Skocz do zawartości

[Propozycje] Perki


Gokuś

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, DraY napisał:

Nazwa perku:Stalker

Opis: Raz na rundę(blokada użycia pierwsze 10 sekund rundy)po użyciu perku teleportuje się na plecy losowego przeciwnika.

Nie sądzisz, że oszust i tajemnica oszusta to po pierwsze to samo, a po drugie wprowadzają już wystarczające zamieszanie 😕 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Tajemnica kamikadze - Natychmiastowa śmierć twoja i wrogów w twoim otoczeniu.(150 dmg +int)
Stalowe gice - Nie tracisz HP spadając z wysokości.
Defibrylator - po zabiciu przeciwnika masz szansę na zrespienie sojusznika 1/4 1/3.
Notatki Sapera - Masz 2 miny, które zadają (70+int) obrażeń.
Peleryna niewidka - Gdy wyciągniesz nóż i kucniesz jesteś niewidoczny.
Ubranie Szpiega - Posiadasz ubranie wroga
.
Wykrywacz metali
- Widzisz miny.@-_- edit:  Zwrot do nadawcy: Wchodząc w minę odbijasz DMG do osoby która ją położyła.

 


 

Edytowane przez rilu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
17 godzin temu, Shadow #RoadToSilver napisał:

Kradziej Animy

Dodanie mu 1/1 bo gdy posiada 1-3/6 jest bardzo słabym itemem

Bierzecie pod uwage nowych graczy, tak? BO jeśli tak, to ja sobie nie wyobrażam gry jako świeżak, który co fraga traci monety - nie chciałoby mi się grać. Kolejna sprawa jest taka, że Mahes w PW podał jeszcze ważny argument, po co wtedy perk z dodatkową monetą za fraga? Pierwotna wersja miała mieć szansę na zabranie po dmg, co totalnie nie miało sensu jeżeli patrzymy na osoby, które słabiej grają

Perk będzie miał zmniejszoną szansę, ale nie 1/1 + ten perk nigdy nie miał 1/3-6

Cytat

**NOWY PERK**
Kradziej animy - 1/3-4 szansy na kradzież 3 monet

 

W dniu 23.03.2020 o 18:43, rilu napisał:

Tajemnica kamikadze - Natychmiastowa śmierć twoja i wrogów w twoim otoczeniu.(150 dmg +int)

O tym już mówiłem wiele razy, więc pewnie jest na poprzednich stronach

W dniu 23.03.2020 o 18:43, rilu napisał:

Stalowe gice - Nie tracisz HP spadając z wysokości.

To jeszcze jest dość ciekawe

W dniu 23.03.2020 o 18:43, rilu napisał:

Ubranie Szpiega - Posiadasz ubranie wroga.

To też mogłoby się pojawić

W dniu 23.03.2020 o 18:43, rilu napisał:

Wykrywacz metali - Widzisz miny.

Miny są już widoczne

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Morfina 

Dodanie mu szansy 1/1-/6 oraz apteczkę jak u vasilego + 50 HP

Dodatkowa zapłata

2-3 monety za zabicie w głowę

1-2 monety za zabójstwo w ciało

oraz dodanie informacji na chat

IronMan

Otrzymujesz 40-60 wytrzymałości

Księga Expa

100-500 expa

Tajemnica Oszuta

Podmiana + ubranie wroga

 

Pancerz Neomaxy

Odbija instakille?

 

Nowe

Zestaw uzbrojenia

Redukcja DMG w głowę 30% oraz w ciało 20 %

 

Noktowizor

Widzisz przez smoke lub dostajesz wh na 3-5 s

 

 

 

Edytowane przez Shadow #RoadToSilver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Nazwa perku : Deformacja

Opis: Po użyciu wszyscy mają 1hp, prócz ciebie. Po użyciu się niszczy.

 

Ahh przypomniałem sobie jeszcze o takim jednym perku, który był bardzo fajny xd

Nazwa: Tajemnica Komandosa

Opis: Masz 1hp masz tylko nóż z którego masz 1/1 instant kill i tylko z noża można cię zabić. Mała szansa dropu. 

Edytowane przez Tayschrenn
  • Haha 2
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Perk: naboje pułkownika

zmiana przelicznika INT z 0.15 na losowy od 0.08-0.12

powód: pułki są zdecydowanie zbyt silne na klasach pod inte, przykładowo taki amadeusz z tym parkiem potrafi zadawać 90 dmg na hita ;d moim zdaniem mocno przesadzony perk

  • Like 2
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Nazwa perku: Ognista Miłość

Opis: Nikt tym perkiem prawie nie gra bo ma przelicznik 0.02 dmg za 1 int, proponuje zwiększyć przelicznik do 0.07

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

nazwa perku: Kremik Bambino
Opis: 100% odporności na podpalenie, trucizne, zatrucie.

nazwa perku: 500+
Opis: Dostajesz 500 expa na start, nie dostajesz $$ za runde i połowę mniej za killa.
 

nazwa perku: sekret polityka
Opis: Masowa rękawica złodzieja. Znika po użyciu, zabiera wszystkie perki przeciwnikom. Jeśli jest to możliwe to wyświetlałaby się lista wszystkich zabranych gdzie można by było wybrać jeden dla siebie(reszta jest niszczona, za każdy zniszczony 75 expa). (oczywiście dropiłby dużo rzadziej niż inne perki).

Edytowane przez Stejczu
sprostowanie do perku sekret polityka
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Perk: Sokole oko

Opis: Widzisz osoby które mają niewidzialność (assasyn, komandos itp)

(piszę tą propozycję bo dużo osób narzeka na assasynów ze nie ma na nich kontry)

  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.07.2020 o 22:41, AskerPL napisał:

Perk: Sokole oko

Opis: Widzisz osoby które mają niewidzialność (assasyn, komandos itp)

(piszę tą propozycję bo dużo osób narzeka na assasynów ze nie ma na nich kontry)

takich perków oraz perków typu: widzi na radarze, nie będzie bo ja nie mam zamiaru weryfikować potem na demkach czy to cheater czy miał perk...

Edytowane przez RyKoS
  • Uwielbiam 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.05.2020 o 15:14, Kobusz napisał:

Perk: naboje pułkownika

zmiana przelicznika INT z 0.15 na losowy od 0.08-0.12

powód: pułki są zdecydowanie zbyt silne na klasach pod inte, przykładowo taki amadeusz z tym parkiem potrafi zadawać 90 dmg na hita ;d moim zdaniem mocno przesadzony perk

sam grałem adeuszem i pod full inta z dmg  z tym perkiem bije 64 66 w ciało pułkownik  bije po 70 80 pod full inte ... zapoznaj się proszę najpierw z faktami potem pisz :)  miedzy 66 a 90 dmg jest niewielka różnica 

 

 

EDIT: 

 

proponuje zmienić tajemnice oszusta na to ze masz 75 lub 80 %  na to ze zamieniasz sie z typem na respy ustalane po zakończeniu rundy widzisz to tylko ty (info na czacie)

startujesz na respie przeciwnika  i tym z którym sie zamieniłeś startuje na twoim + 25/50/75/100 expa za każda zabita osobę

 

 

Ps 

Dzieki Ryko$

Edytowane przez BroomDriver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Perk: Magiczne C4

Opis: Pozwala na podłożenie c4 w dowolnym miejscu na mapie. (żeby nie był zbyt op: dostępne 30 sekund po rozpoczęciu rundy lub posiadacz perka nie ma podwójnego skoku, żeby klasy z podwójnym skokiem nie mogły podkładać bomby w mniej dostępne miejsca dla innych klas lub gdy posiadacz perka nosi bombę widać go przez ściany lub na radarze, żeby wszyscy widzieli gdzie podkłada bombę i jeszcze może żeby nie podkładać bomby na spawnie)

Edytowane przez BOT Rock
  • Dziękuję 1
  • Haha 1
  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Nazwa perku: Pozdrowienia Shinigami(tak jestem weebem nie mialem pomysly na nazwe)

Opis: Po zabiciu przeciwnika masz 1/x na zabicie/zadanie 50% obrażeń drugiemu przeciwnikowi(kwestia do uzgodnienia zeby ten nie był za mocny)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.07.2020 o 20:21, Bartex_ napisał:

Nazwa perku: Pozdrowienia Shinigami(tak jestem weebem nie mialem pomysly na nazwe)

Opis: Po zabiciu przeciwnika masz 1/x na zabicie/zadanie 50% obrażeń drugiemu przeciwnikowi(kwestia do uzgodnienia zeby ten nie był za mocny)

Jest taki perk: Ojciec Chrzestny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, AskerPL napisał:

Jest taki perk: Ojciec Chrzestny

Ojciec Chrzestny  ma szanse na zabicie tego który cię zabił ,a perk który zaproponowałem wynagradza ZABICIE przeciwnika nie śmierć.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wpadłem na pomysł żeby dać parę nowych perkow, mam nadzieję że chociaż jeden jest ciekawy.. 

1.Noktowizor-mozesz użyć raz na rundę, oznaczasz wrogów na 4 sekundy. 

2.Tajemnica Snajpera-jesteś odporny na pociski że awp/ssg

3.Zestaw Medyka- możesz podnieść 1/2 osoby na rundę 

4.noammo-po uzyciu w jakimś określonym obszarze rze wyrzuca ammo.

5.SenPai-Jesli stoisz w miejscu twoje zdrowie regeneruje się o jedno co 2 sekundy. 

  • Haha 1
  • Zmieszany 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie wcześniejszego pomysłu na perk wpadłem na jeszcze 1 ale nie wiem czy będzie się go dało zrobić.

 

Nazwa perku: Neutralizator

Opis:  Każdy kto do Ciebie strzela ma obniżone szanse na swoje umiejętności klasowe do stanu początkowego. Tzn do 1 lvl.

Np. jakby taki piroman do cb strzelał  i miał np 80 poziom to strzelając do cb to miałby 1/7 a nie 1/6 na podpalenie oraz przelicznik int by nie działał na Ciebie.

Albo taki navi  miałbym swoje początkowe 2x dmg a nie np 2,8.

O coś takiego mi chodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności