Jump to content

[New Diablo Mod] Scavenger


-_-

Recommended Posts

  • Root

W tym temacie będą poruszane kwestie związane z klasą Scavenger na serwerze New Diablo Mod

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Proponuje dodac mu po cofnieciu sie przez 5sek takie cos ala special +30% do all co o tym myslisz @-_- ?

Edited by SharMx1337
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Root

Bo w moim zamyśle, klasa nie miała mieć limitu cofnięć, a czas, a przy takim trybie (bez opóźnienia na respawn), klasa byłaby za mocna, bo za każdym razem możesz uciekać na spawn (wracasz na spawn, biegniesz do wroga, znowu się cofasz - w zależności od jego miejsca, ale po stronie TT np: na DD2 byłoby to za dobre)

 

Ankieta

Scavenger i powrót na spawn

  1. Bez cooldown i tylko 1 na runde
  2. Z cooldown i może użyć co jakiś czas

Reakcja to Wasza odpowiedź

Zmieszany - 1 opcja
Haha - 2 opcja

 

Dziękuję bardzo

  • Haha 1
  • Confused 3
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Scavenger jest stosunkowo mało popularną postacią, sugeruje delikatnego buffa na redukcje/dmg żeby zwiększyć mu troche popularność :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Root

Dodatkowy DMG - ok

Redukcja DMG - nie

On obniża stałe 5 DMG, jeżeli dokupi sobie skill za zloto, zdobędzie item i jeszcze runę, to będziecie mu bić 1-2 DMG

 

 

Było głosowanie dla większej ilości, nie chcieliście, więc rozwój zostanie, a z tym dodatkowym DMG, to i tak jest ono redukowane przez armor, więc +7 DMG nie równa się +7 zadanego

Link to comment
Share on other sites

kurwa to ma być balans klasa a nie zrobić klase popularną, "Scavenger" jest dobry jaki jest. Bierzmy też pod uwagę rozwój za mane... Jak zwiększysz mu startowe DMG to po rozwinięciu za mane będzie napierdalał po 100 w ciało z j3banego USP...  Jedyne co by mu można było zmienić to rozwój za mane, bo ma 2 rozwoje w ogóle niepowiązane z tą klasą. Moge dać od siebie 1 propozycje by podmienić "trzęsienie/ odnowienie" na ponowny powrót do bazy za 350many (sm_skill)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Op0rNiK0W said:

kurwa to ma być balans klasa a nie zrobić klase popularną, "Scavenger" jest dobry jaki jest. Bierzmy też pod uwagę rozwój za mane... Jak zwiększysz mu startowe DMG to po rozwinięciu za mane będzie napierdalał po 100 w ciało z j3banego USP...  Jedyne co by mu można było zmienić to rozwój za mane, bo ma 2 rozwoje w ogóle niepowiązane z tą klasą. Moge dać od siebie 1 propozycje by podmienić "trzęsienie/ odnowienie" na ponowny powrót do bazy za 350many (sm_skill)

raczej postaciami useless sie mimo wszystkoe nie gra patrz, takze z czegos wynika ze scavenger jest np tak malo grywalny :^) i nie przesadzajmy z tym 100 dmg xDDD! nie mowimy tutaj o boosciue 5-->15 tylko co najwyyzej 5--> 6/7

 

odbiegajac wymiana skilli za mane na +

Link to comment
Share on other sites

Przywróćcie stare statystyki tej klasy.

8DMG + wspanialy topor 15 + golden 10/30 + 5 dmg zloto = 38/58 nie liczac obrazen z broni podstawowej , co za &^%$# wyjechal z pomyslem buffowania tej klasy. Przed resetem ta klasa bylem na topce. To ze malo kto gra ta klasa nie znaczy ze jest slaba. Dales propozycje buffa tej klasy a nawet nia nie pograles i nie znales jej mozliwosci.
Pewnie wygladalo to tak.
1. Wybieram klase i wbijam 10 lvl
2. koles z 50 lvlem mnie rozwala wiec klasa do dupy.
3. zloze propozycje buffa dla mojej klasy.
Malo tego ta klasa ma redukcje. i jednorazowe zregenerowanie calego hp. Zulf juz dobrze gra ta klasa. Tez bym zaczal ale po co jak wiem ze dostanie nerfa, szkoda mi tracic na nia czasu.
wczesniejsze statystyki jak gralem scavengerem i zjawa to lepiej mi sie gralo scavengerem latwiej bylo byc na topce. I jaka jest teraz sytuacja? slabszy zjawa dostaje nerfy a lepszy scavenger buffy. Kurna ile wy macie lat ze z takimi propozycjami wyjezdzacie. 
 

Edited by meroo
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Wbiłem 44 lvl na tej klasie i doszedłem do wniosku, że skoro dążymy do zbalansowania klas, by granie na serwerze dawało przyjemność proszę się przyjrzeć jak ta klasa na wyższym LVL jest poprostu IMMORTAL!

Zakładając, że mamy 45 LVL ( dajemy wszystkie PKT w życie + runa Crimson na 3 lvl ) ~ 300HP - sporo, dodatkowo kupujemy HP full ze sklepu - 300HP ( zakładając, że czekamy aż nasz poziom HP spadnie do niskich wartości) + powrót na resp'a z FULL HP (kolejne 300)  = ~900 hp by zabić taką bestię przez graczy drużyny przeciwnej, nie wspominając o potyczce 1v1.

Nie wspomnę o itemie na regen HP - kryształ życia ( kolejne ~300 HP) 

Dalej, klasa po kupieniu odrodzenia w trakcie rudny, także może użyć ponownie powrotu na respa, mimo, że użyła jej przed śmiercią (warto też pomyśleć o blokadzie tego)

Dodatkowo sama klasa ma sporo dodatków jak na klasę NON-PREMIUM:

+8dmg z broni, redukcja dmg -5 - choć wartości są na pierwszy rzut oka małe, w konsekwencji dają przewagę w większości przypadków. 

 

Polecam ograniczyć możliwość zakupu HP ze sklepu przez tę klasę, by nowy gracz miał możliwość chociaż podrapać tę klasę po twarzy. Chyba, że ktoś ma coś sensowniejszego do zaproponowania.

Nikt tego może nie widzi, ale sam testowałem te założenie i zabicie w starciu 1v3 w tym samym momencie kończyło się często moim zwycięstwem. 

 

Pozdrawiam.

 

Edited by Grand.
  • Like 1
  • Love 1
Link to comment
Share on other sites

W dniu 26.05.2020 o 17:29, Grand. napisał:

Wbiłem 44 lvl na tej klasie i doszedłem do wniosku, że skoro dążymy do zbalansowania klas, by granie na serwerze dawało przyjemność proszę się przyjrzeć jak ta klasa na wyższym LVL jest poprostu IMMORTAL!

Zakładając, że mamy 45 LVL ( dajemy wszystkie PKT w życie + runa Crimson na 3 lvl ) ~ 300HP - sporo, dodatkowo kupujemy HP full ze sklepu - 300HP ( zakładając, że czekamy aż nasz poziom HP spadnie do niskich wartości) + powrót na resp'a z FULL HP (kolejne 300)  = ~900 hp by zabić taką bestię przez graczy drużyny przeciwnej, nie wspominając o potyczce 1v1.

Nie wspomnę o itemie na regen HP - kryształ życia ( kolejne ~300 HP) 

Dalej, klasa po kupieniu odrodzenia w trakcie rudny, także może użyć ponownie powrotu na respa, mimo, że użyła jej przed śmiercią (warto też pomyśleć o blokadzie tego)

Dodatkowo sama klasa ma sporo dodatków jak na klasę NON-PREMIUM:

+8dmg z broni, redukcja dmg -5 - choć wartości są na pierwszy rzut oka małe, w konsekwencji dają przewagę w większości przypadków. 

 

Polecam ograniczyć możliwość zakupu HP ze sklepu przez tę klasę, by nowy gracz miał możliwość chociaż podrapać tę klasę po twarzy. Chyba, że ktoś ma coś sensowniejszego do zaproponowania.

Nikt tego może nie widzi, ale sam testowałem te założenie i zabicie w starciu 1v3 w tym samym momencie kończyło się często moim zwycięstwem. 

 

Pozdrawiam.

 

Jedyny pomysł, który wpadł mi do głowy po przeczytaniu ww. postu oraz graniu na Scavengerów w obecnej edycji - zmniejszenie HP po powrocie na respa np. do 50% bazowego wartości HP. Możliwość użycia itemu ponownie po powrocie jest bardzo w porządku, ale fakt, że dubluje się $ (o wartość którą dostawaliśmy na początku rundy) przez co można sobie wrócić i np. dokupić item czy przedmioty w sklepie za $ przemawia za nerfem. Jak napisał @Grand. jest to sporo jak na klasę "non-premium", dlatego też wnoszę o przyjrzenie się propozycjom balansu. 

Edited by Shrek
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

jak dla mnie to wystarczy zablokować scavengerowi zakup hp za $ i złoto bo o 50%mniej hp z cofniecia nic by nie dawało i ludzie grali by druidami

Link to comment
Share on other sites

  • Root

Dobrze, to zaczniemy małymi kroczkami od blokady zakupu HP, żeby znowu tego nie cofać po paru dniach

Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site you agree to Privacy Policy