Root -_- 11,943 Posted March 20, 2018 Root Share Posted March 20, 2018 W tym temacie będą poruszane kwestie związane z klasą Diablo na serwerze New Diablo Mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yaahuuu 70 Posted March 29, 2018 Share Posted March 29, 2018 Dobrym dodatkiem do tej klasy było by ladowanie sie na kosie ktore by dawało 1 skila na rude dowolnej klasy np 2x dmh z paladyna, kroki z zabojcy itp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Root -_- 11,943 Posted March 31, 2018 Author Root Share Posted March 31, 2018 No ale to o czym piszesz to umiejętności innych klas, to po co je dodawać tej klasie? Ona powinna mieć jak już, swoją umiejętność Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yaahuuu 70 Posted March 31, 2018 Share Posted March 31, 2018 7 godzin temu, -_- napisał: No ale to o czym piszesz to umiejętności innych klas, to po co je dodawać tej klasie? Ona powinna mieć jak już, swoją umiejętność Własnie się zgadzam z tobą ale klasa diablo powinna miec cos pod ladowanie lub pod sm skill Link to comment Share on other sites More sharing options...
ziomm 164 Posted April 1, 2018 Share Posted April 1, 2018 Ja wręcz przeciwnie zrobiłbym tą klasę. Przydałaby się klasa non premium bez żadnego skilla i ładowania. Skoro zniewolony już nie ma szansy na zatrzęsienie ekranem przeciwnika to może dać tą umiejętność diablo? Fakt jest taki, że diablo powinien buffa dostać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Root -_- 11,943 Posted April 1, 2018 Author Root Share Posted April 1, 2018 ta klasa nigdy chyba nie miała mieć żadnej takiej umiejętności, a więc wątpię by się to miało pojawić. Co do dodatkowego "skilla nieładowanego", to tak jak wspomniałem, jeżeli pojawi się jeszcze parę osób, uznających to za fajny dodatek, dodam to Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yaahuuu 70 Posted April 1, 2018 Share Posted April 1, 2018 W dniu 1.04.2018 o 10:41, ziomm napisał: Ja wręcz przeciwnie zrobiłbym tą klasę. Przydałaby się klasa non premium bez żadnego skilla i ładowania. Skoro zniewolony już nie ma szansy na zatrzęsienie ekranem przeciwnika to może dać tą umiejętność diablo? Fakt jest taki, że diablo powinien buffa dostać. dobry pomysł Diablo Szybsze przeładowanie broni o 50% 10% na oślepienie wroga Dostaje komplet granatów na start Gdy postrzeli rywala w głowę, regeneruje mu się 40HP jak widziecie wkleiłem to z starego opisu klas i wyraźno widać ze klasa została poważnie znerfiona proponuje zeby po prosyu granat zaczepny zabijał na hita Link to comment Share on other sites More sharing options...
Root -_- 11,943 Posted April 2, 2018 Author Root Share Posted April 2, 2018 Masz dwa warny, grozi Ci 3, czyli spammer (blokada pisania), a i tak piszesz wiadomości pod wiadomościami. Proszę, zapoznaj się z regulaminem, bo łamiesz go w tym momencie. Nie piszemy tzn double post, od tego jest opcja "EDYTUJ" Niekoniecznie znerfiony. Szybsze przeładowanie w CS:GO nie miałoby sensu. Co do HE, to przecież teraz ma spory przelicznik dla HE, które ładuje na kosie Link to comment Share on other sites More sharing options...
ziomm 164 Posted April 3, 2018 Share Posted April 3, 2018 A co wy na to, żeby mu dodać szansę na zniwelowanie obrażeń magicznych (umiejętności)? Jest też możliwość zrobienia mu odporności na obrażenia magiczne - dostawałby np. 50% obrażeń od umiejętności Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yaahuuu 70 Posted April 3, 2018 Share Posted April 3, 2018 3 minuty temu, ziomm napisał: A co wy na to, żeby mu dodać szansę na zniwelowanie obrażeń magicznych (umiejętności)? Jest też możliwość zrobienia mu odporności na obrażenia magiczne - dostawałby np. 50% obrażeń od umiejętności Dobre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Red Eagle 2 Posted April 3, 2018 Share Posted April 3, 2018 Aktualny wygląd diablo + moja propozycja Diablo Szybsze przeładowanie broni o 50% 10% na oślepienie wroga - zamiast tego proponuję po naładowaniu się (6 sek. dostaję oślepiający pocisk 100% max 2 na rundę ) Dostaje komplet granatów na start Gdy postrzeli rywala w głowę, regeneruje mu się 40HP Tylko to bym zmienił ;] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Root -_- 11,943 Posted April 4, 2018 Author Root Share Posted April 4, 2018 19 godzin temu, ziomm napisał: A co wy na to, żeby mu dodać szansę na zniwelowanie obrażeń magicznych (umiejętności)? Jest też możliwość zrobienia mu odporności na obrażenia magiczne - dostawałby np. 50% obrażeń od umiejętności Nie chciałbym powielać umiejętności + to jakoś niespecjalnie pasuje do tej klasy : / 16 godzin temu, Red Eagle napisał: Szybsze przeładowanie broni o 50% W dniu 2.04.2018 o 21:55, -_- napisał: Niekoniecznie znerfiony. Szybsze przeładowanie w CS:GO nie miałoby sensu. Co do HE, to przecież teraz ma spory przelicznik dla HE, które ładuje na kosie Wyjaśniłem to xd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yaahuuu 70 Posted April 4, 2018 Share Posted April 4, 2018 21 godzin temu, Red Eagle napisał: Aktualny wygląd diablo + moja propozycja Diablo Szybsze przeładowanie broni o 50% 10% na oślepienie wroga - zamiast tego proponuję po naładowaniu się (6 sek. dostaję oślepiający pocisk 100% max 2 na rundę ) Dostaje komplet granatów na start Gdy postrzeli rywala w głowę, regeneruje mu się 40HP Tylko to bym zmienił ;] Ja niechce nic mowic ale jak ta klasa nie będzia ladowala granatow na nozu to inteligencja w klasie straci sens... Pozatym ta klasa juz jest dobra tylko trzeba umieć nią grać Link to comment Share on other sites More sharing options...
MAUPISZON 90 Posted April 15, 2018 Share Posted April 15, 2018 dodanie mu molotowa jak zaladuje sie na nozu z liczniiem o.75 /int Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yaahuuu 70 Posted April 15, 2018 Share Posted April 15, 2018 Ja bym tą klase tak polepszył: na nozu laduje strzal który oslepia(niezadaje dmg) max 2strzały jeden strzał ladowal by sie 5sekund Link to comment Share on other sites More sharing options...
ziomm 164 Posted April 15, 2018 Share Posted April 15, 2018 43 minuty temu, SharMx1337 napisał: Ja bym tą klase tak polepszył: na nozu laduje strzal który oslepia(niezadaje dmg) max 2strzały jeden strzał ladowal by sie 5sekund O ile dobrze pamiętam diablo już ładuje granaty, z których więcej zadaje. Więc ta opcja odpada. Hmm a nie dałoby się zrobić, że raz na mapę losuje bonus ? Chodzi mi o podobny system jak z itemu "mallus horardrimów" (pewnie strasznie pisownię pomyliłem, ale wiadomo o co chodzi :D). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yaahuuu 70 Posted April 15, 2018 Share Posted April 15, 2018 (edited) 22 minuty temu, ziomm napisał: O ile dobrze pamiętam diablo już ładuje granaty, z których więcej zadaje. Więc ta opcja odpada. Hmm a nie dałoby się zrobić, że raz na mapę losuje bonus ? Chodzi mi o podobny system jak z itemu "mallus horardrimów" (pewnie strasznie pisownię pomyliłem, ale wiadomo o co chodzi :D). Dla mnie to za mało bo co ci da lekko wyzszy skok czy 5+dmg? Dla mnie coś powninni zrobić cos w stylu no nwm, kiedys mialem taki pomysł ze by miał fale taką jak khazra tylko ze oślepia.No nwm pisać pomysły! Edited April 15, 2018 by SharMx1337 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Root -_- 11,943 Posted April 17, 2018 Author Root Share Posted April 17, 2018 W dniu 15.04.2018 o 14:33, Shadow #RoadToSilver napisał: dodanie mu molotowa jak zaladuje sie na nozu z liczniiem o.75 /int nie, było to przecież, a molotov buguje się i to nie moja wina, a gry, bo Valve od ponad roku jak nie dwóch, nie naprawiło tego błędu. Chodzi o bugowanie się dźwięku Diablo mógłby robić coś w rodzaju wybuchu wokół niego, który w danej odległosci np: ogłupia, oślepia, itp (wymyślcie sami). Wołam resztę graczy, którzy już trochę przegrali, a którzy się nie wypowiedzili @WOJTASIK @HADES. No i czekam na komentarz reszty z tego tematu Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Hades 60 Posted April 17, 2018 Share Posted April 17, 2018 Gdy diablo miał granat taktyczny trochę częściej gracze nim grali, ale chyba jak ładuje granat to wszystkie poprzednie znikają więc raz na rundę mógłby na sm_skill dodać sobie taktyczny. Zamiast DMG zależne od int, podwójne dmg jak u łowcy. Wrócić to starej wersji +40HP zamiast 25 gdy strzeli w głowę PS na forum mam nick _Hades a nie Hades Link to comment Share on other sites More sharing options...
WOJTASIK 82 Posted April 17, 2018 Share Posted April 17, 2018 Jeśli chodzi o mnie jestem zdania, że diablo jest dobrą klasą. Te oślepienie jest sztosem, bo przeciwnik nie ma szans, gdy go oślepimy, a 10% to wcale nie mało. Na 1.6 sporo osób tą grało, ale ja widzę, że tutaj w CS:GO na tym modzie jest całkowicie inna mentalność graczy, każdy gra klasą, którą gra osoba, która jest wysoko w tabeli ( masło maślane xd ) HP w głowe jest dodatkiem, ta klasa jest dobra, nikt na nią za moich czasów nie narzekał, a co najważniejsze klasa była grywalna. Tutaj jedynym problemem jest to szybkie przeładowanie, które nie może wyglądać jak na 1.6 Reasumując @ziomm dał ciekawa propozycję, można byłoby mu dodać coś takiego, że w każdej rundzie zostaje losowany bonus z poniższych: - Redukcja obrażeń -5 - Większe obrażenia +5 - Regeneracja HP 10 co 5 sekund - Większy exp o 10% - Większa szansa na zdobycie złota +5% - Większa szansa na zdobycie many +5% - Większa szansa na zdobycie runy ( x2 ) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
MeowTO 8 Posted April 17, 2018 Share Posted April 17, 2018 Bardzo fajne propozycje i jestem za dodaniem tego, ale nie kosztem oslepienia Link to comment Share on other sites More sharing options...
ziomm 164 Posted April 17, 2018 Share Posted April 17, 2018 No jak pisałem o tych bonusach to właśnie chodziło mi, żeby były dodatkową umiejętnością diablo. Tylko teraz musimy się zastanowić czy bonus ma być losowany co rundę czy raz na mapę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Root -_- 11,943 Posted April 19, 2018 Author Root Share Posted April 19, 2018 Jak już, to raz na rundę, tak by trafić raz na gorsze, raz lepsze, bo może dojść do sytuacji, w której gracze będą robić reconnect Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donozor 129 Posted April 22, 2018 Share Posted April 22, 2018 Z te co pamiętam to kiedyś diablo miał mołotowy co mógł ładować na nożu. Było to dojść ciekawe z obsydianem bo można było postawić cała mapę w płomieniach Proponuje dodać na Nóż + R coś w stylu kuli plazmy tylko że z: - cooldown 5-6s (z obsydianem można będzie zmniejszyć do 1s) - 20% na oślepienie - damage 5+0.5x int *myślę że było by to ciekawym rozmaiceniem nie ma klasy która potrafiła by tak szybko rzucać zaklęciami i zadawać status z daleka. Albo jak to dla was nie pasuje to zawsze można dać: - odrodzenie po śmierci - totem (inny niż leczący dyskwalifikuje ta klasę na małych mapach) - albo 100% na oślepienie ładowane jak sugerował @Red Eagle Link to comment Share on other sites More sharing options...
Root -_- 11,943 Posted April 22, 2018 Author Root Share Posted April 22, 2018 4 godziny temu, Donozor napisał: Z te co pamiętam to kiedyś diablo miał mołotowy co mógł ładować na nożu. Było to dojść ciekawe z obsydianem bo można było postawić cała mapę w płomieniach Proponuje dodać na Nóż + R coś w stylu kuli plazmy tylko że z: - cooldown 5-6s (z obsydianem można będzie zmniejszyć do 1s) - 20% na oślepienie - damage 5+0.5x int *myślę że było by to ciekawym rozmaiceniem nie ma klasy która potrafiła by tak szybko rzucać zaklęciami i zadawać status z daleka. Albo jak to dla was nie pasuje to zawsze można dać: - odrodzenie po śmierci - totem (inny niż leczący dyskwalifikuje ta klasę na małych mapach) - albo 100% na oślepienie ładowane jak sugerował @Red Eagle W dniu 17.04.2018 o 09:51, -_- napisał: nie, było to przecież, a molotov buguje się i to nie moja wina, a gry, bo Valve od ponad roku jak nie dwóch, nie naprawiło tego błędu. Chodzi o bugowanie się dźwięku Tyle że ta klasa miała mieć skille, które ani nie są ładowanie, ani używane przez tego typu bindy : / Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts