Skocz do zawartości

[JB CS:GO] Propozycje Ogólne


-_-

Rekomendowane odpowiedzi

43 minuty temu, patrik napisał:

Była podobna zabawa przez chwilę, nazywała się isis czy coś w tym stylu, polegała na podrzucaniu bomby. Problem z nią polegał na tym że zwykle nie działała, a nawet jak nic się nie zepsuło to była po prostu nudna i trwała za długo. Ty proponujesz coś podobnego tylko bardziej skomplikowanego. Nie da się tego zrobić w csie

Na tym silniku da się zrobić wiele rzeczy, a dobrze wiem, że da się zrobić to o czym pisze ;> 
Zabawa bugowała się - coś było nie tak w kodzie
Trwała 15 minut? - Dołączmy CT do zabawy jako "strażaków" i bawmy się wszyscy :)

  • Uwielbiam 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodanie zabawy "Czołgi"
Każdy TT ma armate czyli AWP i może strzelać tylko no scopy
Oczywiście każdy musi imitować czołg więc można dodać obowiązującego kucaka lub spowolnienie lub brak możliwości skakania

  • Like 4
  • Uwielbiam 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, |MajK| napisał:

Dodanie zabawy "Czołgi"
Każdy TT ma armate czyli AWP i może strzelać tylko no scopy
Oczywiście każdy musi imitować czołg więc można dodać obowiązującego kucaka lub spowolnienie lub brak możliwości skakania

+1 dla Majka !
Dzisiaj zrobiliśmy taką prowizoryczną zabawę na mountaincrafcie i o dziwo wyszła pięknie.
 

  • Like 5
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję, aby po tym jak na "Wojnach Gangów" zostanie jedna drużyna (zrobić to oczywiście po to, aby zapobiec cwaniakom, którzy całą zabawe czekają aż ich drużyna zabije resztę i tylko dobija swoich sojuszników, którzy po walkach mają 10/20 hp) dodać:

  • Uleczenie całej drużyny do full hp

        Lub

  • Automatyczne odliczenie 10 sekund czasu na to, aby gracze mogli się ustawić na walkę w drużynie.
Edytowane przez Sklejekxgod
  • Like 12
  • Uwielbiam 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widziałem na innych serwerach ze w dowolne dni dajmy na to niedziela (IRL) nie ma buntow mysle wsumie mozna byloby sprobowac albo naprzyklad niedziela od godziny 15 do 18 nie mozna się buntować 

  • Like 1
  • Haha 1
  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Ksawery napisał:

widziałem na innych serwerach ze w dowolne dni dajmy na to niedziela (IRL) nie ma buntow mysle wsumie mozna byloby sprobowac albo naprzyklad niedziela od godziny 15 do 18 nie mozna się buntować 

jesli juz mowimy o "dniach bez buntów" to można by było zrobić tak że w każde Poniedziałki CT będzie aż do życzenia posiadać God-moda ale inaczej nie widzę takich pomysłów ponieważ byłoby to bez sensu

 

  • Zmieszany 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.05.2020 o 14:25, Ksawery napisał:

widziałem na innych serwerach ze w dowolne dni dajmy na to niedziela (IRL) nie ma buntow mysle wsumie mozna byloby sprobowac albo naprzyklad niedziela od godziny 15 do 18 nie mozna się buntować 

 

7 godzin temu, Rommelek napisał:

jesli juz mowimy o "dniach bez buntów" to można by było zrobić tak że w każde Poniedziałki CT będzie aż do życzenia posiadać God-moda ale inaczej nie widzę takich pomysłów ponieważ byłoby to bez sensu

Nie widzę potrzeby dodawania takiego czegoś. Nie po to CT było buffowane żeby wprowadzać jakieś dni bez buntów. CT ma na prawdę bardzo łatwo w porównaniu do tego co było jeszcze jakiś czas temu. Usunięcie topki buntów, obniżenie cen w sklepiku dla CT to są wystarczające zmiany w kierunku ograniczenia ilości buntów. Wystarczy w jakikolwiek sposób ogarniać grę i troszkę pomyśleć aby nie mieć buntów.

 

  • Like 7
  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze, zastanówmy się co ZNOWU dzieje się z JB - 8 graczy w szczytowych godzinach, serwer od czasu do czasu stoi nawet pusty o godzinach pokroju 15 - :look:

Według mnie chodzi tu o monotonność, gramy od wielu lat te same mapy, od wielu lat widzimy to samo, co edycje zmieniają się nam tylko rasy, gangi (w dodatku nie są to za duże zmiany), gdy piąty raz widzę dzisiaj którąś z minecraftowych map czuje obrzydzenie, serwer potrzebuje ogromnych zmian, potrzebuje świeżości.
Spójrzmy na to myśląc trzeźwo minęły dwa miesiące od startu edycji a serwer ma tendencję spadkową i stoi z wielką pustką zamiast graczy. 
Brakuje świeżych nowych map z nowszych roczników, czy wciąż nikt nie zauważył, że gramy te same mapy gramy co rok? 2016/2017/2018, mapy z propozycji pewnie nie zostają nawet sprawdzone. 
Rasy? - Rasy to jest jakiś żart, co edycję widać to samo, dmg z noża, speed, czy więcej hp, jest to najprostszy sposób uzupełnienia serwera o nowy system ale to już niestety według mnie jak pewnie wielu innych osób zostało wypalone, system ma ogromny potencjał, lecz powinien zostać przerobiony na nowszy, innowacyjny.

System mógłby zostać zamieniony w zupełnie niezależne drzewko umiejętności podzielone na dwie drużyny, które moglibyśmy rozwijać jak nam się podoba, dodalibyśmy tam też wiele nowych opcji powiązanych z osiągnięciami np. "Przeżyj 20rund jako CT" po odblokowaniu osiągnięcia możemy jako CT w drzewku rozwinąć sobie dodatkowe + HP dopłacając do tego blunty kolejno idąc levelami, "Przeżyj 50rund jako CT" - kolejne +HP, i tak kilka poziomów kwitując to np "Przeżyj 800rund jako CT"- na start dostajemy super ciężką kamizelkę tracąc jednak całe HP, które do tej pory ulepszyliśmy. 
TT - przykładowo "Zabij 50 więźniów" - + HP na zabawach TTvsTT,    "zabij 150 więźniów" - + HP ,   "zabij 1500 więźniów" - + HP na wszystkich zabawach etc.

Dodatkowo jak każde drzewo i to posiadałoby wiele korzeni po każdej ze stron, tutaj podam przykłady które widzę jako najrozsądniejsze
Bogacz - Od wydania 500tys $, co rundę na start dostajemy 1k$, po wydaniu 1250000$, co rundę na start dostajemy 2k$, mamy tutaj ogromną dowolność.
Buntownik(czytaj dalej), po 100 udanych buntach - możemy rozwinąć pierwszy poziom tej umiejętności przez co mamy 4% szans na dostanie zeusa na start rundy, idąc kolejno, 400 buntów 8%, etc.
Życzeniobiorca - po 100 odebranych życzeniach, możemy odblokować pierwszy poziom tej umiejętności po czym mamy procentowe szanse na odebranie freeday'a na start rundy. 

^Kilka przykładowych umiejętności z według mnie o wiele lepszego poprowadzenia systemu ras.

Kolejna sprawa wracając do map jestem zdania, że powinniśmy wprowadzić system "jeśli/if"
Jeśli jest mniej niż 12 graczy, do vote wskakują tylko mniejsze mapy, dostosowane pod mniejsze serwery, mniejszą ilość graczy.
Jeśli jest więcej niz 12 graczy, do vote wskakują średnie mapy, dostosowane pod średnie serwery
Jeśli jest więcej niż 18 graczy, do vote wskakują duże mapy, dostosowane pod granie większej ilości graczy.

I wracając znów do tego samego, za przeproszeniem wypierdolmy te wszystkie monotonne mapy, które widzimy już tyle lat pod rząd. 

System gangów, system w który jedynie pakowalibyśmy nasz zebrany respekt, tutaj nie mamy za dużo opcji do wyboru ale jak dotychczas wiadomo gangi są wymaxowane dosłownie 2/3 tyg. po starcie edycji, ewentualnie po dwóch dniach, gdy ktoś ma trochę większą kieszeń. Poprawki, które według mnie zmieniłyby sporo w grywalnosci i chęciach do serwera.
1. Gang powinien być czymś unikatowym, czymś do czego chcemy założyć  a nie czymś co każdy może mieć. 
2. Zmiana ceny założenia gangu przykładowo 10k-50k
3. Dodanie nowych umiejętności do gangu - tj. przykładowo 0/5% szansy na znalezienie zeusa w celi
4. Dodanie dla gangów czegoś charakterystycznego i unikatowego, np czapek gangowych, z których każdy gang miałby inną ( w dopuszczalnej formie nie niszczącej aż tak modeli postaci) Koszt - 150k, chcesz się wyróżniać? - Płać
5. Usunięcie wymiany bluntów na respekt, jest to według mnie wciąż absurd. 



Mówiąc dalej, nagrodzenie nie buntujących się graczy, dajmy im możliwość naprawienia błędu
-Wykupienie odrodzenia
-SVIP ma % szans na odrodzenie


Dodanie pomniejszych minigierek na czacie, które utrzymają graczy przy grze gdy zginą

-Quizy




Pisząc tą propozycję niechce nikogo oskarżać o zaniedbanie serwera, lecz tak się dzieje.
Są to tylko przykładowe zmiany, które podałem, serwer potrzebuje tych zmian. 
Jeśli serwer nie bujnie się w najbliższym czasie dużo na tym straci. 
Pozdrawiam.





 

  • Like 9
  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, SebaSayian napisał:

Propozycja dodania zwykłych piosenek podczas rozpoczęcia zabaw. 

Piosenki typu Sobel-impreza etc

Co do piosenek napewno ktoś da swoje propozycje :)

Każda zabawa ma swoją piosenkę, więc jakby nie rozumiem co to ma na celu.

Przykładowo Wojny Gangów:  przez pierwszą minutę ma lecieć Sobel - Impreza a po rozpoczęciu "Wojna" od Hemp Gru XD?

Jak dla mnie kompletny bezsens i niepotrzebne mieszanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli zakupimy ze sklepu "ciężką kamizelkę" po stronie CT to kevlar zwiększa swoją wartość ze 100 do 200 punktów, jednak jeżeli po tym fakcie użyje się komendy !ruletka i wylosuje się "kevlar z hełmem" to wartość kevlara spada do 100 punktów, a zakupiona wcześniej ciężka kamizelka traci swoje wartości i mówiąc wprost nie działa. A więc proszę o zablokowanie możliwości trafienia kevlara z ruletki po tym jak ze sklepu zakupimy już kamizelkę, ponieważ może to na prawdę rozwalić grę po CT.

Edytowane przez Sklejekxgod
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Włączyć przenikanie ct-tt na zabawach. 

Możliwość zmiany klasy na Cod-modzie. Często jakiś gracz bierze przypadkiem np. Deagla ze 100hp i nie ma praktycznie szans z graczem który ma 200hp i ak-47. 

  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naszły mnie nowe pomysły na zabawę więc napiszę, może któraś się przyjmie.

1.  Terminator : Zabawa dla więźniów. CT zajmuje GunRooma i dostaje po 300 hp. Spośród więźniów 1 na 6 TT zostaje wybrany jako Terminator (przykładowo gdy jest 18 TT to jest 3 terminatorów). Jest niezwykle szybki, zabija z kosy na hita, ale jest pod efektem narkotyków. Ma 750 hp i ma zakaz buntowania się. Atakować go mogą tylko więźniowie. Sami więźniowie natomiast mogą się chować, próbować zabić terminatorów albo się zbuntować i zakończyć rundę. Kiedy ostatni terminator zostanie zabity, więźniowie są leczeni i włącza się zwykły box do ostatniego więźnia który (nawet zbuntowany) ma życzenie. Jeśli natomiast więzień dotrwa do końca zabawy a terminatorzy będą przy życiu dostaje respekt.

2.  VIP : każdy gracz dostaje glocka i rozpoczyna się zwyczajny KillDay z tym wyjątkiem że na mapie ZAWSZE pojawi się trzech Vip-ów oznaczonych czerwonym kolorem, oraz sojusze zostaną wyłączone. Zabicie Vipa automatycznie ulepsza broń więźnia do mp5 natomiast sam Vip posiada 200 hp i ulepsza swoją broń po każdym zabiciu zgodnie z tym patternem : glock18 --- deagle --- mp5 -- ak47. Ostatni więzień/vip ma życzenie.

 

Edytowane przez Rommelek
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 29.05.2020 o 16:19, Sklejekxgod napisał:

Jeżeli zakupimy ze sklepu "ciężką kamizelkę" po stronie CT to kevlar zwiększa swoją wartość ze 100 do 200 punktów, jednak jeżeli po tym fakcie użyje się komendy !ruletka i wylosuje się "kevlar z hełmem" to wartość kevlara spada do 100 punktów, a zakupiona wcześniej ciężka kamizelka traci swoje wartości i mówiąc wprost nie działa. A więc proszę o zablokowanie możliwości trafienia kevlara z ruletki po tym jak ze sklepu zakupimy już kamizelkę, ponieważ może to na prawdę rozwalić grę po CT.

Ten błąd został naprawiony od razu po zgłoszeniu ale wolę sobie tutaj to napisać żeby nie robić mętliku.

W dniu 17.06.2020 o 11:36, CypriaN napisał:

Włączyć przenikanie ct-tt na zabawach. 

Możliwość zmiany klasy na Cod-modzie. Często jakiś gracz bierze przypadkiem np. Deagla ze 100hp i nie ma praktycznie szans z graczem który ma 200hp i ak-47. 

Nie jest to możliwe do wykonania, ten temat już był wcześniej poruszany.

W dniu 23.06.2020 o 19:56, Rommelek napisał:

Naszły mnie nowe pomysły na zabawę więc napiszę, może któraś się przyjmie.

1.  Terminator : Zabawa dla więźniów. CT zajmuje GunRooma i dostaje po 300 hp. Spośród więźniów 1 na 6 TT zostaje wybrany jako Terminator (przykładowo gdy jest 18 TT to jest 3 terminatorów). Jest niezwykle szybki, zabija z kosy na hita, ale jest pod efektem narkotyków. Ma 750 hp i ma zakaz buntowania się. Atakować go mogą tylko więźniowie. Sami więźniowie natomiast mogą się chować, próbować zabić terminatorów albo się zbuntować i zakończyć rundę. Kiedy ostatni terminator zostanie zabity, więźniowie są leczeni i włącza się zwykły box do ostatniego więźnia który (nawet zbuntowany) ma życzenie. Jeśli natomiast więzień dotrwa do końca zabawy a terminatorzy będą przy życiu dostaje respekt.

2.  VIP : każdy gracz dostaje glocka i rozpoczyna się zwyczajny KillDay z tym wyjątkiem że na mapie ZAWSZE pojawi się trzech Vip-ów oznaczonych czerwonym kolorem, oraz sojusze zostaną wyłączone. Zabicie Vipa automatycznie ulepsza broń więźnia do mp5 natomiast sam Vip posiada 200 hp i ulepsza swoją broń po każdym zabiciu zgodnie z tym patternem : glock18 --- deagle --- mp5 -- ak47. Ostatni więzień/vip ma życzenie.

 

 

W dniu 23.06.2020 o 20:01, Chris [CSC] napisał:

Witam. Mam pomysł na kilka zabaw na nowy sezon gdyż wiadomo, że na serwerze jest mało zabaw i są nudne. Oto moje pomysły:

1. GodMod (zabawa TT)
-Każdy TT otrzymuje M249 (krowa) oraz 1000HP. Celem TT jest to, że mają się zabijać. Zabawa będzie trwała jakieś 5 minut, a co minute każdy żywy gracz dostanie spowrotem 500hp (Limit HP to 1000). Na tej zabawie nie będzie możliwości posiadania noża lub pistoleta, więc można w ręce jedynie mieć krowę. Zabawa trwa do ostatniego TT. 

2. Knife Party (zabawa TT)
-TT`ki mają same noże oraz są szybcy. Na starcie TT będzie miało 200HP, a gdy któryś TT zabije inne TT, to staje się odrobinę szybszy od innych. Im więcej osób zabitych, tym jesteś szybszy. Gdy zostaje 2 ostatnich TT żywych, dostają oni obaj 1HP i mają normalną prędkość. Ostatni przy życiu ma życzenie.

3. Juggernaut (zabawa CT/TT)
-Na początku zabawy, CT ma jedynie nóż i są szybcy. Muszą się schować przed TT'kami którzy będą ich szukać. Na schowanie się mają 30 sekund, a po 30 sekundach zostają zamrożeni i dostają normalną prędkość (CT nie może być zamrożony w powietrzu, bo niektóre osoby mogą ich nie dosięgnąć). Po czasie chowania terroryści mają minutę na znalezienie CT. (Gdy nie znajdą jakiegoś CT`ka w ciągu minuty to nic się nie dzieję, a serwer wybiera losowego juggernauta). Każdy TT dostaje TA (granat taktyczny) i używają ich by znaleść CT. Gdy jakiś TT zabije jednego z CT, to inne CT zostają przy życiu(czekają do życzenia) a reszta zabawy jest dla TT. TT który zabił jednego CT zostanie "Juggernautem" a juggernaut będzie trochę szybszy niż inni. Będzie on mieć nóż, który zabija na hita z prawego, a na ileśtam z lewego. Juggernaut ma 500hp. Reszta graczy ma normalną prędkość, i deagla. Kto zabije juggernauta zostanie juggernautem. Po zabiciu będzie on mieć 5 sekund na rozejście się. Nie wiem jaki byłby koniec zabawy, ale według mnie gra trwałaby do życzenia.

4. Gun Game (zabawa TT)
-Po rozpoczęciu zabawy TT dostaje glocka. TT ma 20 sekund na rozejście się. Zabawa ta byłaby podobna do KD, bo miałaby drużyny. Co każde zabójstwo TT dostaje jakąś losową broń. W zabawie w ekwipunku będzie mieć można tylko broń która ci wypadła (Żadnych dodatkowych pistoletów lub noży).

 

Witam, 

TUTAJ była taka fajna ankietka co do proponowanych zabaw i gracze wybrali VIP vs VIP oraz Tap Day.

Zostały one dodane na serwer, są testowane i wkrótce pojawią się w pełnych wersjach.

Aktualnie nie będziemy robić zamętu z nowymi zabawami, zobaczymy jak te będą się spisywały.

Dziękujemy za propozycje i możliwe, że w przyszłości z tego skorzystamy.

Godzinę temu, DanKos napisał:

Dodanie do zabawy "Tap Day" sojuszów

Dobrze, dodajmy sojusze, only headshoty i w sumie unlimited ammo bo średnio się lata z jednym nabojem.

Proszę Was. Nie będziemy robić z każdej zabawy KillDay czy HSDay, bez przesady.

  • Uwielbiam 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Usunięcie kevlara przy pojedynkach. Np: Gdy jest pojedynek na deagle to osoba, która ma keva musi dostać 2 razy w głowę, a osoba która nie ma jest na hita. Przeszkadza w pojedynkach o życzenie ;p.

Edytowane przez jogi
  • Like 5
  • Uwielbiam 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozdzielenie prędkości i grawitki w sklepie dla ct lub zwiększenie ceny. Moja propozycja to Prędkość+Grawitka|5k -> Prędkość|4k | Grawitka|4k albo Prędkośc+Grawitka|5k -> Prędkośc+Grawitka|8k

Edytowane przez jogi
  • Zmieszany 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmiana puli map myślę że większość graczy jest zmęczona tymi dużymi mapami na których trzeba po 

1 trzeba mieć ogarniętych ludzi 

2 brak osób które czerpią frajdę z buntowania się 

3 dochodzenie na zabawy na takich mapach jest bardzo męczące i zajmujące dużo czasu 

 

  • Like 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podczas gry na serwerze zauważyłem, że jedni lubią bunty, drudzy już nie za bardzo :/

Proponuje dodać do !lr życzenie, które sprawiałoby, że całe CT ma goda (dzień bez buntu)

Terro wybierałoby, kiedy jest taki dzień i tyle.

 

  • Like 4
  • Smutny 2
  • Uwielbiam 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dorzucę też 2 grosze do tej zmiany puli map, bo obecna pula to jakiś żart.

Po pierwsze dodać mapy z !malamapa do zwykłej puli. Oczywiście zostawic je też w !malamapa, ale nie widzę sensu, żeby nie było ich w zwykłej puli map.

Po drugie usunąć te wielkie mapy na których nie idzie nic ogarnąć.

Zwizualizuje co mam na mysli.

            Dodać:

  • jb_new_chernobyl
  • jb_dusty_v1
  • jb_millenium_lega
  • jb_renegade_v5
  • ba_jail_soar_beta2
  • jb_mountaincraft_v5
  • jb_leaderminecraft
  • jb_dust2_v47_cscfix

          Usunąć

  • jb_vice
  • jb_autumn
  • jb_avalanche

 

 

Edytowane przez jogi
  • Like 1
  • Zmieszany 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności