Skocz do zawartości

DeathRun CS:GO - moja wersja


-_-

Rekomendowane odpowiedzi

  • Właściciel

Witam,
Ostatnio pracowałem przy DeathRun CS:GO i chciałem stworzyć coś innego, coś co bardziej przypomina DR, a nie maszynkę do zarabiania pieniedzy.

Otóż w sieci krąży masa gówno deathrunów polegających na klasach, które w większości są jakąś tam edycją ogólnodostępnych pluginów, co jasno pokazuje, że ludzie chcą tanim kosztem napchać sobie pieniążki, nie mając pojęcia o tym czym się zajmują.

Zacząłem więc robić DeathRuna który bardziej przypomina DeathRuna, a więc najpierw zacząłem tworzyć system freerun z cs 1.6, który oczywiście jest stworzony i działa. Potem zabrałem się za sklep, a samego DeathRuna postawiłem na dostępnym w sieci "silniku" od selax. Skorzystałem też z darmowego pluginu od timerów (shavit) i wziąłem się za dalsze prace. Kolejną rzeczą, którą zrobiłem jest system specjalnych żetonów, które zdobywamy za przejście mapy, za zabicie TT, a także za samą grę. Gdy to zrobiłem, wziąłem się za prosty sklepik taki który najczęściej znajdował się w cs 1.6. Gdy już miałem jakąś podstawę, zacząłem myśleć o czymś nowym, co pomoże jakoś ukazać to jaki ktoś jest "dobry" i stworzyłem specjalny system rang. Wszystko co tutaj napisałem zostanie poniżej opisane.

 

FreeRun -> Na początku rundy otwiera nam się menu, w którym możemy wybrać normalny tryb (Dostępne bronie i pułapki) lub FreeRun (bez pułapek i bez broni)

System żetonów -> Żetony zdobywamy za przejście mapy, zabicie TT/CT, a także za grę. Punkty za grę zależą od liczby graczy na serwerze, od tego czy jest się VIP (2x) i od tego czy jest tryb nocny (2x lub 4x w przypadku VIP), musi być przynajmniej 2 graczy na serwerze by można było otrzymać żetony.

Sklep -> Za żetony możemy kupić odnowienie HP, dodatkowe życie (Max 1), mniejszą grawitacje, zestaw granaciarza, super nóż (1/1 z kosy) oraz tryb berserkera (daje HP i armor). Oczywiście wszystko poza dodatkowym życiem jest na JEDNĄ rundę.

VIP -> Na początku rundy otwiera nam się menu (lub po wpisaiu !mvip) gdzie raz na rundę możemy wybrać daną rzecz z menu: 150HP, 150% speed, 70% grawitacji, dodatkowe życie, więcej armora oraz żetony. To menu jest znane oczywiście z 1.6. Dodatkowo mamy specjalny prefiks, a także tag i powitanie.

System rang -> Jest to wymyślony przeze mnie system rang, polegający na zdobywaniu punkty poprzez przechodzenie mapy. Za przejście mapy dostajemy punkt, za przejście mapy i REKORD dostajemy 2 pkt. Rang jest 16. Po wpisaniu !ranga możemy sprawdzić na razie tylko jaką mamy rangę, ilość punktów którą mamy i którą potrzebujemy by awansować. Planuje to rozbudować o specjalne menu z top graczami na serwerze. Uważam, że jest to fajny system, który jasno pokaże nam kto jest najlepszym graczem serwerze. Każdy dostaje tyle samo punktów za przejście lub rekord mapy.

 

To by było na tyle. Na serwerze oczywiście jest timer, jest specjalny ranking który pozwoli nam sprawdzić ile przeszliśmy map, ile nam to zajęło itd.

Wydaje mi się, że jest to fajny pomysł i że znajdą się osoby, które będą chciały na nim grać.

Dodam jeszcze, że to nie koniec prac nad tym serwerem, bedę dodawał nowości, ale na razie chcę go puścić w obieg by zapoznać się z błędami, a potem je poprawić. To będzie taka moja paczka, którą pewnie za jakiś czas udostępnię na naszym forum.

  • Like 24
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • -_- podpiął/eła i promował(a) ten temat

W sumie jako były i jeden z ostatnich opiekunów starego DR:GO się wypowiem. Bardzo cieszę się, że zająłeś się timerem, to było jedna z najbardziej zbugowanych rzeczy na poprzednim DR, a czasem nawet w ogóle nie działała. Nie można przesadzić z ilością grawitacji w sklepach i dla vipa, bo mapy pod DR:GO są strasznie łatwe do przejścia z dodatkową grawitacją. Ciekaw jestem systemu rang, mam nadzieję, że się wszystko uda. No i żeby nie dodawać przypadkiem vipowi double jumpa! 

  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Zadbałem oto by "efekty" nie były przesadzone i nie utrudniały też samego korzystania z nich. Uważam, że grawitacja jest na tyle dobra, że pozwala w miarę dobrze "przechodzić" mapę i przy okazji nie ułatwiać aż tak gry.

VIP nie ma i nigdy nie będzie miał double jump, to zepsułoby sam zamysł tego serwera. Jak wspomniałem, serwer ma pokazać "skilla", a nie zarobki danego gracza, a więc przechodzenie mapy, a zarazem zdobywane dzięki temu punkty powinny odzwierciedlać to jaki gracz jest dobry.

Beta testy będą otwarte zapewne jutro. Będę Was prosił oczywiście o sprawdzenie grawitacji i speed, bo być może będziecie mieć inne zdanie niż ja, a dla mnie w tym projekcie najważniejsze jest zdanie graczy.

Planuje jeszcze dzisiaj zaktualizować liczbę map, bo mam tylko 15, ale zrobię to później, ponieważ cały tydzień robiłem po 6-7 godzin przy serwerach CS:GO (większość przy DR) i chciałbym w końcu obejrzeć nowy serial, który znalazłem.

  • Like 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Dobra, pracę skończone. Wersja BETA gotowa.

Na serwerze dodałem już też menu pod komendą !ranga, w którym podaje nam aktualną rangę oraz punkty, a także możemy sprawdzić spis rang oraz TOP15 osób z najwyższą liczbą punktów :)

Jutro poinformuje Was co i jak, a osoby zainteresowane będą informować mnie na Pw co poprawić, itd

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekalem na deathruna w cs go!,  pewnie tylko mi sie to podoba ale proponuje deathruny bez auto bh gdyz gralem na takim na 1.6 i sa wtedy emocje a na auto bh to latwo oraz czlowiek niczego sie nie uczy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Zainteresowanych zapraszam na PW

Trzeba sprawdzić punkty START/KONIEC (od timera), sklepik i rangi oraz sam DR

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Zaktualizowano listę map.

Dodano blokadę w strefie, która blokuje skoki po wbiciu 450 speed w strefie. Czyli jeżeli ktoś będzie chciał się rozpędzić w strefie start, jest to możliwe tylko do 450, potem za każdym razem bedzie blokować gracza po przekroczeniu prędkości.

Blokada ta działa zarówno w strefie jak i ponownym wejściu w nią, czyli jeżeli ktoś wbije poza strefą więcej niż 450 speed, a następnie wejdzie w strefe start, zablokuje go.

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Zaktualizowano błąd z przenoszeniem w połowie gry.

Zaktualizowano VIP i można już go kupić.

 

Dzisiaj odbędzie się reset, ale zmienia zdanie i będzie to reset całościowy, a w zamian za to wprowadzę do sklepu za żetony zakup VIP, na 3 i 7 dni za dość dużą ilość żetonów, ale opłacalną :)

Oficjalny start już niebawem

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Reset wykonany. Dodano VIP na 3 oraz 7 dni w sklepie za żetony, poprawiono niektóre strefy, zaktualizowano plugin a freerun.

 

  • Like 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • Właściciel

Serwer posiada dwie wersje językową, angielską i polską. W przyszłości pojawi się pewnie niemiecka.

Zaktualizowałem wszystkie napisane przeze mnie pluginy pod to, czyli cały system żetonów, osiągnięć, sklep za modele i zwykły, rangi i finishawards(nagrody za przejście mapy i rekord), więc posiadają one te dwie wersje językowe.

Plugin shavit (czyli ten timer i rekordy), miał już wbudowany multi language, więc tam nie musiałem nic robić. Silnik DR, to samo.

  • Like 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

W kolejnej aktualizacji dodano,  komende !help | !pomoc, która zawiera w sobie pomocne informacje dla nowych osób na serwerze (będzie rozwijana). Na razie poisada 3 języki, polski, niemiecki, angielski (niemiecki to taki 2/10, ale lepsze to niż nic)

Planuje jeszcze do sklepiku dodać traile i to by było na tyle na razie (muszę jeszcze zająć się tłumaczeniem na niemiecki tego co nie zostało jeszcze zrobione)

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • Właściciel

Mam gotowe wyścigi w wersji BETA. Nie ma tłumaczeń, kolorów, płatności za wyścigi. Wszystko za darmo. 

Na ten moment działa to tak:

Wpisujesz !wyscigi, wybierasz gracza z CT, on dostaje powiadomienie z menu czy akceptuje.
PO zaakceptowaniu przez niego, sprawdza czy gracze są w strefie startu (chcę dodać później teleport na start, tak by ułatwić Wam te wyścigi). Nie sprawdziłem też czy ten warunek działa, więc to musicie sami sprawdzić. Jeżeli wszystko jest okej, zaczyna się wyścig, czyli kto pierwszy - wygrywa. Jeżeli ktoś wpadnie w pułapkę lub umrze, przegrywa. Kto przejdzie pierwszy, wygrywa.

 

Proste? Chyba tak.

Jak już wszystko będzie działać, to muszę dodać ten teleport na spawn, a potem zająć się nagrodami, czyli wyzwanie za żetony. Następnie zająć się kolorystyką tego dodatku, no i co ważne tłumaczeniem.

 

Jest to w 100% autorski plugin (zresztą tak jak prawie każdy na tym serwerze).

 

Błędy proszę zgłaszać do mnie (PW).

  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Właściciel

Zaktualizowano mapcycle (dodano nowe mapy).

Zaktualizowano HUD

Dodano blokadę, dzięki której nie przerzuci Was do TT gdy na serwerze jest 1 osoba :) Do TT losuje dopiero od dwóch graczy

  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Właściciel

Dodano nowe osiągnięcia

Poprawiono liczbę żetonów za przejście oraz rekord mapy

Usunięto zakup VIP za żetony, w zamian dodano otrzymywanie VIP za wykonywanie osiagnięć

Rangi pozwalają teraz zdobywać więcej zetonów

 

Plany na przyszłość:

Rangi poza prefiksem będą pozwalały nam na zdobywanie dodatkowych żetonów. Im wyższa ranga, tym większy procent zdobywanych żetonów.

Kolejka do TT

  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • -_- odpiął/ęła ten temat
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności