Root -_- 11,943 Posted March 20, 2018 Root Share Posted March 20, 2018 W tym temacie będą poruszane kwestie związane z klasą Andariel na serwerze New Diablo Mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
Red Eagle 2 Posted April 3, 2018 Share Posted April 3, 2018 Aktualny wygląd klasy + moje propozycje Andariel Na Nóż+R może użyć Kuli Plazmy (raz na 20 sekund), obrażenia zależą od inteligencji + Zmiana nóż +R na sm_skill ( przelicznik powinien być 1.5*int, ale nie wiem jaki jest więc się nie "puszę " ) Na nożu ładuje Trojące Pociski (max 2) Za zabicie regeneruje mu się 30 HP Link to comment Share on other sites More sharing options...
ziomm 164 Posted April 4, 2018 Share Posted April 4, 2018 (edited) Przydałoby się, żeby te trujące pociski więcej zadawały. No i brakuje mi plazmy z 1.6 kozak *.* Edit: -_- no rozumiem, tylko tak wspomniałem starego dobrego andariela Edited April 4, 2018 by ziomm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Root -_- 11,943 Posted April 4, 2018 Author Root Share Posted April 4, 2018 Ziom, brak modelu i sprite do tego, a więc nie jestem w stanie tego odtworzyć On ma przelicznik 1.5*int xD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Visteris3 11 Posted April 19, 2020 Share Posted April 19, 2020 Fajne by było powiadomienie na czacie że plasma się naładowała Link to comment Share on other sites More sharing options...
Root -_- 11,943 Posted April 21, 2020 Author Root Share Posted April 21, 2020 W dniu 19.04.2020 o 22:02, Visteris3 napisał: Fajne by było powiadomienie na czacie że plasma się naładowała Nie ma jako takiego timera dla tych skilli 😕 Musiałbyś śledzić użycie z binda Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ALCMDZ Posted April 24, 2020 Share Posted April 24, 2020 (edited) Dodać mu aby te pociski miały: 40 DMG + 0.01 DMG / 1 INT wtedy 10pkt int daje 1 dmg // np: na +-30 poziomie było by to już 15dmg z trucia co daje 60 dmg zamiast 40 dmg nie wiem czy to duzo czy mało ewentualnie 40 DMG + 0.01 DMG / 2 int wtedy 20 pkt int daje 1 dmg // np: na +-30 poziomie było by to już 12-12.5dmg z trucia co daje 48-50dmg zamiast 40dmg Taka propozycja bo z tego co widzę ta klasa ma 30 HP za zabicie. Tylko ze ona jest mocno pod inteligencje. Dając full int mamy 125hp noi w zasadzie te 30 hp to tak nic nam nie daje za bardzo w 1.6 było tak ze w glowe regenerowal se 20hp a w cialo 3-10hp , wiem to ma Talic ale no swoja droga ciezkie zastosowanie tego ta umiejetnosc 30HP za zabicie bardzo ale to bardzo rzadko przydatna coś typu : o zostalo mi 30hp bo typ rzucil granatem to zabije to ulecze 30... Aaa i jak zabija sie z plazmy to nie dodaje 30hp. Edited April 24, 2020 by rilu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Root -_- 11,943 Posted April 24, 2020 Author Root Share Posted April 24, 2020 11 godzin temu, rilu napisał: Dodać mu aby te pociski miały: 40 DMG + 0.01 DMG / 1 INT wtedy 10pkt int daje 1 dmg // np: na +-30 poziomie było by to już 15dmg z trucia co daje 60 dmg zamiast 40 dmg nie wiem czy to duzo czy mało ewentualnie 40 DMG + 0.01 DMG / 2 int wtedy 20 pkt int daje 1 dmg // np: na +-30 poziomie było by to już 12-12.5dmg z trucia co daje 48-50dmg zamiast 40dmg Taka propozycja bo z tego co widzę ta klasa ma 30 HP za zabicie. Tylko ze ona jest mocno pod inteligencje. Dając full int mamy 125hp noi w zasadzie te 30 hp to tak nic nam nie daje za bardzo w 1.6 było tak ze w glowe regenerowal se 20hp a w cialo 3-10hp , wiem to ma Talic ale no swoja droga ciezkie zastosowanie tego ta umiejetnosc 30HP za zabicie bardzo ale to bardzo rzadko przydatna coś typu : o zostalo mi 30hp bo typ rzucil granatem to zabije to ulecze 30... Aaa i jak zabija sie z plazmy to nie dodaje 30hp. Czekam na komentarz reszty graczy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yaahuuu 70 Posted April 25, 2020 Share Posted April 25, 2020 Szczerze? Jeden z naprawde najlepszy pomyslu do klasy na forum, gemeralnie mysle ze 1-wszy pomysl jest lekko przesadzony aczkolwiek 2-gi jest jak najbardziej koooozak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michal095 10 Posted April 25, 2020 Share Posted April 25, 2020 (edited) Jak dla mnie można by mu dać 10 + 0,06*int z hita i zmniejszyć mu liczbę zatruć do 2. Edited April 25, 2020 by Michal095 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Root -_- 11,943 Posted April 27, 2020 Author Root Share Posted April 27, 2020 Jego max INT to 120, a więc W dniu 24.04.2020 o 12:38, rilu napisał: Dodać mu aby te pociski miały: 40 DMG + 0.01 DMG / 1 INT wtedy 10pkt int daje 1 dmg // np: na +-30 poziomie było by to już 15dmg z trucia co daje 60 dmg zamiast 40 dmg nie wiem czy to duzo czy mało ewentualnie 40 DMG + 0.01 DMG / 2 int wtedy 20 pkt int daje 1 dmg // np: na +-30 poziomie było by to już 12-12.5dmg z trucia co daje 48-50dmg zamiast 40dmg Taka propozycja bo z tego co widzę ta klasa ma 30 HP za zabicie. Tylko ze ona jest mocno pod inteligencje. Dając full int mamy 125hp noi w zasadzie te 30 hp to tak nic nam nie daje za bardzo w 1.6 było tak ze w glowe regenerowal se 20hp a w cialo 3-10hp , wiem to ma Talic ale no swoja droga ciezkie zastosowanie tego ta umiejetnosc 30HP za zabicie bardzo ale to bardzo rzadko przydatna coś typu : o zostalo mi 30hp bo typ rzucil granatem to zabije to ulecze 30... Aaa i jak zabija sie z plazmy to nie dodaje 30hp. Patrząc na to, że chyba się pomyliłeś tutaj (mówisz o 10 pkt = 1 DMG, a wpisujesz przelicznik 0.01), można uznać, że Twoim docelowym DMG jest dla pierwszej wersji -> (40 + 12) * 4 dla drugiej wersji -> (40 + 6) * 4 Dla testu dałbym mu 17 + 0.05 Prosiłem o komentarz też innych osób, ale rozumiem, że skoro nie napisali nic tutaj, zgadzają się z Twoją wersją i nie mają z nią problemu 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts