MAUPISZON 90 Opublikowano 25 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2018 W dniu 24.05.2018 o 08:38, ziomm napisał: Leczy się o xxx zadawanych obrażeń? Nekromanata, Talic xd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 889 Opublikowano 25 Maja 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2018 W dniu 24.05.2018 o 08:38, ziomm napisał: Hmmm procentowa szansa na obrócenie przeciwnika o 180 stopni? To już trochę będzie chyba za bardzo z cod moda. Tego nigdzie nie ma i byłoby fajnym dodatkiem i nie uważam by było to typowo pod COD 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaahuuu 70 Opublikowano 6 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2018 1/7 to za duzo, albo trafisz gościa flashem albo obkręcisz go o 180%, proponował bym dać 1/9. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAUPISZON 90 Opublikowano 6 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2018 Godzinę temu, SharMx1337 napisał: 1/7 to za duzo, albo trafisz gościa flashem albo obkręcisz go o 180%, proponował bym dać 1/9. Ja bym proponował danie 1/8 taka kosmetyczna zamiana gdyż tam zamiana była dawno temu i dotej pory nikt nie pisał tu że jest to za dobre Gdy zabijemy w głowe nie odnawia nam to HP np. Mam awp i 10 hp strzelam przeciwnika w hs zabijam go wyświetla się zabójstwo w hs i dalej mam 10 hp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaahuuu 70 Opublikowano 6 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2018 W talicu zawsze bylo ze przy zabiciu ci się nie odnawiało więc w czym problem? Ta klasa i tak jest juz za op więc ja był bym skłonny za usunięciem 25hp a daniu 15hp bo to przesada co odwala się z tą klasą najpierw buff potem nerf potem kolejny buff i teraz powinien być nerf, ja nierozumiem tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJTASIK 82 Opublikowano 7 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2018 Klasa nie była nerfiona tylko przywrócona, do tej, która była na 1.6 Nic nie będzie zmienianie, oprócz tego, że zmniejszymy szansę na 1/8 Co do bugowania się tych strzałów, to sprawdzimy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaahuuu 70 Opublikowano 15 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2020 Prosze o znerfienie tej postaci bo 1/10 na oslepienie, 1/7 na odwrocenie i +25hp za headshota to o wiele za duzo. Przeciwko tej postaci nie da sie walczyc bo jak cie nie oslepi to cie odwroci, a jak cie nie odwroci to cie oslepi. Mozna by bylo dac 1/13 na oslepienie i 1/10 na odwrocenie, nie duzo by to zmienilo ale dalo by sie zabić takiego diablo 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 889 Opublikowano 18 Marca 2020 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2020 @SharMx1337 żeby nie było (brak informacji). Jak skończę pracę przy JB, potem ogarnę te nowości na 2k, zajmę się Diablo 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaahuuu 70 Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Kazdy wie ze ja to najlepiej znerfil bym wszystko xd ale ta klasa wraz z demonologiem (na chwile obecną) to przesada. Ktos kto ma bizona/p90/xm zawsze ale to zawsze oslepia i odwraca i sie leczy strzalem w hs. Proponuje a) zmniejszyc mu szanse dla danej broni o polowe b) dac mu 1/11 i 1/13 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luckerihnio 4 Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Moze po prostu nie umiesz na tą postac grac 🤣 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaahuuu 70 Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2020 a jak mam na nią grać? biegać tyłem żeby odwrocil mnie do siebie? pomyśl zanim coś napiszesz (ja mam uprawnienia do niemyślenia jak coś) Ale tak na serio Karol weź prosze znerf tą klase bo ma ona za duże procenty i wytarczy jakiś pm/ak-47 i fullauto i jestes martwy. Ta klasa ma dwa insta kille bo jak oślepi cie nie masz szans tak samo jak odwróci 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meroo 60 Opublikowano 23 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2020 9 godzin temu, SharMx1337 napisał: a jak mam na nią grać? biegać tyłem żeby odwrocil mnie do siebie? pomyśl zanim coś napiszesz (ja mam uprawnienia do niemyślenia jak coś) Ale tak na serio Karol weź prosze znerf tą klase bo ma ona za duże procenty i wytarczy jakiś pm/ak-47 i fullauto i jestes martwy. Ta klasa ma dwa insta kille bo jak oślepi cie nie masz szans tak samo jak odwróci Osobiscie gralem ta klasa nabilem na niej 31 lvl. Ale uwazam ze w porownaniu do innych klas jego procenty sa rzeczywiscie zbyt duze. malo tego za strzal w glowe regeneruje mu 25hp. 19/100 i 1/7. proponowalbym go na probe zmniejszyc do szans jakie ma zabojca na podbicie 10/100 zwazywszy ze diablo ma 2 pasywki to trafienie jednym z nich i tak beda spore szanse 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uszatek 1 Opublikowano 23 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2020 7 godzin temu, meroo napisał: Osobiscie gralem ta klasa nabilem na niej 31 lvl. Ale uwazam ze w porownaniu do innych klas jego procenty sa rzeczywiscie zbyt duze. malo tego za strzal w glowe regeneruje mu 25hp. 19/100 i 1/7. proponowalbym go na probe zmniejszyc do szans jakie ma zabojca na podbicie 10/100 zwazywszy ze diablo ma 2 pasywki to trafienie jednym z nich i tak beda spore szanse Ja także osobiście grałem tą klasą i także uważam że potrzebuje ona nerfa ponieważ jest po prostu za mocna.Jej szanse są za duże tak samo jak leczenie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TACO 1 Opublikowano 23 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2020 (edytowane) Czemu chcecie osłabić diablo jak wcale dużo ich nie gra? Faktycznie denerwujące jest to odwracanie o 180 stopni i oślepianie, ale tak naprawdę taki jest charakter tej klasy i głownie na tym ona bazuje. Jako gracz tej klasy proponuje zmniejszenie szansy na obrócenie do 1/8 i szanse na oślepienie zredukować do 8%. Reszta powinna zostać bez zmian. Edytowane 23 Kwietnia 2020 przez TACO zmiana treści 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
56489 88 Opublikowano 25 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2020 czas oślepienia powinien trwać maksymalnie do 1 sekundy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaahuuu 70 Opublikowano 25 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2020 ja bym dał 2sek bo 1 to troche za malo bo ta klasa procz.tego i 180 nic nie.ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 889 Opublikowano 27 Kwietnia 2020 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2020 W dniu 25.04.2020 o 21:54, Op0rNiK0W napisał: czas oślepienia powinien trwać maksymalnie do 1 sekundy Jedna sekunda nie ma najmniejszego sensu. Sam Flash trwa około 2.5s jeśli mnie pamięć nie myli Skrócę efekt flash o 0.5s, tak by pasowało to bardziej do flash Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi