Yaahuuu 70 Opublikowano 26 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2018 powrót klasy Mnicha i Mephisto połaczenie klasy IMP i Zjawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomm 164 Opublikowano 26 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2018 Co do mnicha i mephisto to nie wiem jak się wypowiedzieć - nie znam tych klas. Połączenie impa i zjawy? To nie jest najlepszy pomysł. Zarówno imp jak i zjawa są bardzo mocnymi klasami, mają swoje oddzielne atuty i nie widzę sensu "połączenia" ich w jedną klasę. Na nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Hades 60 Opublikowano 26 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2018 Mefisto kiedyś grałem z tego co pamiętam na serwie na którym grałem miał skoki ninji, 3 dodatkowe skoki w powietrzu, na nożu podwojenie magazynku (ale na tym serwie trochę słaba w porównaniu do reszty klas) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAUPISZON 90 Opublikowano 26 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2018 Mnich 130 HP -30% expa więcej - na nozu ładuje totemy (5sek)które lecza przez 5 sek co 15 HP maks 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaahuuu 70 Opublikowano 26 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2018 Mephisto byl jeszcze niewidzialny w polowie Mephisto to taka lepsza ninja więc jak by kto umiał by nią grac była by dobra Jezeli chodzi o IMP i Zjawe to wiem tyle ze IMP ma tylko MAŁĄ teleportacje a Zjawe DOBRZE WIDAĆ Więc taki Imp czy zjawa przy innych klasach są gownem ... Pytalem sie nawet typów którzy grają impem i zjawą i powiedziali ze grają tylko dlatego ze szkoda im lvl'a Więc pomysł z połączeniem był by dobry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Hades 60 Opublikowano 26 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2018 38 minut temu, SharMx1337 napisał: Więc taki Imp czy zjawa przy innych klasach są gownem ... Te klasy często są w top10 więc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomm 164 Opublikowano 26 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2018 Godzinę temu, SharMx1337 napisał: Mephisto byl jeszcze niewidzialny w polowie Mephisto to taka lepsza ninja więc jak by kto umiał by nią grac była by dobra Jezeli chodzi o IMP i Zjawe to wiem tyle ze IMP ma tylko MAŁĄ teleportacje a Zjawe DOBRZE WIDAĆ Więc taki Imp czy zjawa przy innych klasach są gownem ... Pytalem sie nawet typów którzy grają impem i zjawą i powiedziali ze grają tylko dlatego ze szkoda im lvl'a Więc pomysł z połączeniem był by dobry Grałem impem w poprzednim sezonie i gdyby nie to, że znudziłem się grając tą klasą to bym nadal nim zasuwał bo jest po prostu OP. Co 3 sekundy możesz się teleportować na dość duży dystans (wystarczy dodać trochę inteligencji) oraz na nożu ładuje Ci się szybkość BEZ OGRANICZEŃ. To nie jest OP? Nie wiem kogo pytałeś, ale jak nie potrafią wykorzystać takich umiejętności to ich strata. Nie zapominajmy o szansie na zmianę broni przeciwnika na nóż oraz kradzież dolarów. Nie muszę chyba tego wyjaśniać. Co do zjawy to dosyć często widzę ludzi grających nią (pronto, flashme) i zazwyczaj są na górze tabeli. Piszesz, że dobrze zjawę widać ... to chyba oczywiste, że klasa z bronią nie będzie w takim stopniu niewidzialna jak ninja czy zniewolony na nożu. Niewidzialność to jedynie jeden z atutów zjawy, która pomaga oddać pierwsze strzały w stronę przeciwnika (jeżeli umiesz się dobrze ustawić to jest mała szansa, że ktoś Cię zauważy przed oddaniem w niego strzałów). Niewidzialność można też rozwijać za manę. Oprócz tego zjawa ma również redukcję obrażeń i szansę na wybuch przeciwnika - więc nie mów, że ta i ta klasa jest słaba. Na Classic-owym NDM każda klasa jest dobra tylko trzeba umieć wykorzystać jej atuty No ok trochę się rozpisałem xd. To byłoby na tyle ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaahuuu 70 Opublikowano 26 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2018 Ziomm ... po 1 pronto ma LEMA a flashMe ma MG1 bo spadł xdd przez motoichiego a z tą zjawą sie z tobą zgodze ale natomiast gdy imp ma teleportacje to po 1 moze wleciec za txt po 2 czasami teleportacja jest niemozliwa przez komunikat po 2 imp jest dobry jak sie przenika nim tylko przez ciasne pomieszczenia np; wiocha , sauna ale niezmienia to faktu aż zjawa oraz imp niemają skili i sam pronto sie wypowiedzial i powiadzial (XD) ze zjawa jest mega nudna bo niema skili jezeli chodzi o impa to kazdy wchodzi za txt więc ta teleportacja nie jest dopracowana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomm 164 Opublikowano 26 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2018 No to nie tylko zjawa nie ma skilli (jest też paladyn, barbarzyńca) ich też mamy "łączyć", bo nie mają skilli? Co do teleportacji impa - wystarczy spojrzeć na radar/minimapę i wiadomo gdzie można się teleportować, a gdzie nie. To, że ludzie wypadają poza mapę to nie jest wina klasy tylko graczy. Wybacz, ale nadal nie widzę sensu łączenia tych dwóch klas. Brak skilla u graczy to nie jest chyba dobry powód ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJTASIK 82 Opublikowano 27 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2018 Przecież było mówione, że nie będzie nowych klas. I co to za idiotyczny pomysł z łączeniem klas? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 904 Opublikowano 27 Marca 2018 Właściciel Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2018 Pisałem kiedyś, że na ten moment nie widzę sensu dodawania nowych klas, a tym bardziej łączenia czegoś, ponieważ jest to baza danych klas, z danym ID. Nie rozumiem też połączenia IMP ze Zjawą. Nie lubię powiedzenia "inne serwery miały". Przecież właśnie oto chodzi, że to inne serwery, a nie te same. nasz bazuje na czymś innym, a nie utartym schemacie klas z darmowego diablo cs 1.6. Tutaj doszło wiele zmian i wygląda to inaczej. Ja rozumiem, że są rzeczy, ktore mogą się nie podobać, a które podobają się bardziej, lecz nie da się stworzyć czegoś idealnego, bo ludzie mają różne gusta. Nie chcę zmieniać czegoś co działa i ma się na ten moment dobrze. Mod jest mało znany w Polsce, mało kto go ogarnia i dlatego ta liczba graczy nie jest aż tak duża. Nowe klasy są zbędne, bo jak widać, dalej jest problem z aktualnymi, a chyba najpierw powinno się coś naprawić (wykonać), a dopiero potem się brać za kolejną rzecz - chyba że są to inne rzeczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi