Skocz do zawartości

[New Diablo Mod] Baal


-_-

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 1.05.2020 o 04:33, Op0rNiK0W napisał:

Dodać ograniczenie czasowe między linami, skillem ( przyciąganiem)

Jakie ograniczenie?  xDD Ta klasa nie nie ma nic poza tym hakiem, a na dodatek z tej liny  jest łatwo uciec  ;d

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, WOJTASIK napisał:

Jakie ograniczenie?  xDD Ta klasa nie nie ma nic poza tym hakiem, a na dodatek z tej liny  jest łatwo uciec  ;d

Leczenie na kosie, podskoki? I w jaki sposób jest łatwo uciec? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Na jednego gracza przypada 2.3 klasy

Tą klasą grały 52 osoby z czego 3 mają ponad 30 lvl (jedna powyżej 40)
Tylko 9 graczy przeszło przez to minimum, czyli 20 lvl 

Porównując to do Zjawy, która grasz

Ponad 123 osoby grały Zjawą i 10 osób przebiło 30 lvl
Ponad 20 przebiło minimum, czyli 20 lvl

 

Baal według statystyk jest jedną z NAJGORZEJ GRANYCH klas i jest DRUGĄ najgorszą klasą, która przebiła minimum, więc ciężko mi uwierzyć w to, że to co piszesz odnośnie bycia OP jest prawdą, bo przełożyłoby się z pewnością na grę.
Jej TOP LVL klasyfikuje ją na 17 miejscu, czyli przed nią jest aż 16 innych osób z innymi klasami w topce

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no teraz to Co napisałeś to jest bez sensu, ma być balans czy patrzymy kto jaką klasą gra i ile osób? Napisz mi jaka jest najmniej grywalna klasa na serwisie a w next edycji zrobie nią topke 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Czyli tak, 3 osoby piszą, że jest słaby, Ty mówisz, że jest dobry, statystyki mówią, że nikt nim nie gra.
Jeżeli klasa byłaby za dobra, to chyba logiczne, że przełożyłoby się to na grę nią, a tak nie jest. Ta klasa ma najgorsze statystyki pod względem gry, a jej skille wcale nie odbiegają mocno od reszty. Liny są po to by można było w nie łapać, a nie przed nimi uciekać

  • Like 1
  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłop mnie przyciąga, uda mi sie za siane skitrać, wychylam i znów ciągnie... No ale biorąc też pod uwagę opinie graczy, którzy by gineli na nieśmiertelnej klasie to balansu nie zrobimy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

leczenie jest dosc mocne na tej klasie, jak zlapie na linke to rozwala celownik i nie ma szans na kontre. Dodatkowo ma wiekszone obrazenia na lince. cooldown jest dosc maly nawet jak udalo mi sie zerwac to zaraz mogl drugi raz mnie zlapac. Biorac pod uwage ze przy pierwszym zlapaniu obil mnie i zostawil na w pol zywego to przy drugiej sytuacji juz mnie dobije. jedyna opcja to jak jest dwoch na jednego. albo ktos ma full inte ale to jest ryzykowne bo wtedy ma sie mniej hp i ma zwiekszone przyjmowane obrazenia pod linka.

tych dodatkowych obrazen nie powinno byc ewentualnie zwiekszyc cooldown jak ktos sie zerwie

Edytowane przez meroo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
4 godziny temu, meroo napisał:

Dodatkowo ma wiekszone obrazenia na lince. cooldown jest dosc maly nawet jak udalo mi sie zerwac to zaraz mogl drugi raz mnie zlapac

Nikt nie miał przeciwwskazań gdy rozmawiano o 2x po złapaniu

Na ten moment uważam, że klasa jest niegrywalna i nie widzę sensu jej nerfienia. Jeżeli zaczną nią grać, sytuacja się zmieni, to wtedy można na to patrzeć, bo opieramy się tylko na opisie, który nie przenosi się do gry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież tą linką jest mega trudno trafic ;/ wystarczy ze zahaczysz o jakies txt i sie zrywasz. Więc jedyne co jest dobre tutaj to leczenie. A ten 2x dmg wystarcza na max 2/3 strzały bo a] ktos sie zerwie b] przyciągniesz go do siebie a jak juz kogos przyciagniesz i ten ktos sie uleczy to baal jest w dupie bo postac jest slaba na blisko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sharm kiedy ostatnio byles na serverze od dwoch tygodni cie nie widzialem jak nie lepiej. jezeli baal wedlug ciebie jest zbalansowany a wedlug innych graczy nie. To moze zabierzmy mu leczenie na nozu wtedy bedzie mial tylko linke na ktorej ci tak zalezy. 

Edytowane przez meroo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, SharMx1337 napisał:

Przecież tą linką jest mega trudno trafic ;/ wystarczy ze zahaczysz o jakies txt i sie zrywasz. Więc jedyne co jest dobre tutaj to leczenie. A ten 2x dmg wystarcza na max 2/3 strzały bo a] ktos sie zerwie b] przyciągniesz go do siebie a jak juz kogos przyciagniesz i ten ktos sie uleczy to baal jest w dupie bo postac jest slaba na blisko

Proszę CIEEEEEEEE NIE WYPOWIADAJ SIĘ NA FORUM W KWESTII SERWERA!!!!!!!!!

Edytowane przez Op0rNiK0W
  • Zmieszany 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nikt tym baalem nie gra... A nie gram na serwerze bo grają tutaj takie tryhardy jak opornikow z X lvl i sie nie da grać. Jak chcesz mnie znaleść to zapraszam na ffa. BTW wchodze nawet często i nigdy baala nie widzialem i nigdy nikt nie mowil ze jest za dobry. Pozatym baal to sciek paladyn jest 2x lepszy

Nie gram? godzina dziennie to i tak duzo. Gralem w niedziele dobre 2godziny i gralem przeciwko baalowi i wiem ze ta klasa to sciek ;-;

Edytowane przez SharMx1337
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sharm zgodzę się z Opornikowem.Nie grasz na serwerze to nie mów że coś jest nie grane.Baal stał się troszkę za mocny z 2 sekundowa linką + 2x obrażenia.Opornikowa da się zabić Ja go niszcze na przykład haha.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
1 godzinę temu, WOJTASIK napisał:

Przypominam, że na 1.6 lina nie miała ograniczenia czasowego.

Warto zaznaczyć, że to nie 1.6, a CS:GO

Sama mechanika gry jest zupełnie inna. 1.6 != CS:GO i pokazuje to chociażby ilość zmian, która nastąpiła po przejściu tego silnika na CS:GO

 

@WOJTASIK a co ma porównywanie tej gry do cs 1.6? Ty powiedziałeś, że nie było cooldown, to Ci tłumaczę, że nie jest to ta sama gra, więc to że tam nie było, nie oznacza, ze tutaj nie może być. Nie dodano go bez powodu, tak samo jak Upadły ma cooldown nie bez powodu. Nie porównuj stale danych klas, do wersji gry z 1.6, bo pierwsza wersja tego DIablo pokazała, że nijak ma się to do rzeczywistości. Zacznijmy patrzeć na to jak na silnik CS:GO, a nie 1.6, bo będzimy stać w miejscu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, -_- napisał:

Warto zaznaczyć, że to nie 1.6, a CS:GO

Sama mechanika gry jest zupełnie inna. 1.6 != CS:GO i pokazuje to chociażby ilość zmian, która nastąpiła po przejściu tego silnika na CS:GO

Co ma cooldown haka do wersji gry bo nie mogę i tego nie zrozumiem, tak samo cooldown przy jumpach paladyna, po co on jest, co ma na celu?

Edytowane przez WOJTASIK
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko po to żeby nie spamić skillami przecież taki paladyn by mógł na jakiejś mapie zruszowac sobie z tych skokow respa i pozbierac łatwe ładujące sie kilki , a cooldown baala na tym haku jest dobry bo jednak jest to mocny spell.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

klasa na chwile obecną za dobra jest. 1 trzeba zmniejszyc zasieg z haka 2trzeba wywalic 2x dmg bo to za dobre i dac np +10dmg i to tylke wsm xd

z tobą serio jest cos nie tak, wchodzisz na serwer wyzywasz mnie, mowisz ze sie splakalem bo kurwa klasa jest za mocna. Przypominam tylko przyciaga przez calą mape, leczy sie mega, jest mobilna + ma 2x dmg. A to ze ty jestes sciekiem w tą gre i grasz pod inta przez co zabijasz na hita takie klasy to nie moja wina :) Mhm 1osoba? po pierwsze 2/3 osoby a po 2 nie zapominaj ze dziennie gra po 8/9 osob max

Edytowane przez Yaahuuu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Myślę, że zwiększanie cooldown nie ma sensu, lecz sam DMG można znerfić jeśli serio jest problemem (czekam na opinie w tej sprawie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanizm klasy i grywalność super. Boli obecnie to, że w 95% przypadków lina = instakill. Fajnie gdyby jakoś dało się ją zerwać/popsuć przez gracza, który jest przyciągany, skoro zostajemy przy 2s cooldownach. 


@edit: Jedno z rozwiązań było taki, żeby lina mogła dalej zostać jaka jest tylko aby maksymalny czas przez który osoba jest na linie np. nie przekraczał 2 sekund, wtedy automatycznie osoba by się uwalniała.

Edytowane przez Shrek
  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

W dniu 22.05.2020 o 13:44, _Hades napisał:

Nie przesadzajmy, jedna osoba gra tą klasą. Co najwyżej można nieznacznie zwiększyć cooldown haka lub zmniejszyć DMG do 1.5 lub 1.8.

Jedna osoba grą tą klasą ale ta 1 osoba w 90% map jest 1-2 w tabeli, a ma raptem 30-40lv baalem. Klasa jest dość silna jeśli umiejętnie się nią gra. 

Moim zdaniem, ten dmg na haku jest zbyt mocny i to jest problem, bo to, że przyciągana osoba nie może za wiele robić to jedno, ale jak dostajesz w tym momencie hity po 50-60dmg z m4 to już masakra. Więc proponuję ten dmg albo zmniejszyć do 1.5DMG albo nawet mniej. Bo samo to, że ktoś jest trafiony hakiem w 90% kończy się fragiem. Myślę, że z 1.5DMG miałoby się większą szansę to urwać/przeżyć.

  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie w ogóle trzeba ten dmg zmniejszyć do jakiś 1.3 i dodać to żeby osoba ktora spadła nie dostawala dmg od upadku. sama linka jest mocna, a baal ma jeszcze leczenie i dlatego ta klasa powinna byc w tym przypadku premką/ powinna zostac znerfiona

 

  • Haha 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Jeżeli będziecie się wykłócać w tematach, będą leciały warny

Temat do tego nie służy, więc zacznijcie się normalnie zachowywać

Zmniejszę testowo do 1.5x DMG

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności