Skocz do zawartości

Root


ziomm

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, nie miałem pojęcia gdzie opisać problem związany z telefonem komórkowym, więc napisałem to tutaj. (mam nadzieję, że nikt nie mnie zbije ;x).

A zatem chciałem sobie zrotować telefon (z androidem), jako iż jestem "zielony" w tym poszukałem poradników w google. Wszystko robię identycznie jak na poradniku tylko, że jak to zwykle bywa nie udaje się ;x. Rootować próbuję przez program: Kingo ROOT, problem polega na tym, że ten program nie wykrywa mi telefonu - sterowniki są zainstalowane, laptop normalnie mi wykrywa go tylko program za nic. Debugowanie mam włączone. 

 

Wspomniany telefon to Sony Xperia L posiadający android 4.1.2 (Jelly Bean), kabel oraz wejścia USB zmieniałem, jeszcze dzisiaj zobaczę czy na komputerze dam radę. Czekam na pomysły ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiście robiłem roota. Nie jest to takie trudne.

Problem w tym że ja mam Samsunga i nie wiem czy w sony jest tak samo, poszukam na necie i Ci napisze na pw/tutaj.

Rootowałem stary telefon (Samsung) i teraz kupiłem nowy telefon także Samsung na androidzie 4.1.2 i roota miałem od nowości. Więc i u ciebie może być root (nie wiem czy Sony daje roota fabrycznie). Sprawdz czy nie masz na telefonie aplikacji Supersu/Superuser.

Spróbuj jeszcze to:http://forum.android.com.pl/f903/root-unroot-xperia-l-c2104-c2105-328762/

Edytowane przez Fresh.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy tej czynności( nie wiem jak odmienić słowo root:D) nie wyskakują czasem błędy z wifi lub innymi aplikacjami, nie wykrywa czegoś? kiedyś ktoś mi coś o tym mówił

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie nie było żadnych problemów. Może chodziło temu komuś o inny soft, a nie roota. Gdy ma się roota można np. Przenosić/usuwać aplikacje systemowe.

Edytowane przez Fresh.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach