Skocz do zawartości

[PRZYJĘTE][Podanie]FunnyPuma ^^


FunnyPuma ^^

Rekomendowane odpowiedzi

1. Nick: FunnyPuma ^^
2. Imię: Przemek

3. Wiek: W tym roku będzie 17 :)
4. Znajomość amxmodmenu (0-10): 8
5. Sprawny i działający mikrofon: Tak
6. Składka: Nie
7. Link do swojego GameTracker'a**: http://www.gametracker.com/player/FunnyPuma%20%5E%5E/193.33.176.64:27015/
8. Parę słów o sobie **: Mam na imię Przemek, w tym roku kończę 17 lat. Jestem w I klasie Technikum Mechanicznego. Moje zainteresowania to głównie sport. Lubie sobie też w wolnych chwilach pograć w CS'a. Na sieci jestem już prawie 3 lata. ;)
9. Dlaczego chciałbyś zostać administratorem**: Nie będę pisał, że chcę zostać adminem, z powodu cziterów, bo to oczywiste. Adminem chcę zostać, gdyż panuje miła atmosfera na serwerze i wiadomo przyjemnie się gra. :) Chcę także pomóc obecnym adminom w wykonywaniu ich obowiązków.
10. Czy posiadasz STEAM? (Tak/Nie): Tak
11. Ile czasu możesz poświecić na serwerze: 2 h dziennie
12. W jakich godzinach grasz? (Dni robocze, weekendy): Bardziej DR, godziny wieczorowe i to też nieregularnie, jakby opiekun chciał mogę poinformować o co mi tu chodzi. :)
13. Staż w Counter-Strike 1.6: Jakieś 8-10 lat z przerwami, 1.6 to moja gra z dzieciństwa ;)
14. Czy posiadałeś już admina? (nie podajemy linków): Tak

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałem napisać to u Blaze  :facepalm2:

Proszę, żeby w podpunkcie $11 podawać czas, który będzie się w miarę możliwości utrzymywać dłużej niż tydzień-dwa i z którego mógłbym rozliczać przy sprawdzaniu GT.

Co do podania: Puma to kolejna osoba, którą spytałem czy chciałaby pomóc w pilnowaniu serwera. Jak do tej pory grało mi się z nim przyjemnie, nie byłem świadkiem żadnych przykrych sytuacji z jego udziałem, ponadto był już tutaj adminem, a na sieci też jest już trochę czasu - jestem na TAK. Tak jak u Blaze czekamy na wypowiedź graczy :)

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach