Jump to content

WOJTASIK

Użytkownik
  • Content Count

    2,521
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2
  • Time Online

    3d 15h 37m 11s

WOJTASIK last won the day on July 7 2018

WOJTASIK had the most liked content!

Community Reputation

75 Dobry

3 Followers

About WOJTASIK

  • Rank
    ★ Ręka ciężka, ale sprawiedliwa ★
  • Birthday 11/07/1999

Informacje o Profilu

  • Nick
    `WOJTAS
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Gram na
    9
  • Lokacja
    Chełm

Metody kontaktu

  • GG
    40377037
  • Snapchat
    wojtasinio9

Recent Profile Visitors

987 profile views

  1. Ale ta klasa zawsze mogła uciekać będąc zamrozonym itd xD Jeszcze mu ograniczenia liny zrobiłeś, niefajnie ;d
  2. Tak i mając 30 lvl mam 60 punktów statystyk, daje je w inteligencję i wysysam po 40 dmg, trochę kosmos co? ;d
  3. To był zawsze dodatkowy plus upadłego. Mógł liną uciekać będąc zamrożonym, zakorzeniowanym itd, kiedyś Ci o tym wspominałem Kiedyś -_- próbował to ogarnąć, poprawił to, bh super działało, lecz posiadała je każda klasa, tutaj jest problem, nie da się chyba dla jednej klasy tego zrobić, aby poprawnie działało.
  4. Nie będę tutaj używać cytowania bo za dużo treści tam powlatywalo juz ale się wypowiem. Sharm, wybacz ale nie gram już upadlym, baa! Nie gram wcale bo nie mam czasu, studiuje. Gadasz ze nihlathak jest p2w dlaczego? Nic w tej klasie od czasów 1.6 się nie zmieniło, a tam nikt nie płakał ;-) Upadły, praktycznie nic też się nie zmieniło oprócz tego że ma spierdzielonego bhopa co jest na minus, za to ma lepszą regenerację która jest na plus, a i nie zapominajmy że na 1.6 lina nie miała żadnych ograniczeń A tu jednak jakieś tam ma. Zniewolony na 1.6 nie miał ładowania umiejętności na nozu i nie zadawał żadnych obrażeń okrzykiem, tutaj ma to są dodatkow3 plusy dla niego. Jednak minusem jest to że w csgo niewidzialnosc to gowno i nie ma co się oszukiwać że praktycznie nic nie daje. Dodam że sporo klas podstawowych dostało boosta od czasów 1.6 A ty mówisz że premki są p2w no pls. Przepraszam że takie wzmianki robię dodatkowo O innych klasach w tym temacie, ale no ciężko mi nie odpowiedzieć na takie głupoty
  5. Klasa jest zbalansowana, a rushowanie nią za pomocą liny to atut klasy. Ta klasa nie ma normalnego bhopa, który by cokolwiek dawał, w 1.6 bh na tej klasie dawało sporego kopa, a na dodatek lina nie miała żadnego ograniczenia xd
  6. 1:0 Chorwacja w końcu to jest normalny kraj, nie ma żadnych farbowanych lisów
  7. Witam, dodatkowym opiekunem serwera zostaje @liseq. Jest to spodowane tym, że mam teraz bardzo mało czasu, co chyba widać po mojej aktywności. Dlaczego liseq? Uważam, że jest on najodpowiedniejszą osobą na ten moment na to stanowisko. Mam nadzieję, że każdy się cieszy Myślę, że będzie nam się dobrze współpracowało. Gratulacje!
  8. Sprawdzę demko do wieczora i dam znać jaki jest werdykt.
  9. Według Karola to niemożliwe, ponoć sprawdzał, ja co mogłem, to zrobiłem. Może na ten temat więcej powie @-_-
  10. To jest diablo i my nie jesteśmy większością. Poza tym, nie będziemy dodawać umiejętności dla VIPA, którą posiada kilka klas.
  11. Przypominam, że event trwa do 15 lipca, myślę, że troszkę wcześniej powinien pojawić się sklep wymianowy, który będzie raczej wyglądał trochę inaczej cenowo, niż wyżej napisałem.
  12. Klasa nie była nerfiona tylko przywrócona, do tej, która była na 1.6 Nic nie będzie zmienianie, oprócz tego, że zmniejszymy szansę na 1/8 Co do bugowania się tych strzałów, to sprawdzimy
  13. Wyraźnie zostanie to edytowane i nie będzie nic odbijać, tylko blokować, bo to jest non sens.
  14. Dobrze, więc tak, sprawdzę osobiście jak ta klasa wygląda na serwerze, bo szczerze jeszcze ani razu nią nie grałem i coś na pewno z tą klasą zrobimy. Jesli chodzi o bugowanie się nade'ów / kuszy, to proszę pamiętać, że to jest cs;go i ciężko niektóre rzeczy tu zrobić, by działały w pełni sprawnie.
  15. @ziomm ładnie to wyjaśnił i się z nim w pełni zgadzam. Przecież to już nie byłby diablo mod, gdybyśmy pozmieniali umiejętności wszystkie, żeby wchodziły przy strzałach. Szczerze to możecie podziękować, że teraz musicie się z tą blokadą męczyć, ludziom, którzy się wycwanili i bindowali na +attack (no @liseq co tam? ;d ). Gdyby nie to, umiejętności normalnie by się używało, a tak przy strzelaniu teraz nie da się ich używać. Też mi się to nie podoba, ale raczej nie ma czegoś takiego jak zablokowanie możliwości bindowania graczom +attack.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines