Skocz do zawartości

[New Diablo Mod] Łowca


-_-

Rekomendowane odpowiedzi

łowca na ten moment nie jest grywalną klasą ponieważ jak mam stać w miejscu by trafić typa bełtem którym i tak go nie zabiję to prędzej ktoś mnie od pleców zabije niż ja go bo zrobi unik czy coś albo nie trafię jeszcze go

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.05.2020 o 12:46, -_- napisał:

Trzeba się zatrzymać i strzelić

Jeżeli chodzi Wam o wygląd modelu, to poprosiłem o podanie innego, a ja go wgram. Nie mam modelu bełtu, stąd jest tam nóż

Nie nie chodzi o wygląd modelu, model mamy w chuju. Chodzi o to właśnie znoszenie na lewo, prawo w górę i dół. Jeśli coś takiego zostanie to klasa po prostu nie będzie grywalna co tu dalej tłumaczyć. Ludzie grający Łowcą grali nią by myśleli, iż coś takiego nastanie, zostaw to a w next edycji nikt nie wbije tą klasą 30lvl'a. Tak jak napisał @KiiKuuT zatrzymując się by strzelić z kuszy masz pewnego DEDA, To nie jest insta kill ani nie jestem nieśmiertelny podczas zatrzymania się xDDD. Jak taki łowca będzie chciał do mnie strzelić i stanie w miejscu to dostanie 3 głowy i do spania...

Edytowane przez Op0rNiK0W
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jaki jest powód tego że miny nie są juz granatami rzucanymi prawym, ale tamta opcja wydaje mi się że nie była zła i chyba wtedy będą bić obszarowo.

  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
6 godzin temu, _Hades napisał:

Nie wiem jaki jest powód tego że miny nie są juz granatami rzucanymi prawym, ale tamta opcja wydaje mi się że nie była zła i chyba wtedy będą bić obszarowo.

 

5 godzin temu, p3rm napisał:

Dodac przeliczniki z inta/dmg do miny + bełtu, nic wiecej nie potrzeba

Przecież bełty mają chyba 1 DMG/INT, a trapy 0.5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Just now, -_- said:

 

Przecież bełty mają chyba 1 DMG/INT, a trapy 0.5

W takim razie tym bardziej zwiekszyc dmg zeby lowcy oplacalo sie uzerac z beltami ktorymi tak czy siak ciezko traifc :^)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
  1. 50 DMG START
  2. W zależności od tego jaki bełt:
    +20 drewniany
    +50 stalowy
  3. Rozwój za manę
  4. 1.0 DMG/INT

Załóżmy, że idzie w DMG i nie ma rozwoju

100 DMG + rozwój da mu max 100 DMG do przodu (ma max 100 INT)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 hours ago, -_- said:
  1. 50 DMG START
  2. W zależności od tego jaki bełt:
    +20 drewniany
    +50 stalowy
  3. Rozwój za manę
  4. 1.0 DMG/INT

Załóżmy, że idzie w DMG i nie ma rozwoju

100 DMG + rozwój da mu max 100 DMG do przodu (ma max 100 INT)

Dokładnie o to chodzi, lowca ma imo za mały dmg, miny są zbalansowane ale belt jest kompletnie bezuzyteczny wymaxowany jest w stanie zrobic 200 hp ktorym nie mozna 1shotowac podczas gdy duriel/khazara ze swojego aktywa kreci podobne cyfry + khazara ma bodajze 14/100 na podpalene pasywne ktore robi drugie tyle dmgu, mozemy tez przytoczyc tutaj maga ktory z fireballa strzelam robi delikatnei dmg mniejszy niz lowca teraz aczkolwiek jest on w stanie skastowac swego skilla ze swoim pasywem i nim zawsze trafic i co najwazniejsze moze odpalic go majac np ak przy sobie a nie kose, wyjmujac kose tracimy momentum w ktorym wrog nas moze zabic bo latamy z kosa i tracimy czas na zmiane broni, dodanie lowcy dmgu albo zrobienie 2giego binda zeby nie musial latac z kosa powinno zbuffowac na tyle klase by byla grwyalna

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chce zaproponować taką małą zmianę jak 

Wybuchowy Bełt - Dmg bazowy Bełta 50 + 1/x Na Wybuch Int x (0.01-0.04) np tu zalezy od Właściciela 

Zrekompensuje to trudne granie bełtem tym że jest wybuch na nim i pomoze to nam jakoś zabić przeciwnika i mieć dmg z Kuszy :)

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
18 godzin temu, KamuiKirito napisał:

To chce zaproponować taką małą zmianę jak 

Wybuchowy Bełt - Dmg bazowy Bełta 50 + 1/x Na Wybuch Int x (0.01-0.04) np tu zalezy od Właściciela 

Zrekompensuje to trudne granie bełtem tym że jest wybuch na nim i pomoze to nam jakoś zabić przeciwnika i mieć dmg z Kuszy :)

Klasy są zrobione w taki sposób, że skill ustawiany może mieć dwie wartości, a nie różne, więc jeśli chcielibyśmy coś takiego dodać, to musimy to z czymś zamienić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miny nie dzialają, testowalem z hadesem

nw, nie gralem tu miesiac bo za duzo spocencow i toxicow ale teraz co gralem to niedzialalo

Edytowane przez Yaahuuu
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Teraz przestały działać czy wczęśniej też nie działały? Bo nie bardzo rozumiem jaki okres bierzesz pod uwagę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Proponuje testowo usunąć 2 rodzaje bełtów i ustawić jeden z prędkością 4000 oraz dmg 125+2*int aby ta kusza się na coś przydawała oraz powiększył bym dwukrotnie bełt, a propo pułapek zwiększyłbym dmg do 75+int i przywróciłbym granaty które można było kłaść na ziemi, lecz byłyby niezniszczalne. Zmieniłbym także dmg z rzucanych granatów na stały 40dmg + int/2. Dobrze by było ustawić limit ładowania granatów do 3+ co 50int 1.

Byłby to mocny buff dla klasy lecz moim zdaniem odpowiedni

Edytowane przez Michal095
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to niezly buff. masz 70lvl zabierdasz 210 dmg z granta + ladujesz sobie je ciągle, o bełtach nie wspomne ktore są co 4sek XD, i milion min ktore zadawaly by z 200+ dmg. ja proponuje dac dmg z pulapek taki jaki jest i jak wchodzilbys to mialbys cos ala muduske i nie mozna by bylo strzelać przez 4sek np 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dobra ale, jak grasz to jestes skupiony na strzelaniu a nie szukaniu min prawda? bełt jest słaby, tu ci przyznam racje, ale z tymi granatami przesadziles bo np na 40 lvl masz 80 int i wtedy nadem zabierasz 120dmg, nie zapomnijmy o tym że mozna je sobie co chwile ładować ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem, jeżeli Łowca ma wymaxowany int powinien zabijać na raz, no chyba, że przeciwnik ma max HP i crimsona. 150 DMG zadaje Demonolog piorunem, którym nie musi celować oraz podczas użycia nadal może strzelać z głównej broni(m4,ak). Łowca jeżeli wymaxuje inta zostaje z 120HP, jeżeli nie trafi bełtem jest martwy. Proponowałbym powrócenie do jednego rodzaju bełtów z prędkością równą średniej dwóch obecnych bełtów oraz z DMG 100 + 1INT =1,5 DMG W dodatku bełt powinien lecieć tam gdzie był celownik podczas strzału. Jeżeli łowca przesuwa się w bok podczas strzału to bełt zachowuje się jak granat.

Edytowane przez Pronto^^
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności