Jump to content

Ksawery

Użytkownik
  • Content Count

    86
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2
  • Time Online

    22h 51m 16s

Ksawery last won the day on May 22

Ksawery had the most liked content!

Community Reputation

55 Dobry

1 Follower

About Ksawery

  • Rank
    Zaawansowany użytkownik
  • Birthday 02/12/2004

Informacje o Profilu

  • Nick
    PoProstuKsawery
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Gram na
    NewDiabloMod CS:GO
  • Steam Custom URL
    https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=315935776&token=VTogh32t

Recent Profile Visitors

941 profile views

  1. @Bayashi mylisz się mój kolego howlie gra aktywnie od 18 lutego tego roku xD @howlie jesteś bez bekiem który niedość ,że śmieje się HETERO SEKSUALNY XD , to jeszcze używasz mema który jest odgrzewanym kotletem to jeszcze wysyłasz arabskie znaczki prowokujesz na czacie twoja persona mnie osobiście drażni jestem na nie pozdrawiam z rodzinka ❤️
  2. a więc twoja aktywność 2 godzinki dziennie od pół roku całkiem nieźle niestety pan Detektyw ksawcio zobaczył ,że piszesz rzeczy które mają na celu zdenerwować graczy pozwolę sobie tu zacytować : "siema wypierdalaj weź kenz " "nie wracaj kenz " "zrób nazwę jbc frik " lub wysyłasz chińskie znaczki jak zjeb około 15 razy wciągu minuty (musiałem zmniejszyć bo by się nie zmieściło ) jestem na nie łamiesz regulamin notorycznie spamiąc lub obrażając rzurka bądź kenza a i osoby u góry piszące że są na tak aby nasz predatorek został guardem powinniście chociaż się zainteresować czy rzeczywiście owy gracz jest takim milusim człowiekiem i ideałem na tą role pozdrawiam z rodzinką EDIT: Proszę edytować post, pomyliłeś GameMe... / Suiryu
  3. jestem na tak miałeś już wcześniej role administratora jesteś tym starym graczem ogarniasz bardzo chciałbym zobaczyć ciebie znowu w roli administratora @Bayashi jesteś jakimś fenomenem XD piszesz że jest nie aktywny a robił w tym tygodniu nawet po 9 godzin XD @Bayashi grasz od grudnia 2020 roku XD czyli poł roku pisząc że kogoś nie znasz nie znaczy że miki jest noname który nie ogarnia jest osoba bardzo ogarnięta i lubiana osoba na jb bo gra od 2017 roku pozdrawiam z rodzinką <3
  4. siemka z tej strony gruby jako iż zobaczyłem owe podanie zrozumiałem ,że jestem zmuszony się wypowiedzieć po pierwsze @Bayashi twoje słowa "Grasz sporo na serwerze" są nie prawdziwe wczesniej juz było troche lepiej @Qubek jest osobą która jest w sumie miła z regulaminem nie jestem pewien bo leże se na wakacjach od 17 kwietnia pozdrówka @ZyXeel jeżeli chodzi o czat przejrzałem go przez około 2 tygodni i szczerze się zdziwiłem bo pierwszy raz widze człowieka który ani razu nikogo nie sprowokował (przez ten okres czasu ) więc tu duży plusik dla ciebie @pipipupu pisząc pod kogoś podaniem bez wchodzenia na owy serwer i pisanie jeszcze że nikomu nie pomaga XD? @Bellow co ma prowadzenie po stronie ct do "pilnowania porządku " ? Uważam że @Qubek powinien dostać możliwość się wykazania wkońcu to tylko okres próbny @Bayashijest coraz cieplej i nie siedze i nakurwiam w komputer mordo ❤️ pozdrawiam z rodzinką
  5. 1. Nick: PoProstuKsawery [CSC] 2. Imię: Ksawery 3. Wiek: 17 4. Znajomość Sourcebans (1-10): 8/10 5. Sprawny i działający mikrofon**: Tak 6. Składka (TAK/NIE😞 Tak (svip) 7. Link do swojego GameMe**: https://classicffa.gameme.com/playerinfo/640388 8. Parę słów o sobie Cześć nazywam się ksawery uczęszczam do technikum mechanicznego w białymstoku na profilu mechatronik ,lubie imprezować spotykać sie z znajomimi i tym podobne ,oprócz tego od małego jestem wielkim fanem gier komputerowych. 9. Dlaczego chciałbyś zostać strażnikiem głownie kieruje się chęc pomoc serwerowi i osobom ktore nie są obeznane w zasad naszego serwera 10. Steam_ID: STEAM_1:0:157967888 11. Ile czasu możesz poświecić na serwerze 2 -6h 12. W jakich godzinach grasz? od 11-do 24 13. Staż w Counter-Strike Global Offensive: 6 lat ( 2 500h a na serwerze 950h) 14. Czy przeszedłeś mutację? (TAK/NIE😞 Tak 15. Czy posiadałeś już admina? (nie podajemy linków😞 tak posiadałem ** - bardzo ważne (Bez tego punktu podanie zostanie odrzucone)
  6. użytkownik z którym rozwijałem bardzo chętnie różne rozmowy podczas luźnego grania miły pomocny i jesteś aktywny na serwerze nawet po 9 godzin przeglądałem twoje logi z czatu przejrzałem około 15 stron nie zauważyłem jakiej kolwiek prowokacji z twojej strony dodatkowo jesteś starym graczem wiec nie widzę przeciwskazań abyś ponownie zaczął pomagać na serwerze jestem na tak
  7. Sposób II: Nick:PoProstuKsawery Link do poradnika na forum: Powód warna:spamowanie
  8. Cześć opowiem wam jak grać aby wygrać postacią Yone . Po pierwsze powinniśmy się nauczyć jego passywki jak i umiejętności ( Passywka) Yone co drugi atak zadaje obrażenia magiczne dodatkowo jego szansa na trafienie "krytyczne" jest zwiększona Q(Śmiercionośna stal) Kiedy użyjemy Umiejętność spowoduje dźgnięcie przeciwnika mieczem ,jeżeli trafimy przeciwnika podwójnie ową umiejętnością wygenerujemy fale która po trafieniu przeciwników wyrzuca ich w powietrze, umiejętność ta zadaje w obu przypadkach obrażenia . E(Duchowe rozpłatanie) Umiejętność tnie w przód zadając obrażenia wszystkim wrogom w obszarze , Yone po użyciu umiejętności i trafieniu jej w przeciwnika dostaje chwilową tarcze która może nie raz uratować nasze życie wchodząc w wymianę obrażeń z naszym rywalem na linii W(Wyzwolona dusza) Umiejętność pozwalająca aby Yone na chwile wyzwolił swoją dusze zyskując prędkość poruszania się ,oprócz tego podczas używania owej umiejętności yone zadając obrażenia dla przeciwnika po wróceniu do swojego ciała zada je ponownie! R(Przypieczętowany los) Yone wykonuje szarże swoimi dwoma nożami w przód zadając obrażenia jak i przyciągając przeciwników w jedno miejsce. Czas aby pokazać wam runy które stosuje grając Yone runa zwana "Zwinne nogi" umożliwi nam leczenie się zadawając podstawowe ataki "trumf" kiedy będziemy brali udział w zabójstwie przywraca 12% brakującego zdrowia jak i daje 20 sztuk złota "Legenda Żwawość " premia wynosząca 3 % prędkości ataku "Ostateczny cios" Używając ową rune zadajemy 8% więcej obrażeń dla bohaterów którzy mają mnie niż 40 % życia "Smak krwi " głownie nam da leczenie podczas zadawania obrażeń dla wrogów "Krwiożerczy łowca " premia do wszechwampiryzmu Przejdźmy do preferowanych przez mnie przedmiotów które możemy kupić w sklepie Kolejność dobieranych umiejętności przyszedł czas na dowiedzenie się jak użyć poprawnie umiejętności by skutecznie zabić naszego wroga grając Yone. Zaczynamy od użycia umiejętności "e" potem trafiamy w naszego przeciwnika ultem następnie używamy "q" i "w" po trawieniu wszystkich umiejętności przeciwnik będzie w niemałych tarapatach ! Dziekuje za uwage mam nadzieje że poradnik wam choć trochę pomoże grając Yone
  9. proponuje znerfienie ciężkiej kamizelki nie da się zabić antyterorysty którą ową posiada
  10. opis obraz pokazujacy moja osobe jagermeister nawiązujący do pewnej sytuacji ,otóż po spożyciu owej substancji w bardzo dużych ilościach wszedłem na serwer ( reszty nie pamiętam )
  11. Nick:PoProstuKsawery Wiek:16 Link do GameMe:https://classicffa.gameme.com/m/playerinfo/640388/info?b=https://classicffa.gameme.com/m/players/csgo8?player_ranking_show_page=2&player_ranking_showrows=15&player_ranking_order=connection_time&player_ranking_order_type=desc&uid=d1e10d7c009f2c2bc2a901d9d571c15c Sprawny i działający mikrofon (Tak/Nie):tak Czy przeszedłeś PEŁNĄ mutacje (Tak/Nie):tak Powód bana: nieznajomośc regu Od kiedy masz bana:dzisiaj za jedną rzecz która jest poprostu do upomnienia dostałem perma na ct uważam że jest to nie fair Ponieważ teksano mógłby tylko mnie upomnieć albo dać na dzień czy coś dostałem perma za to że poprostu zapomniałem ze w pozycji w celi można dać tylko gdy ct zgonie z rąk tteka jestem tylko człowiekiem zapomniałem po prostu i popełniłem freekilla (strzelali z broni) bardzo przepraszam ale i tak uważam że nie powinienem dostać perma na ct
  12. Witam wnoszę o usunięcie test na ct ponieważ jest zbyteczne i bardzo denerwujące pytania są do niego ułożone strasznie słabo i bez sensu poza tym teksano czy jeremay nie zdali tego testu czy to znaczy że nie znają regulaminu??? Moim zdaniem jest to bezsens (chyba że raz na cały sezon)
  13. 1. Czy zapoznałeś się z regulaminem? (tak/nie) : Tak2. Twój nick na serwerze : PoProstuKsawery
  14. @Sahito mhm po ciężkim dniu przyszedłem do domu , włączyłem komputer, wszedłem na serwer z myślą o fajnie spędzę sobie czas niestety tylko jak wszedłem na serwer wpisałem !guard (norma) wszedłem do ct , usłyszałem odrazu "o Jezu znowu ksawery" potem wziąłem prowadzenie przez dosłownie 2 minuty cały czas wchodziłeś mi w słowo ,pieprzyłeś głupoty itd wiec bardzo mnie to zdenerwowało i poniosły mnie emocje dodatkowo miałem bardzo zły dzień. Przychodząc na serwer chciałem po prostu poprawić sobie humor niestety przeszkodziłeś mi to swoim zachowaniem . Jest to dla mnie strasznie przykre że na serwerze którym spędziłem setki godzin świetnie się bawiąc i grając kiedyś po paręnaście godzin niestety się skończyło i po dosłownie godzinie ,dwóch mam dość :c
  15. @despero musze ciebie przeprosic nie moglem uwierzyc ze maciek tak odpieprzy wiec obejrzalem demko rzeczywiscie maciek bardzo zepsuł ci rozgrywke zabijal ciebie za blache rzeczy prowokowal tekstami despero slabym buntownik mowil ze trzeba ciebie zabic itd maciek wsumie popelnil 3 freekile @offen obejrzalem cale demko i napisalem duzo rzeczy ale mi sie usunalo wiec w skrocie zwroc uwage na 22:59 24 25 25:45 26:15 27:19 dalej maciek prowokuje zurka ktory rowniez sie buntuje slowami chodz tu bobku itd ale to juz jest mysle w zarcie wiec to pomine dodam ze despero nie prowokowal go w zaden sposob wiec ocenilem go bardzo zle i nie potrzebinei wiec jeszcze raz przepraszam maciek rzeczywistcie odwalil
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines