Jump to content
-_-

Propozycje

Recommended Posts

10 godzin temu, Szyberek napisał:

Dodać całkowity zakaz posiadania broni dla TT, co to znaczy że TT może podnieść sobie broń a ja nie mogę go zabić tylko najpierw muszę dać karniaka :( 

A potem banują dobrych ludzi :( 

TT Podnosi broń. Jeżeli się rusza trzymając ją bądź celując w Ciebie, to zabijasz za próbę buntu, to chyba jest oczywiste. Nie będzie totalnego zakazu bo gracze dostaną jakiejś padaczki, środek lasera bezruch, ktoś wyrzuci zeusa i nagle każdy go będzie wyrzucać, żeby kolegę zabili zamiast niego. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest to mała rzecz a jednak przytrafiła mi się kilka razy - a mianowicie chodzi o zakaz oszukiwania.

np. Jest parkour czy climb i nie ma zakazu oszukiwania. Próbując oszukać biegnę jakoś bokiem i nagle prowadzący mówi, że zakaz oszukiwania - z automatu muszę się cofać i tracę cenny czas przez co zostaję zabity, bo dotarłem ostatni.

Proponowałbym, żeby po rozpoczęciu zabawy nie można już było dać zakazu oszukiwania lub oznajmić w regulaminie, ze oszukuje się na własną odpowiedzialność i prowadzący ma prawo podczas takiej próby zakazać oszukiwania.

Pozdro :D

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 godzin temu, h0ls napisał:

lub oznajmić w regulaminie, ze oszukuje się na własną odpowiedzialność i prowadzący ma prawo podczas takiej próby zakazać oszukiwania.

To jest chyba raczej oczywiste, jak CT widzi, ze oszukujesz, to wiadome jest, ze pomimo braku tego zakazu zabija takiego TT lub daje mu karniaka, bo ma cos PRZECHODZIC, a nie oszukiwac.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@SnuFFy Halo Halo  ważne! :kappa:

Myślę, że pamiętasz jak wspominałeś coś o kontrabandzie dla CT. 

A WIĘC JESTEM Z PROPOZYCJĄ! 

Uważam, że ze sklepu i ruletki wyrzucenie Super Ciężkiej Kamizelki by było by okej ale samą Ciężką można by zostawić.

Zamiast tej Super Ciężkiej można by dodać też kontrabandę dla CT. Bo póki co łatwo jest się zbuntować po stronie TT a no nie oszukujmy się. Jak nie ma jakichś pro playerów w CT  ( np mnie :D ) to ciężko jest poprowadzić chociaż jedną rundę, bo trafią Ci się tacy buntownicy ( jak sam opiekun :kappa: ) I wtedy nie ma szans poprowadzenia na np jb_lego_jail bo zależy to też od mapy. Na jednej łatwiej na drugiej ciężej.

Za dużo przywilejów dla TT. Albo usunąć kontrabandę dla TT Albo coś zrobić żeby SVIP dawał mniej chociaż to zabijanie na hita w plecy.

Jakby była dodana kontrabanda dla CT to mam parę propozycji ( z góry mówię, że nie mam nazw ):

1. Większy speed na 8 sekund - Nie trzeba nic tłumaczyć myślę, że każdy rozumie = 2000 respektu.

2. Możliwość zablokowania cel - Więźniowie czasami wpisują !cele  otwierają cele i uciekają albo jakiś TT im otwiera który np ucieka sicretem, bądź są też mapy na których cele się otwierają automatycznie same  więc blokada by była taka, że TYLKO I WYŁĄCZNIE PROWADZĄCY mógłby otworzyć cele =1500 respektu.

3. Niewidzialność na 4 sekundy = żeby np wykampić jakiegoś zbuntowanego TT = 3500 respektu.

Dziękuje za uwagę pozdrawiam mame,  tate i @Huczin.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 minut temu, Medve napisał:

@SnuFFy Halo Halo  ważne! :kappa:

Myślę, że pamiętasz jak wspominałeś coś o kontrabandzie dla CT. 

A WIĘC JESTEM Z PROPOZYCJĄ! 

Uważam, że ze sklepu i ruletki wyrzucenie Super Ciężkiej Kamizelki by było by okej ale samą Ciężką można by zostawić.

Zamiast tej Super Ciężkiej można by dodać też kontrabandę dla CT. Bo póki co łatwo jest się zbuntować po stronie TT a no nie oszukujmy się. Jak nie ma jakichś pro playerów w CT  ( np mnie :D ) to ciężko jest poprowadzić chociaż jedną rundę, bo trafią Ci się tacy buntownicy ( jak sam opiekun :kappa: ) I wtedy nie ma szans poprowadzenia na np jb_lego_jail bo zależy to też od mapy. Na jednej łatwiej na drugiej ciężej.

Za dużo przywilejów dla TT. Albo usunąć kontrabandę dla TT Albo coś zrobić żeby SVIP dawał mniej chociaż to zabijanie na hita w plecy.

Jakby była dodana kontrabanda dla CT to mam parę propozycji ( z góry mówię, że nie mam nazw ):

1. Większy speed na 8 sekund - Nie trzeba nic tłumaczyć myślę, że każdy rozumie = 2000 respektu.

2. Możliwość zablokowania cel - Więźniowie czasami wpisują !cele  otwierają cele i uciekają albo jakiś TT im otwiera który np ucieka sicretem, bądź są też mapy na których cele się otwierają automatycznie same  więc blokada by była taka, że TYLKO I WYŁĄCZNIE PROWADZĄCY mógłby otworzyć cele =1500 respektu.

3. Niewidzialność na 4 sekundy = żeby np wykampić jakiegoś zbuntowanego TT = 3500 respektu.

Dziękuje za uwagę pozdrawiam mame,  tate i @Huczin.

 

 

Sama nazwa kontrabanda dla CT jest bezsensowna bo to TT są więźniami. Po co ułatwiać gre CT skoro to zależy od umiejętności grania właśnie w tej drużynie i tak już dodatkowe opcje w sklepie typu super ciężka, ammo itd dużo dają. Jeżeli ktoś ma problem z ciągłym buntem to polecam poczytać

 

  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nowa zabawa - Snajperkoza

Każdy tt dostaje którąś ze snajperek (awp/scout/autocampy każdy taką samą)

niska grawitka i zwiększony speed oraz only hs  a i only noscope

sojusze 2osobowe 

i tak do życzenia

Edited by MikY!

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minut temu, MikY! napisał:

Nowa zabawa - Snajperkoza

Każdy tt dostaje którąś ze snajperek (awp/scout/autocampy każdy taką samą)

niska grawitka i zwiększony speed oraz only hs  a i only noscope

sojusze 2osobowe 

i tak do życzenia

100% nie

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nowa Zabawa:

Wysokie Napięcie - każdy dostaje zeusa który ma nieskończone ammo.

Edited by SnuFFy
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm tak SB pomyślałem nad przebudowaniem Ras. Aby urozmaicić je. A więc dodać coś w rodzaju ulepszeń jak w gangu pokroju hp grawitacji itd. Oczywiście każda rasa w czymś by się wyróżniala i miała więcej możliwości rozwoju w danej dziedzinie np

Rasa posiadająca hp jako swój atut i np grawitke dla każdej rasy był by bazowy poziom rozwoju od 0-5 ale w przypadku atutu rasy np rasa jak powyżej opisałem miała by 0/7 na hp i grawitce 

Ulepszanie tego było by za respekt ale pytanie teraz co z bluntami a więc wyjaśniam. 

Blunty były by wtedy wykorzystywane do podniesienia maksymalnego poziomu ulepszenia danych umiejętności logicznie do sytuacji było by 7lvl rasy ponieważ każda rasa miała by swoje specjalne atuty o maksymalnego poziomiu 7.

 

W przypadku Zyda np lvl podwójnego respektu był by 0/1 

 

 

Zaznaczam taka luźna propozycja aby urozmaicić grę i dać kolejny sensowna rzecz gdzie można by respekt wydawać ;D

Edited by SnuFFy

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, ZbigniewStonoga napisał:

Hm tak SB pomyślałem nad przebudowaniem Ras. Aby urozmaicić je. A więc dodać coś w rodzaju ulepszeń jak w gangu pokroju hp grawitacji itd. Oczywiście każda rasa w czymś by się wyróżniala i miała więcej możliwości rozwoju w danej dziedzinie np

Rasa posiadająca hp jako swój atut i np grawitke dla każdej rasy był by bazowy poziom rozwoju od 0-5 ale w przypadku atutu rasy np rasa jak powyżej opisałem miała by 0/7 na hp i grawitce 

Ulepszanie tego było by za respekt ale pytanie teraz co z bluntami a więc wyjaśniam. 

Blunty były by wtedy wykorzystywane do podniesienia maksymalnego poziomu ulepszenia danych umiejętności logicznie do sytuacji było by 7lvl rasy ponieważ każda rasa miała by swoje specjalne atuty o maksymalnego poziomiu 7.

 

W przypadku Zyda np lvl podwójnego respektu był by 0/1 

 

 

Zaznaczam taka luźna propozycja aby urozmaicić grę i dać kolejny sensowna rzecz gdzie można by respekt wydawać ;D

Nie, nie i jeszcze raz nie. Luzna propozycja, fajny pomysl ale kompletnie nie widze go na tym serwerze. Fajnie myslisz ale pomysl nad czyms sensowniejszym

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proponuję dodać opcje nominowanie map pod  komendą !nominate jest to bardzo przydatne szczególnie że często do wyboru pod koniec daje nie ciekawe mapy ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak, na pewno przyjmę propozycję, która była już dawana miliard razy i miliard razy była odrzucana. Jailbreak to nie mapa competitive, w której gracze wybierają sobie mapę gdzie chcą się strzelać, tu przeważa prowadzenie i zabawy na mapie. Nominate popsuło by wszystko co było do tej pory robione. Dziennie było by grane może z 6 map jak nie mniej, bo ciągle nominowano by te, które odpowiednie są DO BUNTÓW. Mapa świetna do zabaw (shapeshifter), a nikt by jej nie wybierał, czemu? BO nie ma tam praktycznie buntów. Masz problem z mapami, proszę bardzo, jest dział o nazwie "Propozycje Map". Tam podaj swoje propozycje co do map, które należy zmienić według Pańskiego mniemania.

  • Like 1
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proponuje napisać jakiś poradnik dla początkujących graczy trybu jail-break. Wiem że mogą takie poradniki się przydać i mogą pomóc uniknąć niepotrzebnych nieporozumień.

  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proponuje dodać zabawę "Serwerową wybieraną przez ct" o nazwie battle royale

Po mapie rozrzucone byłby różne pistolety, granaty, zeusy itd. Rola uczestników polegałaby na znalezieniu ich i pozabijaniu się nawzajem do ostatniego żywego. Można byłoby dodać do tego sojusze czy coś takiego. Myślę że mogło to by się jako tako przyjąć, czekam na odpowiedź :D

 

  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, SnuFFy napisał:

Wytlumacz mi jak zrobic plugin, ktory rozrzuci ci bronie, randomowe bronie po kątach mapy w randomowych miejsach. Wlasnie teraz dodalismy nowa zabawe wiec odpada.

Pewnie za dużo z tym roboty ale można własnoręcznie na mapach rozmieszczać spawny tak jak prezenty były rok temu

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 godzin temu, patrik napisał:

Pewnie za dużo z tym roboty ale można własnoręcznie na mapach rozmieszczać spawny tak jak prezenty były rok temu

Wiem o tym, tylko nie widzę takich zabaw mających na celu ustawianie takich rzeczy, jest to dla mnie bez sensu.

Edited by SnuFFy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dodanie nowej zabawy, a tak właściwie dwóch. Mam tu na myśli Ghost War i Teleport War.

Ghost War-normalny kd, tylko że wszyscy na 3 sekundy znikają, a po tym czasie na 2-3 sekundy pojawiają się i dopiero wtedy można zadać damage innym graczom. I tak co chwile do życzenia.

Teleport War-tak samo normalny kd, z tym że przy każdym strzale zamieniamy się miejscami z przeciwnikiem, my na jego miejsce a on na nasze, dodam już że w tej zabawie powinny być wyłączone bronie takie jak AWP lub Scout. 

Widziałem to na innym serwerze, i myślę że tutaj także ta zabawa dawałaby radę.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

O crate przypomniałeś mi tym ghost war o jednej takiej zabawie z duchami :D.


Zabawa polegała na tym że CT zamieniały się w duchy mieli możliwość przelatywania przez ściany itd posiadali tylko nóż i zwiększone hp do tego oczywiście byli w pół nie widzialni i w tamtym przypadku skin był dla ducha ale można to olać ;P, do tego była mgła na mapie aby jeszcze utrudnić zabawę. No i za bardzo nie muszę wyjasniac na czym polega ta zabawa CT jako duchy musi zabić wszystkich TT aczkolwiek TT mogło kampić do tego.

A nazwę zabawy proponuje:Nawiedzone więzienie 

  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, crate napisał:

Dodanie nowej zabawy, a tak właściwie dwóch. Mam tu na myśli Ghost War i Teleport War.

Ghost War-normalny kd, tylko że wszyscy na 3 sekundy znikają, a po tym czasie na 2-3 sekundy pojawiają się i dopiero wtedy można zadać damage innym graczom. I tak co chwile do życzenia.

Teleport War-tak samo normalny kd, z tym że przy każdym strzale zamieniamy się miejscami z przeciwnikiem, my na jego miejsce a on na nasze, dodam już że w tej zabawie powinny być wyłączone bronie takie jak AWP lub Scout. 

Widziałem to na innym serwerze, i myślę że tutaj także ta zabawa dawałaby radę.

Wymienione przez Ciebie zabawy są bez sensu. Po co na serwerze "normalny kd" tylko, że na 3 sekundy wszyscy znikają? Jest zwykły Killday i to dobrze działający. Więc po co robić kolejny tylko, że z jakimś lataniem czy  teleportacją. Jak opiekun się na to zdecyduje to niech zamieni zwykłe KD na tą zabawę.

2 godziny temu, ZbigniewStonoga napisał:

Zabawa polegała na tym że CT zamieniały się w duchy mieli możliwość przelatywania przez ściany itd posiadali tylko nóż i zwiększone hp do tego oczywiście byli w pół nie widzialni i w tamtym przypadku skin był dla ducha ale można to olać ;P, do tego była mgła na mapie aby jeszcze utrudnić zabawę. No i za bardzo nie muszę wyjasniac na czym polega ta zabawa CT jako duchy musi zabić wszystkich TT aczkolwiek TT mogło kampić do tego.

Latanie przez ściany? Mgła? skiny dla duchów? :D 

Jakby TT mogło kampić to by się z tej zabawy zrobiło takie drugie polowanie. Nie wydaje mi się, że 3 CT z 700hp i samą kosą ograłoby 21 TT, którzy  mają Negeva  albo AWP. Rozumiem, że CT było by " w pół niewidzialni" ale i tak i tak było by ich widać.

Teraz ja zaproponuje:

Na zabawie payday TT nie mogło by podnosić innych broni niż te co mają czyli MP7 itp. Wiem, że było by ciężko ale np 2-3 TT dostało by AWP albo AK-47 I dopiero jak właśnie oni zginą można było by je podnieść.

  • Like 1
  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines