Krzysiek. 187 Opublikowano 12 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2020 (edytowane) Proponuję dodanie zabawy w której chodzi o to że każdy dostałby przedtem wylosowaną broń "każdy miałby taką samą broń" i ma w niej jeden ammo i tak jak na pojedynku "strzelisz raz, musisz przeładować" na dodatek gracz miałby 50 hp żeby rozgrywka nie trwała za długo. Proponuje żeby w tej zabawie były do trafienia tylko takie bronie: deagle , glock , usp , p250 , rewolwer R8 , obrzyn , mag-7 , ak-47 , m4a1-s , M4A4 "ewentualnie galil i famas ". Jakby ta zabawa się nazywała nie mam pojęcia ale moim zdaniem to dobry pomysł by taka zabawa została dodana. Edytowane 12 Kwietnia 2020 przez krzysiek12 8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
howlie 206 Opublikowano 12 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2020 Usunięcie broni z HeadShot Day'a takich jak - CZ75-auto, Dual Berettas oraz Rewolwer R8. Te bronie są nienawidzone przez większość graczy i wypadają najczęściej, przez co HeadShot Day nie jest az tak lubiany jak w poprzednim sezonie, gdzie tych broni nie było. Prosiłbym, aby na KillDay'u rzadziej pojawiały się bronie typu Heavy lub PM np. Co 2-3 kd lub pokolei - Rifle, PM, Heavy itd. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aassingo:) 187 Opublikowano 12 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2020 8 hours ago, krzysiek12 said: Proponuję dodanie zabawy w której chodzi o to że każdy dostałby przedtem wylosowaną broń "każdy miałby taką samą broń" i ma w niej jeden ammo i tak jak na pojedynku "strzelisz raz, musisz przeładować" na dodatek gracz miałby 50 hp żeby rozgrywka nie trwała za długo. Proponuje żeby w tej zabawie były do trafienia tylko takie bronie: deagle , glock , usp , p250 , rewolwer R8 , obrzyn , mag-7 , ak-47 , m4a1-s , M4A4 "ewentualnie galil i famas ". Jakby ta zabawa się nazywała nie mam pojęcia ale moim zdaniem to dobry pomysł by taka zabawa została dodana. Ja bym jednak tę zabawę zrobił jako taki headshot day na 1tapy (Na karabiny: m4 i ak-47, ewentualnie deagle), żeby w końcu wykazali się jacyś skillowi gracze, a nie żeby leciały ciągle jakieś randomowe shoty. Działałoby to tak jak pojedynek, tylko cały serwer by się w to bawił. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKILL_FORNEW 9 Opublikowano 13 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2020 Moje propozycje nowych zabaw: "Latające Scouty"🦅 Byłaby to zabawa wzorująca się na trybie w csie. Mianowicie każdy terrorysta otrzymuje scouta i grawitacje mniej więcej taką jak na chowanym. Po krótkim czasie na rozbiegnięcie się po mapie rozpoczęłaby się strzelanina. Można strzelać scoupy jak i noscopy. Ct nie dałoby sie zabić. Gramy do życzenia. "Ciężkie Uzbrojenie"🦍 TT ma krótki czas na rozbiegnięcie się po mapie. HP terrorystów wzrasta (lub zmniejsza się) do 300 i 100 kevlara. Następnie tt otrzymuje Negeva albo M249 (przysłowiową krowe). Tutaj zastosowałbym system ruletki czyli albo wszyscy dostają krowe albo negeva. Po upłynięciu czasu na rozbiegnięcie się znikają kosy. Zabawa ma na celu "rozróbe" stąd brak kosy aby gracze z wysoką rasą nie mogli iść na łatwiznę czając się i wskakując na plecy. Myślałem jeszcze nad tym aby gracze mieli rewolwery aby gra była szybsza i w przypadku gdyby mapa była duża a gracze daleko od siebie by była możliwość szybszego przemieszczenia. Brak sojuszy, brak możliwości zabicia ct. "VIP vs VIP"🐨 Zabawa polegająca na ochronie vipa po odpaleniu tej zabawy Terroryści dzielą się na dwa teamy Niebieskich i Czerwonych w każdym teamie jest VIP. VIP charakteryzuje się tym że ma AWP i deagla gdzie reszta ma ak-47 (Można tutaj zastosować system ruletki bądź np Czerwonym dać AK a Niebieskim M4). Cała zabawa polega na walce wcześniej wspomnianych teamów z tym że po zabiciu VIPA drużyna która go straci, traci hp, mianowicie każdemu członkowi danej drużyny zostaje 50 hp nie zależnie od tego ile miał wcześniej. Po wyeliminowaniu np czerwonych, niebiescy otrzymują respekt (ewentualnie można zrobić że drużyna wygrana ma między sobą kd i do życzenia) "BumBum Day"⚠️ Tt otrzymują czas na rozbiegnięcie się po mapie po czym jeden z nich zostaje Bombą jego zadaniem jest uderzyć kosą swojego teammate w innym przypadku po upływie 20/40 sekund Bomba ginie i losowany jest kolejny więzień który zostanie ową Bombą. Jeżeli Bomba uderzy któregoś z teammatów oni automatycznie stają się bombą a ówczesna bomba przestaje nią być i musi uciekać. Po upływie czasu tt które nie zginęło dostaje respekt. Całe tt na początku rundy otrzymuje speeda. "EgzoZoom"🐥 Tt ma krótki czas na rozbiegnięcie się po mapie po tym czasie (lub w trakcie rozbiegania się) każdy tt otrzymuje losowo wybraną broń jednak będą to bronie z zoomem czyli: AWP, Scout, AUG, SG 553. Do tego egzobuty a na całej mapie będzie rozmieszczona wielka mgła jak na chowanym. Zabawa jest prosta polega na zabijaniu się więźniów. Gramy do życzenia. "Walka o władze"🦁 Po daniu owej zabawy przez wardena cele się otwierają a wszyscy terroryści zostają zamrożeni następnie warden otrzymuje menu w którym ma listę graczy obecnie będących na serwerze wybiera sobie x* liczbę terrorystów, wybrani terroryści otrzymują kolor aqua bądź niebieski, zostają odmrożeni, wybierają broń i razem z ct mają minute na zajęcie dobrowolnej pozycji na mapie po upływie czasu tt odmraża się i rozpoczyna się strzelanina między drużyną tt składającą się tylko z więźniów a ct składającą się z więźniów i strażników nagrodą jest respekt. *Drużyny muszą posiadać tyle samo graczy (jeśli jest nie parzyście graczy drużyna ct ma 1 więcej) przykład: 2 ct 20 tt - warden ma do wyboru 9 3 ct 26 tt - warden ma do wyboru 12 1 ct 30 tt - warden ma do wyboru 15 "Wybraniec"🦩 Zabawa rozpoczynałaby się w celach od losowania, losowania kto ma być wybrańcem. Po wylosowaniu wybrańca zostaje on zamrożony w miejscu na 10 sekund owe 10 sekund to czas tt na schowanie się jak i wybrańca na wybranie broni. Wybraniec decyduje kim chcę być lojalnym więźniem czy zdrajcą, ponieważ wybraniec może użyć wybranych broni aby znaleźć i zabić terrorystów dzięki czemu po wybiciu wszystkich otrzyma życzenie, albo może być lojalny i zaatakować ct dzięki czemu on i reszta więźniów dostają respekt. Tylko wybraniec zadaje ct obrażenia, w przypadku gdy wybraniec zginie losowany jest kolejny. Po upływie przeznaczonego na zabawę czasu wybraniec ginie a ct jak i tt otrzymują respekt za przeżycie. Wybrańca może zabić tylko ct i tylko gdy on zacznie do nich strzelać. Tt nie zadają dmg ct (z wyjątkiem wybrańca). Kampić można. Ct musi siedzieć w gr z którego może podpowiadać wybrańcowi. Zabawa ta została przeze mnie chaotycznie napisana i nie jest wszystko dociągnięte jednak ja widzę w tym pomyśle potencjał😅 Nazwy zabaw są oczywiście do zmiany pisałem pierwsze co mi się skojarzyło🙃 9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Erwin Rommel4Ever 207 Opublikowano 14 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2020 (edytowane) Proponuję dodanie zabawy Mglista Noc. Cała mapa została by pokryta mgłą (taką jak podczas chowanego) a gracze mieli by do dyspozycji tylko obrzyna z koniecznością przeładowywania co strzał. Speed graczy został by ograniczony, ale grawitka zwiększona. Każdy terrorysta miałby również flesha do użycia. Gra jak zawsze do ostatniego bez sojuszy. Podłoga to lawa Wszyscy więźniowie dostali by p90, oraz dużą grawitkę. Przebywanie na ziemi dłużej niż 3 sekundy skutkowało by zabieraniem 10hp/s. Gra do ostatniego bez sojuszy Nazwy zabaw oczywiście do zmiany, to były tylko przykłady Edytowane 14 Kwietnia 2020 przez Rommelek 6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrik 250 Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Proponuję pewnie zmiany balansowe dotyczące HP i duszków. Przynajmniej dla mnie odbiera duszek zabawę z gry. Kiedyś wzięcie duszka z życzenia się zdarzało raz na jakiś czas, jak już to się o niego bito w pojedynku. Teraz dosyć często widzi się osoby biorące duszka tylko po to, żeby sobie nabijać statystyki. Moim zdaniem to marnowanie czasu wszystkim na serwerze, bo przecież 90% rund z duszkiem kończy się żałosnymi próbami prowadzenia i nożem w plecy/strzałem w głowę. Nie proponuję całkowitego usunięcia, bo jest ona od dawna i jestem w mniejszości graczy CT którym ona przeszkadza. Najważniejsze: błagam, proszę, losowy duszek nie jest fajny. Nikogo nie bawi to (no chyba, że osobę która go dostała), że nagle runda idzie do kosza BO TAK. Już nawet te duszki z życzenia są lepsze no bo ok, jakaś nagroda dla niego ale tutaj po prostu tak chciało RNG. Najlepiej po prostu usunąć taką opcję bo to jest naprawdę tragiczna mechanika przeciw której nie można nic zrobić. Następnie, coś co jest na serwerze od chyba zawsze, czyli duszek z życzenia. Z jednej strony fajny jest taki szantaż Ct że "weź no, zabawa, albo duszka biorę" ale z drugiej strony, tak jak pisałem, jest mega trudne wybronienie się przed nim. Dlatego proponuję dwie opcje. Jedna to wybór w życzeniu zamiast duszka pojedynku o niego, z wszystkimi CT. Byłby zachowany taki element negocjacji, oraz też CT mogłoby winić siebie jeżeli by przegrali. Nie wiem jak z możliwością wprowadzenia takiego czegoś, więc proponuję też opcję "X% szans na duszka". Nie jest to idealne, ale przynajmniej nie byłaby pewna runda stracona, pluswybór coś pewnego vs szansa na coś lepszego mógłby być ciekawy. Jakimś argumentem przeciw jest "Po prostu kup sobie ciężką 4Head" ale no sklepik ma też inne fajne opcje, nie chce być zmuszany do kupowania tego samego cały czas. Sprawa dotycząca HP jest dosyć prosta ale pewnie by umiliła życie osobom bez SVIPa, mianowicie znerfienie kupowania +50HP ze sklepu. Nieważne czy podniesienie ceny czy zmniejszenie ilości uzyskiwanego HP, jest to trochę przegięte w jakichś boksach czy przed zabawą (szczególnie HSDay) Aktualna edycja jest bardzo fajna (prócz tych losowych duszków, to nie jest żart to prośba o pomoc) i może to trochę czepialstwo, ale jednak ten system duchów jest już przestarzały, gracze znają mapy jak swoją kieszeń przez co jest jeszcze silniejszy. 6 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gemciuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu 1 145 Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Dziękuje za propozycje dotyczące zabaw, na pewno zostanie wybranych kilka zabaw i wprowadzonych na serwer. Na ten moment zajmuje się ważniejszymi rzeczami więc cierpliwości. Na temat propozycji patrika wypowiem się w temacie: 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skljk 763 Opublikowano 28 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2020 (edytowane) Zbugował się napis po wybraniu topki życzeń. Prawdopodobnie przez to, że wcześniej na dwójce były właśnie bunty Edytowane 28 Kwietnia 2020 przez Sklejekxgod 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skljk 763 Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2020 (edytowane) Usunąć osiągnięcie "niewidzialny" - wiadomo o co chodzi nie ma chowanego to nie da się go wbijać Edytowane 30 Kwietnia 2020 przez Sklejekxgod 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skljk 763 Opublikowano 3 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2020 (edytowane) Zwiększyć cenę speeda + grawity po CT z 2000$ do przynajmniej 3000$/3500$ bo aktualnie każdy może być wyścigówką nawet w drugiej czy przy odrobinie szczęścia w pierwszej rundzie. EDIT: post wyżej jeszcze aktualny osiągnięcie dalej jest Edytowane 3 Maja 2020 przez Sklejekxgod 7 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skljk 763 Opublikowano 3 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2020 Chodzi oczywiście o to żeby zmienić ten kolor na różowy bo z tego co pamiętam to zawsze tak było. Może to tylko estetyczna zmiana, ale jak już coś będzie zmieniane to przy okazji można to ogarnąć 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawehee99 0 Opublikowano 4 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2020 Proponuje zrobić coś w zakładce osiągnięcia. Posłudze sie podaniem gracza Jeremaya gdzie on to ładnie ujął ,,Ostatnio jednak zaciekawił mnie system osiągnięć i jaki sympatyczny to jest pomysł. Mam ochotę popatrzeć na liczby, nagrody czy też statystyki. Wydaje mi się, że system jest jeszcze do dopracowania i wiele nagród nie odpowiada wymaganiom i na odwrót'' Również jestem tego zdania, że nagrody nie sa odpowiednie co to trudu zdobycia danego osiagnięcia. Naprzykład w osiagnieciu zabójca dopiero gdy zabije 350\500 więżniów nagrody zaczynaja byc ciekawe czyli 7k respektu co i tak nie jest dużo. Dodam rózwiez, że nagrody to tylko respekt tak jak by głównym celem był tylko ten respekt. Może dobrym rozwiazeniem było by dodac inne nagrody jak i nowe osiagnięcia urozmaicic to troche a nie tylko respekt i repsekt oraz zabójstwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 4 Maja 2020 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2020 8 minut temu, pawehee99 napisał: Dodam rózwiez, że nagrody to tylko respekt tak jak by głównym celem był tylko ten respekt. Nie jest to prawdą Każde osiągnięcie ma szansę na blunt (szansa zależy od kategorii oraz od osiągnięcia w tej kategorii, im wyżej, tym większa szansa Blunt można wymienić na VIP/SVIP, więc można śmiało powiedzieć, że z osiągnięć da się zdobyć nawet VIP/SVIP. Na pewno nie wprowadzę nagród na zasadzie usług, bo to mija się z celem. Rozdawnictwo nie jest najlepszym pomysłem, bo ludzie się do niego przyzwyczajają i oczekują więcej 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skljk 763 Opublikowano 6 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2020 Propozycja eventu: Zrobić coś w stylu obecnego Hot16Challenge - wiadomo o co chodzi, myślę, że można dać około tygodnia czasu na przesłanie swoich tracków z 16 wersami, oczywiście związanymi z naszym jailbreakiem. Myślę, że byłoby to bardzo ciekawe szczególnie w czasie kwarantanny, a nawet główny opiekun chętnie wziąłby w tym udział. Pomysł podsunął kochany @SnuFFy. 8 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shino 1 881 Opublikowano 8 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2020 Myślę, że nie ma co się ograniczać do samego JB, może uda się nawet przenieść to na inne sieci serwerów. Podziałamy coś 4 2 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KOGAM 4 Opublikowano 9 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2020 Może by dodać osiągnięcie za czas gry na serwerze? Słabsi gracze którzy dużo grają na serwerze mieliby osiągnięcie które nie wymaga wysokich umiejętności. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Medve 497 Opublikowano 9 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2020 27 minut temu, KOGAM napisał: Może by dodać osiągnięcie za czas gry na serwerze? Słabsi gracze którzy dużo grają na serwerze mieliby osiągnięcie które nie wymaga wysokich umiejętności. Dla mnie bez sensu. Dodanie w tej chwili takiego osiągnięcia zadziałałoby tak, że osoby, które mają już trochę przegrane po prostu odebrałyby sobie darmowy respekt. + Tak szczerze, to żadne z osiągnięć nie wymaga jakichś umiejętności Zabijanie ludzi na zabawach, wpisywanie na czacie ruletke i wygranie zabawy takiej jak polowanie jest ciężkie? 1 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gemciuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu 1 145 Opublikowano 9 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2020 1 godzinę temu, KOGAM napisał: Może by dodać osiągnięcie za czas gry na serwerze? Słabsi gracze którzy dużo grają na serwerze mieliby osiągnięcie które nie wymaga wysokich umiejętności. Dokładnie tak jak napisał @Medve. Osiągnięcia są opcją poboczną, jest to taki boost respektu, który nie wpływa znacząco na gre. Szczerze to wbijanie kolejnych osiągnięć jest po prostu efektem ubocznym gry na serwerze. Ciężko "tryhardować" żeby je zdobyć bo ich poziom zależy tylko od gry na serwerze. No chyba, że dajesz się zabić na początku każdej rundy i nic nie robisz. Jeżeli macie pomysły na jakieś osiągnięcia zapraszam do tematu: 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawehee99 0 Opublikowano 10 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2020 Usunął bym osiągnięcie myśliwy, ponieważ jest mało użyteczne oraz można dodać wiele innych lepszych osiągnięć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Medve 497 Opublikowano 10 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2020 Nie do końca rozumiem 14 minut temu, pawehee99 napisał: ponieważ jest mało użyteczne No a przecież 18 godzin temu, Gemciu napisał: Osiągnięcia są opcją poboczną, jest to taki boost respektu, który nie wpływa znacząco na gre. Osiągnięcia są właśnie po to, żeby sobie zarobić trochę respektu w sposób inny Niż sama gra, lub dożycie do życzenia, a skoro mówisz, że można dodać lepsze, ciekawsze osiągnięcia, to je napisz, bo jeśli masz na myśli grę na serwerze, albo bunty to nie, nie są lepsze Dla mnie Myśliwy to zwykle, dobre osiągnięcie, po co usuwać osiągnięcia, które są dobre. Nie no zapomnialem, lepiej dodać wygrywanie zabaw po TT, niech terroryści się dobrze bawią na zabawach i mają za to nagrody, a CT już nie, bo po co skoro i tak mają ułatwienie teraz z tym sklepikiem. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skljk 763 Opublikowano 10 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2020 Dla mnie po stronie CT większą radość daje mi zrobienie ciekawego prowadzenia, w którym każdy będzie się dobrze bawił niż danie zabawy dla CT, w których strzela się do kaczek, więc tak można zrobić ciekawsze osiągnięcie niż wygranie polowanie bo wiem, że na serwerze są osoby, które nawet nie lubią tej zabawy, ale dają ją tylko po to żeby nabić osiągnięcie. Myślę, że czymś ciekawszym byłoby osiągnięcie "zabij z pistoletu po stornie CT" - oczywiście kille tylko w trakcie prowadzenia. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milosh 92 Opublikowano 10 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2020 Wrzucę to w temat propozycji, ponieważ nie mogę znaleźć działu od zgłaszania błędów. - Naprawa medishota, by ten na zabawach leczył, a nie zbijał do 1 hp 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milosh 92 Opublikowano 10 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2020 Propozycja Zabawy pt. "Płonący ziemniak" inaczej możemy nazwać ją też po Bożemu, czyli tak jak prawdopodobnie pierwotnie została nazwana "TNT TAG" Na początku rundy więźniowie dostają 10 sekund na rozbiegnięcie się po mapie następnie między więźniami rozlosowany zostaje "Ziemniak" czyli osoba, która [(jest podświetlona na czerwono jak prowadzący), pojawia się obok niej particle wybuchu, czegokolwiek by reszta TT mogła zorientować się w porę kto jest ziemniakiem], Ziemniak traci swoje hp w proporcjach 2hp-1 sekunda > minuta ma 60 sekund, przeciętnie gracz ma 110 HP, traci 120 hp na minutę, w ciągu minuty jest w stanie bezproblemowo przerzucić ziemniaka po wielu graczach. (wydaje mi się najrozsądniejsze), ważnym jest też by po wybraniu zabawy TT respiło się na nowo by zapobiec tzw. "kupnom" - wydanie całych swoich pieniędzy na +HP. Cel Gry - jak najszybsze pozbycie się ziemniaka z rąk, łatwo się nim sparzyć. Do zabawy możemy dołączyć wroga Ziemniaka, czyli strażaka, jest on w stanie zamrozić na trzy sekundy Ziemniaka, czym pomaga współwięźniom uciec. (Ziemniak podczas zamrożenia nie dostaje dmg, jest nieruchomy) - Strażak mógłby być losowany spośród reszty TT. 5graczy - 1strażak 10graczy - 2 strażaków V W załączniku podrzucam link do filmiku na yt, jak gra wygląda w mc. - Do zabawy można byłoby dorobić trzy osiągnięcia 1. Czas trzymania ziemniaka - x 2. Oddane ziemniaki - Masterchef 3. Ugaszone pożary - Strażak Ostatni żyjący ma życzenie. Warto również dodać coś przeciw chowającym się w jednym miejscu - gdy gracz stoi w miejscu kilka sekund dostaje tzw "slapa", fajnie byłoby też gdyby musiał poruszyć się po tym po większym obszarze a nie zrobić krok w bok, to uskuteczniłoby walkę z tzw "kamperami" 2 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrik 250 Opublikowano 11 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2020 18 godzin temu, Milosh napisał: Propozycja Zabawy pt. "Płonący ziemniak" inaczej możemy nazwać ją też po Bożemu, czyli tak jak prawdopodobnie pierwotnie została nazwana "TNT TAG" Była podobna zabawa przez chwilę, nazywała się isis czy coś w tym stylu, polegała na podrzucaniu bomby. Problem z nią polegał na tym że zwykle nie działała, a nawet jak nic się nie zepsuło to była po prostu nudna i trwała za długo. Ty proponujesz coś podobnego tylko bardziej skomplikowanego. Nie da się tego zrobić w csie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skljk 763 Opublikowano 11 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2020 Było to ISIS i nie dość, że zabawa ta bugowała się to, gdy już działała normalnie trwała ona po 15 minut. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi