Skocz do zawartości

Reset 01.10.2015 - Propozycje, bugi, itd


-_-

Rekomendowane odpowiedzi

Wbiłem na serwer, jest 3 grudnia a rank został już zresetowany kilka dni wcześniej. Będzie reset ranku 4 grudnia? Bo się szykowałem mentalnie żeby być top1, a jak teraz widzę, że już tracę ponad 700 killi do top1 to :/

 

Nawet nie było chyba nigdzie info o tym resecie, więc mam nadzieje, że to może crash był jakiś :D

 

 

 

@Drako Jest to gdzieś na forum czy co? Bo nie mogę znaleźć.

 

James napisał coś takiego

 

"Dobra, to reset robimy 4.12.2015

Konkurs top 15 ogłoszę teraz i od resetu startujemy znów."

Edytowane przez LoL2014
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wbiłem na serwer, jest 3 grudnia a rank został już zresetowany kilka dni wcześniej. Będzie reset ranku 4 grudnia? Bo się szykowałem mentalnie żeby być top1, a jak teraz widzę, że już tracę ponad 700 killi do top1 to :/

 

Nawet nie było chyba nigdzie info o tym resecie, więc mam nadzieje, że to może crash był jakiś :D

Była informacja,że reset będzie 1.12.2015 więc raczej to nie jest crash.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wbiłem na serwer, jest 3 grudnia a rank został już zresetowany kilka dni wcześniej. Będzie reset ranku 4 grudnia? Bo się szykowałem mentalnie żeby być top1, a jak teraz widzę, że już tracę ponad 700 killi do top1 to :/

 

Nawet nie było chyba nigdzie info o tym resecie, więc mam nadzieje, że to może crash był jakiś :D

Tak jak napisałem tak będzie, ten reset jest nieważny, zakończyłem konkurs i wszystko.

Będzie cały reset 4 grudnia, nie wiem ile mam jeszcze pisać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wyżuceniu goscia z klanu nie zwalnia się nam slot. Wciąż jest 10/10.

A i jeszcze mam jedno pytanie co do ulepszen umiejetnosci w klanie. Mianowicie chodzi mi o to czy po osiągnieciu 10/20 w Wytrzymałosc, Kondycje oraz Inteligencje płacimy już nie 1000 monet a 2000? :D

Edytowane przez agüero
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy,możesz coś ogarnąć przy taktyku ma w umiejętnościach klasy odporność na he jednak na 5 he( np zabójcze he) 3-4 zabierają ok 200hp, przy niskim lv po prostu się ginie, no i zwykłe he zabiera po ok 50 hp, ze zwykłym he jest troszkę lepiej bo gdzieś 2 na 5 zabierają, przed resetem też zdarzało się że raniły , ale nie tak często jak teraz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy,możesz coś ogarnąć przy taktyku ma w umiejętnościach klasy odporność na he jednak na 5 he( np zabójcze he) 3-4 zabierają ok 200hp, przy niskim lv po prostu się ginie, no i zwykłe he zabiera po ok 50 hp, ze zwykłym he jest troszkę lepiej bo gdzieś 2 na 5 zabierają, przed resetem też zdarzało się że raniły , ale nie tak często jak teraz

Niestety występuje taka sytułacja.

 

Perków nigdy za wiele :D

 

Nazwa: One Punch Man

Opis: Masz 1/2-3 na natychmiastowe zabicie w głowe : )

Edytowane przez Friko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Nazwa: One Punch Man

Opis: Masz 1/2-3 na natychmiastowe zabicie w głowe : )

Jest już perk który daje nam 1/6 na ustrzelenie headshota.

 

~

 

 

Teraz jesli chodzi o mapki świąteczne. Zauwazyłem że nie praktycznie żadnego zaangażowania więc postanowiłem napisac coś.

 

 

- de_dust2_ xmas - http://cs.gamebanana.com/maps/152027

- de_dust2_2x2_xmas - http://cs.gamebanana.com/maps/162398

- de_seno_christmas - http://cs.gamebanana.com/maps/188212

- de_xmasdust - http://www.17buddies.net/17b2/View/Map/3711/de_xmasdust.html

 

 

To była moja pierwsza propozycja.

Teraz jeszcze mam 2 pytania:

 

- Co będzie z tymi rs'ami? czy robic jakas inna paczke czy jak? Bo Jamesov niby te rs'y zrobił i zostały one wgrane, aczkolwiek występuje jakis błąd bo słychac raptem tylko 2 utwory.

- A teraz jesli chodzi o modele broni, bedą one zmieniane? bo jak dobrze pamietam to one już są od wakacji i zapewne niektórym osobą na pewno już się znudziły.

Edytowane przez agüero
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest już perk który daje nam 1/6 na ustrzelenie headshota.

 

~

 

 

Teraz jesli chodzi o mapki świąteczne. Zauwazyłem że nie praktycznie żadnego zaangażowania więc postanowiłem napisac coś.

 

 

- de_dust2_ xmas - http://cs.gamebanana.com/maps/152027

- de_dust2_2x2_xmas - http://cs.gamebanana.com/maps/162398

- de_seno_christmas - http://cs.gamebanana.com/maps/188212

- de_xmasdust - http://www.17buddies.net/17b2/View/Map/3711/de_xmasdust.html

 

 

To była moja pierwsza propozycja.

Teraz jeszcze mam 2 pytania:

 

- Co będzie z tymi rs'ami? czy robic jakas inna paczke czy jak? Bo Jamesov niby te rs'y zrobił i zostały one wgrane, aczkolwiek występuje jakis błąd bo słychac raptem tylko 2 utwory.

- A teraz jesli chodzi o modele broni, bedą one zmieniane? bo jak dobrze pamietam to one już są od wakacji i zapewne niektórym osobą na pewno już się znudziły.

Mapki zostaną wgrane w tym tygodniu.

Rs'y możesz zrobić. :)

A co do modeli to będą zmieniane, ale za jakiś czas z tydzień może dwa. Jakaś paczuszka mile widziana. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest już perk który daje nam 1/6 na ustrzelenie headshota.

 

~

 

 

Teraz jesli chodzi o mapki świąteczne. Zauwazyłem że nie praktycznie żadnego zaangażowania więc postanowiłem napisac coś.

 

 

- de_dust2_ xmas - http://cs.gamebanana.com/maps/152027

- de_dust2_2x2_xmas - http://cs.gamebanana.com/maps/162398

- de_seno_christmas - http://cs.gamebanana.com/maps/188212

- de_xmasdust - http://www.17buddies.net/17b2/View/Map/3711/de_xmasdust.html

 

 

To była moja pierwsza propozycja.

Teraz jeszcze mam 2 pytania:

 

- Co będzie z tymi rs'ami? czy robic jakas inna paczke czy jak? Bo Jamesov niby te rs'y zrobił i zostały one wgrane, aczkolwiek występuje jakis błąd bo słychac raptem tylko 2 utwory.

- A teraz jesli chodzi o modele broni, bedą one zmieniane? bo jak dobrze pamietam to one już są od wakacji i zapewne niektórym osobą na pewno już się znudziły.

 

Więc tak.

- de_dust2_ xmas - WGRANA
- de_dust2_2x2_xmas - WGRANA
 
• Co do rs'ów to czekam na paczke, lub chociaż a nutki od was.
• Modele @UP.
Edytowane przez James0v.
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Propozycje klas:

 

Wieprz

Bronie: AK47, deagle, he

Opis: Po użyciu posiada Betonowe Ciało na 10 sekund (można użyć raz na runde)

 

Twardziel

Bronie: Aug, deagle, He, FB

Opis: Nie otrzymuje obrazen w głowe.

 

Kameleon

Bronie: AK47, famas, usp/glock

Opis: Posiada kamuflaż (90/255)

 

Obrońca

Bronie: M249, deagle

Opis: Odbija 3 pociski na runde, +5dmg z krowy.

 

Śmieciarz

Bronie: Mp5, deagle

Opis: Posiada 3 HE (Zwiększone obrażenia od inteligencji) / Co 15 sekund dostaje HE (Zwiększone obrażenia od inteligencji)

 

Rusher

Bronie: M3, deagle

Opis: Posiada 1/5 z M3

 

Legolas

Bronie: Scout, mp5

Opis: Widzi niewidzialnych, 1/3 ze scouta ( to 1/3 moznaby w sumie odpuscić, do dyskusji)

 

Szaleniec

Bronie: Mp5, deagle

Opis: Posiada bezlik ammo.

 

Wampir

Bronie: M4A1, deagle

Opis: Odzyskuje losowo 5-20% zadanych obrażeń

 

Propozycje perków

 

Lustrzany byt

Opis: Ładujesz za pomocą flasha (max 3 pociski). Po naładowaniu odbijasz obrażenia, które powinienes otrzymać ( otrzymuje je przeciwnik).

 

Plecak sapera

Otrzymujesz HE, gdy zginiesz wytwarzasz wokół siebie niewielki wybuch, który zadaje 100 (+int) obrażeń. (Wiem że jest autodestrukcja, ale tutaj działa to odrobine inaczej)

 

Proponuje usunąć jeden z perków dajacych dmg do broni. Chodzi mi tutaj głównie o : Złote naboje, Prawą reke rambo, Platynowe naboje.Każdy z nich dodaje nam srednio prawie taką samą  ilosć obrażeń do broni. Moja propozycja to usunac Złote naboje lub PRR, oba moga dawac tyle samo, a max roznica miedzy dodatkowymi obrazeniami to 10.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Propozycje klas:

 

Wieprz

Bronie: AK47, deagle, he

Opis: Po użyciu posiada Betonowe Ciało na 10 sekund (można użyć raz na runde)

 

Twardziel

Bronie: Aug, deagle, He, FB

Opis: Nie otrzymuje obrazen w głowe.

 

Kameleon

Bronie: AK47, famas, usp/glock

Opis: Posiada kamuflaż (90/255)

 

Obrońca

Bronie: M249, deagle

Opis: Odbija 3 pociski na runde, +5dmg z krowy.

 

Śmieciarz

Bronie: Mp5, deagle

Opis: Posiada 3 HE (Zwiększone obrażenia od inteligencji) / Co 15 sekund dostaje HE (Zwiększone obrażenia od inteligencji)

 

Rusher

Bronie: M3, deagle

Opis: Posiada 1/5 z M3

 

Legolas

Bronie: Scout, mp5

Opis: Widzi niewidzialnych, 1/3 ze scouta ( to 1/3 moznaby w sumie odpuscić, do dyskusji)

 

Szaleniec

Bronie: Mp5, deagle

Opis: Posiada bezlik ammo.

 

Wampir

Bronie: M4A1, deagle

Opis: Odzyskuje losowo 5-20% zadanych obrażeń

 

Propozycje perków

 

Lustrzany byt

Opis: Ładujesz za pomocą flasha (max 3 pociski). Po naładowaniu odbijasz obrażenia, które powinienes otrzymać ( otrzymuje je przeciwnik).

 

Plecak sapera

Otrzymujesz HE, gdy zginiesz wytwarzasz wokół siebie niewielki wybuch, który zadaje 100 (+int) obrażeń. (Wiem że jest autodestrukcja, ale tutaj działa to odrobine inaczej)

Wieprz - za mocny 

Twardziel - fajna klasa

Kameleon - ciekawa klasa ale raczej nikt nie będzie nią grał :c

Obrońca - bez odbijania pocisków fajna (Żadna klasa nie ma krowa :D), z odbijaniem pocisków za mocna zastanów się.

Śmieciarz - z 1/2 HE na start fajna

Rusher - bardzo fajna klasa 

Legolas - raczej 1/3 ze scouta się nie przyjmie ale bez tego bardzo fajna (żadna klasa nie ma krowy :D)

Szaleniec - może być

Wampir - jest już ale ten jest ciekawszy :)

 

Co do perków nie wiem czy ten pierwszy jest "możliwy" do zrobienia, a ten drugi bardzo fajny : )

 

Za każdym razem gdy mapa zostaje zmieniona na dd2_xmas server sie crashuje :/

jasio pisał o bugu to ja też napisze. Tropiciel ma 1/2 na natychmiastowe zabicie z HE niestety na 10HE żaden nie "zabił natychmiastowo"

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, wczoraj i jeszcze kilka dni temu zauważyłem bug'a na serwerze. Jest nim perk Buty Szturmowego (ciche kroki) a dokładnie połączenie tego perku z klasą Taktyk Wojenny (posiada on ciche kroki). Po zdobyciu tego itemu tą klasą i następnie po sprzedaży bądź jego wyrzuceniu cichego chodu już ta klasa nie posiada. W takim wypadku trzeba na nowo się połączyć z serwerem żeby ciche kroki wróciły. Myślę, że najlepszą opcją będzie zablokowanie tego perku do zdobycia dla Taktyka.


P.s. Nie jestem pewny, ale chyba klasa Defuser też ma ciche kroki ale nie wiem czy się to samo dzieje. Jeśli ktoś gra tą klasą niech napisze czy jest tak samo jak w przypadku Taktyka.


 


Dziękuję i pozdrawiam


                   Bl3nd  x_O


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Witam, wczoraj i jeszcze kilka dni temu zauważyłem bug'a na serwerze. Jest nim perk Buty Szturmowego (ciche kroki) a dokładnie połączenie tego perku z klasą Taktyk Wojenny (posiada on ciche kroki). Po zdobyciu tego itemu tą klasą i następnie po sprzedaży bądź jego wyrzuceniu cichego chodu już ta klasa nie posiada. W takim wypadku trzeba na nowo się połączyć z serwerem żeby ciche kroki wróciły. Myślę, że najlepszą opcją będzie zablokowanie tego perku do zdobycia dla Taktyka.

P.s. Nie jestem pewny, ale chyba klasa Defuser też ma ciche kroki ale nie wiem czy się to samo dzieje. Jeśli ktoś gra tą klasą niech napisze czy jest tak samo jak w przypadku Taktyka.

 

Dziękuję i pozdrawiam

                   Bl3nd  x_O

 

 

Blokada założona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy, amadeusz nie zadużo ma dmg? przy 150 lv zabiera 220 hp 3-4 pociskami, przy 200lv bedzei nie do zabicia, a osoby zaczynajace grac będą bez jakich kolwiek szans będą ginęły od 2 pocisków do 50 lv,  kiedyś był tu amadeusz z dmg +10%, ale został usunięty bo był za mocny, ta tylko pytanie, a za razem propozycja żeby zmniejszyć do np 5%

 

nom i druga spr mapa de_aztec bardzo często zawiesza serw

Edytowane przez jasio Boyka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy, amadeusz nie zadużo ma dmg? przy 150 lv zabiera 220 hp 3-4 pociskami, przy 200lv bedzei nie do zabicia, a osoby zaczynajace grac będą bez jakich kolwiek szans będą ginęły od 2 pocisków do 50 lv,  kiedyś był tu amadeusz z dmg +10%, ale został usunięty bo był za mocny, ta tylko pytanie, a za razem propozycja żeby zmniejszyć do np 5%

 

nom i druga spr mapa de_aztec bardzo często zawiesza serw

Każda klasa jak ma 200lv będzie nie do pokonania przez nowych graczy. Amadeusz to premka więc powinna być silniejsza od zwykłych klas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy, amadeusz nie zadużo ma dmg? przy 150 lv zabiera 220 hp 3-4 pociskami, przy 200lv bedzei nie do zabicia, a osoby zaczynajace grac będą bez jakich kolwiek szans będą ginęły od 2 pocisków do 50 lv,  kiedyś był tu amadeusz z dmg +10%, ale został usunięty bo był za mocny, ta tylko pytanie, a za razem propozycja żeby zmniejszyć do np 5%

 

nom i druga spr mapa de_aztec bardzo często zawiesza serw

Zmniejszyliśmy z przelicznika 0.2 o 0.05. Myślę, że powinno być dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, grając dzisiaj zauważyłem, że klasa kapitan jest za mocna iż dodanie tej niewidzialnosci podczas kucania jest strasznie mało widzoczny , można to porównać z klasą cichy. Może i propozycja jest dobra ale proponuję dodać mu troszkę tej widzialnosci lub zrobić to jak na innym np zamiast tego 1.2/3 z he czy tym podobne. Nwm w dobrym dziale to napisałem jeżeli nie to z góry przepraszam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, grając dzisiaj zauważyłem, że klasa kapitan jest za mocna iż dodanie tej niewidzialnosci podczas kucania jest strasznie mało widzoczny , można to porównać z klasą cichy. Może i propozycja jest dobra ale proponuję dodać mu troszkę tej widzialnosci lub zrobić to jak na innym np zamiast tego 1.2/3 z he czy tym podobne. Nwm w dobrym dziale to napisałem jeżeli nie to z góry przepraszam.

Kapitan został edytowany wczoraj w dniach porannych. Proszę trochę patrzeć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności