ziomm 164 Opublikowano 16 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 Witam, nie miałem pojęcia gdzie opisać problem związany z telefonem komórkowym, więc napisałem to tutaj. (mam nadzieję, że nikt nie mnie zbije ;x). A zatem chciałem sobie zrotować telefon (z androidem), jako iż jestem "zielony" w tym poszukałem poradników w google. Wszystko robię identycznie jak na poradniku tylko, że jak to zwykle bywa nie udaje się ;x. Rootować próbuję przez program: Kingo ROOT, problem polega na tym, że ten program nie wykrywa mi telefonu - sterowniki są zainstalowane, laptop normalnie mi wykrywa go tylko program za nic. Debugowanie mam włączone. Wspomniany telefon to Sony Xperia L posiadający android 4.1.2 (Jelly Bean), kabel oraz wejścia USB zmieniałem, jeszcze dzisiaj zobaczę czy na komputerze dam radę. Czekam na pomysły . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Omega* 2 077 Opublikowano 16 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 Byłeś tu? http://forum.xda-developers.com/xperia-l/development/root-xperia-l-root-t2302700 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomm 164 Opublikowano 16 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 Niestety i to nie działa po odpaleniu run.bat stopuje się na * daemon started successfully * Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...