Skocz do zawartości

Poradnik Zjawa


_Hades

Rekomendowane odpowiedzi

Opis

Posiada 6% szans na rozprucie rywala - wewnętrzny wybuch
Eksplozja zabiera 40HP + int/2
Widoczność zredukowana do 90 punktów
Redukuje na sobie obrażenia o 10%

 

Statystyki

Na początek wszystko w HP, po ulepszeniu niewidzialności siła i adrenalina w stosunku 1:1

W inteligencję nie ma co dawać, ta opcja była dobra dopiero na 60 poziomie gdy były jeszcze po 3 pkt za poziom i była mniejsza widoczność zjawy niż jest obecnie.

 

Mana

5ac9cfd0003ae_manazjawa.jpg.0732ed8782fae4d21fd49fcd2548ef8a.jpg

Mniejsza widoczność, po ulepszeniu tego 3 razy stajemy się jak ninja z karabinem. Jest to najważniejsza opcja u zjawy. Po ulepszeniu widoczności można ulepszać wybuchowe pociski, a skoro przy wybuchowych pociskach to dam takie małe info że nie da się ich uniknąć, nawet jeżeli ktoś ma Kolczugę Kathana to możemy go zabić strzelając w plecy dzięki tym pociskom.

 

Runa

Golden, główną statystyką zjawy jest adrenalina, im większy DMG ma zjawa tym mniej czasu na znalezienie nas ma przeciwnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę mało informacji. Mógłbyś też napisać coś o tym, na jaki item szczególnie zwracać uwagę grając zjawą.

Co do runy, to też takie na "odwal się" bo skoro klasa ma 10% redukcji, a nie 10% wiekszy dmg, to się powinno grać pod redukcję, czyli runa alabaster (-10 dmg) + item zbroja zeusa czy tam jakiś inny itemek na redukcję, np. Aegis, który może mieć nawet -16 dmg.

Podsumowując na zjawie można wyciągnąć ( 10% redukcji + (-10 dmg runa alabaster ) + (-16 DMG item ) + (-5 dmg skill za złoto na mapę ) = 10% redukcji obrażeń + ( - 36 dmg ) to jest bez ulepszonej runy, a jak ulepszymy to całkiem kozak )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, WOJTASIK napisał:

Co do runy, to też takie na "odwal się" bo skoro klasa ma 10% redukcji, a nie 10% wiekszy dmg, to się powinno grać pod redukcję,

Ma 10% redukcju, OK przyda się, ale jest to zjawa, ciężko od razu zauważyć gdzie jest, mając większy dmg zjawa zabije zanim przeciwnik zauważy. Grałem kiedyś zjawą i 120 adrenaliny, widoczność zmniejszona na maxa i bez goldena czy ulepszeń za złoto zabijałem na 2-3 hity. Pamiętaj że zmniejszona widoczność + dużo HP/zręczności trochę się kłóci bo widać krew.

 

Godzinę temu, WOJTASIK napisał:

itemek na redukcję, np. Aegis, który może mieć nawet -16 dmg.

W opisie nic nie ma ile redukuje więc nawet nie miałem pojęcia że może mieć nawet -16dmg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, _Hades napisał:

Ma 10% redukcju, OK przyda się, ale jest to zjawa, ciężko od razu zauważyć gdzie jest, mając większy dmg zjawa zabije zanim przeciwnik zauważy. Grałem kiedyś zjawą i 120 adrenaliny, widoczność zmniejszona na maxa i bez goldena czy ulepszeń za złoto zabijałem na 2-3 hity. Pamiętaj że zmniejszona widoczność + dużo HP/zręczności trochę się kłóci bo widać krew.

 

W opisie nic nie ma ile redukuje więc nawet nie miałem pojęcia że może mieć nawet -16dmg

Nie no ja rozumiem, nie mówię, że jest to zła droga, ale warto również wspomnieć o tym, że można tą klasa grać pod redukcje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności