Jump to content

[New Diablo Mod] Diablo


-_-

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Dobrym dodatkiem do tej klasy było by ladowanie sie na kosie ktore by dawało 1 skila na rude dowolnej klasy np 2x dmh z paladyna, kroki z zabojcy itp

Link to comment
Share on other sites

  • Root

No ale to o czym piszesz to umiejętności innych klas, to po co je dodawać tej klasie? Ona powinna mieć jak już, swoją umiejętność

Link to comment
Share on other sites

7 godzin temu, -_- napisał:

No ale to o czym piszesz to umiejętności innych klas, to po co je dodawać tej klasie? Ona powinna mieć jak już, swoją umiejętność

Własnie się zgadzam z tobą ale klasa diablo powinna miec cos pod ladowanie lub pod sm skill

Link to comment
Share on other sites

Ja wręcz przeciwnie zrobiłbym tą klasę. Przydałaby się klasa non premium bez żadnego skilla i ładowania. Skoro zniewolony już nie ma szansy na zatrzęsienie ekranem przeciwnika to może dać tą umiejętność diablo? Fakt jest taki, że diablo powinien buffa dostać.

Link to comment
Share on other sites

  • Root

ta klasa nigdy chyba nie miała mieć żadnej takiej umiejętności, a więc wątpię by się to miało pojawić. Co do dodatkowego "skilla nieładowanego", to tak jak wspomniałem, jeżeli pojawi się jeszcze parę osób, uznających to za fajny dodatek, dodam to

Link to comment
Share on other sites

W dniu 1.04.2018 o 10:41, ziomm napisał:

Ja wręcz przeciwnie zrobiłbym tą klasę. Przydałaby się klasa non premium bez żadnego skilla i ładowania. Skoro zniewolony już nie ma szansy na zatrzęsienie ekranem przeciwnika to może dać tą umiejętność diablo? Fakt jest taki, że diablo powinien buffa dostać.

dobry pomysł :D

 

Diablo

  • Szybsze przeładowanie broni o 50%
  • 10% na oślepienie wroga
  • Dostaje komplet granatów na start
  • Gdy postrzeli rywala w głowę, regeneruje mu się 40HP   

 

jak widziecie wkleiłem to z starego opisu klas i wyraźno widać ze klasa została poważnie znerfiona 

 

proponuje zeby po prosyu granat zaczepny zabijał na hita :D

Link to comment
Share on other sites

  • Root

Masz dwa warny, grozi Ci 3, czyli spammer (blokada pisania), a i tak piszesz wiadomości pod wiadomościami. Proszę, zapoznaj się z regulaminem, bo łamiesz go w tym momencie. Nie piszemy tzn double post, od tego jest opcja "EDYTUJ"

 

Niekoniecznie znerfiony. Szybsze przeładowanie w CS:GO nie miałoby sensu. Co do HE, to przecież teraz ma spory przelicznik dla HE, które ładuje na kosie

Link to comment
Share on other sites

A co wy na to, żeby mu dodać szansę na zniwelowanie obrażeń magicznych (umiejętności)? Jest też możliwość zrobienia mu odporności na obrażenia magiczne - dostawałby np. 50% obrażeń od umiejętności :)

Link to comment
Share on other sites

3 minuty temu, ziomm napisał:

A co wy na to, żeby mu dodać szansę na zniwelowanie obrażeń magicznych (umiejętności)? Jest też możliwość zrobienia mu odporności na obrażenia magiczne - dostawałby np. 50% obrażeń od umiejętności :)

Dobre

Link to comment
Share on other sites

Aktualny wygląd diablo + moja propozycja
Diablo

Szybsze przeładowanie broni o 50%
10% na oślepienie wroga - zamiast tego proponuję po naładowaniu się (6 sek. dostaję oślepiający pocisk 100% max 2 na rundę )
Dostaje komplet granatów na start
Gdy postrzeli rywala w głowę, regeneruje mu się 40HP

Tylko to bym zmienił ;]

Link to comment
Share on other sites

  • Root
19 godzin temu, ziomm napisał:

A co wy na to, żeby mu dodać szansę na zniwelowanie obrażeń magicznych (umiejętności)? Jest też możliwość zrobienia mu odporności na obrażenia magiczne - dostawałby np. 50% obrażeń od umiejętności :)

Nie chciałbym powielać umiejętności + to jakoś niespecjalnie pasuje do tej klasy : /

16 godzin temu, Red Eagle napisał:

Szybsze przeładowanie broni o 50%

W dniu 2.04.2018 o 21:55, -_- napisał:

Niekoniecznie znerfiony. Szybsze przeładowanie w CS:GO nie miałoby sensu. Co do HE, to przecież teraz ma spory przelicznik dla HE, które ładuje na kosie

Wyjaśniłem to xd

Link to comment
Share on other sites

21 godzin temu, Red Eagle napisał:

Aktualny wygląd diablo + moja propozycja
Diablo

Szybsze przeładowanie broni o 50%
10% na oślepienie wroga - zamiast tego proponuję po naładowaniu się (6 sek. dostaję oślepiający pocisk 100% max 2 na rundę )
Dostaje komplet granatów na start
Gdy postrzeli rywala w głowę, regeneruje mu się 40HP

Tylko to bym zmienił ;]

Ja niechce nic mowic ale jak ta klasa nie będzia ladowala granatow na nozu to inteligencja w klasie straci sens... Pozatym ta klasa juz jest dobra tylko trzeba umieć nią grać

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ja bym tą klase tak polepszył: na nozu laduje strzal który oslepia(niezadaje  dmg)  max 2strzały jeden strzał ladowal by sie 5sekund

Link to comment
Share on other sites

43 minuty temu, SharMx1337 napisał:

Ja bym tą klase tak polepszył: na nozu laduje strzal który oslepia(niezadaje  dmg)  max 2strzały jeden strzał ladowal by sie 5sekund

O ile dobrze pamiętam diablo już ładuje granaty, z których więcej zadaje. Więc ta opcja odpada. Hmm a nie dałoby się zrobić, że raz na mapę losuje bonus ? Chodzi mi o podobny system jak z itemu "mallus horardrimów" (pewnie strasznie pisownię pomyliłem, ale wiadomo o co chodzi :D). 

Link to comment
Share on other sites

22 minuty temu, ziomm napisał:

O ile dobrze pamiętam diablo już ładuje granaty, z których więcej zadaje. Więc ta opcja odpada. Hmm a nie dałoby się zrobić, że raz na mapę losuje bonus ? Chodzi mi o podobny system jak z itemu "mallus horardrimów" (pewnie strasznie pisownię pomyliłem, ale wiadomo o co chodzi :D). 

Dla mnie to za mało bo co ci da lekko wyzszy skok czy 5+dmg? Dla mnie coś powninni zrobić cos w stylu no nwm, kiedys mialem taki pomysł ze by miał fale taką jak khazra tylko ze oślepia.No nwm pisać pomysły! :D

Edited by SharMx1337
Link to comment
Share on other sites

  • Root
W dniu 15.04.2018 o 14:33, Shadow #RoadToSilver napisał:

dodanie mu molotowa jak zaladuje sie na nozu  z liczniiem o.75 /int

 

nie, było to przecież, a molotov buguje się i to nie moja wina, a gry, bo Valve od ponad roku jak nie dwóch, nie naprawiło tego błędu. Chodzi o bugowanie się dźwięku

Diablo mógłby robić coś w rodzaju wybuchu wokół niego, który w danej odległosci np: ogłupia, oślepia, itp (wymyślcie sami).

Wołam resztę graczy, którzy już trochę przegrali, a którzy się nie wypowiedzili @WOJTASIK @HADES. No i czekam na komentarz reszty z tego tematu

Link to comment
Share on other sites

Gdy diablo miał granat taktyczny trochę częściej gracze nim grali, ale chyba jak ładuje granat to wszystkie poprzednie znikają więc raz na rundę mógłby na sm_skill dodać sobie taktyczny.

Zamiast DMG zależne od int, podwójne dmg jak u łowcy.

Wrócić to starej wersji +40HP zamiast 25 gdy strzeli w głowę

 

PS na forum mam nick _Hades a nie Hades:)

Link to comment
Share on other sites

Jeśli chodzi o mnie jestem zdania, że diablo jest dobrą klasą. Te oślepienie jest sztosem, bo przeciwnik nie ma szans, gdy go oślepimy, a 10% to wcale nie mało. Na 1.6 sporo osób tą grało, ale ja widzę, że tutaj w CS:GO na tym modzie jest całkowicie inna mentalność graczy, każdy gra klasą, którą gra osoba, która jest wysoko w tabeli ( masło maślane xd )

HP w głowe jest dodatkiem, ta klasa jest dobra, nikt na nią za moich czasów nie narzekał, a co najważniejsze klasa była grywalna. 

Tutaj jedynym problemem jest to szybkie przeładowanie, które nie może wyglądać jak na 1.6

Reasumując @ziomm dał ciekawa propozycję, można byłoby mu dodać coś takiego, że w każdej rundzie zostaje losowany bonus z poniższych:

- Redukcja obrażeń -5

- Większe obrażenia +5

- Regeneracja HP 10 co 5 sekund

- Większy exp o 10%

- Większa szansa na zdobycie złota +5%

- Większa szansa na zdobycie many +5%

- Większa szansa na zdobycie runy ( x2 )

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

No jak pisałem o tych bonusach to właśnie chodziło mi, żeby były dodatkową umiejętnością diablo. Tylko teraz musimy się zastanowić czy bonus ma być losowany co rundę czy raz na mapę. 

Link to comment
Share on other sites

  • Root

Jak już, to raz na rundę, tak by trafić raz na gorsze, raz lepsze, bo może dojść do sytuacji, w której gracze będą robić reconnect 

Link to comment
Share on other sites

Z te co pamiętam to kiedyś diablo miał mołotowy co mógł ładować na nożu.
Było to dojść ciekawe z obsydianem bo można było postawić cała mapę w płomieniach :diabelek:

Proponuje dodać na Nóż + R coś w stylu kuli plazmy tylko że z:
- cooldown 5-6s (z obsydianem można będzie zmniejszyć do 1s)
- 20% na oślepienie
- damage 5+0.5x int
*myślę że było by to ciekawym rozmaiceniem nie ma klasy która potrafiła by tak szybko rzucać zaklęciami i zadawać status z daleka.

Albo jak to dla was nie pasuje to zawsze można dać:
- odrodzenie po śmierci
- totem (inny niż leczący dyskwalifikuje ta klasę na małych mapach)
- albo 100% na oślepienie ładowane jak sugerował @Red Eagle

Link to comment
Share on other sites

  • Root
4 godziny temu, Donozor napisał:

Z te co pamiętam to kiedyś diablo miał mołotowy co mógł ładować na nożu.
Było to dojść ciekawe z obsydianem bo można było postawić cała mapę w płomieniach :diabelek:

Proponuje dodać na Nóż + R coś w stylu kuli plazmy tylko że z:
- cooldown 5-6s (z obsydianem można będzie zmniejszyć do 1s)
- 20% na oślepienie
- damage 5+0.5x int
*myślę że było by to ciekawym rozmaiceniem nie ma klasy która potrafiła by tak szybko rzucać zaklęciami i zadawać status z daleka.

Albo jak to dla was nie pasuje to zawsze można dać:
- odrodzenie po śmierci
- totem (inny niż leczący dyskwalifikuje ta klasę na małych mapach)
- albo 100% na oślepienie ładowane jak sugerował @Red Eagle

W dniu 17.04.2018 o 09:51, -_- napisał:

nie, było to przecież, a molotov buguje się i to nie moja wina, a gry, bo Valve od ponad roku jak nie dwóch, nie naprawiło tego błędu. Chodzi o bugowanie się dźwięku

 

Tyle że ta klasa miała mieć skille, które ani nie są ładowanie, ani używane przez tego typu bindy : /

Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site you agree to Privacy Policy