Skocz do zawartości

3 nowe itemy + zakaz (czytaj opis)


Leśny

Rekomendowane odpowiedzi

Pierwsze 2 itemy są bardzo znane z Diablomod'ów każdego rodzaju zarówno jak na 1.6 tak i na cs go . Mianowicie chodzi mi o
- Fireball Stuff ( zadaje 1000 dmg ) Posiadasz Fireballa maga który od razu zabija ( mozna użyć raz na runde )
- Meekstone (zadaje 1000 dmg ) Pod sm_item podkładasz fałszywą pake . Po ponownym użyciu sm_item wybucha ( można użyć raz na runde )
Te itemy zawsze pomagały graczom na niskim poziomie pokonywać graczy nawet z najwyższym poziomem .

Myślę że mój pomysł na item mógłby bardziej zachęcić graczy do grania klasami takimi jak , ninja / zabójca / zjawa
-Opończa Oszustwa ( stajesz się niewidoczny na radarze )

Chciałbym również zaproponować zakaz używania he , fireballi , min , totemów itp na respawnie przeciwnika przed upływem 10 sek. po rozpoczęciu rundy .
Wielokrotnie gracze mi ,, płaczą " że ktoś z respa na respa rzuca he 1/1 i padaj 4/5 osób  . Lub jak to było w moim przypadku na mapie de_rats totem trujący ^^
Moim zdaniem to jak najszybciej powinno wejść by nowy gracz po wejściu na serwer nie wychodził po chwili bo pada 2 sek po rozpoczęciu mapy. 

Pozdrawiam Leśny

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fireball stuff(chyba miało być staff) trochę przesada bo w przypadku questa ileś tam dziesiąt tysięcy dmg z obojętnie czego to questa można nawet w ciągu 1 mapy wykonać

Meekstone wsm spoko gdyby to było jako obszarówka czyli im dalej tym mniej dmg się dostaje a co do zakazu jestem za gdyż serce griswolda na mapie wiocha jest takie że wystarczy wybiec 1 nejda dobrze rzucić i można jeszcze 1 kupić(lub 2 jak ma się vipa)

co do zakazu opończy oszustwa jestem na tak co do meekstone jeśli to będzie obszarówka to też a co do fireball stu(/a)ff to po zmniejszeniu dmg do najniższej możliwej wartości która każdą klasę uśmierci na hita nieważne czy dana osoba ma wszystko w siłę crimsona ulepszonego kilka razy i do tego aurę cienia też jestem na tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc tak, jestem za wszystkimi propozycjami, oprócz:

Jeśli chodzi o

7 godzin temu, Leśny napisał:

Chciałbym również zaproponować zakaz używania he , fireballi , min , totemów itp na respawnie przeciwnika przed upływem 10 sek. po rozpoczęciu rundy .
Wielokrotnie gracze mi ,, płaczą " że ktoś z respa na respa rzuca he 1/1 i padaj 4/5 osób  . Lub jak to było w moim przypadku na mapie de_rats totem trujący ^^
Moim zdaniem to jak najszybciej powinno wejść by nowy gracz po wejściu na serwer nie wychodził po chwili bo pada 2 sek po rozpoczęciu mapy. 

to dla mnie jest głupotą zabraniać komuś używac umiejętności klasy (  tj. fireball itd ), a oczywiście co do itemów na 1/x co zabijają to jestem jak najbardziej za daniem takiego zakazu rzucania przez 10s po rozpoczęciu rundy.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogółem jestem za wszystkim,  z tym że np fireball lub ten skill nithalaka ( nie pamiętam nazwy ) robi się problematyczny gdy mamy kontakt już powiedzmy 3/5 sekundzie z przeciwnikiem.
Tak to wszystkie pomysły spoko, gracz który wbije na serwer i trafi taki item, ma szanse z każdym,
tu bym jeszcze dodał że gdy wbija nowy gracz, (nie wiem czy to się da jakoś wyróżnić że on jest pierwszy raz na serwerze),
powinien mieć zwiększoną szansę na trafienie takiego itemu, przez powiedzmy pare godzin gry (to już zostawiam do ustalenia).

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dałoby sie wprowadzic zakaz(po prostu ze sie nie da uzyc)tych he1/ i fireballstuff przez 8s bo tacy gracze na wyzszych lvlach moga pushowac male mapy jak wiocha i walic fireballa na respa i latwo wbijac fragi na ladujacych sie?Dałoby sie?

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
W dniu 7.03.2018 o 12:34, Leśny napisał:

-Opończa Oszustwa ( stajesz się niewidoczny na radarze )

To nawet fajny pomysł

Fireball odpada

W dniu 7.03.2018 o 12:34, Leśny napisał:

Meekstone (zadaje 1000 dmg ) Pod sm_item podkładasz fałszywą pake . Po ponownym użyciu sm_item wybucha ( można użyć raz na runde )

Tutaj też coś postaram się przygotować

 

W dniu 7.03.2018 o 12:34, Leśny napisał:

Chciałbym również zaproponować zakaz używania he , fireballi , min , totemów itp na respawnie przeciwnika przed upływem 10 sek. po rozpoczęciu rundy .
Wielokrotnie gracze mi ,, płaczą " że ktoś z respa na respa rzuca he 1/1 i padaj 4/5 osób  . Lub jak to było w moim przypadku na mapie de_rats totem trujący ^^
Moim zdaniem to jak najszybciej powinno wejść by nowy gracz po wejściu na serwer nie wychodził po chwili bo pada 2 sek po rozpoczęciu mapy. 

Ale tutaj chdozi o ogólną blokadę dla itemów z 1/1 czy samym HE? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności