyszanych od graczy. Głównym problemem na serwerze są niezbyt zbalansowane klasy oraz brak chęci rywalizacji większości graczy, szczególnie nowych. Pierwszym moim pomysłem jest zrobienie jakiegoś konkursu/eventu tutaj na forum np. konkurs na nową klasę/propozycję co można zmienić na serwerze tak aby trochę to wszystko rozruszać bo aktualnie nic się tu nie dzieje. Drugim pomysłem jest zbalansowanie co niektórych klas ale to już propozycja na dłuższą rozmowę i tutaj własnie przejdę do 3 propozycji a dokładniej o otworzeniu rekrutacji na opiekuna bo szczerze mówiąc serwer potrzebuje poprawek i jakiś konkursów/eventów które przyciągneły by nowe osoby oraz nakłoniły je do zostania na dłużej i rywalizacji o ranking, dlatego opiekun bardzo by się przydał bo ja wiem, że @-_- masz dużo serwerów na głowie i masz jeszcze życie prywatne a co za tym idzie nie zawsze masz czas żeby zająć się serwerem a jest dosyć sporo spraw które powinny zostać obgadane. I to by było na tyle z tych najważniejszych propozycji. Oczywiście jest jeszcze bardzo dużo spraw którymi należało by się zająć ale to już wszystko to tylko jakieś pomniejsze propozycje/poprawki/urozmaicenia serwera. Edytowane 27 Grudnia 2017 przez UrbaN7 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gokuś 160 Opublikowano 2 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2018 (edytowane) W dniu 27.12.2017 o 01:12, UrbaN7 napisał: A więc tak, pograłem już trochę na serwerze porozmawiałem z ludźmi i mam kilka propozycji co do rozkręcenia serwera, kilka swoich a kilka usłyszanych od graczy. Głównym problemem na serwerze są niezbyt zbalansowane klasy oraz brak chęci rywalizacji większości graczy, szczególnie nowych. Pierwszym moim pomysłem jest zrobienie jakiegoś konkursu/eventu tutaj na forum np. konkurs na nową klasę/propozycję co można zmienić na serwerze tak aby trochę to wszystko rozruszać bo aktualnie nic się tu nie dzieje. Drugim pomysłem jest zbalansowanie co niektórych klas ale to już propozycja na dłuższą rozmowę i tutaj własnie przejdę do 3 propozycji a dokładniej o otworzeniu rekrutacji na opiekuna bo szczerze mówiąc serwer potrzebuje poprawek i jakiś konkursów/eventów które przyciągneły by nowe osoby oraz nakłoniły je do zostania na dłużej i rywalizacji o ranking, dlatego opiekun bardzo by się przydał bo ja wiem, że @-_- masz dużo serwerów na głowie i masz jeszcze życie prywatne a co za tym idzie nie zawsze masz czas żeby zająć się serwerem a jest dosyć sporo spraw które powinny zostać obgadane. I to by było na tyle z tych najważniejszych propozycji. Oczywiście jest jeszcze bardzo dużo spraw którymi należało by się zająć ale to już wszystko to tylko jakieś pomniejsze propozycje/poprawki/urozmaicenia serwera. Zgadzam sie z tobą ja bym jeszcze dodał nowe mapy i RoundSoundy ponieważ prawie nie zmieniły sie od mojej ostatniej wizyty na naszym serverze a zaczynają sie robić nudne i monotonne może dodał bym także jakieś nowe perki j z 2 bądź 3 klasy z racji że usunięto hassasyna i inne klasy jak i klasy Super Premium. Tak żeby urozmaicić gre starym graczom tak ja i nowym. Edytowane 2 Stycznia 2018 przez SadCaroline Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 904 Opublikowano 4 Stycznia 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2018 Nie tworzę roundsoundow, a @Złodziej_MarzeŃ zobowiązał się do zrobieniao rs, lecz ich nie dostałem do teraz. Jeżeli nie dostanę rs'ow, to nie mam jak ich doidać. Co do map, zostaną zaktualizowane w nocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi