Skocz do zawartości

[Propozycja] Opis rangi, widok warnów, pytania


ShaD

Rekomendowane odpowiedzi

1. Podgląd ilości warnów dla opiekunów

 

Moderatorzy nie zawsze patrzą na wszystkie podania przyszłych administratorów, stąd też mogą pojawić się problemy w kwestii przyjęcia danego kandydata na to stanowisko - szczególnie jeśli posiada warna.

Chciałbym posiadać możliwość - jako opiekun serwera zobaczenia czy użytkownik, który napisał podanie posiada czyste konto na forum.

Nie mówię tutaj o dostępie moderatorów: dodawanie/odejmowanie warn'ów czy patrzenie za co je posiada. Chciałbym mieć jedynie podgląd, który znajduje się pod avatarem użytkownika.

W dziale podań opiekun serwera ma priorytet - tak zostało kiedyś ustalone, dlatego chciałbym by to nie moderatorzy zamykali tematy i dawali warna bez możliwości wypowiedzenia się opiekunowi serwera, lecz sam opiekun zamykał temat a następnie raportował użytkownika. Jeśli podanie jest oszukane czy napisała je osoba niekompetentna (żart itp.) tematy przez moderatorów mogłyby być ukrywane (przeciwko spamowi) aż do rozpatrzenia je przez opiekuna serwera.

Oczywiście są różne przypadki, na niektóre podania się przymyka oko, ze względu na małą liczbę administratorów na serwerze i wtedy daje się czas na odrobienie ewentualnego warna, gdyż jakiekolwiek osoby obecne na serwerze są potrzebne, dlatego chciałbym by o tym decydowali opiekunowie serwera - nie moderatorzy.

 

2. Opis rang które znajdują się w dziale forum: Rekrutacja

 

Możliwe, że zdarzy się użytkownik, który chciałby sprawdzić się w roli.. np UBTeam, lecz nie wie dokładnie czym się powinien zajmować. Sieci są różne, tak samo nazwy rang oraz ich role w życiu forum.

Proponuję dodać na forum spis rang oraz opis do czego służą, jakie mają obowiązki, czym się zajmują itd.

 

Pomysł ten jest oczywiście związany z propozycją Omegi, który uznał że trzeba sprawdzać znajomość regulaminu forum. Według mnie zamiast tego, lepiej poinformować ewentualnego kandydata czym dana ranga się zajmuje i co powinna robić (można to rozszerzyć o przykładowe sytuacje).

Gdzie taka informacja powinna się znajdować? Przypuszczam, że w tym samym dziale - Rekrutacja, jednakże każdy opis w oddzielnym subforum - Moderator, Redaktor, UBTeam,... :

 

[Wymagania]

[Opis rangi]

[Podania]

.

.

.

 

Sam jako początkujący moderator nie wiedziałem dokładnie co należy do moich obowiązków, stąd myślę że opis konkretnych rang, zamiast pytania się administratora/właściciela będzie lepszym pomysłem.

 

3. Pytania

 

3.1. Adminroom/Rezygnacje

 

Chciałbym się spytać dla kogo jest ten dział oraz co można w nim pisać.

Słyszałem komentarz, że jest głównie (zamiast powiedzenia: tylko) dla administratorów forum, w którym informuje się ich o rezygnacji z rangi, która zostaje zdejmowana.

Czy pisanie pod rezygnacją słów: "Szkoda, trzymaj się" jest wykroczeniem, skoro od tego jest również dział pożegnanie?

Jaki czas ma administrator na zamknięcie rezygnacji? Proszę pamiętać że opiekun serwera również może mieć coś do powiedzenia w tej rezygnacji, gdyż jest zmuszony odebrać administratorowi flagi. Po odebraniu rangi na forum, użytkownik nie ma dostępu do adminroom'u, zatem też nie widzi co mógł napisać opiekun lub po prostu jego koledzy.

 

Chciałbym by wszystko zostało oficjalnie ogłoszone i unormowane, gdyż zgadywanie ile ma się czasu na napisanie informacji czy czytanie pustych postów, które mogłyby się znaleźć w pożegnaniu jest męczące.

 

3.2. Archiwum działów serwerowych

 

Kiedy zgodnie z regulaminem opiekun może przenieść jakiś temat do archiwum?

Ja zawsze robiłem to wtedy, gdy temat ten był już nieaktualny - w przypadku odrzuconych podań: po tygodniu.

Czy tutaj również powinna być zachowana umowna zasada: minimum 2tyg? (nie ma o tym informacji w regulaminie forum).

 

3.3. Kolejność tematów w działach

 

Czy jest możliwość dodania na forum dla moderatorów danego działu (w przypadku działów serwerowych: Moderator/Opiekun) opcji, która pozwoli na uporządkowanie tematów? Chodzi mi o zachowanie estetyki i porządku, dla przykładu rozmieszczenie regulaminów serwerów w dziale: Regulamin (może zmienić ten dział na: "Regulaminy", skoro jest to dział zbiorowy?)

Oczywiście zdaję sobie sprawę, że jest możliwość uporządkowania tematów dla siebie według różnych kryteriów. Jednakże chciałbym by porządek był możliwy również przez "moderatora".

 

pre_1429908587__schemat.jpg

 

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez S}{aDoW
  • Like 14
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

1. Podgląd ilości warnów dla opiekunów

Według mnie to opiekun powinien mieć do tego dostęp, ale była już kiedyś o tym mowa i Karol się nie zgodził czyli pewnie tego nie będzie. 

 

 

2. Opis rang które znajdują się w dziale forum: Rekrutacja

Opis można dodać, to nie jest głupi pomysł, nawet ja się tym mogę zająć jeśli nikt nie chcę jestem za.

 

 

3.1. Adminroom/Rezygnacje

Według mnie to powinno być tak, że rezygnacje z adminów powinny być w subforach serwerów np. jestem adminem cod 2k1 rezygnuję to piszę w dziale "Rezygnacje/Nieobecności adminów serwera" wtedy gracze wiedzą, że nie ma admina i opiekun też co za tym idzie nie będzie skarg na forum typu "admin nie gra, olał serwer".

 

 

3.2. Archiwum działów serwerowych

Zazwyczaj każdy opiekun/moderator przenosi nieaktywne/wyjaśnione tematy do archiwum po dwóch tygodniach, można dodać taki podpunkt do regulaminu, jestem za.

 

 

3.3. Kolejność tematów w działach

Uporządkowanie regulaminów jak najbardziej za nie tylko ze strony estetycznej [żeby to ładniej wyglądało], ale zarówno ze strony praktyczniej, łatwiej będzie znaleźć odpowiedni regulamin którego szukamy jestem za. 

Propozycje fajne, jak dla mnie spoko +like. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

1. Będzie problem z samym wyświetlaniem, dlatego się nie zgodziłem, ale postaram się dowiedzieć o tym troszkę więcej.

 

2. Coś takiego można wpisać w FAQ, ale musiałbym mieć na to czas.

 

3.

  1. Nie warnuje za to, ale w dziale nieobecności i rezygnacje na pewno powinien wypowiedzieć się opiekun i ja często czekam na komentarz opiekuna zwłaszcza w dziale "Rezygnacje"
  2. Tutaj to już opiekun ustala co powinno się tam znaleźć, mówimy o archiwum danego serwera, a nie archiwum głównym.
  3. Można to ustawić po kolei tylko "odświeżeniem" tematu, ale wtedy ustawiam ten dział tylko na siebie by np: global modek bądź Administrator przypadkiem nie edytował tematu i nie odświeżył go, bo znowu się wszystko zepsuje.

 

Co do ułożenia regulaminów, to bym to zrobił tak

<REGULAMINY CS:GO>

<REGULAMIN OGÓLNY SERWERÓW CS:GO>
<REGULAMINY 1.6>

<REGULAMIN OGÓLNY SERWERÓW CS 1.6>

<REGULAMIN TS3>

<REGULAMIN FORUM>

  • Like 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opiekun to raczej osoba zaufana na forum. Może dać jej możliwości czysto moderacyjne (uprawnienia moderatora-nie opiekuna) wyłącznie w dziale jej serwera?

(- o ile taki podział na moderatora / opiekuna istnieje)

Oczywiście dawanie warn'ów byłoby dla "opiekuna" zabronione (każdy i tak ma wgląd kto/za co/komu dodał punkty) lub zablokowane.

 

= Nie wiem jak wygląda sprawa od strony technicznej, stąd taka propozycja

 

 

ja często czekam na komentarz opiekuna zwłaszcza w dziale "Rezygnacje"

- wyjaśnione.

 

2. Coś takiego można wpisać w FAQ, ale musiałbym mieć na to czas.

Jeżeli chcesz, mogę zaproponować własny tekst dotyczący: Moderatorów, Redaktorów, Administratorów (serwera)

 

 

Sama kolejność tematów przedstawiona na obrazku jest tylko przykładem o co mi faktycznie chodziło (ludzie lepiej rozumieją obrazki niż sam nudny tekst).

 

Można to ustawić po kolei tylko "odświeżeniem" tematu, ale wtedy ustawiam ten dział tylko na siebie by np: global modek bądź Administrator przypadkiem nie edytował tematu i nie odświeżył go, bo znowu się wszystko zepsuje.

Co do "odświeżania tematu" mowa tutaj o kolejności np. zamykania (ostatni nowy post), dzięki czemu znajduje się na samej górze, zgadza się?

 

Czy jest możliwość by dodać nowy filtr globalny, który będzie właśnie służył ustawieniom kolejności tematów przez moderatora danego działu oraz by był on ustawieniem standardowym dla pozostałych użytkowników?

 

pre_1429977569__ustawienia.jpg

 

@Edit

 

Wyjaśnione przez -_-

Edytowane przez S}{aDoW
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Automatycznie wygenerowana wiadomość.

Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów.

 

Twoja propozycja została przyjęta.

Dziękujemy za to, że pomagasz nam w rozwoju.

 

Pozdrawiamy

Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności