Skocz do zawartości

[PRZYJĘTE]StyX


StyX

Rekomendowane odpowiedzi

1. Nick: StyX
2. Imię: Mateusz
3. Wiek: 19
4. Znajomość regulaminu serwera (średnie, dobre, bardzo dobre) ewentualnie(0/10): wydaje mi się, że bardzo dobre.

5. Sprawny i działający Mikrofon?(Tak/Nie)**:Tak
6. Link do swojego GT**: https://www.gametracker.com/player/StyX/193.33.177.87:27051/ nie jest tego wiele, ale zapewne wiele osób mnie zna na serwerze.
7. Opisz Siebie oraz napisz czemu akurat Ty masz zostać strażnikiem JB**: Z imienia mnie już znacie, jestem uczniem Technikum Budowlanego, pasjonuję się muzyką z gatunku Trap, Electro, Nightcore, HipHop. Moje hobby to granie w cs na waszym JB oraz DD2, często gram w WarFace oraz TheForest. Polecam te 2 gierki, są naprawdę spoko, szczególnie ta 1. Składam podanie na waszym serwerze na strażnika, gdyż często się zdarza, że nawet jeśli są jacyś strażnicy, a ktoś łamie regulamin to te osoby nic z tym nie robią, po co komuś takiemu dawać strażnika (nie będę tutaj wymieniał nicku, bo to nie jest skarga). Serwerowi poświęcam jakieś 2-3 godzinki, może się to zmienić. Jestem osoba kompetentną nie raz miałem admina na JB, oczywiście nie wspominając już w ogóle, że miałem wiele razy admina na różnorakich modach. Chciałbym należycie spełniać obowiązki jako strażnik i nie zatrzymywać się na tylko tej randze.
8. Czy posiadasz STEAM(Tak/Nie)podaj Steam_ID jeśli tak: Posiadam, proszę: STEAM_0:0:93564502
9. Ile czasu możesz poświęcić na serwerze?: Tak jak pisałem wyżej, ok. 2-3 godzin.

10. W jakich godzinach grasz(Dni robocze, weekendy): Dni robocze, zależy, ale przeważnie od 16-17 do 20-21.

11. Cz przeszedłeś już mutację?(Tak/Nie):Nie no w takim wieku to nie ma nawet co odpowiadać :D
12. Staż w grze counter strike 1.6: 12 lat, może te godzinki na steam tego nie potwierdzają, ponieważ steam mam od jakiś 5 lat.