KiiKuuT 8 Opublikowano 4 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2020 łowca na ten moment nie jest grywalną klasą ponieważ jak mam stać w miejscu by trafić typa bełtem którym i tak go nie zabiję to prędzej ktoś mnie od pleców zabije niż ja go bo zrobi unik czy coś albo nie trafię jeszcze go 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
56489 88 Opublikowano 6 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2020 (edytowane) W dniu 4.05.2020 o 12:46, -_- napisał: Trzeba się zatrzymać i strzelić Jeżeli chodzi Wam o wygląd modelu, to poprosiłem o podanie innego, a ja go wgram. Nie mam modelu bełtu, stąd jest tam nóż Nie nie chodzi o wygląd modelu, model mamy w chuju. Chodzi o to właśnie znoszenie na lewo, prawo w górę i dół. Jeśli coś takiego zostanie to klasa po prostu nie będzie grywalna co tu dalej tłumaczyć. Ludzie grający Łowcą grali nią by myśleli, iż coś takiego nastanie, zostaw to a w next edycji nikt nie wbije tą klasą 30lvl'a. Tak jak napisał @KiiKuuT zatrzymując się by strzelić z kuszy masz pewnego DEDA, To nie jest insta kill ani nie jestem nieśmiertelny podczas zatrzymania się xDDD. Jak taki łowca będzie chciał do mnie strzelić i stanie w miejscu to dostanie 3 głowy i do spania... Edytowane 6 Maja 2020 przez Op0rNiK0W Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Visteris3 11 Opublikowano 7 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2020 (edytowane) Proponuję dodać Mine co 30 lvl i to jak ktoś w nią wejdzie to obija innych graczy w poblizu. Edytowane 7 Maja 2020 przez Visteris3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Hades 60 Opublikowano 7 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2020 Nie wiem jaki jest powód tego że miny nie są juz granatami rzucanymi prawym, ale tamta opcja wydaje mi się że nie była zła i chyba wtedy będą bić obszarowo. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p3rm 4 Opublikowano 7 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2020 Dodac przeliczniki z inta/dmg do miny + bełtu, nic wiecej nie potrzeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 902 Opublikowano 7 Maja 2020 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2020 6 godzin temu, _Hades napisał: Nie wiem jaki jest powód tego że miny nie są juz granatami rzucanymi prawym, ale tamta opcja wydaje mi się że nie była zła i chyba wtedy będą bić obszarowo. 5 godzin temu, p3rm napisał: Dodac przeliczniki z inta/dmg do miny + bełtu, nic wiecej nie potrzeba Przecież bełty mają chyba 1 DMG/INT, a trapy 0.5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p3rm 4 Opublikowano 7 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2020 Just now, -_- said: Przecież bełty mają chyba 1 DMG/INT, a trapy 0.5 W takim razie tym bardziej zwiekszyc dmg zeby lowcy oplacalo sie uzerac z beltami ktorymi tak czy siak ciezko traifc :^) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 902 Opublikowano 7 Maja 2020 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2020 50 DMG START W zależności od tego jaki bełt: +20 drewniany +50 stalowy Rozwój za manę 1.0 DMG/INT Załóżmy, że idzie w DMG i nie ma rozwoju 100 DMG + rozwój da mu max 100 DMG do przodu (ma max 100 INT) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p3rm 4 Opublikowano 8 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2020 13 hours ago, -_- said: 50 DMG START W zależności od tego jaki bełt: +20 drewniany +50 stalowy Rozwój za manę 1.0 DMG/INT Załóżmy, że idzie w DMG i nie ma rozwoju 100 DMG + rozwój da mu max 100 DMG do przodu (ma max 100 INT) Dokładnie o to chodzi, lowca ma imo za mały dmg, miny są zbalansowane ale belt jest kompletnie bezuzyteczny wymaxowany jest w stanie zrobic 200 hp ktorym nie mozna 1shotowac podczas gdy duriel/khazara ze swojego aktywa kreci podobne cyfry + khazara ma bodajze 14/100 na podpalene pasywne ktore robi drugie tyle dmgu, mozemy tez przytoczyc tutaj maga ktory z fireballa strzelam robi delikatnei dmg mniejszy niz lowca teraz aczkolwiek jest on w stanie skastowac swego skilla ze swoim pasywem i nim zawsze trafic i co najwazniejsze moze odpalic go majac np ak przy sobie a nie kose, wyjmujac kose tracimy momentum w ktorym wrog nas moze zabic bo latamy z kosa i tracimy czas na zmiane broni, dodanie lowcy dmgu albo zrobienie 2giego binda zeby nie musial latac z kosa powinno zbuffowac na tyle klase by byla grwyalna 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamuiKirito 34 Opublikowano 9 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2020 To chce zaproponować taką małą zmianę jak Wybuchowy Bełt - Dmg bazowy Bełta 50 + 1/x Na Wybuch Int x (0.01-0.04) np tu zalezy od Właściciela Zrekompensuje to trudne granie bełtem tym że jest wybuch na nim i pomoze to nam jakoś zabić przeciwnika i mieć dmg z Kuszy 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 902 Opublikowano 10 Maja 2020 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2020 18 godzin temu, KamuiKirito napisał: To chce zaproponować taką małą zmianę jak Wybuchowy Bełt - Dmg bazowy Bełta 50 + 1/x Na Wybuch Int x (0.01-0.04) np tu zalezy od Właściciela Zrekompensuje to trudne granie bełtem tym że jest wybuch na nim i pomoze to nam jakoś zabić przeciwnika i mieć dmg z Kuszy Klasy są zrobione w taki sposób, że skill ustawiany może mieć dwie wartości, a nie różne, więc jeśli chcielibyśmy coś takiego dodać, to musimy to z czymś zamienić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaahuuu 70 Opublikowano 13 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2020 (edytowane) miny nie dzialają, testowalem z hadesem nw, nie gralem tu miesiac bo za duzo spocencow i toxicow ale teraz co gralem to niedzialalo Edytowane 14 Maja 2020 przez Yaahuuu 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 902 Opublikowano 14 Maja 2020 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2020 Teraz przestały działać czy wczęśniej też nie działały? Bo nie bardzo rozumiem jaki okres bierzesz pod uwagę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal095 10 Opublikowano 26 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2020 (edytowane) Proponuje testowo usunąć 2 rodzaje bełtów i ustawić jeden z prędkością 4000 oraz dmg 125+2*int aby ta kusza się na coś przydawała oraz powiększył bym dwukrotnie bełt, a propo pułapek zwiększyłbym dmg do 75+int i przywróciłbym granaty które można było kłaść na ziemi, lecz byłyby niezniszczalne. Zmieniłbym także dmg z rzucanych granatów na stały 40dmg + int/2. Dobrze by było ustawić limit ładowania granatów do 3+ co 50int 1. Byłby to mocny buff dla klasy lecz moim zdaniem odpowiedni Edytowane 26 Maja 2020 przez Michal095 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaahuuu 70 Opublikowano 26 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2020 to niezly buff. masz 70lvl zabierdasz 210 dmg z granta + ladujesz sobie je ciągle, o bełtach nie wspomne ktore są co 4sek XD, i milion min ktore zadawaly by z 200+ dmg. ja proponuje dac dmg z pulapek taki jaki jest i jak wchodzilbys to mialbys cos ala muduske i nie mozna by bylo strzelać przez 4sek np Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaahuuu 70 Opublikowano 27 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2020 XD miny mają zadawac 175 dmg? dotego jeszcze bełt i 2x dmg z he. cos za dobra byla by ta postac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaahuuu 70 Opublikowano 27 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2020 no dobra ale, jak grasz to jestes skupiony na strzelaniu a nie szukaniu min prawda? bełt jest słaby, tu ci przyznam racje, ale z tymi granatami przesadziles bo np na 40 lvl masz 80 int i wtedy nadem zabierasz 120dmg, nie zapomnijmy o tym że mozna je sobie co chwile ładować ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pronto^^ 1 Opublikowano 29 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2020 (edytowane) Moim zdaniem, jeżeli Łowca ma wymaxowany int powinien zabijać na raz, no chyba, że przeciwnik ma max HP i crimsona. 150 DMG zadaje Demonolog piorunem, którym nie musi celować oraz podczas użycia nadal może strzelać z głównej broni(m4,ak). Łowca jeżeli wymaxuje inta zostaje z 120HP, jeżeli nie trafi bełtem jest martwy. Proponowałbym powrócenie do jednego rodzaju bełtów z prędkością równą średniej dwóch obecnych bełtów oraz z DMG 100 + 1INT =1,5 DMG W dodatku bełt powinien lecieć tam gdzie był celownik podczas strzału. Jeżeli łowca przesuwa się w bok podczas strzału to bełt zachowuje się jak granat. Edytowane 29 Maja 2020 przez Pronto^^ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi